Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Autor Sõnum
ak75 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Postitus: #21
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Nüüd mõni aeg sõidetud ja on viga 0750 kimbutama hakanud. Testriks seekord Delphi DS150E. Veakoodi tähendus googli järgi liigrikas segu, mille põhjuseks õhuleke (Cylinder bank 2) ehk siis > cyl 1-4? Viga on 2x tagasi tulnud (mootorituli läheb põlema). Vaatasin kõik vaakumi üle, aga midagi lahti ei näi olevat. Ei oska muud arvata kui et motot lahti võttes-kokku pannes mõni õhuga seotud asi pragunes või kuidagi viga sai. Kõik liigutused sai tehtud justkui juhendi järgi, seega millegi teadmatusest lõhkumise välistaks. Ehk on siin keegi, kes teab anda suunavaid vihjeid kus ja mida täiendavalt üle vaadata?
(selle postituse viimane muutmine: 03-09-2017 03:04 AM ak75.)
03-09-2017 03:01 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
shed Ära (0)
Huviline

Postitusi: 109
Asukoht: tallinn
Postitus: #22
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Sisselaskekollektori tihendid? Kas said uued? Ja uued poldid? Need alumiiniumist ja teistkordset kasutamist tihtilugu ei talu.

Bank 2 peaks 5-8 olema
(selle postituse viimane muutmine: 04-09-2017 09:25 PM shed.)
04-09-2017 09:24 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Postitus: #23
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(04-09-2017 09:24 PM)shed Kirjutas:  Sisselaskekollektori tihendid? Kas said uued? Ja uued poldid? Need alumiiniumist ja teistkordset kasutamist tihtilugu ei talu.

Mnjaa..hea vihje! Tuleb järgida ikka reeglit, et jalgratast ei ole vaja ise leiutama hakata (kui juhend selle tegemiseks on juba olemas!). Ma vahetasin uute vastu plokikaanepoldid, nukkvõlli raamide poldid, adjusterite poldid, väljalaskekollektori mutrid ja väljalaskekolle>leegitoru ühenduspoldid. Äkki oli midagi veel, ei viitsi arveid otsida hetkel. Viimased kaks artiklit nägid lihtsalt koledad roostes välja. Mäletan kui vaatasin-uurisin neid sisselaskekolle polte, nad on tõepoolest alumiiniumist, nägid head välja ja mõtlesin milleks neid panna uusi. Nad ei käi kinni eriti suure jõuga, mälu järgi oli etteantud pingutusjärjekord poltidele ja jõud 10Nm, siis 90kraadi+10kraadi. Aga ju tuleb ära vahetada. Näeb, kas saab veateatest lahti. Seni on tagasi tulnud kahel korral, ta ei tule kunagi kohe - esimesel korral tuli peale ca 300km sõitu, teisel korral sain 10-15km ehk sõita.
Tihendid said kõigel mis lahti võetud uued, ka sisselaskel.
05-09-2017 12:27 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
puuma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 34
Asukoht: harjumaa
Postitus: #24
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
15-09-2017 09:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
BlueStang Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tln
Postitus: #25
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Ter,
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna postituse sisu suht teemasse peaks mahtuma.

Räägitakse, et tõeline autohuviline ollakse ainult siis, kui Alfa Romeo-d ollakse omatud - või siis m156-te :D

No ma siis muudele senistele (hobi)liikuritele ostsin ka lisaks ühe riskigruppi mahtuva m156 motoga liikuri.

Ajalugu ja aju kõik puhtad, moto käib kenasti vaikselt ja tõmbab väga hästi, jahytusvedeliku test muresid ei näita ja õli/jahutusvedelik ka puhtad.

Esimene asi liikuri kohalejõudes tõmbasin muidugi ühe klapikambrikaane kohe maha, et näha, kas polte on vahetatud juba - noh, õnneks ei oldud veel, muidu oleks igav olnud. Kõik on muidu hästi - nukaotsad ja tõukurite kontaktpinnad ilusad. Poldid ka silmaga pealevaadates ok. Aga kuna harjunud liikureid vahel ka Pärnu ringrajale tuulutama viia, siis huvi ja profülaktika mõttes tahan millalgi poldid ka ikka ära vahetada. Ja vast tõukurid ka siis juba sama soojaga uuemate vastu vahetada, siis ei jooksvat õli nendest nii kergesti välja seistes - seda siis külmkäivituse plagina ennetamiseks peale pikemat seismist.

Eks siis annan jooksvalt teada arengutest.
07-08-2019 06:14 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #26
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(07-08-2019 06:14 PM)BlueStang Kirjutas:  Esimene asi liikuri kohalejõudes tõmbasin muidugi ühe klapikambrikaane kohe maha, et näha, kas polte on vahetatud juba - noh, õnneks ei oldud veel, muidu oleks igav olnud. Kõik on muidu hästi - nukaotsad ja tõukurite kontaktpinnad ilusad. Poldid ka silmaga pealevaadates ok.

Siin on ju tööpõld lai.
Kui mootor töötab ja on heas korras, tuleb loomulikult midagi ette võtta, et ta seda enam ei oleks.

Nagu see teemagi siin. Kust jääb mulje, et kui Saksas oleks sama palju AMG tasemega lukkseppi ja inserere nagu meil siin Eestis, siis oleks nad juba ammu rikas tööstusmaa.

Seega, mine "tuuluta" kohe ära.Eusa_clap

P.S. Kas mingi "inimese" õli ikka on seal sees, et tõukur "tühjaks vajub"?

http://klassikarent.blogspot.com/
08-08-2019 06:41 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
BlueStang Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tln
Postitus: #27
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(08-08-2019 06:41 AM)stihl Kirjutas:  P.S. Kas mingi "inimese" õli ikka on seal sees, et tõukur "tühjaks vajub"?

No seal ikka AMG spec järgi 229.5 õli sees - Mobil 1 FS 0W-40.
08-08-2019 07:42 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #28
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
See 0W - 40 ongi suht kusi.

Aga mis seal tuntud "tõukuriremontija" ja BMW M specs õli Castroli FST 10W-60 teeb?
Eriti kui siin rada lubad kangutada jne? Pole proovinud, eksole...

P.S. Teemast jäi arusaamatuks, kas see esimene "insener" (ak75) üldse sai oma kone käima või müüs maha, kuna mõistus lõppes enne ära...?
Midagi tal seal iseeneselikult igal juhul vist pragunes...

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 09-08-2019 07:33 AM stihl.)
09-08-2019 07:30 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
BlueStang Ära (0)
Huviline

Postitusi: 4
Asukoht: Tln
Postitus: #29
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(09-08-2019 07:30 AM)stihl Kirjutas:  Pole proovinud, eksole...

Pole jõudnud jah - alles võtsin selle liikuri ligi, aga tänud vihje eest.

Aga mis muidu sul selle inseneerluse ja paremate plokikaane poltide vahetuse vastu on? Usakate puhul on stock plokikaanepoltide ARP omade vastu vahetamine suht lihtne igapäevane teema - sa peaks ju teadma küll, ka ju pikalt tqhq-foorumis olnud ja muidki mootoreid teinud?
10-08-2019 09:41 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,731
Asukoht: Tartu
Postitus: #30
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(10-08-2019 09:41 AM)BlueStang Kirjutas:  
(09-08-2019 07:30 AM)stihl Kirjutas:  Pole proovinud, eksole...

Pole jõudnud jah - alles võtsin selle liikuri ligi, aga tänud vihje eest.

Aga mis muidu sul selle inseneerluse ja paremate plokikaane poltide vahetuse vastu on? Usakate puhul on stock plokikaanepoltide ARP omade vastu vahetamine suht lihtne igapäevane teema - sa peaks ju teadma küll, ka ju pikalt tqhq-foorumis olnud ja muidki mootoreid teinud?

Raul, võta rahulikult. Tundub, et keegi leidis omale huvitava “liivakasti”, kus nüüd igal võimalikul juhul kedagi alavääristada...
Tehnikaga pole paraku midagi ühist sellelt suunalt...ehk siis olla kuulnud ja näinud midagi...kusagil ja kunagi.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
10-08-2019 09:57 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
OberHenn Ära (0)
Huviline

Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
Postitus: #31
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
ennen annavad otsad tõukurid kui kaane poldid. Olen vahetanud alla 90tkm sõitnud m156 tõukureid, oli juba paar tükki ära löönud kergelt. Ning olen vahetanud 170tkm sõitnud m156 tõukureid kus pidin eelnevalt kolvi tükkid mootorist kokku korjama.Eusa_dance
poltide venimine tekib, sest inimesed ei viitsi(ei taha, ei tea, tundub nonsens) auto jahutus vedeliku vahetada. Olen nelja m156 mootorit parandanud neist 2 täiesti paljaks kitkunud.
12-08-2019 08:55 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,230
Asukoht: Tallinn
Postitus: #32
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Jah, tõukurid tulid neil tehasest liigpehme seguna, tehas seda korduvalt tunnistanud ja tooteeid tänaseks uuendanud.
Tõukurite pinnad kulusid ära, lõpuks hakkas nukkasid sööma ja sealt edasi kõige hullemani välja.

Kuidas jahutusvedeliku vanus mõjutab poltide väsimist?

Every nerd becomes a superstar online...
12-08-2019 10:31 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
OberHenn Ära (0)
Huviline

Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
Postitus: #33
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Kaane poldid lähevad läbi veesärgi. Nad ei veni niisama vaid roostetavad läbi. Mingil põhjusel ma arvan, et on seotud. Jahutusvedelik peaks raua roostetamist pärssima, Ma oma autodel vahetan iga 2 aasta tagant jahutusvedeliku. See ei maksa ju midagi. Olen näinud 6 a ja 10 a vahetamata jahutusvedeliku, meenutab rohkem rooste vett.
14-08-2019 11:55 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,230
Asukoht: Tallinn
Postitus: #34
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(14-08-2019 11:55 PM)OberHenn Kirjutas:  Kaane poldid lähevad läbi veesärgi. Nad ei veni niisama vaid roostetavad läbi. Mingil põhjusel ma arvan, et on seotud. Jahutusvedelik peaks raua roostetamist pärssima, Ma oma autodel vahetan iga 2 aasta tagant jahutusvedeliku. See ei maksa ju midagi. Olen näinud 6 a ja 10 a vahetamata jahutusvedeliku, meenutab rohkem rooste vett.

Ma ei teadnud, et kaanepoldid ühisveevärki läbivad.
Sellisel juhul on see väga loogiline, et jahutusvedeliku koostis ajaga/kuumaga
muutub, ning seeläbi ka selle korrosioonikindlus.

Every nerd becomes a superstar online...
15-08-2019 01:12 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,230
Asukoht: Tallinn
Postitus: #35
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
[Pilt: rs=w:1280]

Kogu bulletin poltidest olemas siin: https://legitstreetcars.com/blog/f/m156-...m-mercedes

Every nerd becomes a superstar online...
15-08-2019 01:58 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Postitus: #36
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Kuulsa mootorsaetootja nimega end ehtivale mürgipritsile siin teadmiseks - minu M156 CL alles ja sõidab tänase päevani!

Mingi õlileke kõrvalistuja poolelt klapikambri kaane vahelt tõsi jäi, aga see on nii pisike, et ei viitsi tegeleda.
Mul said ka tõukurid uued. Talvel korra, peale pikemat seismist käivitades jäi tiks sisse, aga aitas õli lisamine max kriipsuni, misjärel kohe käis vaikselt.
Eile 03:36 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 13 6,459 12-08-2017 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 13,179 20-09-2013 08:00 PM
Viimane postitus: hents99

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog