Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeep Grand Cherokee WK2, 2011 - Eero_S
#21
Vaevalt selles Jeebus siin suvine kütus on, pole olnud nii külm, et meie tanklates müüdav diislilaadne toode ära külmuks. Kuna filtrit vahetati muidu?
Vasta
#22
Ma arvan ise ka, et filter külmus kinni, samas auto seisis ööläbi õues ja siis sõitis Sauelt 15km Tallinnasse enne, kui ära suri.

Millal filter enne eilset vahetatud on, pole õrna aimugi, mina teda ei olnud veel vahetanud.

Aga eks ole näha, eile sai paak täis pandud, kas, millal ja millistes oludes uuesti ära sureb, siis oskab edasi mõelda.

Autosse on 20k km jooksul tangitud 2x tavalist Neste diislit, ülejäänud aja ainult Prodieselit.
Vasta
#23
Mul 211 kooles ka niimoodi ära, öö läbi väljas jne ja mingi 7 km sain sõita siis pump röökis nagu oleks kuival. Sai paagis pumbaga sulistatud ja hakkas tööle. Filtrist valasin poole võrra vett välja ja hiljem ära vahetades lõikasin huvi pärast lahti, filtrielement oli lumivalge. Mina olen paraku kanistri tankija, ühe korra sai teisest kohast võetud ja vitsad peksid koheselt. Aga üks tuttav on ka tanklast vett saanud ja jäi niimoodi paarist pihustist ilma.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#24
Kütusefilter tuleks vahetada iga teise-kolmanda hoolduse-õlivahetusega. Pumba tervisele mõjub ka paremini.
Vasta
#25
Iga teise?

Krt, kus ma elanud olen. Diislil vahetatakse kütusefiltrit ikka iga hoolduse käigus, nagu õhufiltreidki.
Lihtsalt kuna mina tegin sellel autol alles esimese hoolduse(160k oligi ettenähtud, 140k hooldus on Itaalias tehtud ja väidetavalt vahetas siinne müügikoht lihtsalt õli ära, kuna õlipunn oli lekkinud ja vana õli ei tahetud enam sisse valada), see 10k km tagasi õlivahetus, mis ma tegin, see oli tegelikult lihtsalt sellepärast, et kuna mitte kellegi väidetes ei või kindel olla, siis igaks juhuks sai tehtud. Õli ja mootoriõhufiltriga ma ei raatsi riskida, muude kohtade pealt võib natuke rohkem siia-sinna mängida.

Ma küll väga ei kahtle müügikoha jutus, kuna siiani kõik, mis nad rääkisid on oma olemuselt tõele vastanud, ka see õli, mis 150k juures mootorist välja tuli oli näpuvahel katsudes vähe sõitnud õli omadustega.

Mul küll on plaan ka edaspidi teha iga 10k tagant õlivahetus ja siis vastavalt hooldusraamatule on järgmise hoolduse aeg 180k peal.
Vasta
#26
Kui sa iga 10 t km tagant õlivahetad, siis on nagu naiivne ju kogu aeg ka kütuse filtrit vahetada. Mina vahetan seda ikka pigem 25- 30 tk m tagant ja pole siiani küll mingit janti olnud. Sellistele asjadele tuleks ikka loogiöiselt läheneda. Ise asi kui sa tangid ämbrist kütust.
Pigem küsin ega sellel masinal juhtumisi ei ole paak metallist, nagu seda on KIA Sorentodel.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#27
Teeme nüüd natuke terminoloogia seletust.

Õlivahetus ei tähenda hooldust.

Hooldus, aga tähendab kindlasti õlivahetust, koos kõige muu hoolduse alla käiva osaga. Konkreetsel autol 20k tagant.

Õlivahetusi teen iga 10k km tagant, vahetan siiski selle käigus alati mootori õhufiltri ja vaatab kiirpilguga üle, kas on vaja midagi kiiremas korras teha või kannatab järgmise hoolduseni. Neid kahe hoolduse vahepealseid õlivahetusi, ülevaatusi teostab mul üks kodukandi töökoda, keda ma üleüldse kõige rohkem töökodadest usaldan.

Paagi kohta ei mäleta, tahaks öelda, et plastik.
Vasta
#28
Mis see filter ikka maksab? Vahet pole kas sul 88 a W124 või selline Jeep siis neil mõlemal see filter ei maksa suurt midagi võrreldes sellega mida ta ära võib hoida. Olgem ausad, et liiga palju on olnud inimestel ka tanklakütustega probleeme, niiet see tihe filtri vahetus on minu meelest õigustatud.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#29
Õlivahetus hooldust ei tähenda aga vaatavad kiirelt üle ka pidurid ja rihmad. Ongi hooldus. Naised tõmbavad küüntele uue kihi lakki peale on ka hooldus.
Mis tahan öelda, et ega tööde maht ei muuda seda hoolduseks või mitte hoolduseks.
Kuigi jah! Sõnastus võiks vähe teine olla. Kütusefilter tuleks vahetada iga suurhooldusega. Mis on siis peale 2-3 õlivahetust, väikehooldust.
Vasta
#30
(11-02-2018, 09:59 PM)jegesmesh Kirjutas: Mis see filter ikka maksab?

Usud või ei, 40€/tk esinduses ja neid on tal kaks tükki seal põhjaall.

Aga ma siiski ei pea õlivahetust, kus õli väljajooksmise ajal kiirpilguga auto üle vaadatakse ka mitte väikeseks hoolduseks, kuna minul kulus selleks alla 30min, sisse-välja sõiduga.
Vasta
#31
Mul üks kütusefilter ja summa on 3 kohaga esinduses.
Vasta
#32
(11-02-2018, 10:31 PM)Eero_S Kirjutas: Aga ma siiski ei pea õlivahetust, kus õli väljajooksmise ajal kiirpilguga auto üle vaadatakse ka mitte väikeseks hoolduseks, kuna minul kulus selleks alla 30min, sisse-välja sõiduga.
Nõustun. See oleks pigem lihtne kontroll koos õlivahetusega.

Tõsisemad mehed peavad filtrite ja õli vahetust juba projektiks Big Grin
Vasta
#33
Kuna täna saab autol minu käsutuses täpselt 8 kuud, siis teen siia ühe vahekokkuvõtte.

Sõidetud: 23433km
Kütusekulu: 9,31€/100km.
Autole kokku kulutatud(kõik kulud, sissemakse, kindlustused, liising jne.): 13984,07€
Kilomeetri hind: 0,60€/km
Laias laastus jagunevad hetkel kulud selliselt: sissemakse 46%, kütus 20%, liisingumaksed 16%, kindlustused 6%, ülejäänud 12% jaguneb muude kulude peale(hooldus, varuosad, remonttööd, kuluosad).

Järgmise kokkuvõtte teen suvel, kui möödub täpselt aasta.
Vasta
#34
Tänasest omab see kärakas ka haagisekonksu. Tootjaks Steinhof, müüs ja paigaldas Ravolar.

Raha taheti koos paigaldusega saada 449€.
Vasta
#35
On see teisaldatav?
Vasta
#36
Ikka jah, kes see loll siis statsionaarse paneb? Big Grin Ma pärast poole ehk teen mõne slaidi ka.
Vasta
#37
On olnud juhuseid..
Vasta
#38
Selline ta siis sai konksuga. Kunagi, kui ma ta uuesti küljest viitsin võtta, siis lisan "peidus" oleva konksu pildi kah. Pistiku pesa ja kinnituskoht paistavad natuke sealt tagumiku alt välja.
[Pilt: ZNyiH8.jpg]

Sai käidud ka sõbraga tehtud üks tiir ümber Raku järve.
[Pilt: large_29786405_LtX5.jpg]
[Pilt: large_29786407_uFTH.jpg]
Vasta
#39
165725 läbisõidult said alla suverehvid, endiselt Michelin Latitude Sport 3'd, mis autoga kaasa tulid.
Talvekatega sai sõidetud ca 17300km, esimesed rehvid 6-7mm, siseservad kulunumad, tagumised 5-6mm, samuti siseservad kulunumad. Viimane ilmselt tuleb erinevate sõiduasendite kasutamisest, sest kõik 4 on ühtemoodi, väljast vähem, seest rohkem kulunud.

Eile, aga sai käidud Haapsalus kiltsil niisama lolli mängimas ja tehtud mõned 400m tõmbed.
[Pilt: TywFw7.jpg]
Esimesed 6 sõitu on minu, viis esimest sport seades, kuues täisautomaadi peal ja viimane elukaaslase sõit.
Leidsin kaks videot ka.


Muus osas kalla ja talla.
Vasta
#40
Ülemiste Silber vahetas täna sellel autol kasko korras esiklaasi. Külge said ka uued kojamehed.

Vahepeal, kui ma Aprillis kodus olin selgus ka, et Veebruaris auto teeäärde jäämise põhjustas siiski külmunud filter. Paakide vaheline pump on OK, kuna korra sai paak põhimõtteliselt tühjaks sõidetud ja igasugused muud pumbad välistab see, et rohkem pole ühtegi jama olnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. .Alar. 3 5,702 31-01-2019, 04:21 PM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne