Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Autor Sõnum
siim_sipsaka Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #61
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Detailid loovad terviku.
Eelnevate tööde seas teadupärast oli ka rattapoltide puhastamine forforhappe lahusega. Tulemus oli sellel alguses hea. Peale talvist seismist läksid poldid aga rooste ja otsustasin seda protsessi mitte korrata. Siin valuvelgedes pole veel kasutuses tüübiomase erisusega poldid (nagu kroomitud otstega poldid w124). Seega on tegu lihtne. Läksin Vianori ja palusin uusi läikivaid rattapolte. Nüüd on siis all poldid, mis velgedega ka väliselt kokku sobivad.

[Pilt: rattapoldid-vanad-1.jpg]
[Pilt: IMG_20180519_132918.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 20-05-2018 10:42 PM siim_sipsaka.)
20-05-2018 10:40 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #62
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Sõit sujuvamaks.
See nädal saabusid uued kardaani muhvid. Enne oli sõit jõnksuline ja gaasi maha lastes võis esineda ebameeldivat jõnksutamist. Kardaani otsa muhvides olid väga suured loksud.
Peale uute kardaani muhvide tuli panna ka uus tugipukk ja laager. See oli siiani samuti täiesti originaal. Töötas küll aga hiljem seda eraldi vahetama hakata oleks mõttetu. Kahjuks esimene tugilaager ei sobinud ja tuli töö käigus kiirelt uus leida.
Tulemuseks on sõit märgatavalt sujuvam. Kohalt võtt on pehme ja sellised jõnksutamised, mis välja paistsid kui oskamatu sidurdamine, on nüüd kadunud :D
Eelmine aasta jäi vahetamata tagasilla ja käigukasti õli, mis vanuselt ilmselt olid seal sees olnud ajast, kus auto veel Saksamaal teeninduses käis.. Sellel korral läksid ka need lõpuks uued.
Järgmiseks nädalaks saabub ka uus iluvõre
[Pilt: IMG_20180609_142618.jpg]
15-06-2018 10:19 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,708
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #63
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Ma ei tea kuidas antud toote puhul on, aga näitex FEBI kardaani tugipukiga kaasa tulev laager ei ole suurem asi ja tasub enne paigaldamist vastupidavama variandi vastu välja vahetada. Numbreid ma peast ei mäleta, aga W201 FEBI pukis oli punaste tihenditega FEBI laager ja asemele soovitati mustade tihenditega FEBI laagrit, kood erines vist ainult ühe numbri või tähe võrra. Et kui aasta pärast peax jälle kardaan häält tegema hakkab, siis tead, et tasub küsida vastupidavamat laagrit. Antud toode pole samas FEBI, et äkki kestab hästi.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
19-06-2018 10:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #64
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Tellisin Alvadist uue iluvõre. Tarne oli 2 päeva ja see sobis hästi. Natuke säravam ja uuem iluvõre on ju ilus. Kahjuks aga kohale saabus päris kärakas. Eks nüüd on teada miks originaali hind on üle kümne korra kõrgem (771+km). 60 EUR kanti B versioon oli täis valujääke ja siseliistude vahed olid vägagi märgatavad. Võre sisu logises ka kaasas pidanuks olema 4 kinnitusklambri asemel oli 1. Kinnitused olid ka tiba teistsugused.
Nii, et läks vana hea tagasi. Variantideks on järgnevalt eBay. Sealt saab ka korralikke kasutatud variante.
[Pilt: IMG_20180618_182922.jpg]
[Pilt: IMG_20180618_182932.jpg]
[Pilt: IMG_20180618_180611.jpg]

Lisateema on pagasi luugi lukk. Kui leidub kellelgi see mõne kere küljes siis olen vägagi huvitatud.
Väikese lollusena olin sunnitud seda avama viisil, mis selle töötamise lõplikult lõpetas ja kuna streikis see aeg-ajalt ka enne siis nüüd on mõistlik see välja vahetada.
Lukku on vaja koos südamikuga.
25-06-2018 11:47 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
nostromo Ära (10)
MB Klubi liige

Postitusi: 3,482
Asukoht: TallinnHelsingi
Postitus: #65
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Tellisin enda C124-le küll mujalt kuid ka samas hinnaklassis B-osa. Täielik jura! Tutikas võre oli niivõrd ebakvaliteetse kroomkattega nii et võrel olid juba väiksed kroomita täpid. Seega läks kasutusse vana originaal pealmine kroomraam ja uus sisu.

Uus sisu kestis täpselt 1 aasta. Juba järgmisel aastal tõmbus kroom täiesti mustaks ning seda polnud võimalik enam puhastada.

Ainuke mõistlik variant tõesti kuskilt korralik originaal otsida. Kvaliteedivahe on meeletu kuna B-osal pole lihtsalt mitte mingisugust kvaliteeti ollagi. Pakun et omahind neil Hiinas miski 3€ seega isegi 60€ on sellise jura eest palju.

C124 KARDIN
AUDIO 10 CD / ALPINE MF2910
27-06-2018 01:02 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Postitus: #66
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Pagasi luuk.
Nüüd on kannatus kaua kestnud. Vaja see pagasniku lukk kuidagi lahti saada. Enamasti kaupa hobiautoga ei vea ja seni on püsinud luuk paar kuud kinni Eusa_angel )

Kentsakas lugu oli sellega. Olles möödapõikaval visiidil Eesti - Läti endise piiripunkti juures mõtlesin ka ise sinna sisse vaadata. Mõõduka koguse varandust soetanud lõin hooletult pagasniku kinni ja kõik võtmed jäid sinna sisse Eusa_angel Õnneks olid auto uksed lahti. Tund aega paanikat ja ennast kritiseerivat sõimu, et nüüd jäängi siia lõunapiirile soetatud vedela varandusega ööd veetma, suutsin luku Leathermaniga piisavalt ära kahjustada. Siis tuli Youtube appi ja leidsin vihje, et esmaabi karp aknalaualt ära käib. Võtmed sain sealt kaudu kätte ja auto taas käima. Luuk on aga endiselt kinni. Nukker. Eks need maksud, mis läksid Lätti lähevad nüüd maksma luku taastamise vääringu mitmekordselt. Karma. Edaspidiseks õppetund. Tuleb toetada Eesti majandust ja jamad jäävad juhtumata - elu on ilus Eusa_angel
Olles nüüd piisavalt piinlikust tundnud siis järsku leidub keegi, kes natuke w123 230E pagasniku luku "avamise" nippe teaks? Olukord on selline, et juhmi mõistusega puurisin luku südamiku (nuutide osa) erilise täpsusega tühjaks ja proovisin hoovastikuni jõuda või südamikku ilma nuutideta keerata. Kahjuks ei õnnestunud. Väga olen huvitatud ka uuest lukust.

Lugupidamisega
21-08-2018 09:26 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,252
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #67
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Kas Sul ei liigu nupp üldse või liigub nupp, kuid see on keeratud "lukku" ja liigub nüüd tühja?

Kas autol on vaakumsüsteem veel töökorras? Siis peaks saama pakiruumikõrrest imedes/puhudes (ei tea, kumba pidi 123 käib) luksutuse ümber lülitada ja nupust lahti vajutada.

Kui elusa kambriga vaakumsüsteemi ei ole või on hoovastik rikutud, siis läheb huvitavaks.

Perevaguni elu
22-08-2018 09:13 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 999
Asukoht: Tallinn
Postitus: #68
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Ega muid nippe polegi, et puuritakse südamik välja. Siis peaks saama ju õigesse asendisse keerata, et vajutamisel see hoob õiget kohta vajutaks?

Pärast hangid suvalise toimiva lukusüdamiku (võtit pole vaja), paned sellele oma võtme sisse ja käiad takistavad nuudid maha. See on selline robustne meetod, vana võti, mida sul pole, jääb samuti keerama, aga kes seda klassikut ikka tänapäeval muukima hakkab.
Kui rohkem viitsimist, kannatab ka muuke ringi tõsta, see oleks muidugi "õigem" lahendus.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
22-08-2018 09:19 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
V126 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 115
Asukoht: Tartumaa
Postitus: #69
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Õhukeseks käiatud 10 võtmega saab luugi küljes oleva konksu poldid lahti keerata. Pärast võtad luku taga seespool oleva katte maha ja siis saad edasi tegutseda.
22-08-2018 10:09 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 13 1,236 21-10-2018 07:17 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 205 56,438 20-10-2018 06:03 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes-Benz C280 , 1996 , W202 - nahk nahk 14 4,608 08-10-2018 11:44 PM
Viimane postitus: nahk
  MB S123 250T RED ДЕД 1982 - Mike22 Mike22 90 29,999 28-09-2018 07:44 AM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Alkohoolik Eero_S 136 43,756 02-09-2018 02:10 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 2,466 13-08-2018 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
  Mercedes-Benz S500, 2005, W221-hellrix hellrix 22 7,411 08-08-2018 02:54 PM
Viimane postitus: hellrix
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 28 5,417 13-06-2018 06:25 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 14 7,067 21-05-2018 11:17 PM
Viimane postitus: jansa
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 81,550 22-04-2018 10:20 AM
Viimane postitus: berg

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog