Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Autor Sõnum
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
Postitus: #21
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Nüüd mõni aeg sõidetud ja on viga 0750 kimbutama hakanud. Testriks seekord Delphi DS150E. Veakoodi tähendus googli järgi liigrikas segu, mille põhjuseks õhuleke (Cylinder bank 2) ehk siis > cyl 1-4? Viga on 2x tagasi tulnud (mootorituli läheb põlema). Vaatasin kõik vaakumi üle, aga midagi lahti ei näi olevat. Ei oska muud arvata kui et motot lahti võttes-kokku pannes mõni õhuga seotud asi pragunes või kuidagi viga sai. Kõik liigutused sai tehtud justkui juhendi järgi, seega millegi teadmatusest lõhkumise välistaks. Ehk on siin keegi, kes teab anda suunavaid vihjeid kus ja mida täiendavalt üle vaadata?
(selle postituse viimane muutmine: 03-09-2017 03:04 AM ak75.)
03-09-2017 03:01 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
shed Ära (0)
Huviline

Postitusi: 86
Asukoht: tallinn
Postitus: #22
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Sisselaskekollektori tihendid? Kas said uued? Ja uued poldid? Need alumiiniumist ja teistkordset kasutamist tihtilugu ei talu.

Bank 2 peaks 5-8 olema
(selle postituse viimane muutmine: 04-09-2017 09:25 PM shed.)
04-09-2017 09:24 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
Postitus: #23
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(04-09-2017 09:24 PM)shed Kirjutas:  Sisselaskekollektori tihendid? Kas said uued? Ja uued poldid? Need alumiiniumist ja teistkordset kasutamist tihtilugu ei talu.

Mnjaa..hea vihje! Tuleb järgida ikka reeglit, et jalgratast ei ole vaja ise leiutama hakata (kui juhend selle tegemiseks on juba olemas!). Ma vahetasin uute vastu plokikaanepoldid, nukkvõlli raamide poldid, adjusterite poldid, väljalaskekollektori mutrid ja väljalaskekolle>leegitoru ühenduspoldid. Äkki oli midagi veel, ei viitsi arveid otsida hetkel. Viimased kaks artiklit nägid lihtsalt koledad roostes välja. Mäletan kui vaatasin-uurisin neid sisselaskekolle polte, nad on tõepoolest alumiiniumist, nägid head välja ja mõtlesin milleks neid panna uusi. Nad ei käi kinni eriti suure jõuga, mälu järgi oli etteantud pingutusjärjekord poltidele ja jõud 10Nm, siis 90kraadi+10kraadi. Aga ju tuleb ära vahetada. Näeb, kas saab veateatest lahti. Seni on tagasi tulnud kahel korral, ta ei tule kunagi kohe - esimesel korral tuli peale ca 300km sõitu, teisel korral sain 10-15km ehk sõita.
Tihendid said kõigel mis lahti võetud uued, ka sisselaskel.
05-09-2017 12:27 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
puuma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 34
Asukoht: harjumaa
Postitus: #24
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
15-09-2017 09:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 13 1,616 12-08-2017 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 8,418 20-09-2013 08:00 PM
Viimane postitus: hents99

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog