Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Autor Sõnum
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #21
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Kaup käes ja jupid leidsid mootori juures oma koha. Võrreldes lõdvikuid siis vana oli igast otsast välja veninud.
[Pilt: IMG_20170707_195609.png]
Siit aga põhitegelase juurde, mis kõige rohkem ootusärevust tekitas. Kas uus gaasi hoovastiku liugur/rullik ja selle pesa annavad pika tühikäiguga gaasipedaalile jäikust juurde ja trossel hakkab 100% avanema?
Kõik jupid istusid korrektselt oma kohale. Võrdluseks pildil on näha, et ühest otsast on rulliku kanal originaalis kandiline, mis annab võimaluse tühikäigul trosselit suurema jõuga kinni lükata. Vanal oli ots juba kumeraks kulunud ja isegi tühikäigul võis trossel kohati liiga lõtv olla. Sealt tekkis lootus, et tühikäigupöörded saab madalamaks. Kahjuks jäi see ikkagi lootuseks, mitte reaalsuseks. Kuskilt on vaja neid pöördeid ikkagi maha keerata.
Rullikute läbimõõdu mõõtsin ära ja need on täpselt samad - 10mm. Kõik uuesti koos on tulemus endine. Gaasipedaalil on pool käiku tühja (väljaarvatud, et sellel ajal lülitatakse tühikäigu lülitit). Ilmselt peapki asi siis nii olema. Proovin trosseli avanemist timmida. Tühimikust gaasipedaalil aga minu nägemist mööda lahti ei saa.
Võrdluseks vaatasin seda sama mootorit ühe 124 mercedese peal, kus on küll trossiga gaas. Sealgi on sarnane tühimik, kuid tunduvalt väiksem.
Vähemalt on kindel tunne, et küljes on uued asjad, mis peaksid nüüd aastaid kestma.
[Pilt: IMG_20170707_201301.png]
[Pilt: IMG_20170707_201606.png]
[Pilt: IMG_20170707_202604.png]
10-07-2017 01:13 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #22
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Nüüd on all ka uus särav summuti jooks.
Vanal oli tehtud kunagi segastel aegadel kellegi poolt vahelt lõige ühe püti võrra. Üleüldse oli kogu süsteem mingl moel "tehtud".
Praegu kasutasin aga Seebi tn summuti meest, kellel on kuldsed käed ja aitas alla panna sarnase jooksu nagu see paiknema peaks. Ometi originaali alla ei leidnud. Originaalis pakuti ainuüksi tagumist pütti 180€. Praegusel juhul tuli kogu jooks kokku ainult 30 raha kallim. Hääl on kena ja tagumist originaalotsa sai ka kasutada, et väliselt on kõik nagu peab.
Teiseks mureks oli jahutusventilaatori magneti termostaat. Antud juhul kasutan asjaolude sunnil jahutamiseks elektriventikat, kuid peale termostaadi vahetust lülitub see el ventika releed kenasti 100C juures sisse ja 95C juures välja. Samuti ei näidanud jahutusvedeliku temperatuuri kellad. Selleks läks vahetusse ka see andur. Kahe kontaktiga sensor on minu jaoks aga arusaamatu. Õnneks oli töökorras. See kahe kontaktiga peaks vist olema siis külmkäivituspihusti oma? Käima võiks ta aga paremini ikka minna.
[Pilt: IMG_20170710_184313.jpg]
[Pilt: IMG_20170711_165302.jpg]
[Pilt: IMG_20170711_185815.jpg]
13-07-2017 05:09 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
aialipp Ära (0)
Huviline

Postitusi: 68
Asukoht: Molde, Norra
Postitus: #23
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Asjalik...
Hoian silma peal!
13-07-2017 05:46 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #24
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Otsin/ostan, kas oleks kellelgi pakuda tahhomeetriga kellade plokki?
Manuaalkasti puhul oleks tahhomeeter must be Eusa_think
15-07-2017 02:10 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #25
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..
Vahepeal olid meil teadagi ilusad üritused. Laitses ja Lustisõit Nõmme turu parklast..
[Pilt: IMG_20170729_122850.jpg]
[Pilt: IMG_20170718_185017.jpg]

Need sõidud sai kõik sõidetud, kuid siis andis siduri peasilinder alla. Temake oli siia maani vana. Ime et ta üldse elu sisse võttis, kuna süsteem oli alguses täiesti kuivale lastud.
Fixusest sai peasilindri tellida. Päevaga tuli pealaost kohale. Motonetist sai aga töösilindri kenasti kätte - kohe kohapeal olemas - kui juba siis juba tegeleda kogu süsteemiga. 6se vasktoru sain samuti Fixusest.
Peasilindri maha võtmine on suht easy fix. Ligipääs on kahe poldiga kinnitusele üpris lihtne. Töösilindrile ligipääs on aga üks ...see sammune. Antud protsess näeb välja midasgi sellist, et üks hoiab põhja alt võtit paigal ja ülevalt kollektri vahelt teine sikutab.
Rõõm on kui maha saad selle aga rõõm oli üürike. Tuleb välja et on kahte tüüpi töösilindreid. Üks on ebasümmeetriliste kinnitusavadega ja alumiiniumist, teine sümmeetriline ja malmist. Minule juhtus aga muidugi see sümmeetriline, mis ei ole see, mida antud mudelile vaja :D Nii läks praegu vana tagasi ja töötab meeldivalt edasi - mercedese kvaliteet peale 35 aastat on muljet avaldav Eusa_angel
Siduri tuulutamine läks arvestades, kuidas see toimub audil, päris kergelt. Alt nippel alt lahti ja süsteem voolas ise õhust tühjaks.
Vana silinder esialgu omas elemendis
[Pilt: IMG_20170814_212140.jpg]
Uus töösilinder, mille hiljem Motonetist ringi sain vahetada - kõik kohapeal olemas
[Pilt: IMG_20170814_211958.jpg]
Vana peasilinder omas kohas
[Pilt: IMG_20170814_211823.jpg]
Uus vana kõrval. Vana oli päris niru.
[Pilt: IMG_20170816_211207.jpg]
[Pilt: IMG_20170816_211219.jpg]
Nüüd on sidur töökorras. Sidurdamist kergendav vedru pedaali juures tuli tiba peale keerata. Tundus, et oli ajaga lõdvaks läinud. Alguses oli pedaal ikka väga jäik.
Samal ajal kui siduri vältimatu korrastamine päevakorda tuli oli mootori timmimine Speedsteris kirja pandud. Soov oli lasta meistril mehaanilisele pritsele teha hooldus ja kontrollida, kas kõik toimib. Mootori töö oli tiba ebaühtlane ja pöörded tiba kõrged. Neid saaks küll ise maha keerata aga segu ja heitgaase silma ja kõrvakuulmisega ei kontrolli. Samuti tekitas muret välja suretamisel hõõgsüüde. Podises paar pauku, enne kui seisma jäi..
Enne diagnostikasse minekut proovisin soovituse järgi panna sisse 98 bensiini. Hetkest kui paagi täis panin oli auto nagu uuesti sündinud. Palju erksam ja väljasuretamine toimis nagu peab. Keerad võtit ja mootor jääb seisma :D
Nii ongi selge, et alla 98 minu Mercedes-Benz väga ei söö. Süütenurkade erinevus bensiini 98 ja 95 juures peaks olema vastavalt mäletamist mööda 32 ja 27. Juu see on piisavalt lai vahemik ja mõjutab omajagu Eusa_think
Mootori diagnostikaga/hooldusega läks oma 4h.
1) Puhuti puhtaks pihusti pea
2) Leotati läbi pihustid
3) Puhastati filtrid ja tüüsid, mis kõik seal süsteemis sisalduvad
4) Survestati ja testiti kütusesüsteemi survepidavust ( püsib umbes 17 minutit ~3 bar juures. Üks tark raamat ütleb Soome keeles, et vähemalt 30 min peaks püsima). Survelangus pidi olema tingitud pumba juures olevast klapist. Hämmastav on see kuna pump ja klapp on uus. Praaki võib ka uute juures olla Eusa_think
5) Lõpuks keerati paikka segu ja pöörded. Lasermõõdikuga rihma pealt mõõtes pandi 900p/min juurde.
[Pilt: IMG_20170816_123838.jpg]
Näitajad enne:
[Pilt: IMG_20170816_143847.jpg]
Näitajad pärast:
[Pilt: IMG_20170816_152847.jpg]
Pean tunnistama, et mootor käib nüüd tõesti hästi. Tunnustus. Hea, et selliseid mehi veel leidub, kes vanakoolitehnikat nii hästi teavad.
Garaažinokitsemist pooleks tunniks leidus ühel õhtul veel, kui keerasin küljest esistange. See oli tiba vildakas. Uskusin, et stange on amortidega nagu sama ajakohastel BMW-del oli. Aga kõik oli palju lihtsam :D Kaks polti numbrimärgi juurest stange seest lahi ja ära ta tuli. Parempoolne kinnitusraud oli kuskilt väikse toksu saanud ja kõver. Korralikud pikad torutangid aitasid kinnituse sirgeks väänamisega hädast välja. Nüüd on stange otse ja midagi väliselt ka paremaks tehtud. Siiani on paljud tööd kõik tehnilised - välja ei paista midagi :)
Oktoober aga varsti terendab.. Kere värvimine sellega käsikäes Rolleyes
[Pilt: IMG_20170814_212536.jpg]
[Pilt: IMG_20170814_213630.jpg]
[Pilt: IMG_20170814_213603.jpg]
[Pilt: IMG_20170814_215324.jpg]
26-08-2017 02:05 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Stabilo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Postitus: #26
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
(26-08-2017 02:05 PM)siim_sipsaka Kirjutas:  Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..
Sorry OT pärast aga mul peaks olema antud isendile (230e 100kw) pärispalju kapotialust manti alles. Nimelt sai aasta alguses ühelt samasuguselt isendilt kottis mootor välja vahetatud. plokk läks metalli aga kõik mis mootori küljes läks riiulisse. Lisaks korralik atm kast.

Muidu väga mõnus lugemine !
(selle postituse viimane muutmine: 26-08-2017 11:53 PM Stabilo.)
26-08-2017 03:32 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Lepz Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 23
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #27
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Piltide pealt tundub ikka väga sile pill ja roostet ei leiagi.

Sooviks küsida veel, et kui pikad rattapoldid taga nende velgedega on?

MB 200 T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
28-08-2017 06:30 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #28
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
(26-08-2017 03:32 PM)Stabilo Kirjutas:  
(26-08-2017 02:05 PM)siim_sipsaka Kirjutas:  Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..

Tänan info eest. Võtan ühendust. Järsku leiab kasulikku tõesti.
Sorry OT pärast aga mul peaks olema antud isendile (230e 100kw) pärispalju kapotialust manti alles. Nimelt sai aasta alguses ühelt samasuguselt isendilt kottis mootor välja vahetatud. plokk läks metalli aga kõik mis mootori küljes läks riiulisse. Lisaks korralik atm kast.

Muidu väga mõnus lugemine !


(28-08-2017 06:30 PM)Lepz Kirjutas:  Piltide pealt tundub ikka väga sile pill ja roostet ei leiagi.

Sooviks küsida veel, et kui pikad rattapoldid taga nende velgedega on?

Mõõtsin ära. Keeret on 30mm. Polti kogupikkuses 53mm
[Pilt: IMG_20170905_205858.jpg]
Piduri peasilinder va sindrinahk :)
Kui pidureid vahetasin sai pidurite peasilindrisse uus remontkomplekt sisse pandud. 3 kuud hiljem hakkas aga too lekkima. Rõõm oli näha et 35 aastat tagasi mõeldi sellise asja peale nagu piduri/siduri reservuaari taseme andurid. Nii siis ta tilkus ja lõpuks juba päris kõvasti.
Esimene küsimine oli Keilas asuv Fixus. Kahjuks andis see konkreetne pood väga resoluutse vastuse . W123-e ei ole meil andmebaasis üldse sees enam. Kõik algab 124-st :D Teen nüüd natuke liiga neile aga tegelt müüvad nad küll - lihtsalt Mustamäe poes on tiba spetsimad müüjad, kes ka selle auto oma programmist välja võluvad ;) Olen suurema osa varuosi siiski Fixusest saanud.
Nõnda oli "kuiv" ka Motoneti ladu, kes peasilindri tellimise ajaks isegi kuni 2kuud pakkus. Lahenduse andis Alvadi. 62Eur ja järgmise päeva lõunaks oli kohal.
Silindri vahetamine oli üpris kerge, kuna kõik jupid (niplid ja torud) olid juba lahti käinud. Reservuaar tuli lihtsalt küljest ära sikutada. Mäletan et esimesel korral tundus see suht võimatu (kui tihendid olid seismisest kõvad). Hea, et siis ikka terveks jäi.
[Pilt: IMG_20170905_200806.jpg]
[Pilt: IMG_20170905_201934.jpg]
Natuke õhutamist ja pedaal oli nagu uus.

Kui nüüd leiaks kuskilt ka roolikarbi, mis ei lekiks, võiks lugeda auto täitsa lekkevabaks Rolleyes Järsku keegi pakub :)
(selle postituse viimane muutmine: 06-09-2017 01:35 PM siim_sipsaka.)
06-09-2017 01:15 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #29
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Varuosade vahele, tegin paar retro-fotot. Paar tükki on veel plaanis, kui ilm lubab :)
[Pilt: DSC1114.jpg]

[Pilt: DSC1112.jpg]
07-09-2017 10:42 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #30
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Säde muutis olukorra.
Olin pikemat aega hädas, et mootor kohati vibraarib liialt ja lonkab. Oli juhuseid, kus terve auto vappus. Peale timmimist ja 98 kütuse peale minekut muutus küll kõik paremaks aga ei kadunud. Vaatasin juba kurvalt, kui palju maksavad uued pihustid. Enne tuli mõte, et järsku ei ole hoopis säde piisavalt hea ja aega näinud pihustid sinna juurde lisada, tekib ebaühtlane süttimine.
Motonetist sain Valeo süütepooli. Proovimist väärt see oli. Ja tõesti - toimis. Nüüd käib mootor ühtlaselt. Ometi on mootori padi juba suht pehme, ei rappu mootor enam nõnda nagu enne. Võit :)
Konstateerides fakti siis vana originaalsütepooli keskmine kontakt oli kuidagi niru. Tundus et sealne ühendus ei lubanud ka enam palju. Pilt võibolla seda nii hästi ei ilmesta.

[Pilt: IMG_20170913_204202.jpg]

[Pilt: IMG_20170913_212645.jpg]





Mugavusvarustus - kapoti avamise tross leidis ka aja vahetamiseks. Alvadist tuli see päevaga kohale, küll tiba naljaka nimetuse all :) Vahetus oli vast 20 minuti töö. Täis luks - enam ei pea trossi näpitsatega tõmbama :)
[Pilt: IMG_20170914_121645.jpg]

Mootor tegi peale õhufiltri korpuse värvimist järsult gaasi vajutades päris kõvat häält. Viga oli selles, et sissevõtutoru sees olev summutussvamm oli aja ära elanud ehk seda enam polnud. Mõne asja saab aga ka kodustest vahenditest teha. Ideaalselt sobis sinna toru sisse, sõrestiku ümber arvuti videokaardi pakendi antistaatiline svamm :) Järsku on isegi parem kui originaal. Peale selle lisamist toru sisse on mootor palju vaiksem. Võit Eusa_dance

[Pilt: IMG_20170914_210908.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 15-09-2017 02:11 PM siim_sipsaka.)
15-09-2017 02:07 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #31
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Salongi radika vahetamine - Töö, mida ei soovita vaenlaselegi - seega tuli ise teha.
Mõnda aega on olnud teemas vaikus, kuid tasapisi toimus siiski auto kallal nokitsemine. Jahedaks muutunud sügise ilmad ei lasknud külma salongiga pikalt sõita. Nii läks tegemiseks. Armatuur tuli võtta maha ja teadupärast koos kogu kütteseadmega. Armatuur käis üpriski kergelt maha. Vist oma 4 mutikat. Muidugi enne kõike kogu keskkonsooli nupustik ja näidikute plokk mida sinna sisse ei lugenud. Rool samuti eest ja nõnda ta välja tuli.
[Pilt: IMG_20171025_183514_416.jpg]
Edasi polnud salongi vaade kiita ja tõdemus et tuleb edasi "kaevata" oli tõsiasi, millest ei saanud ei üle ega ümber. Keskkonsool, mis on kinni nii istmete vahel kui ka ees vajas päris suurt sikutamist. Seal juurde on aga ebameeldivad reguleerimise trossid suunaga kapoti alla kuumakraadisesse. Aga lõpuks ta ära tuli ja juba oli märgata sügavuses salongi radikat. Küttemoodul oli mitme vitsaga veel kinni aga ära ta lõpuks ikka tuli. Esmapilgul tundus kõik tibens ja tekkis kahtlus, kas jahutusvedeliku leke oli ikka radikast tingitud. Kui korpuse lahti võtsin sai see fakt kinnitust - Radika alumine osa oli lekkinud päris tõsiselt. Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
[Pilt: IMG_20171106_223930.jpg]
[Pilt: IMG_20171025_205015.jpg]
[Pilt: IMG_20171025_215301.jpg]
Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
[Pilt: IMG_20171028_192746.jpg]
Uus radikas tuli kohale Alvadist. Kuskilt mujalt seda saada ei õnnestunud. Kes vähegi pakkus siis tellimisaeg oli 2 kuud, mis tähendab pigem, et ei ole saada. Erinevusest sain aru siis kui olin mõlemad radikad kõrvuti pannud. Nimelt külje peal olid uuel nn kõrvad, mis segasid tiba korpusesse mahtumist. Vajas natuke leiutamist aga kokku ta lõuks ikkagi läks.
[Pilt: IMG_20171101_191301.jpg]
[Pilt: IMG_20171102_164328.jpg]
Nüüd on ta taas selline nagu peab.
[Pilt: IMG_20171116_153719.jpg]
Kokku läks siin seda närvikulukat, ebameeldivat tööd pea 3 nädala õhtutundide jagu. Nüüd mõistan, miks paljud autod on seisma jäänud just tänu salongiradika rikkele. Võibolla polnud ka see w123 omal ajal erand. Õnnelikuks uueks omanikuks loen ma ennast siiski.

Pikemat aega ootasin ma talveaega, kuhu keretööd planeeritud olid. Vahepeal juhtus asjaolusid, mis antud tööd edasi lükkasid. Praegu on ta aga keevituse järjekorras, kus selgub millisest keevituse mastaabist juttu tuleb teha. Antud juhul tundus minule rooste olevat ainult tagasilla osas ja koobaste sisekülgedel/äärtel. Soovin aga autole anda võimaluse jääda püsima veel aastateks. Vaatame ja ootame :)
12-12-2017 01:34 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,032
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #32
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Väga kiiduväärt suhtumine.Thumbsup

Pildilt paistab, et erinevusi on ka torude flantsides. Kas need istusid muretult külge uues asendis?

Perevaguni elu
12-12-2017 02:36 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
V126 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 108
Asukoht: Tartumaa
Postitus: #33
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
Kas sa uuele radikale kuuma vee vannis õhuga survekatsetuse ka tegid enne paigaldust. Ma ei tulnud ka kohe selle peale ja pidin selle töö teist korda ette võtma.
12-12-2017 10:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siim_sipsaka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Postitus: #34
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
(12-12-2017 02:36 PM)v6sa Kirjutas:  Väga kiiduväärt suhtumine.Thumbsup

Pildilt paistab, et erinevusi on ka torude flantsides. Kas need istusid muretult külge uues asendis?
Alguses oli endalgi ehmatus suur. Ei osanud kohe võrrelda. Õnneks flantside otsasid saab keerata ja sobisid kenasti otsa. Tuli panna vahele keerd vasktraati, et surve jääks piisav. Uued tihendid vahele ja tundub et jäid pidama. See on see osa, mis mulle muidu üldse ei meeldi, et asja peab tiba enda moodi "confima" aga antud juhul oli see tõesti vajalik. Tähtis on lõpuks ikka töökorras tulemus.

(12-12-2017 10:13 PM)V126 Kirjutas:  Kas sa uuele radikale kuuma vee vannis õhuga survekatsetuse ka tegid enne paigaldust. Ma ei tulnud ka kohe selle peale ja pidin selle töö teist korda ette võtma.

Survetesti tõesti ei osanud ette näha. Panin torud kõvasti kinni ja lasin mootori soojaks. Alguses kuuma ei tulnud ja hakkasin juba viga otsima aga õhk tuleb ajapikku sealt välja - nüüd tuleb sooja. Uurisin nii siit ja sealt lambiga lekkeid, nuusutasin ja katsusin. Tundub, et peab.
(selle postituse viimane muutmine: 30-12-2017 04:56 PM siim_sipsaka.)
30-12-2017 04:50 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-benz: w463 1994, W211 2002 ja w124 1995 dexter 112 58,446 Eile 10:51 PM
Viimane postitus: dexter
  Mercedes-Benz, 250D, 1989 - OnkelMats OnkelMats 28 10,548 Eile 12:07 AM
Viimane postitus: Bumer323
  Mercedes-Benz W202 C180 1995 Bumer323 Bumer323 3 1,248 20-01-2018 09:08 PM
Viimane postitus: Bumer323
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 56 16,547 12-01-2018 09:05 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2004, W203 - Kirill.D Kirill.D 65 31,406 31-12-2017 04:33 PM
Viimane postitus: Kirill.D
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 28 13,146 28-12-2017 10:34 PM
Viimane postitus: m2giorav
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 53 31,820 27-12-2017 05:43 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300TE, 1992, W124-Veka Veka 16 4,857 11-12-2017 11:22 AM
Viimane postitus: Veka
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 50 12,094 20-11-2017 01:05 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes-Benz CLK200K, 2005, C209, Kevtal kevtal 35 16,486 17-11-2017 05:34 PM
Viimane postitus: kevtal

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog