Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#4
Siin hea piltidega teema, kuidas polte vahetada ükshaaval, plokikaanesid maha võtmata. Sellise lähenemise eduka lõpplahenduse eeltingimus on, et töö tuleb ette võtta enne, kui ilmnevad poltide venimise/purunemise sümptomid. See siis lihtsalt teema informatiivsuse mõttes.
Minu jaoks jäi ainukese asjana kogu selle õpetuse juures arusaamatuks, kuidas sellise lahenduse puhul tagatakse poltide õige ja ühtlane pingutamine. WIS järgi vist oli 10Nm, siis 50Nm ja lõpuks kolm korda 90 kraadi, kõik sammud eraldi ja õiges poltide järjekorras. Sellisel lähenemisel siis lihtsalt kohe 50Nm momentvõtmega ja kohe 270 kraadine pööre otsa?
https://mbworld.org/forums/w219/629205-d...t-2-a.html
PS Lingitud teemas ka näha neid eelpool mainitud rakiseid töös!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: ak75 - 04-06-2017, 02:26 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 10,878 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,647 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,167 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,040 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne