Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#53
(03-10-2019, 10:08 PM)ak75 Kirjutas: Äkki neil punnidel "õli" tekib kütuse arvelt sõites juurde?!
Omal majapidamises üks Ford 2,0d, millel "õli" tase karteris tasapisi kerkib. Hetkel probleem aktuaalne ja nö käsitlemisel.

Mitte äkki, vaid kindlasti.
Diiselmootoril lendab igal juhul mingi kogus kütet kolvist mööda alla karterisse.
Kes soovib vaielda ja ei usu, see vaatab oma diisli õlivardalt, mis värvi see õli tema autol sees on. Kui on musta värvi, siis vist pole mõtet vaielda, saale seda värvi ei eralda...

KÕIK diiselmootorid ühtlasi söövad pisut õli, mõni rohkem, mõni vähem. Tavaliselt on 40-200 tuhat sõitnud mootoritel see tasakaalus - sama palju kui ära süüakse, sama palju tuleb ka kütust asemele. Autoomanikul tekib illusioon, et minu auto "õli ei söö".
See teooria pole mingi minu isiklik "keniaalne" leiutis, vaid viimati lugesin seda VW tehase TPI-st (Technical Product Information) nende pumppihustiga 2,0TDi võimaliku õlikulu põhjuste ja remondi kohta.
(see VAG-i 1,8TSi metsik õlikulu tulenes hoopis muudest asjadest; mitte segi ajada)

Kui diisliga sõita 30000km, see vana õli välja lasta ja laborisse viia, siis selgub, kui palju seal on veel õli alles ja kui palju mingit muud soga. Aga üldiselt saab juba ka lõhna, konsistensi ja voolavuse järgi aru, mis seal "lisandiks" on. Diiselkütus, mis on määrdunud.

AK: Millist õli ma kasutaks, ma juba korra kirjutasin. Üle pole mõtet vist korrata, kui sa nagunii esimese korraga aru ei saanud.
Werewolf mainis neid variante samuti.
Millel mu väide põhineb? Vaata neid tõukureid ja küsi uuesti.
Kas sa kasutad tehaseõli edasi või mitte, on mul sügavalt poogen. Minu poolest võid sa neid tõukureid ka 100t tagant vahetada, mina kätt ette ei pane.

P.S. Tehas on teinu katsetusi my ass.
Loomulikult nad teevad katseid, aga ammu enam mitte selles suunas, et sa mingi tänapäevase mootoriga 2M km maha sõidaks. Nagu mingi OM603 näiteks kestis vabalt.

Või tõemeeli ja siiralt arvad, et saksa insenerid on tehases 30aastaga "lollimaks" muutunud?
Saastenorm on see, mille nimel täna kõik tõmblevad, vahele jäävad, hiigeltrahve (MB sai vist 800 milli trahvi saksas) maksavad jne.
Kestvus ei koti enam kedagi, osta uus ja ära virise.


.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: stihl - 04-10-2019, 08:33 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 10,878 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,647 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,170 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,044 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne