Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Autor Sõnum
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,957
Asukoht: Tartu
Postitus: #1
Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Viimati tegin hobikast teema kui tõin endale Jaapanist W140 S 600 L, mille saaga lõppes minu jaoks üsna õnnetult, seega vahepeal polnud mingit tuju foorumisse uut teemat teha.

Mis siis vahepeal juhutnud on. Eelmise aasta kevadel(2016) sain oma W140 korda ja suvel müüdud. Mõtlesin, et ehk prooviks võtta Jaapanist lollikindla W140 S 320 ja gaas(LPG) peale panna ning kasutada nii hobiautona kui ka tavaliikurina ühes tükis. Peale traumatiseerivat kogemust S 600, kus auto seisis mitte sõidukõlbulikus olekus pea aasta garaažis oli uus idee väga ahvatel, sest W140 oli just tõesti hea auto. Mis siis ikka, raha Jaapanisse ülekantud hakkasid otsingud pihta ja nagu tavaliselt siis kui plaanid osta ühte siis lõppuks läheb ikka käest ära ja ostad hoopis midagi muud.

Valituks sai süsimust W220 S 500 aastast 2001....

Eestisse saabudes ootas mind ees ebameeldiv üllatus ARKs. Olin ju harjunud, et paned EU tuled ette ja saadki kohe arvele auto. Mis aga välja tuli - nimelt kõik autod mis on alates aastast 1998 ja toodud sisse väljaspoolt EUd , peab tellima üksik tüübikinnituse. Tüübikinnituse menetluse alustamise tasu 205 eur+ 600 eur selle eest, et onu Tallinnast tuli tegi autost paar pilti ja saatis andmed Saksamaale, et saada sertifikaat(mida ootasin kuu aega) no ja lisaks kui kõik paberid olemas siis ka arvelevõtt.

Mõned pildid siis mustast Lorinseri tjuuninguga S 500´st.

[Pilt: 76465-DSC_0037.JPG]
[Pilt: 24696-DSC_0142.JPG]
[Pilt: 86524-DSC_0066.JPG]
[Pilt: 26343-97978956.jpg]
[Pilt: 74864-97978962.jpg]

Auto lõpuks EE registris panin talle peale gaasiseadme ning olen selle autoga juba 30 000 maha vuranud ning rahul. Kuid plaanitud hobiauto hõngu ei tundnud ma enam ammu, seega hobi ja igapäeva liikuri tandem minu puhul ei toimi. Kõrgema võimu poolt heakskiidu saanud asusin endale hobiautot valima...no ja NAGU alati oli plaanis esmalt osta C126...jõudes mingi hetk järeldusele, et Jaapanis on alles ainult vanad pannid mille keskkonsool pragunenud, istmed päikesest tuhmunud ja üldse peldiku välimusega - langetasin latti allapoole järgmise mudelini W140....S 600 alates 1996....aeg parandab haavad. W140 küll oli paar valikut, kuid mingi ebaloomulik jõud takistas mind ja raidus mulle alateadlikult pähe" Roman, ära võta S 600 sa ju tead millega see kõik lõppeb"...

Lühidalt kokkuvõttes tuli silmapiirile üks kena Facelift W220 ja kuna seisukord ja värskus on see mida ma Mersude puhul kõige rohkem hindan siis sai see ka määravaks faktoriks.



[Pilt: 26322-DSC_2862.JPG]
[Pilt: 97449-DSC_2874.JPG]
[Pilt: 98995-DSC_2875.JPG]
[Pilt: 64962-DSC_2880.JPG]
[Pilt: 99838-DSC_2884.JPG]
[Pilt: 73279-DSC_2885.JPG]
[Pilt: 57843-DSC_2897.JPG]
[Pilt: 73326-DSC_2900.JPG]
[Pilt: 36394-DSC_2889.JPG]
[Pilt: 85563-DSC_290111.jpg]
[Pilt: 29786-DSC_2902222.jpg]



Varustus on järgmine:


220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221B SIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
223 REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
236B WITHOUT CUSTOMER SERVICE - STATION INDEX
247 SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
309 CUP HOLDER
349 PREP. FOR EMERGENCY CALL SYSTEM
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
443 HEATED STEERING WHEEL
498 JAPAN VERSION
524 PAINTWORK - PRESERVATION
529 COMAND DVD JAPAN WITH NAVIGATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
618 BI-XENON HEADLAMPS FOR LEFT-HAND TRAFFIC
668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
671 LIGHT-ALLOY-WHEEL 7-SPOKE-DESIGN
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
761 RADIO RC W. REDUCED RANGE W/O PANIC (315 MHZ)
803 AEJ 02/1/2/X
803 *1 220____ 19961211 AEJ 02/1/2/X
803 *2 722.6__ 20010316 YOM 22/1
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
839L JAPAN
840A LEATHER, NAPPA
841A LEATHER NAPPA BLACK
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
883 POWER CLOSING SYSTEM
8XXL ASIA
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
M50 DISPLACEMENT 5.0 LITER


Auto minu käes olnud nüüd umbes 2 nädalat. Arvele veel võtnud pole, kuid Sadamast koju sõites sain positiivsed emotsioonid kätte. Vigadest hetkel ainult nii palju:
1) SRS tuli põleb
2) Tulede lüliti ei toimi(hetkel panin automaatselt süttivate tulede funktsiooni peale)
3) Kõrvalistuja softclose ei toimi
4) Rooli nupud ja tulelüliti ümber olev plastik on mingi möginaga ära rikutud...tundub olevat mingi tavaline tüüpviga...päris paljudel Jaapanis nägin antud pilti.

Muu kõik toimib ja ekstrana on sinna keegi eelmistest omanikest WALD heitgaaside väljalaskesüsteemi paigaldanud, nii et üsna mõnusa mahlase häälega on masin ja pean ka ära mainima, et see mu esimene Mercedes-Benz millel olid veel alles originaal lävepakkud kiled....ma siis olin see halb omanik, kes nad eemaldas.

Praegu olen ostuga rahul.
15-07-2017 06:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,490
Asukoht: Tartumaa
Postitus: #2
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Wow, nice!

'When the flag drops, the bullshit stops'
15-07-2017 06:40 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kubilius Ära (0)
Huviline

Postitusi: 64
Asukoht: Pärnu
Postitus: #3
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Ûhest jãi vãheks või :D
Tãitsa uhked.
17-07-2017 01:05 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 6,847
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #4
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(15-07-2017 06:19 PM)HotPapa Kirjutas:  ...
pean ka ära mainima, et see mu esimene Mercedes-Benz millel olid veel alles originaal lävepakkud kiled.

Kui vähe see liikur siis läbi vuranud on?

Egas muud, kui jälgime kadedana Suurte Poiste mänge.Eusa_drool

Perevaguni elu
17-07-2017 10:13 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,957
Asukoht: Tartu
Postitus: #5
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(17-07-2017 01:05 AM)kubilius Kirjutas:  Ûhest jãi vãheks või :D
Tãitsa uhked.

Üks on hobiauto ikka :). Pean tunnistama, et auto oli ostetud ja seda üle kahe kuu ootama jäin, tekkisid ikka ja jälle kõhklushetked, et kas üks w220 saab olla hobiauto? Sealjuures pean tänama Hr. Tauno Mõts'i, kes oma elutarkusega tegi mulle selgeks - igasugune auto võib olla hobikaks, kõik ju oleneb mis perspektiivist asjale lähened. Arvan, et minu jaoks oli see pigem raske seetõttu, et olen ju omanud vaid seda " õiget " vanatehnikat: W124, W126, W140....isegi pks W114 on kunagi minu juurde ära eksinud. Ja nüüd siis moodne w220(mis polegi enam nii moodne ja mida saab iga nurga tagant 2 kiloga soetada)


(17-07-2017 10:13 AM)v6sa Kirjutas:  Kui vähe see liikur siis läbi vuranud on?

Egas muud, kui jälgime kadedana Suurte Poiste mänge.Eusa_drool


LS jätsin nimelt mainimata, sest seda numbrit ma nagunii ei usu. Seda, et jaapanlased on jõhkrad kerijad on ammu teada. Läbi aastate olen täheldanud seda, et õige läbisõiduga alla 100 k sõitnud autod maksavad ka seal head raha ja ma usun, et koorekihi turustavad jaapanlased ise omal kohalikul turul ja oksjonitele tuleb nn. keskmine sortiment, mida on siis siseturul ehk raskem müüa. Iga aastaga tundub, et oksjonitel müüakse rohkem prügi ja vähem korralikke masinaid ja sellepärast sai ka võetud w220, sest seda veel liigub mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega.
17-07-2017 11:20 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,464
Asukoht: Norra
Postitus: #6
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(17-07-2017 10:13 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-07-2017 06:19 PM)HotPapa Kirjutas:  ...
pean ka ära mainima, et see mu esimene Mercedes-Benz millel olid veel alles originaal lävepakkud kiled.

Kui vähe see liikur siis läbi vuranud on?

Egas muud, kui jälgime kadedana Suurte Poiste mänge.Eusa_drool

Uued lävepakud sinna on vast ühed odavamad asjad, mida külge panna. Kile kulub väga kiiresti.
Hämmastav on see, et vaadates Aasiast tulevaid nö. parimaid autojuhte, siis tekib kahtlus, kuidas on võimalik, et nad seal suudavad liigelda.
Rendiautodel on suudetud esimese 10 meetriga terve külg kahjustada. Edetabelit koostada, siis Aasiast tulevad autojuhid põhjustavad kõige suuremaid ja kõige rohkem kahjustusi.
19-07-2017 06:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,957
Asukoht: Tartu
Postitus: #7
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Kui lävepakud on vahetatud siis miks jäeti rooli peal olevad koledada nupud vahetamata? Ja huvi pärast küsin, et kas sul on faktiline idamaade statistika millele tugined?
19-07-2017 08:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cornah Ära (0)
MB Klubi Liige

Postitusi: 591
Asukoht: Skandinaavia
Postitus: #8
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Hõbedasel täitsa ägedad veljed, mis mõõdud on?
19-07-2017 09:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,957
Asukoht: Tartu
Postitus: #9
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
20 tollised, laiust paraku ei tea kuna pole rehve maha võtnud. Talvel peaks nad andma taastamisse, sest lakil on ikkagi kahjustused.
19-07-2017 10:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,464
Asukoht: Norra
Postitus: #10
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Faktilist ei ole, kuid rendiautode statistika pealt siin võib julgelt seda väita. Ja kõik tulevad tahavad Mercedest :D

Nupud võid ju ise vahetada. Lävepakkude all ma ei mõelnud midagi läbisõidu kerimise kohta, kui ainult seda, et need ei saa seal esimesed olla. Selle ajaga oleks kile sealt lahti rullunud servadest.
Autole värskema ilme andmiseks piisab vähesest, nupud - liistud.
19-07-2017 11:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,058
Asukoht: Tallinn
Postitus: #11
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Hea, ja mis siin salata, ka haruldane, on vaadata korralikku W220-t.
Need 2K rondid on silmad valusaks teinud ja kunagise luksuskauba liiga tarbitavaks teinud.
Mul tekkis üks küsimus - Jaapan - ja ei ole istme tuulutust/perforeeritud nahka ning on roolisoojendus?
Väga huvitav kooslus, naha seisukord on muidugi omaette rääkiv nähtus auto värskusest!
Edu!

Every nerd becomes a superstar online...
19-07-2017 11:49 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,957
Asukoht: Tartu
Postitus: #12
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(19-07-2017 11:43 PM)väikemees Kirjutas:  Nupud võid ju ise vahetada. Lävepakkude all ma ei mõelnud midagi läbisõidu kerimise kohta, kui ainult seda, et need ei saa seal esimesed olla. Selle ajaga oleks kile sealt lahti rullunud servadest.
Autole värskema ilme andmiseks piisab vähesest, nupud - liistud.

Ok, sina ega mina ei saa 100% kindlalt midagi väita, kas lävepakud olid vahetatud või mitteEusa_angel....ega need kiled mis ma eemaldasin polnudki oma esimeses nooruses ja mõned kriimud on kroomile ka läbi kile tekkinud. Oma väite kirjutasin tuginedes auto üleüldist seisukorda arvesse võttes. Kui lävepakul peaks olema kood mis näitab selle detaili valmistamise aastat, ehk saaks antud olukorrale selguseEusa_angel


(19-07-2017 11:49 PM)Rolz Kirjutas:  Hea, ja mis siin salata, ka haruldane, on vaadata korralikku W220-t.
Need 2K rondid on silmad valusaks teinud ja kunagise luksuskauba liiga tarbitavaks teinud.
Mul tekkis üks küsimus - Jaapan - ja ei ole istme tuulutust/perforeeritud nahka ning on roolisoojendus?
Väga huvitav kooslus, naha seisukord on muidugi omaette rääkiv nähtus auto värskusest!
Edu!


Eks siin tulebki mängu kaine mõistus. Omada autot mida on üle keskmise kallis pidada ja sealjuures ka tegeleda iga aasta värvimistöödega - see ei kõla just otstarbekas. Sealt see lumepall veerema hakkabki ja olgem ausad, mitte keegi ei taha mädaneva hunniku peale raha raisata...lihtsam vaevast lahti saada. Ja järgmisel õnnelikul siis ka mingi hetk hakkab koitma.
Jah, w220 on väga hea ja mugav auto Kui ta on korras! Ja minu isiklik arvamus on, et korralikud w220'd kaovad silmapiirilt kiiremini kui w140'd.

Seoses lisavarustusega:
See pole üldse haruldane. Nii esimesest generatsioonist kui ka teisest ja just Jaapani turu jaoks toodetud masinatel - julgen väita, et pooltel mida ma vaatasin polnud vent. istmeid.
Õnneks minu igapäeva liikuril on ventileeritavad istmed ja nüüd suveautol on mingi talvepakettDoubt....ma lohutan end ainult sellega, et ideaalseid asju pole maailmas olemas.
20-07-2017 01:46 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,058
Asukoht: Tallinn
Postitus: #13
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Kusjuures absoluutselt nõus sellega, et W220 on igapäeva liikluspildilt totaalselt taandunud.
Sama lugu on ka C215-ga, see on muutunud täielikuks harulduseks.
W140 on juba päeva nähtus ja W126 nädala sündmus!
Sinu puhul pole jutt ilmselt otstarbekusest tingitud töödest, vaid heaperemehelikkusest ja nõudlikust silmast pigem.
Miski peabki tegema ju auto omanikust autohooliku päeva lõpuks!

Every nerd becomes a superstar online...
20-07-2017 09:50 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 84 11,942 Täna 12:52 AM
Viimane postitus: Oliver.L
  C215 CL500 2002, Rando Rando 22 3,027 20-07-2017 11:26 AM
Viimane postitus: Rando
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Alkohoolik Eero_S 94 17,658 18-07-2017 12:17 AM
Viimane postitus: Marksus
  Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube icecube 24 6,757 08-07-2017 11:53 AM
Viimane postitus: icecube
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 31,618 07-06-2017 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605.911 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 51 21,792 05-06-2017 11:13 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 10 3,400 14-05-2017 12:58 AM
Viimane postitus: jansa
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 154 57,930 02-03-2017 12:27 PM
Viimane postitus: berg
  MB 230(500)GE W460 1985 hents99 100 61,179 26-05-2016 08:39 PM
Viimane postitus: hents99
  Mercedes- Benz 300CE (4,2 v8) C124, 1992a - Majori Majori 94 40,507 30-04-2016 12:20 PM
Viimane postitus: nostromo

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog