Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Autor Sõnum
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Kiirendamisel kadus ühtäkki jõud ja süttis mootorituli. Lonkasin koju kus veidi uurisin asja - tühikäigul puterdab nagu osad silindrid ei töötaks (ehk ei töötagi). Suitsu mingisugust (ei sinist ega valget) tagant ei tule. Kui siis magusat valget auru (sooja tosooli spetsiifiline lõhn) õige kergelt väljalaskest tuleb. Töösoojal mootoril paisupaagilt korki eemaldades hakkab jahutusvedeliku tase vaikselt tõusma, kuni tuleb üle paagi serva ja jääbki tulema. Jahutusvedelikus õli pole. Mootorit seisates (paisupaagil kork peal) jääb midagi kuskilt susisema, ei viitsinudki selle lakkamist ootama jääda. Vanal heal TDS-il (BMW) tähendas sellised sümptomid mõralist plokikaant. Kas siin sama asi? Ise kardan, et midagi sinnakanti viga on.
Mootorituli jäi algul vilkuma, siis juba pidevalt põlema.

Edit: ise küsin, ise vastan!
Tundub plokikaane poltide venimise teema olema.
Kuna nüüd vaja nagunii mootor lahti võtta, siis millised detailid on selle mootori juures veel kriitilised mis oleks mõistlik ühe soojaga ära vahetada?

Mis need veakoodid tähendavad?
[Pilt: 79375-2017-06-03_16.04.00.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 04-06-2017 01:14 PM ak75.)
02-06-2017 10:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: M156 surve veesärgis või ..?
Kas on mingi võimalus spetsrakiste komplekti omamata nukkvõllid kokku pannes õigesse asendisse tagasi saada? Mõtlen kui teha lahti võtmise käigus vajalikke märke markeriga ja jätta need hammakatega junnid (adjuster - mis see eesti k. on) üldse nukkade otsast eemaldamata?
On siinsetest keegi teinud seda tööd? Maailmafoorumid on teemat täis, siis võib eeldada, et on ette tulnud ka siinsetel selleks vajadus.

rakiste alla pean silmas seda komplekti http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Cam-Tim...2893087694
04-06-2017 01:07 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 3,839
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #3
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Ei mäleta küll, et sarnane teema oleks kunagi läbi käinud.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
04-06-2017 01:37 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Siin hea piltidega teema, kuidas polte vahetada ükshaaval, plokikaanesid maha võtmata. Sellise lähenemise eduka lõpplahenduse eeltingimus on, et töö tuleb ette võtta enne, kui ilmnevad poltide venimise/purunemise sümptomid. See siis lihtsalt teema informatiivsuse mõttes.
Minu jaoks jäi ainukese asjana kogu selle õpetuse juures arusaamatuks, kuidas sellise lahenduse puhul tagatakse poltide õige ja ühtlane pingutamine. WIS järgi vist oli 10Nm, siis 50Nm ja lõpuks kolm korda 90 kraadi, kõik sammud eraldi ja õiges poltide järjekorras. Sellisel lähenemisel siis lihtsalt kohe 50Nm momentvõtmega ja kohe 270 kraadine pööre otsa?
https://mbworld.org/forums/w219/629205-d...t-2-a.html
PS Lingitud teemas ka näha neid eelpool mainitud rakiseid töös!
(selle postituse viimane muutmine: 04-06-2017 02:39 PM ak75.)
04-06-2017 02:26 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 759
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(04-06-2017 02:26 PM)ak75 Kirjutas:  Minu jaoks jäi ainukese asjana kogu selle õpetuse juures arusaamatuks, kuidas sellise lahenduse puhul tagatakse poltide õige ja ühtlane pingutamine. WIS järgi vist oli 10Nm, siis 50Nm ja lõpuks kolm korda 90 kraadi, kõik sammud eraldi ja õiges poltide järjekorras. Sellisel lähenemisel siis lihtsalt kohe 50Nm momentvõtmega ja kohe 270 kraadine pööre otsa?
https://mbworld.org/forums/w219/629205-d...t-2-a.html
PS Lingitud teemas ka näha neid eelpool mainitud rakiseid töös!

Mul jääb see samuti arusaamatuks. Sest 3 x 90 kraadi ei võrdu kohe 270 kraadi.
See käib ikka nii, et veerand pöörde kaupa keeratakse poldid õiges järjekorras üle. Kuna polte on palju, siis asjakeeratud polt jõuab minutikese settida, venida, kaanetihend kokku tõmbuda jne. Kohe 3/4 pööret peale keerates võib ta puruks minna. Ja siis on anyway pea mahavõtt.
(vana tihendiga muidugi pole ise kunagi proovinud)

....

Kust see inf tuli, et need poldid üldse veninud on? Kas keegi lääne foorumites rääkis, et nad venivad välja ja seetõttu vahetas?
Minuarust nad räägivad seal (nagu siingi) auto vigadest seinast seina ja about 10% on tõene inf.
Või tegi Silber pädeva tehasetoega veaotsingu?

P.S. Suvalisel suure kubatuuriga mootoril, kui paisupaagi kork kuumast peast maha keerata, hakkab vedelik üle ääre ajama. Lihtsalt plokis, kus kõige kuumem koht, läheb vesi keema, sest ta pole ju enam rõhu all. (keemistemp on rõhu all kõrgem, kui kork peal, siis ei lähe keema. Ja vastupidi, Himaalaja otsas, kus rõhk veel väiksem, keeb vesi juba 80 kraadi juures)
Ja mingit misfire koodi võib ta näidata ka kümnel muul põhjusel.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
04-06-2017 03:52 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(04-06-2017 03:52 PM)stihl Kirjutas:  Kust see inf tuli, et need poldid üldse veninud on? Kas keegi lääne foorumites rääkis, et nad venivad välja ja seetõttu vahetas?
Minuarust nad räägivad seal (nagu siingi) auto vigadest seinast seina ja about 10% on tõene inf.
No vaadates netis antud teemal leiduva materiali hulka ma ei seaks seda kahtluse alla, et need poldid originaalis probleemsed olid https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204/...blems.html
Mingil ajal asendas Mercedes ka originaalsed poldid, mida on näha ka EPC-st. samuti on teistsugune uute poltide kuju (sisekuuskant on asendatud väliskuuskandiga), ilmselt on algsest erinev ka teras, millest poldid tehtud (aga siin ma ei oma teadmisi midagi ütlema), samuti on netist loetu põhjal Mercedes maksnud kinni selle vea tagajärgedeks olevaid kahjustusi autodel, mille garantii on juba lõppenud. mingi teema oli ka WIS-is (?) leiduva antud poltide teemalise infobülletääniga, mille sisu enam avalik ei pidavat olema. PS Kogu jutt mis ma just poltide kohta kirja panin tugineb teema kohta maailmafoorumitest loetule!

(04-06-2017 03:52 PM)stihl Kirjutas:  Või tegi Silber pädeva tehasetoega veaotsingu?
Ei teinud, hea inimene Launchiga tegi. Üldiselt, kui on kogemus mootoriga, millel nö surve karteris või veesärgis, siis need sümptomid on üsna sarnased olenemata mootorist.
Remargi korras - pole üldse minu ala, kuid ma olen mõned mootorid elus lahku-kokku lapanud olude sunnil ja askeetlikes tingimustes. Kõik nad on pidama jäänud. Seega ma arvan end päris villast mitte panevat kui ütlen, et selle juhtumi puhul surve on veesärgis.
(04-06-2017 03:52 PM)stihl Kirjutas:  P.S. Suvalisel suure kubatuuriga mootoril, kui paisupaagi kork kuumast peast maha keerata, hakkab vedelik üle ääre ajama. Lihtsalt plokis, kus kõige kuumem koht, läheb vesi keema, sest ta pole ju enam rõhu all. (keemistemp on rõhu all kõrgem, kui kork peal, siis ei lähe keema. Ja vastupidi, Himaalaja otsas, kus rõhk veel väiksem, keeb vesi juba 80 kraadi juures)
Ja mingit misfire koodi võib ta näidata ka kümnel muul põhjusel.
Siin ma ei ole nõus, antud mootori näitel - kui sellel oli talvel karterituulutuse klapiga probleem, sai lastud töösooja mootorit käia ilma paisupaagi korgita, kuna kahtlustasin tol korral esimese asjana et on surve karterisse ja ehk ka veesärki löönud mingil põhjusel. Kork tuleb soojal mootoril mõistlikult avada, st lastes surve (mida võib olla kuni 1 bar) vaikselt välja sisiseda, peale mida ei tule sealt vedelikku mitte kunagi üle KORRAS mootori puhul.

Kuugel pakub P0301 koodi üheks põhjuseks "Insufficient cylinder 1 compression" (ebapiisav kompressioon).
(selle postituse viimane muutmine: 04-06-2017 04:41 PM ak75.)
04-06-2017 04:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Panen siia veel infot teema informatiivsuse mõttes.
Mercedese infobülletään plokikaane poltide teemal http://ukcar.reviews/_pdfs/MercedesBenz-...ailure.pdf
Teise põhivea kohta sel mootoril mis teemaga haakub ses mõttes, et neid teha oleks üks tegemine. Antud viga põhjustab mootori tiksumist tühikäigul (lingil olev pdf sisaldab ka helifaile erinevate tiksumiste näidetega!)
http://ukcar.reviews/_pdfs/MercedesBenz-...r-wear.pdf

Vaatasin, need hüdrotõukurid ei maksa väga palju (ca 20€/tk letis), ilmselt oleks mõistlik needki asendada kuna kerge tiks seal mootoris on minu valdusesse tulekust peale olnud. Ma muidugi pole sattunud kuulma ühtegi täiesti uut M156 tühikäigul kapott lahti käimas, seega puudub adekvaatne võrdlusmoment mis häälega see moto ideaalis peab käima.
Ühtlasi sai nukkade teemat käsitlevast bülletäänist selgeks, et need rakised, mille kohta eespool uurisin on "absolutely necessary" selle töö juures, ehk siis ilma ei saa nukkasid motot kokku pannes paika. Aga küsimus jääb selles mõttes üles, et kas saab nii, et jätta lahti võttes "adjusterid" nukkade otsast eemaldamata, kas saab nukad tagasi nii? Nukkade seadistamise osa tundubki kõige keerulisem olema selle asja juures.
(selle postituse viimane muutmine: 05-06-2017 11:00 AM ak75.)
05-06-2017 10:50 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 734
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #8
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Kas Sinu mootorinr. jääb toodud vahemikku?
Kusjuures kontrollisin üle ning antud dokument tõesti ei eksisteeri enam andmebaasis, mis on kummaline.

edit: on siiski olemas, number GI01.30-P-051060
(selle postituse viimane muutmine: 05-06-2017 11:10 AM onu_siim.)
05-06-2017 11:07 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #9
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(05-06-2017 11:07 AM)onu_siim Kirjutas:  Kas Sinu mootorinr. jääb toodud vahemikku?

Datacardilt:
Engine number ... 156984 60 016317
Sales des. ...... CL 63 AMG
Order number .... 0 7 525 10511
05-06-2017 11:32 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 6,797
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #10
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(04-06-2017 04:21 PM)ak75 Kirjutas:  ...
Kuugel pakub P0301 koodi üheks põhjuseks "Insufficient cylinder 1 compression" (ebapiisav kompressioon).

Mis klapib kenasti kokku muude sümptomitega.

Vahelduseks on hea lugeda arutleva kodaniku teemat.Eusa_angel

Perevaguni elu
05-06-2017 11:42 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #11
Naeratus RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(05-06-2017 11:42 AM)v6sa Kirjutas:  Vahelduseks on hea lugeda arutleva kodaniku teemat.Eusa_angel
Tänud!
05-06-2017 12:09 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
(05-06-2017 11:07 AM)onu_siim Kirjutas:  Kusjuures kontrollisin üle ning antud dokument tõesti ei eksisteeri enam andmebaasis, mis on kummaline.

edit: on siiski olemas, number GI01.30-P-051060
Ei oska muud arvata kui et ilmselt oleneb vaadata soovija õigustest

[Pilt: 32524-GI01.30-P-051060.jpg]
Edit: Otsisin WIS-ist seda, sain vastuseks "no documents were found", tahtsin screenshoti sellest siia panna, aga ei lase!

Mida põnevat see dokument sisaldab?
(selle postituse viimane muutmine: 05-06-2017 11:54 PM ak75.)
05-06-2017 11:47 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Renka Saidil (0)
Huviline

Postitusi: 81
Asukoht: Eesti
Postitus: #13
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
Tegemist on xentry TIPS keskkonna dokumendiga, millele tavakasutaja ligi ei pääse.
Info sama, millele ise eelnevalt viitasid

M156 up to engine # 060658

Complaint:
High coolant loss, coolant level lamp lights up
No external coolant loss detectable. Coolant in the engine oil and/or in the combustion chamber

Cause:
Cylinder head bolt broken

Remedy:
1. Remove cylinder heads
2. Measure piston undercut (specified value: 0.05 mm +/- 0.18 mm). If the piston undercut is less than the maximum
(0.23 mm), the affected connecting rod with piston must be replaced.
3. Replace all cylinder head bolts
4. Replace all hydraulic tappets
5. Perform oil change including filter
6. Another oil change must be performed after a test drive (engine must be warm)
(selle postituse viimane muutmine: 06-06-2017 12:45 AM Renka.)
06-06-2017 12:42 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 7,807 20-09-2013 08:00 PM
Viimane postitus: hents99

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog