Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Autor Sõnum
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #1
Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Viimati tegin hobikast teema kui tõin endale Jaapanist W140 S 600 L, mille saaga lõppes minu jaoks üsna õnnetult, seega vahepeal polnud mingit tuju foorumisse uut teemat teha.

Mis siis vahepeal juhutnud on. Eelmise aasta kevadel(2016) sain oma W140 korda ja suvel müüdud. Mõtlesin, et ehk prooviks võtta Jaapanist lollikindla W140 S 320 ja gaas(LPG) peale panna ning kasutada nii hobiautona kui ka tavaliikurina ühes tükis. Peale traumatiseerivat kogemust S 600, kus auto seisis mitte sõidukõlbulikus olekus pea aasta garaažis oli uus idee väga ahvatel, sest W140 oli just tõesti hea auto. Mis siis ikka, raha Jaapanisse ülekantud hakkasid otsingud pihta ja nagu tavaliselt siis kui plaanid osta ühte siis lõppuks läheb ikka käest ära ja ostad hoopis midagi muud.

Valituks sai süsimust W220 S 500 aastast 2001....

Eestisse saabudes ootas mind ees ebameeldiv üllatus ARKs. Olin ju harjunud, et paned EU tuled ette ja saadki kohe arvele auto. Mis aga välja tuli - nimelt kõik autod mis on alates aastast 1998 ja toodud sisse väljaspoolt EUd , peab tellima üksik tüübikinnituse. Tüübikinnituse menetluse alustamise tasu 205 eur+ 600 eur selle eest, et onu Tallinnast tuli tegi autost paar pilti ja saatis andmed Saksamaale, et saada sertifikaat(mida ootasin kuu aega) no ja lisaks kui kõik paberid olemas siis ka arvelevõtt.

Mõned pildid siis mustast Lorinseri tjuuninguga S 500´st.

[Pilt: 76465-DSC_0037.JPG]
[Pilt: 24696-DSC_0142.JPG]
[Pilt: 86524-DSC_0066.JPG]
[Pilt: 26343-97978956.jpg]
[Pilt: 74864-97978962.jpg]

Auto lõpuks EE registris panin talle peale gaasiseadme ning olen selle autoga juba 30 000 maha vuranud ning rahul. Kuid plaanitud hobiauto hõngu ei tundnud ma enam ammu, seega hobi ja igapäeva liikuri tandem minu puhul ei toimi. Kõrgema võimu poolt heakskiidu saanud asusin endale hobiautot valima...no ja NAGU alati oli plaanis esmalt osta C126...jõudes mingi hetk järeldusele, et Jaapanis on alles ainult vanad pannid mille keskkonsool pragunenud, istmed päikesest tuhmunud ja üldse peldiku välimusega - langetasin latti allapoole järgmise mudelini W140....S 600 alates 1996....aeg parandab haavad. W140 küll oli paar valikut, kuid mingi ebaloomulik jõud takistas mind ja raidus mulle alateadlikult pähe" Roman, ära võta S 600 sa ju tead millega see kõik lõppeb"...

Lühidalt kokkuvõttes tuli silmapiirile üks kena Facelift W220 ja kuna seisukord ja värskus on see mida ma Mersude puhul kõige rohkem hindan siis sai see ka määravaks faktoriks.



[Pilt: 26322-DSC_2862.JPG]
[Pilt: 97449-DSC_2874.JPG]
[Pilt: 98995-DSC_2875.JPG]
[Pilt: 64962-DSC_2880.JPG]
[Pilt: 99838-DSC_2884.JPG]
[Pilt: 73279-DSC_2885.JPG]
[Pilt: 57843-DSC_2897.JPG]
[Pilt: 73326-DSC_2900.JPG]
[Pilt: 36394-DSC_2889.JPG]
[Pilt: 85563-DSC_290111.jpg]
[Pilt: 29786-DSC_2902222.jpg]



Varustus on järgmine:


220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221B SIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
223 REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
236B WITHOUT CUSTOMER SERVICE - STATION INDEX
247 SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
309 CUP HOLDER
349 PREP. FOR EMERGENCY CALL SYSTEM
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
443 HEATED STEERING WHEEL
498 JAPAN VERSION
524 PAINTWORK - PRESERVATION
529 COMAND DVD JAPAN WITH NAVIGATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
618 BI-XENON HEADLAMPS FOR LEFT-HAND TRAFFIC
668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
671 LIGHT-ALLOY-WHEEL 7-SPOKE-DESIGN
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
761 RADIO RC W. REDUCED RANGE W/O PANIC (315 MHZ)
803 AEJ 02/1/2/X
803 *1 220____ 19961211 AEJ 02/1/2/X
803 *2 722.6__ 20010316 YOM 22/1
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
839L JAPAN
840A LEATHER, NAPPA
841A LEATHER NAPPA BLACK
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
883 POWER CLOSING SYSTEM
8XXL ASIA
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
M50 DISPLACEMENT 5.0 LITER


Auto minu käes olnud nüüd umbes 2 nädalat. Arvele veel võtnud pole, kuid Sadamast koju sõites sain positiivsed emotsioonid kätte. Vigadest hetkel ainult nii palju:
1) SRS tuli põleb
2) Tulede lüliti ei toimi(hetkel panin automaatselt süttivate tulede funktsiooni peale)
3) Kõrvalistuja softclose ei toimi
4) Rooli nupud ja tulelüliti ümber olev plastik on mingi möginaga ära rikutud...tundub olevat mingi tavaline tüüpviga...päris paljudel Jaapanis nägin antud pilti.

Muu kõik toimib ja ekstrana on sinna keegi eelmistest omanikest WALD heitgaaside väljalaskesüsteemi paigaldanud, nii et üsna mõnusa mahlase häälega on masin ja pean ka ära mainima, et see mu esimene Mercedes-Benz millel olid veel alles originaal lävepakkud kiled....ma siis olin see halb omanik, kes nad eemaldas.

Praegu olen ostuga rahul.
15-07-2017 06:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,652
Asukoht: Tartumaa
Postitus: #2
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Wow, nice!

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
15-07-2017 06:40 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kubilius Ära (0)
Huviline

Postitusi: 110
Asukoht: Pärnu
Postitus: #3
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Ûhest jãi vãheks või :D
Tãitsa uhked.
17-07-2017 01:05 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,203
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #4
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(15-07-2017 06:19 PM)HotPapa Kirjutas:  ...
pean ka ära mainima, et see mu esimene Mercedes-Benz millel olid veel alles originaal lävepakkud kiled.

Kui vähe see liikur siis läbi vuranud on?

Egas muud, kui jälgime kadedana Suurte Poiste mänge.Eusa_drool

Perevaguni elu
17-07-2017 10:13 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #5
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(17-07-2017 01:05 AM)kubilius Kirjutas:  Ûhest jãi vãheks või :D
Tãitsa uhked.

Üks on hobiauto ikka :). Pean tunnistama, et auto oli ostetud ja seda üle kahe kuu ootama jäin, tekkisid ikka ja jälle kõhklushetked, et kas üks w220 saab olla hobiauto? Sealjuures pean tänama Hr. Tauno Mõts'i, kes oma elutarkusega tegi mulle selgeks - igasugune auto võib olla hobikaks, kõik ju oleneb mis perspektiivist asjale lähened. Arvan, et minu jaoks oli see pigem raske seetõttu, et olen ju omanud vaid seda " õiget " vanatehnikat: W124, W126, W140....isegi pks W114 on kunagi minu juurde ära eksinud. Ja nüüd siis moodne w220(mis polegi enam nii moodne ja mida saab iga nurga tagant 2 kiloga soetada)


(17-07-2017 10:13 AM)v6sa Kirjutas:  Kui vähe see liikur siis läbi vuranud on?

Egas muud, kui jälgime kadedana Suurte Poiste mänge.Eusa_drool


LS jätsin nimelt mainimata, sest seda numbrit ma nagunii ei usu. Seda, et jaapanlased on jõhkrad kerijad on ammu teada. Läbi aastate olen täheldanud seda, et õige läbisõiduga alla 100 k sõitnud autod maksavad ka seal head raha ja ma usun, et koorekihi turustavad jaapanlased ise omal kohalikul turul ja oksjonitele tuleb nn. keskmine sortiment, mida on siis siseturul ehk raskem müüa. Iga aastaga tundub, et oksjonitel müüakse rohkem prügi ja vähem korralikke masinaid ja sellepärast sai ka võetud w220, sest seda veel liigub mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega.
17-07-2017 11:20 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,542
Asukoht: Norra
Postitus: #6
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(17-07-2017 10:13 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-07-2017 06:19 PM)HotPapa Kirjutas:  ...
pean ka ära mainima, et see mu esimene Mercedes-Benz millel olid veel alles originaal lävepakkud kiled.

Kui vähe see liikur siis läbi vuranud on?

Egas muud, kui jälgime kadedana Suurte Poiste mänge.Eusa_drool

Uued lävepakud sinna on vast ühed odavamad asjad, mida külge panna. Kile kulub väga kiiresti.
Hämmastav on see, et vaadates Aasiast tulevaid nö. parimaid autojuhte, siis tekib kahtlus, kuidas on võimalik, et nad seal suudavad liigelda.
Rendiautodel on suudetud esimese 10 meetriga terve külg kahjustada. Edetabelit koostada, siis Aasiast tulevad autojuhid põhjustavad kõige suuremaid ja kõige rohkem kahjustusi.
19-07-2017 06:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #7
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Kui lävepakud on vahetatud siis miks jäeti rooli peal olevad koledada nupud vahetamata? Ja huvi pärast küsin, et kas sul on faktiline idamaade statistika millele tugined?
19-07-2017 08:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cornah Ära (0)
MB Klubi Liige

Postitusi: 634
Asukoht: Skandinaavia
Postitus: #8
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Hõbedasel täitsa ägedad veljed, mis mõõdud on?
19-07-2017 09:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #9
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
20 tollised, laiust paraku ei tea kuna pole rehve maha võtnud. Talvel peaks nad andma taastamisse, sest lakil on ikkagi kahjustused.
19-07-2017 10:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,542
Asukoht: Norra
Postitus: #10
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Faktilist ei ole, kuid rendiautode statistika pealt siin võib julgelt seda väita. Ja kõik tulevad tahavad Mercedest :D

Nupud võid ju ise vahetada. Lävepakkude all ma ei mõelnud midagi läbisõidu kerimise kohta, kui ainult seda, et need ei saa seal esimesed olla. Selle ajaga oleks kile sealt lahti rullunud servadest.
Autole värskema ilme andmiseks piisab vähesest, nupud - liistud.
19-07-2017 11:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,154
Asukoht: Tallinn
Postitus: #11
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Hea, ja mis siin salata, ka haruldane, on vaadata korralikku W220-t.
Need 2K rondid on silmad valusaks teinud ja kunagise luksuskauba liiga tarbitavaks teinud.
Mul tekkis üks küsimus - Jaapan - ja ei ole istme tuulutust/perforeeritud nahka ning on roolisoojendus?
Väga huvitav kooslus, naha seisukord on muidugi omaette rääkiv nähtus auto värskusest!
Edu!

Every nerd becomes a superstar online...
19-07-2017 11:49 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #12
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
(19-07-2017 11:43 PM)väikemees Kirjutas:  Nupud võid ju ise vahetada. Lävepakkude all ma ei mõelnud midagi läbisõidu kerimise kohta, kui ainult seda, et need ei saa seal esimesed olla. Selle ajaga oleks kile sealt lahti rullunud servadest.
Autole värskema ilme andmiseks piisab vähesest, nupud - liistud.

Ok, sina ega mina ei saa 100% kindlalt midagi väita, kas lävepakud olid vahetatud või mitteEusa_angel....ega need kiled mis ma eemaldasin polnudki oma esimeses nooruses ja mõned kriimud on kroomile ka läbi kile tekkinud. Oma väite kirjutasin tuginedes auto üleüldist seisukorda arvesse võttes. Kui lävepakul peaks olema kood mis näitab selle detaili valmistamise aastat, ehk saaks antud olukorrale selguseEusa_angel


(19-07-2017 11:49 PM)Rolz Kirjutas:  Hea, ja mis siin salata, ka haruldane, on vaadata korralikku W220-t.
Need 2K rondid on silmad valusaks teinud ja kunagise luksuskauba liiga tarbitavaks teinud.
Mul tekkis üks küsimus - Jaapan - ja ei ole istme tuulutust/perforeeritud nahka ning on roolisoojendus?
Väga huvitav kooslus, naha seisukord on muidugi omaette rääkiv nähtus auto värskusest!
Edu!


Eks siin tulebki mängu kaine mõistus. Omada autot mida on üle keskmise kallis pidada ja sealjuures ka tegeleda iga aasta värvimistöödega - see ei kõla just otstarbekas. Sealt see lumepall veerema hakkabki ja olgem ausad, mitte keegi ei taha mädaneva hunniku peale raha raisata...lihtsam vaevast lahti saada. Ja järgmisel õnnelikul siis ka mingi hetk hakkab koitma.
Jah, w220 on väga hea ja mugav auto Kui ta on korras! Ja minu isiklik arvamus on, et korralikud w220'd kaovad silmapiirilt kiiremini kui w140'd.

Seoses lisavarustusega:
See pole üldse haruldane. Nii esimesest generatsioonist kui ka teisest ja just Jaapani turu jaoks toodetud masinatel - julgen väita, et pooltel mida ma vaatasin polnud vent. istmeid.
Õnneks minu igapäeva liikuril on ventileeritavad istmed ja nüüd suveautol on mingi talvepakettDoubt....ma lohutan end ainult sellega, et ideaalseid asju pole maailmas olemas.
20-07-2017 01:46 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,154
Asukoht: Tallinn
Postitus: #13
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Kusjuures absoluutselt nõus sellega, et W220 on igapäeva liikluspildilt totaalselt taandunud.
Sama lugu on ka C215-ga, see on muutunud täielikuks harulduseks.
W140 on juba päeva nähtus ja W126 nädala sündmus!
Sinu puhul pole jutt ilmselt otstarbekusest tingitud töödest, vaid heaperemehelikkusest ja nõudlikust silmast pigem.
Miski peabki tegema ju auto omanikust autohooliku päeva lõpuks!

Every nerd becomes a superstar online...
20-07-2017 09:50 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #14
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Pole ammu midagi kirjutanud. Vahepeal olid müügis mõlemad autod ja plaanis raha kv´sse suunata, kuid läks kuidagi nii, et sain ka ilma müügita hakkama. Teine teema muidugi müügihind. W220 on ikkagi nii alaväärtustatud auto, et tema eest õiglast hinda saada (kui auto on korralik) on Eestis võimatu missioon.
Mustaga on juba üle 60 k km sõidetud ja hakkab näitama väsimuse märke, mis on ka täiesti loogiline arvestadesse seda, et olen selle aja jooksul vahetanud esisillas ainult õõtshoova, puksid, sisemised ja välimised rooliotsad. Ah no ja alguses läks ka srs aju läbi, mille sai kasutatud peast uue hangitud ja veel jahutus ventika mootor hakkas häält tegema, mis siis peale paari kuud undamis lõplikult otsa andis kinni kiiludes...see jällegi kärsatas juhtploki läbi. Ventika mootori tegi mul mehhaanik korda ja ploki sain iibäist 40 euriga....

Hetkel vaja siis vahetada klapikambrikaane tihend ja küünlajuhtmed....võimalik, et mingi süütepool ka läbi, sest külmast peast mootor töötab ebaühtlaselt ja viskab mädamunakat tagant.

Talvel -25 hakkas auto öö läbi taeva all seistes hommikuks allavajuma. Kas "valve" plokk läbi...näeb üsna korrodeerunud välja või siis amordid....plokk sai juba ammu uus Silberist ostetud. Nüüd kui hooldus tuleb kruvin alla ja eks näha ole(talvel) kas lahendab mure või mitte....aga igaksjuhuks tuleb ka 4 amorti juba ära osta, tootjaks Arrnot, pidavat olema kvaliteetsem kui originaal.

Ühesõnaga mustaga läheb aga elu edasi ja pean mainima, et tegu on ikkagi mugava liikumisvahendiga.


Hõbedane hobikas enamjaolt seisab, olen ta vaid arvele võtnud ja ega muuks pole aega olnudki, ehk suvel teeb esmased hooldused.

Mõni klõps ka.


[Pilt: 34733-20180602_211420_HDR.jpg]
[Pilt: 66328-20180601_201709.jpg]
02-06-2018 11:08 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tauno Mõts Saidil (2)
Huviline

Postitusi: 497
Asukoht: Tartu
Postitus: #15
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Tubli mees!

Ma endiselt ütlen, et kui W140 on täna põhja läbinud ja ronib vaikselt, kuid kindlalt taas ülesmäge, siis W220 aastad on veel kaugel ees, kuid ühel heal päeval ärkavad kõik üles ja ei saa aru, miks W220 kerega ilusad S-klassid järsku otsa on saanud, sest tahaks endale ka viimast Bruno Sacco aja S-klassi, aga kuskilt seda enam elusana mõistliku raha eest ei leia. Mitmed neist üllatunuist lükkavad siis käe lihtsalt pisut sügavamale rahakotti ja ostavad ta kõigest hoolimata endale ära, sest teda on ikkagi tarvis ja uus klassik ongi sündinud. W220 on päriselt ilus auto, mis paraku peab veel mõned head aastad Tuhkatriinu rollis vastu pidama.

Hea, et neid jätkuvalt elus hoiad. Nad on seda väärt.

Parimate soovidega,
Tauno
(selle postituse viimane muutmine: 02-06-2018 11:49 PM Tauno Mõts.)
02-06-2018 11:46 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 1,988
Asukoht: Tartu
Postitus: #16
RE: Mercedes-Benz S 500 L, 2002 a.
Nagu mainisid siis W140 on juba tõususteel ja kuna mul auto hoiustamise tingimused nüüd paranesid ja saan nüüd vähemalt 1 hobikat veel hoiustada siis aasta või paari jooksul tahaks siiski W140 tagasi, küll ma arvan mitte Jaapanist aga ehk kuskilt mujalt leida mõni enam-vähem söödav eksemplar.
Nautides meie erakordselt soojasid ilmasid ja Lätist odavat õlut istusin ma paar tundi valides välja hõbedase W220 suhtes optimaalse nurga ja jõudsin veendumusele, et kui kuradima kena see auto ikkagi välja näeb ja respekt kõikidele kes selle disainis kaasa lõid, sest kandilisest W140´st teha niivõrd kardinaalne hüpe ja selle juures veel mitte põruda on omaette kunst.

Tauno - ma siiski arvan, et ilus brilliant silber sobib sellele autole kõige rohkem Eusa_angel
03-06-2018 08:52 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 65 16,368 Täna 09:26 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 198 50,282 13-08-2018 06:31 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 1,900 13-08-2018 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
  Mercedes-Benz S500, 2005, W221-hellrix hellrix 22 6,609 08-08-2018 02:54 PM
Viimane postitus: hellrix
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 28 4,830 13-06-2018 06:25 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 14 6,730 21-05-2018 11:17 PM
Viimane postitus: jansa
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Alkohoolik Eero_S 127 39,901 20-05-2018 04:25 PM
Viimane postitus: Laur
  C215 CL500 2002, Rando Rando 29 9,884 04-05-2018 04:54 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 79,107 22-04-2018 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  Mercedes Benz E320 -T V6 cdi, 2005 a. andres23 4 1,217 18-03-2018 09:29 PM
Viimane postitus: Laur

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog