Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#37
Ei veni, murduvad.
M156 up to engine # 569xx 60 060658

Complaint:

CEL illumination, engine misfire, stalling, rough running low coolant indicator lights up.

No external coolant loss detectable. Coolant in the engine oil and/or in the combustion chamber

Cause:

Cylinder head bolt broken. Engine coolant enters into engine oil. Coolant might be present in the combustion cham- be
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: Rolz - 19-08-2019, 02:40 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 10,878 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,648 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,176 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,050 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne