Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#6
(04-06-2017, 03:52 PM)stihl Kirjutas: Kust see inf tuli, et need poldid üldse veninud on? Kas keegi lääne foorumites rääkis, et nad venivad välja ja seetõttu vahetas?
Minuarust nad räägivad seal (nagu siingi) auto vigadest seinast seina ja about 10% on tõene inf.
No vaadates netis antud teemal leiduva materiali hulka ma ei seaks seda kahtluse alla, et need poldid originaalis probleemsed olid https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204/...blems.html
Mingil ajal asendas Mercedes ka originaalsed poldid, mida on näha ka EPC-st. samuti on teistsugune uute poltide kuju (sisekuuskant on asendatud väliskuuskandiga), ilmselt on algsest erinev ka teras, millest poldid tehtud (aga siin ma ei oma teadmisi midagi ütlema), samuti on netist loetu põhjal Mercedes maksnud kinni selle vea tagajärgedeks olevaid kahjustusi autodel, mille garantii on juba lõppenud. mingi teema oli ka WIS-is (?) leiduva antud poltide teemalise infobülletääniga, mille sisu enam avalik ei pidavat olema. PS Kogu jutt mis ma just poltide kohta kirja panin tugineb teema kohta maailmafoorumitest loetule!

(04-06-2017, 03:52 PM)stihl Kirjutas: Või tegi Silber pädeva tehasetoega veaotsingu?
Ei teinud, hea inimene Launchiga tegi. Üldiselt, kui on kogemus mootoriga, millel nö surve karteris või veesärgis, siis need sümptomid on üsna sarnased olenemata mootorist.
Remargi korras - pole üldse minu ala, kuid ma olen mõned mootorid elus lahku-kokku lapanud olude sunnil ja askeetlikes tingimustes. Kõik nad on pidama jäänud. Seega ma arvan end päris villast mitte panevat kui ütlen, et selle juhtumi puhul surve on veesärgis.
(04-06-2017, 03:52 PM)stihl Kirjutas: P.S. Suvalisel suure kubatuuriga mootoril, kui paisupaagi kork kuumast peast maha keerata, hakkab vedelik üle ääre ajama. Lihtsalt plokis, kus kõige kuumem koht, läheb vesi keema, sest ta pole ju enam rõhu all. (keemistemp on rõhu all kõrgem, kui kork peal, siis ei lähe keema. Ja vastupidi, Himaalaja otsas, kus rõhk veel väiksem, keeb vesi juba 80 kraadi juures)
Ja mingit misfire koodi võib ta näidata ka kümnel muul põhjusel.
Siin ma ei ole nõus, antud mootori näitel - kui sellel oli talvel karterituulutuse klapiga probleem, sai lastud töösooja mootorit käia ilma paisupaagi korgita, kuna kahtlustasin tol korral esimese asjana et on surve karterisse ja ehk ka veesärki löönud mingil põhjusel. Kork tuleb soojal mootoril mõistlikult avada, st lastes surve (mida võib olla kuni 1 bar) vaikselt välja sisiseda, peale mida ei tule sealt vedelikku mitte kunagi üle KORRAS mootori puhul.

Kuugel pakub P0301 koodi üheks põhjuseks "Insufficient cylinder 1 compression" (ebapiisav kompressioon).

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: ak75 - 04-06-2017, 04:21 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 10,877 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,647 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,163 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,034 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne