Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#21
Sisselaskekollektori tihendid? Kas said uued? Ja uued poldid? Need alumiiniumist ja teistkordset kasutamist tihtilugu ei talu.

Bank 2 peaks 5-8 olema
Vasta
#22
(04-09-2017, 09:24 PM)shed Kirjutas: Sisselaskekollektori tihendid? Kas said uued? Ja uued poldid? Need alumiiniumist ja teistkordset kasutamist tihtilugu ei talu.

Mnjaa..hea vihje! Tuleb järgida ikka reeglit, et jalgratast ei ole vaja ise leiutama hakata (kui juhend selle tegemiseks on juba olemas!). Ma vahetasin uute vastu plokikaanepoldid, nukkvõlli raamide poldid, adjusterite poldid, väljalaskekollektori mutrid ja väljalaskekolle>leegitoru ühenduspoldid. Äkki oli midagi veel, ei viitsi arveid otsida hetkel. Viimased kaks artiklit nägid lihtsalt koledad roostes välja. Mäletan kui vaatasin-uurisin neid sisselaskekolle polte, nad on tõepoolest alumiiniumist, nägid head välja ja mõtlesin milleks neid panna uusi. Nad ei käi kinni eriti suure jõuga, mälu järgi oli etteantud pingutusjärjekord poltidele ja jõud 10Nm, siis 90kraadi+10kraadi. Aga ju tuleb ära vahetada. Näeb, kas saab veateatest lahti. Seni on tagasi tulnud kahel korral, ta ei tule kunagi kohe - esimesel korral tuli peale ca 300km sõitu, teisel korral sain 10-15km ehk sõita.
Tihendid said kõigel mis lahti võetud uued, ka sisselaskel.

Vasta
#23
Teispool ookeaani http://www.roadkill.com/507-horsepower-m...ld-thread/
Vasta
#24
Ter,
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna postituse sisu suht teemasse peaks mahtuma.

Räägitakse, et tõeline autohuviline ollakse ainult siis, kui Alfa Romeo-d ollakse omatud - või siis m156-te Big Grin

No ma siis muudele senistele (hobi)liikuritele ostsin ka lisaks ühe riskigruppi mahtuva m156 motoga liikuri.

Ajalugu ja aju kõik puhtad, moto käib kenasti vaikselt ja tõmbab väga hästi, jahytusvedeliku test muresid ei näita ja õli/jahutusvedelik ka puhtad.

Esimene asi liikuri kohalejõudes tõmbasin muidugi ühe klapikambrikaane kohe maha, et näha, kas polte on vahetatud juba - noh, õnneks ei oldud veel, muidu oleks igav olnud. Kõik on muidu hästi - nukaotsad ja tõukurite kontaktpinnad ilusad. Poldid ka silmaga pealevaadates ok. Aga kuna harjunud liikureid vahel ka Pärnu ringrajale tuulutama viia, siis huvi ja profülaktika mõttes tahan millalgi poldid ka ikka ära vahetada. Ja vast tõukurid ka siis juba sama soojaga uuemate vastu vahetada, siis ei jooksvat õli nendest nii kergesti välja seistes - seda siis külmkäivituse plagina ennetamiseks peale pikemat seismist.

Eks siis annan jooksvalt teada arengutest.
Vasta
#25
(07-08-2019, 06:14 PM)BlueStang Kirjutas: Esimene asi liikuri kohalejõudes tõmbasin muidugi ühe klapikambrikaane kohe maha, et näha, kas polte on vahetatud juba - noh, õnneks ei oldud veel, muidu oleks igav olnud. Kõik on muidu hästi - nukaotsad ja tõukurite kontaktpinnad ilusad. Poldid ka silmaga pealevaadates ok.

Siin on ju tööpõld lai.
Kui mootor töötab ja on heas korras, tuleb loomulikult midagi ette võtta, et ta seda enam ei oleks.

Nagu see teemagi siin. Kust jääb mulje, et kui Saksas oleks sama palju AMG tasemega lukkseppi ja inserere nagu meil siin Eestis, siis oleks nad juba ammu rikas tööstusmaa.

Seega, mine "tuuluta" kohe ära.Eusa_clap

P.S. Kas mingi "inimese" õli ikka on seal sees, et tõukur "tühjaks vajub"?

Vasta
#26
(08-08-2019, 06:41 AM)stihl Kirjutas: P.S. Kas mingi "inimese" õli ikka on seal sees, et tõukur "tühjaks vajub"?

No seal ikka AMG spec järgi 229.5 õli sees - Mobil 1 FS 0W-40.



Vasta
#27
See 0W - 40 ongi suht kusi.

Aga mis seal tuntud "tõukuriremontija" ja BMW M specs õli Castroli FST 10W-60 teeb?
Eriti kui siin rada lubad kangutada jne? Pole proovinud, eksole...

P.S. Teemast jäi arusaamatuks, kas see esimene "insener" (ak75) üldse sai oma kone käima või müüs maha, kuna mõistus lõppes enne ära...?
Midagi tal seal iseeneselikult igal juhul vist pragunes...

.
Vasta
#28
(09-08-2019, 07:30 AM)stihl Kirjutas: Pole proovinud, eksole...

Pole jõudnud jah - alles võtsin selle liikuri ligi, aga tänud vihje eest.

Aga mis muidu sul selle inseneerluse ja paremate plokikaane poltide vahetuse vastu on? Usakate puhul on stock plokikaanepoltide ARP omade vastu vahetamine suht lihtne igapäevane teema - sa peaks ju teadma küll, ka ju pikalt tqhq-foorumis olnud ja muidki mootoreid teinud?
Vasta
#29
(10-08-2019, 09:41 AM)BlueStang Kirjutas:
(09-08-2019, 07:30 AM)stihl Kirjutas: Pole proovinud, eksole...

Pole jõudnud jah - alles võtsin selle liikuri ligi, aga tänud vihje eest.

Aga mis muidu sul selle inseneerluse ja paremate plokikaane poltide vahetuse vastu on? Usakate puhul on stock plokikaanepoltide ARP omade vastu vahetamine suht lihtne igapäevane teema - sa peaks ju teadma küll, ka ju pikalt tqhq-foorumis olnud ja muidki mootoreid teinud?

Raul, võta rahulikult. Tundub, et keegi leidis omale huvitava “liivakasti”, kus nüüd igal võimalikul juhul kedagi alavääristada...
Tehnikaga pole paraku midagi ühist sellelt suunalt...ehk siis olla kuulnud ja näinud midagi...kusagil ja kunagi.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#30
ennen annavad otsad tõukurid kui kaane poldid. Olen vahetanud alla 90tkm sõitnud m156 tõukureid, oli juba paar tükki ära löönud kergelt. Ning olen vahetanud 170tkm sõitnud m156 tõukureid kus pidin eelnevalt kolvi tükkid mootorist kokku korjama.Eusa_dance
poltide venimine tekib, sest inimesed ei viitsi(ei taha, ei tea, tundub nonsens) auto jahutus vedeliku vahetada. Olen nelja m156 mootorit parandanud neist 2 täiesti paljaks kitkunud.
Vasta
#31
Jah, tõukurid tulid neil tehasest liigpehme seguna, tehas seda korduvalt tunnistanud ja tooteeid tänaseks uuendanud.
Tõukurite pinnad kulusid ära, lõpuks hakkas nukkasid sööma ja sealt edasi kõige hullemani välja.

Kuidas jahutusvedeliku vanus mõjutab poltide väsimist?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#32
Kaane poldid lähevad läbi veesärgi. Nad ei veni niisama vaid roostetavad läbi. Mingil põhjusel ma arvan, et on seotud. Jahutusvedelik peaks raua roostetamist pärssima, Ma oma autodel vahetan iga 2 aasta tagant jahutusvedeliku. See ei maksa ju midagi. Olen näinud 6 a ja 10 a vahetamata jahutusvedeliku, meenutab rohkem rooste vett.
Vasta
#33
(14-08-2019, 11:55 PM)OberHenn Kirjutas: Kaane poldid lähevad läbi veesärgi. Nad ei veni niisama vaid roostetavad läbi. Mingil põhjusel ma arvan, et on seotud. Jahutusvedelik peaks raua roostetamist pärssima, Ma oma autodel vahetan iga 2 aasta tagant jahutusvedeliku. See ei maksa ju midagi. Olen näinud 6 a ja 10 a vahetamata jahutusvedeliku, meenutab rohkem rooste vett.

Ma ei teadnud, et kaanepoldid ühisveevärki läbivad.
Sellisel juhul on see väga loogiline, et jahutusvedeliku koostis ajaga/kuumaga
muutub, ning seeläbi ka selle korrosioonikindlus.

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#34
[Pilt: rs=w:1280]

Kogu bulletin poltidest olemas siin: https://legitstreetcars.com/blog/f/m156-...m-mercedes
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#35
Kuulsa mootorsaetootja nimega end ehtivale mürgipritsile siin teadmiseks - minu M156 CL alles ja sõidab tänase päevani!

Mingi õlileke kõrvalistuja poolelt klapikambri kaane vahelt tõsi jäi, aga see on nii pisike, et ei viitsi tegeleda.
Mul said ka tõukurid uued. Talvel korra, peale pikemat seismist käivitades jäi tiks sisse, aga aitas õli lisamine max kriipsuni, misjärel kohe käis vaikselt.
Vasta
#36
(18-08-2019, 03:36 PM)ak75 Kirjutas: teadmiseks - minu M156 CL alles ja sõidab tänase päevani!

Ainult rõõm. Eusa_dance

Aga kas siis poldid olid veninud või oli lihtsalt kaanetihend maha koolend?

Veninud poldid, minu nägemus on umbes selline:

[Pilt: veninud_polt.jpg]

Punasega märgitud on lausa 1mm pikem, kui teine, kuigi peaks olema ühepikkused. Keskelt on pisut ka peenemaks tõmbunud.
Lühem on ilmselt omakorda originaalist mingid kümnendikud pikem.
Vana ja uus kõrvuti, on ju kohe näha.

Kui uus ja vana olid erineva MB tootekoodiga, siis omavahel saab ikka võrrelda. Ega nad KÕIK 20 (või palju neid seal ongi) siis ühtemoodi näiteks täpselt kümnendiku mm võrra ei veni. Ikka mõni rohkem, mõni vähem.

.
Vasta
#37
Ei veni, murduvad.
M156 up to engine # 569xx 60 060658

Complaint:

CEL illumination, engine misfire, stalling, rough running low coolant indicator lights up.

No external coolant loss detectable. Coolant in the engine oil and/or in the combustion chamber

Cause:

Cylinder head bolt broken. Engine coolant enters into engine oil. Coolant might be present in the combustion cham- be
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#38
(12-08-2019, 10:31 PM)Rolz Kirjutas: Jah, tõukurid tulid neil tehasest liigpehme seguna,
Tõukurite pinnad kulusid ära, lõpuks hakkas nukkasid sööma ja sealt edasi kõige hullemani välja.

ei hakka nukka kohe sööma, ennem jõuab laiali käija. tõukur pealmine pind kulub jep ära vedru käib vastu nukka samalajal pekstes klapi jalga mille küljest kukkuvad ära klapilukustused samal ajal murdub koos klapijuhtpuksiga silindrisse ja sealt edasi on vaikus. ma pean oa tõukuri kogust pilti tegema. Samm sammult hävingule ligemale on kunstikogu nimi
Vasta
#39
[Pilt: large_29850913_owEI.jpg]
[Pilt: large_29850915_hz5O.jpg]
[Pilt: large_29850917_kBRr.jpg]
Vasta
#40
Mesasja?

Õli ikka oli selles pajas?

Auk hüdrotõukuris on ikka päris karm...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 10,717 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,594 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,078 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 17,975 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne