Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1992 C124 4.2 M119 ABS põleb vahelduvalt ja ASR tuli jääb pärast ca 100m alati peale
#1
Pärast tagumiste ABS-andurite vahetamist hakkas pärast esimest ca 100m ASR tuli põlema ega ära ei kustunud.

Samas sõitmist see ei seganud.

Vahel harva tekkis ka viimasel pidurdamismeetril imelik vibra esirattasse nagu mingi süsteem oleks üritanud rakenduda.

Auto seisis 2 nädalat ja nüüd süttib iga korraga vahelduva eduga ABS tuli.

Kohe pärast ABS süttimist kaotab gaasipedaal oma võimsuse-pedaali peab suruma pea põhja ja samas käiku üles ei vaheta et laseb vist 1. käiguga kuni ca 30-40km/h 3000-4000 pööret-rohkem ei julge autot piinata.

Imelik et ABS tuli ei süttinud kordagi pärast andurite vahetust (ainult käivitades nagu ikka korraks et näha et töötab) kuigi sai paar päeva ringi sõidetud.

Ideid?

Kas tasub veel torkida või oleks lihtsam ABS deaktiveerida ühendades (andurite?) pistikud lahti?

Samuti vist jagajakaaned ja/või tihendid kulunud kuna tööle läheb isegi pärast seismist 1.korraga aga pärast ca 20min linnavahel lühikest otsa enam käima ei pruugi minna. Peab ketrama pausidega oma 20min pärast midagi läheb vaevaliselt käima aga kusjuures siis jääbki käima. St käivitamisega siis enam sellel päeval probleeme pole.

Jagajakaaned vist ja nende tihendid?

Ükskord jäi Lesveni ees ka seisma-lükkasime sisse, puhastasime kaaned ja käivitus taas 1.korrast.

Imre soovitas korraga ka (tagumised?) tihendid ära vahetada ja kindlasti originaalide mitte paksemate vastu.

Kaaned jälle oma 200-300€.
Vasta
#2
Loe seda, äkki on abix:

http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...e-asr.html

ABS andurite signaali peax kontrollima ossilloskoobiga, ainult nii on võimalik kindlax teha, kas anduritest tulev signaal on õige või mitte. Enamikes töökodades ossiloskoopi pole, tasub külastada tehnikakoolide töökodasid, kus see olemas peax olema. Mäletan, et Tallinna Tööstushariduskeskuse töökojas oli minu arust ossiloskoop olemas ja usun, et TTÜ ja Tehnikakõrgkooli omades on ka.

Gaasipedaal ja trossel tulex üle kontrollida, ära puhastada ja määrida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Tänud.

Imelik et kohe kui ABS tuli süttib lakkab puhur töötamast ja kohe kui kustub hakkab puhur uuesti tööle.

Kas on veel elektrikku kes oskaks C124 tehnikat analüüsida kuna kõik remondikohad ütlevad et tegemist on rariteetse uunikumiga ja iidse tehnoloogiaga.
Vasta
#4
Kõige naljakam, et tegu ju ometi elektri poole pealt suht lihtsa autoga. Samas aga on paljud remondiinimesed nii laisad, et kui arvutit taha pannes kohe viga ei näita siis tegeleda ei viitsita.
Sa hakkad varsti sarnasesse ahastuse staadiumisse nende nö spetsialistide suhtes jõudma, kus ma juba mõnda aega olen Big Grin Lihtsalt ei oska enam autot viia sest iga kogemus mingi kohaga on rohkem negatiivne kui positiivne.
Ma viiks auto Truumu diagnosti uuest. Kahjuks pole Truumut ennast meie seas juba aastaid, kuid praegused eestvedajad on ka suht truumuliku suhtumisega, et enne ei jäeta, kui viga käes
Vasta
#5
Lesven äkki aitab? Halb käivitus võib olla tõesti tingitud vanast jagajakaanest ning rootorist.
Vasta
#6
Jah ise kaldun ka Truumu poole.

Jah see et alguses käivitub ja 20min sõidu järgi enam ei käivitu tundub tõesti jagajakaaned.

Hetkel teeb aga veel suuremat muret ABS kuna auto läheb nö avariirezhiimi ja üle 1. käigu ta ei vaheta-lase pöörded kasvõi 4000-ni.
Vasta
#7
Puhur ei tohix ABS süsteemi puutuda ja nende seose põhjal võib kahtlustada, et viga kuskil juhtmestikus või mass ei jooxe õigesti keresse (mõni massijuhe pole korralikult kinni või on katki minemas).

Ühesõnaga on sul tarvis pädevat elektrikut, kes oskax ja viitsix antud ahelaid mõõta ja kontrollida. Kindlasti peaxid talle kaasa andma kõik süsteemi ja selle vigadesse puutuva info, mis oled internetist leidnud, kuna on vähetõenäoline, et leiad Eestist spetsialisti, kes antud autot peast tunnex. Hetkel suvehooaeg, aga sügise poole kui koolid taas pihta hakkavad, siis võid ju suhelda TTÜ ja Tehnikakõrgkooli töökodadega, kas keegi olex nõus antud probleemiga tegelema. See olex õpilastele päris hea praktika ja sina saaxid vast mõistliku hinnaga auto korda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 222 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  Mercedes Benz 211 tagumised peatoed ei kuku alla peale lanaax 1 891 22-04-2022, 08:43 AM
Viimane postitus: Marksus
  w210 peale pikemat seismist ei taha käivituda w123fagon 2 713 13-09-2021, 09:02 AM
Viimane postitus: v6sa
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 21 10,715 14-07-2021, 08:23 AM
Viimane postitus: MAV
  W124 500E ASR tuli mesavend 5 1,179 27-06-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: mesavend
  c124 E220 110kw 1993, ülepingerelee 966mkr 4 2,713 12-03-2019, 03:19 PM
Viimane postitus: 966mkr
  c124 E220 110kw 1993, esitulede vaakum ja kesklukk 966mkr 3 2,708 11-03-2019, 05:34 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 ABS Even88 11 5,284 31-01-2019, 05:43 PM
Viimane postitus: Even88
  C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti cobravello 6 4,328 10-08-2018, 01:01 PM
Viimane postitus: stihl
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 4,792 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne