Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212 2013a õhkvedrustus?
#1
Tere!

Otsin jätkuvalt uut autot, 2013-2014a e klassi
Kuulsin, et mersude õhkvedrustust väga suurelt ei soovitata, et kipuvad rohkem lagunema ja kehvemad olema kui ehk mõnel teisel tootjal

Leidsin nüüd 2013a sedaani, õhkvedrustusega , 145th sõitnud
Auto pakub huvi, kuna absoluutselt kõik lisad peal.

Kas tasub ikka seda vältida ja "karta" või pole asi nii hull?
Vasta
#2
Tere!

Otsin jätkuvalt uut autot, 2013-2014a e klassi
Kuulsin, et mersude õhkvedrustust väga suurelt ei soovitata, et kipuvad rohkem lagunema ja kehvemad olema kui ehk mõnel teisel tootjal

Leidsin nüüd 2013a sedaani, õhkvedrustusega , 145th sõitnud
Auto pakub huvi, kuna absoluutselt kõik lisad peal.

Kas tasub ikka seda vältida ja "karta" või pole asi nii hull?
Vasta
#3
Arvan, et see õuduste jutt on pärit aastate tagant kui W220 tuli õhkvedrustusega, oli oma algusvigadega ja amort maksis hinge hinda.
Kaasaegsed õhkvedrustused on juba tasemel ja hinnad varuosadele normaliseerunud, samuti tootjate valik suurenenud, saad osta vastavalt rahakotile nii A, B kui CEusa_whistle varuosa.
Vasta
#4
See õhkvedrustuse jutt pärineb ka pigem mõne teise generatsiooni aegadest.

Praegu, olles ise tarbinud õhuga vedrustust mitmel MB-l, siis ei oska küll kurta. Pakub sõitu nagu "lendaval vaibal", mille poole ei küündi keegi teine kahjuks. Eks mingi hetk peab patjasid vahetama küll, aga siis sõidadjälle mitu toredat aastat.
Vasta
#5
Okei, sellega olen isegi nõus, et varasemalt räägiti rohkem neid jutte.
Aga see 145th on just selline keskmine läbisõit, et kui võib minna siis just seal vahemikus see vist juhtuda võiks? Eriti kui siin 2meie talve läbi "elada" või..?

Mul oli eelnevalt 2010a universaal E klass, millel taga tuli vahetada, aga ei olnud tõesti kallis või midagi utoopilist. Ca 250-300€ tk
Küll aga lugesin kuskilt, et see 13-14a esimesi ei pidavat vist saama vahetada, ja hind 3-4x kallim tükil.
Vasta
#6
Okei, sellega olen isegi nõus, et varasemalt räägiti rohkem neid jutte.
Aga see 145th on just selline keskmine läbisõit, et kui võib minna siis just seal vahemikus see vist juhtuda võiks? Eriti kui siin 2meie talve läbi "elada" või..?

Mul oli eelnevalt 2010a universaal E klass, millel taga tuli vahetada, aga ei olnud tõesti kallis või midagi utoopilist. Ca 250-300€ tk
Küll aga lugesin kuskilt, et see 13-14a esimesi ei pidavat vist saama vahetada, ja hind 3-4x kallim tükil.
Vasta
#7
Ees vahetad terve püstaku, mille hind on neljakohaline.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 3 115 Eile, 08:19 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 258 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 190 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 421 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 405 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 660 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 330 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 322 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 341 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 274 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne