Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
#2
Siiani, alates mai 2017 olen vahetanud välja juba mitme raha väärtuses varuosi. Välimuses annab ilmena tunda vast ainult kohatised värviparandused, taastatud veljed ja uued rehvid. Kuid mehaanika on iga auto baas. Ilma piduriteta, ei maksa liigelda nagu ka kõik muud detailid, mis seda kerekest edasi viivad. Nimekirjas detail ja kogus/komplekt
PUKS ÕÕTSHOOVA ESI W123 985101 2
FILTER ÕHU MB M102 SB220 1
KÜTUSEFILTER 1
VASKSEIB 4
TOTAL QUARTZ 7 1
PIDURIVEDELIK 2
PIDURIKLOTSID 1
AKU FIXUS 62A 1
NUMBRIALUS 1
MB MÄRK KAPOTILE MA124880008667 1
NUMBRIMÄRGI TAASTAMINE 2
liide ST 8 NW 6 2
SIRGE TORULIITMIK G 8 LL KORPUS 2
LÕIKURRÕNGAS D 8 LL 4
MUTTER M 8 LL 4
CONTINENTAL ECOCONTACT 5 SÕIDUAUTO 185/70R14 88/T 4
REHVI MONTAAZ S/A K/M, TASAKAALUSTAMINE 1
OHUTULEDE LÜLITI 24199 1
VASKTORU 8MM (KÜTUSETORUKS) 7
PIDURISADUL V 1
PIDURISADUL P 1
VANA SADUL PANT V 1
VANA SADUL PANT P 1
SARNIIR 2
ÜLEMINE ÕÕTSHOOB V MB 116, 123 1
ÜLEMINE ÕÕTSHOOB PAREM MB 116 1
ROOLIVARRAS MB W123 LMI 2
PIDURISADUL MB W114-123 VASAK 1
PIDURISADUL MB W114-123 PAREM 1
PIDURIKETAS MB ESI 1
PIDURIKETAS MB TAGU 1
SILINDRI TIHENDITE KOMPLEKT 2
SILINDRI TIH KOMPLEKT 2
ÕLIFILTER HENG 1
KETASPIDURI KLOTS 1
ÕHUFILTER HENG 1
KIILRIHM CONTI 1
KIILRIHM CONTI 1
SÜÜTEJUHTMETE KOMPL 1
KÜTUSEPAAGI KORK 1
KÜÜNLAVÕTI 1/2 1
TOTAL TRANSMISSION OIL 75/80 3
AUTOMAATKASTI ÕLI 1
ROOLIVÕIMENDI HÜDRAULIKA ÕLI 1
KULUMISANDUR PIDURI 1
VÄRVIPURK 20ML PINTSLIGA KEREVÄRV 1
SEISUPIDURI KLOTSIDE MONTAAZKOMPLEKT 1
SEISUPIDURI KLOTSID 1
PIDURITORUDE KOMPLEKT 1
PIDURITORUDE KOMPLEKT 1
PIDURITORUDE KOMPLEKT 1
PIDURITORUDE KOMPLEKT 1
PIDURITORUDE KOMPLEKT 1
JAGAJA ROOTOR
JAGAJA KAAN
SÜÜTEKÜÜNLAD CET9 EON TITA 4
PIDURITROSS
PIDURITROSS
PIDURITROSS
PIDURIVEDELEIK
SUUNATULEDE RELEE UNIV 1
TIKKPOLT D939 8.8 ST 8X 8
SEIB D125A ZN M 8 (8.4) 8
MUTTER D934-8 ZN M8 8
PIDURIVOOLIK A-R, BMW, M-B 2
PIDURIVOOLIK M-B W123-W126,W 2
VENTILAATORI TIIVIK AL152955 1
TIHEND, VÄLJALASKEKOLLEKTOR AL536589 4
MB MÄRK PAKIRUUMILE 1
PIRN T5 12V 1,2W 10
VELGEDE PULBERVÄRVIMINE 1
VEEPUMP P170 1
ESISILLAREGULEERIMINE JA REMONT 1
ESIAMORT KYB-551018 2
KEEMILINE SISEPESU HALLITUSE EEMALDAMISEKS 1
Pildimaterjal remonttöödest leidub ka auto enda kodulehel https://valgemercedes.ee aga pikemad kommentaarid lisan vast siia..
Siis kui ta tuli, siis selline ta oli
[Pilt: IMG_20170509_211858.jpg]
Pikemat aega tasus teda treileri peal hoida. Nii sai piduritega tegeleda nagu laua taga. Muidugi olid kõik pidurid kinni. Esialgu proovisin heaga - ostsin remontkomplektid, kuid sealt paistis, et tervelt neid kolbe silindrist kätte ei saa. Proovisime isegi survega. Muidugi ei jäänud proovimata kõik keemiad ja ka leek. Kindlam oli panna piduritest KÕIK uus. Taastatud pidurisadulad, millest ühed (esimesed) sain Fixusest, tagumised aga Motonetist. Nüüd kui see kõik selja taga on hing kindel, et kinni need pidurid enam ei jää. Peale sadulate ja ketaste läks muidugi vahetamisse kogu piduritorude võrgustik, millest õnnestus Motonetist taas saada originaal terastorude komplekt. Viimase asjana läks vahetusse muidugi ka piduri peasilindri mansetis. Siin sain lahendatud olukorra remontkomplektiga.
[Pilt: IMG_20170516_123122.jpg]
[Pilt: IMG_20170515_180102.jpg]
[Pilt: IMG_20170515_180052.jpg]
Peale piduritorude olid ka kütusetorud väga halvas seisus. Lausa lekkisid ja lahti keerates lausa pudenesid pooleks. Nii et Feb oli siin abiks. 6ne vask toru on sealt saada (peenemat nad ei müü ka) 7m oli täpselt piisav peale ja tagasijooksu jaoks. Kütusetoru otsad tuli endal teha. Komplekti selleks müüs kohalik autopood A.V.S.K. Lisaks mõned liitmikud, üleminekud Hydroscandist
[Pilt: IMG_20170519_185350.jpg]
Peale õlide ja filtrite vahetust läks ka mootor käima. Hoov oli tumedat tossu esialgu täis ja summutist lendas roostepuru. Kui mootor oli ennast taas tühjaks köhinud kadus toss ja mootor töötas nagu kellavärk. Kuskilt tuli aga tossu. Selgus, et väljalaskekollektori viimane ploki tikkpolt oli pooleks keeratud ja kolmanda silindri juurest lekkis heitgaasi. Seega kollektor maha. Selleks tuli kõvasti leeki anda poltidele. Quicki peale ja üllatavalt õnnestuski see kollektor maha saada. Tikkpoldid tulid valdavalt lahti mootori poolt. Selgus, et keegi oli seal ka natuke parandanud juba. Pinnad puhtaks ja uued tihendid vahele. Kollektori pükste juures suutsime ikka ühe poldi ka puruks saada. Seal läks nokitsemist.. puurimist ja taas keermestamist.
[Pilt: IMG_20170519_222817.jpg]
[Pilt: IMG_20170520_141848.jpg]
[Pilt: IMG_20170520_160730.jpg]
Veepump oli järgmine asi, mis lekkis. Uue leidmisega oli parajalt tegemist. Selleks tuli läbi käia päris mitu kohta. Lõpuks ta saabus. Kahjuks aga pumba ostsin vana pumba järgi. Siit selgus aga, et vana pump polnud ka enam see õige sest sellel puudus võimalus ventika magnetklapi kinnitamiseks. Vana juures oli mingi suvaline ventikas puksiga võlli otsa keeratud. Kuna läks veepumba vahetamiseks panin ka suveautole kohase uue termostaadi. 87C. Originaal oli sama.
[Pilt: IMG_20170612_200043.jpg]
[Pilt: IMG_20170609_153629.jpg]
[Pilt: IMG_20170612_133733.jpg]
Kuna esisillas olid alumised sarniirid väga läbi ja pressi mul endal ei olnud läksid esisilla sarniirid, ülemised õõtsad ja rooliotsad töökotta. Seal tehti ka sillastend. Reguleeritud sillaga sai RALis taastatud veljed ja uued rehvid südamerahuga alla panna
[Pilt: IMG_20170529_121926.jpg]
[Pilt: IMG_20170605_123527.jpg]
Antud veljed kannavad aga kõrgeid polte. Poldid ei olnud just paremas väljanägemises. Nii läksid poldid happelahusesse. Tulemus oli minu jaoks muljetavaldav.
[Pilt: IMG_20170526_155310.jpg]
[Pilt: IMG_20170517_152413.jpg]
[Pilt: IMG_20170525_214950.jpg]
[Pilt: IMG_20170525_214628.jpg]
Esisilda jäi sisse aga endiselt kolin. Selgus, et amortide alumised puksid olid niivõrd kulunud, et kolin andis juba kaugele kuulda. Nii tulid uued amordid. Otsaga jõudsin Taketisse. Sealt tulid Mercedese amordid KYBilt. Amortide vahetus on siin auto juures lihtsuselt küll juba teisel kohal, peale termostaadi vahetust. Kaks polti õõtsa küljes ja kogu amort kupatus tuleb ära suht lennult.
[Pilt: IMG_20170614_194418.jpg]
[Pilt: IMG_20170616_174219.jpg]
[Pilt: IMG_20170616_174241.jpg]
[Pilt: IMG_20170616_215211.jpg]
Elektrisüsteemis tuli ka kelladeplokiga tiba tegeleda. Posu pirne tuli ära vahetada. Lisaks oli õlirõhu näiduk igas asendis koguaeg põhjas 3Bar. Tundus kahtlane, et ka seistes see nii kõrge on. Anomaalia oli selles, et seier oli mingi nipiga paindunud nii kõrgele, et kui õlirõhk tõusis oli juba piirav tabloo pulgake vastas. Nii liginesin kerge jõuga nii ta ka tööle hakkas. Keskmiselt hoiab praegu rõhku 2 bar.
[Pilt: IMG_20170529_130139_2.jpg]
[Pilt: IMG_20170530_184640.jpg]
Tagatipuks siis otseses mõttes tagumine Mercedese märk. See puudus. Uue saab ainult originaali, mis maksab Silberis kuskil 115€+km. Teemest leidsin midagi analoogset, ehk siis samade mõõtudega märgi, mis tuli lihtsalt natuke teiste vahenditega kinnitada Smile Samas hind oli 12€ Nii et antud varianti tasus vägagi kaaluda.
[Pilt: IMG_20170614_120342.jpg]
Praeguseks niipalju. Teha on vaja veel seisupidur. Selle hoovastikku on kuidagi häbematult põhja all keevitatud. (Pingutuspolti).
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: siim_sipsaka - 17-06-2017, 01:01 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Paul - 18-06-2017, 11:03 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: v6sa - 19-06-2017, 09:52 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Karl - 19-06-2017, 10:00 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: tomm49 - 25-06-2017, 11:46 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: v6sa - 27-06-2017, 12:14 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 28-06-2017, 01:44 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 01-07-2017, 03:12 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Lepz - 28-08-2017, 06:30 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: v6sa - 12-12-2017, 02:36 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: V126 - 12-12-2017, 10:13 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: v6sa - 27-03-2018, 10:44 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: jansa - 27-03-2018, 12:51 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: KertR - 27-03-2018, 03:43 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Lepz - 27-03-2018, 07:52 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: jansa - 01-04-2018, 09:41 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 06-04-2018, 07:15 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 06-04-2018, 03:22 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 06-04-2018, 07:16 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: AlexP - 03-05-2018, 08:47 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: KertR - 14-05-2018, 01:24 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Lepz - 17-05-2018, 07:53 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: v6sa - 22-08-2018, 09:13 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 22-08-2018, 09:19 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: V126 - 22-08-2018, 10:09 AM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: V126 - 03-03-2019, 10:01 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Lepz - 14-04-2019, 10:26 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: Lepz - 16-02-2020, 04:13 PM
RE: Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S - Autor: stihl - 16-02-2020, 10:31 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 7 669 23-04-2024, 02:40 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes Benz S 500L 225 kw 2003a Brabus Bodykit " MUST KOER" siimruz 41 3,227 15-04-2024, 08:08 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 11,670 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 54 6,683 04-04-2024, 11:58 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 5,078 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,493 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 33,427 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,741 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,458 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 674 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne