Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 270c 2002 s203 -Tyymiiz
#1
Tervist.
Teen siis oma esimesi'e teema siia.Nagu pealkirjas juba mainitud on tegu 2002a 2,7l cdi [OM612]mootorit omava isendiga. Käigukastiks sedapuhku automaat (5ne).Lisadega eriti just õnnistatud pole aga elementaarsed 4x-el akent, püsikas,kliima,katuseluuk, pool elektrilised istmed,kärukonks, ja see nagu ongi kõik.
Toodud on auto 07a sügisel saksamaalt, siis pikalt nautinud eesti ja ka rootsi teid ja ka seisnud mingit aega. Seismise ajal löödi tagaklaas sisse ja tühjendati salongi 2kg tulekustuti. Siis on teda kergemalt seest kasitud aga noh ilma klaasita seismine ja muu selline on talle jätnud oma valusa jälje.
Kui mina ta mõned nädalad tagasi enda omandusse sain oligi suurim häda elektrilised vead. aku jooksis tühjaks, aknad ei käind, tuled ei põlenud, luuk ei avanenud jnejne.
Kerel nagu ikka pre fl masinatele kohane leidub roostet.
Ülekäimist tahavad ka sillad ja loomulikult ka õlide filtrite jms vahetus ootab ees .Vigased on veel makk mis paneelilt ei toimi aga mf roolilt toimib, eelsüüteküünaldes ka mingi kala jookseb maha vool. Ja kindlasti leiab veel nipet näpet mis teha.

(siinkohal olekski paslik paluda abi ning küsida mis õlisid tuleks, peaks kasutama difris, kastis ja kas kasti õlivahetus oleks mõistlik kusagil teeninduses teha ?)
Teema teengi siia pigem nn remondipäeviku ja info saamiseks. Kahjuks kohe pilte pole miskeid panna.Ilustreeriv pilt!
SA cood kah siia:
202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
230B - CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
287 - THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
345 - RAIN SENSOR
353 - AUDIO 30 APS
400A - FABRIC
410A - FABRIC
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
543 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
550 - TRAILER COUPLING
581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
669 - SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
685 - LIGHT ALLOY, 7-HOLE DESIGN, 16 INCH
802 - AEJ 01/1/X
955 - EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 - VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002 - ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M27 - CAPACITY 2,7 LITRE
M612 - R5-DIESEL ENGINE OM612
744U - BRILLIANT SILVER METALLIC
401A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
M612 - R5-DIESEL ENGINE OM612


Vasta
#2
Sai nüüd kõik õlid,sillad,filtrid,puksid ,vahelaager,leevendus muhv, välja vahetatud ja koheselt ka värske tehnoülevaatus peale tehtud.
Peale remonti tekkis mingi vile sisse ehk vahelaager uuesti vahetusse.
Vasta
#3
Tundub , et ma ikka üldiselt ühe õnnetu Mercedes-Benz omale kaela sain , nüüd viga uus, võtit keerad et käima panna tõmbab ventika turbiiniks ära aga starterit järgi ei tule. Netist uurides võimalikud vead, can bus , esimene SAM , termostaat, EIS, starter ise käib ja mootorit veab.
Vasta
#4
Mis varustust siis veel peaks vaja oelma? Elegance on juba olemas juWink

Mida auto arvutile kurdab? Elektriauto ju, seda pelga mutrivõtmega ei remondi enam.
Vasta
#5
(02-10-2017, 10:23 AM)v6sa Kirjutas: Mis varustust siis veel peaks vaja oelma? Elegance on juba olemas juWink

Mida auto arvutile kurdab? Elektriauto ju, seda pelga mutrivõtmega ei remondi enam.
Püüdsin elmi ja mingi algelisema launchiga ligi saada aga miskipärast ei õnnestunud.
Ehk teisipäev saan auto remonti treilada.
Lisades noo nahk,istmesoe,xsenon,webasto, jms aga peamine oleks et saaks sõita. Smile
Vasta
#6
Seleta vähe paremini mismoodi starter järgi ei tule ja kuidas tuvastasid, et starter käib ja mootorit veab.
Vasta
#7
(02-10-2017, 01:19 PM)hellrix Kirjutas: Seleta vähe paremini mismoodi starter järgi ei tule ja kuidas tuvastasid, et starter käib ja mootorit veab.
Keerad võtme korra lõppu miskit ei juhtu , starterit proovisin kui starterit releelt otse panen. Siis tõmbab ringi ja veab mootorit ka kaasa.
Vasta
#8
Kontrolli korra kaitset nr 54, ega see läbi pole põlenud! See on mingi mootoriga seotud kaitse. Mul põles see siis läbi kui EGR kinni jooksis. Siis ka ventikad panid kui turbiinid ja mootor oli Limp modes, kuid mul ta käivitus vähemalt. Mul ka manuaal. Äkki automaadi puhul plokib käivituse ka ära.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#9
(02-10-2017, 04:32 PM)siimruz Kirjutas: Kontrolli korra kaitset nr 54, ega see läbi pole põlenud! See on mingi mootoriga seotud kaitse. Mul põles see siis läbi kui EGR kinni jooksis. Siis ka ventikad panid kui turbiinid ja mootor oli Limp modes, kuid mul ta käivitus vähemalt. Mul ka manuaal. Äkki automaadipuhul plokib käivituse ka ära.
Kaitsmed kõik terved, voolu pole ainult nr 52 kaitsmel(vool tuleb sinna ainult käivitus hetkel) ventika teema tekib kuna auto aju eeldab hulleimat ehk et mootor põleb ja siis püüab meeleheitlikult jahutada. Temperatuuri anduri teema.

Vasta
#10
Nonii nonii mersuga lugu eriti õnnetu nimelt mootori aju peetis, kas keegi on aju neil vahetanud? Oskab aidata? Keegi oskab öelda kui palju peaks olema vool mis ajusse läheb?
Vasta
#11
(04-10-2017, 12:06 PM)Tyymiiz Kirjutas: Nonii nonii mersuga lugu eriti õnnetu nimelt mootori aju peetis, kas keegi on aju neil vahetanud? Oskab aidata? Keegi oskab öelda kui palju peaks olema vool mis ajusse läheb?

Kes diagnoosis ja mille alusel seda väideti?

Millist voolutugevust silmas pead? Üldtoidet või andurite signaale? Või küsid üldse pinget?

Ajuhalvatus on reeglina tagajärg, mitte põhjus. Pahatihti labase halva massiühenduse oma.
Vasta
#12
(04-10-2017, 12:45 PM)v6sa Kirjutas:
(04-10-2017, 12:06 PM)Tyymiiz Kirjutas: Nonii nonii mersuga lugu eriti õnnetu nimelt mootori aju peetis, kas keegi on aju neil vahetanud? Oskab aidata? Keegi oskab öelda kui palju peaks olema vool mis ajusse läheb?

Kes diagnoosis ja mille alusel seda väideti?

Millist voolutugevust silmas pead? Üldtoidet või andurite signaale? Või küsid üldse pinget?

Ajuhalvatus on reeglina tagajärg, mitte põhjus. Pahatihti labase halva massiühenduse oma.
Remondi koht , väideti alusel et diagnostika seade ei saa ühendust ajuga muude kontrolleritega saab ühendust kuid ka need annavad teada , et aju on vigane.
Eelnevalt sai sama koht ühenduse ajuga.
Üldtoide jah mingid otsad mis ajusse läksid siis neilt pinget mõõtes oli 2-3voldi vahel. Juhi poolne pistikud punane sinisega juhe.
Vasta
#13
(04-10-2017, 12:56 PM)Tyymiiz Kirjutas: ....
Remondi koht , väideti alusel et diagnostika seade ei saa ühendust ajuga muude kontrolleritega saab ühendust kuid ka need annavad teada , et aju on vigane.
Eelnevalt sai sama koht ühenduse ajuga.
Üldtoide jah mingid otsad mis ajusse läksid siis neilt pinget mõõtes oli 2-3voldi vahel. Juhi poolne pistikud punane sinisega juhe.

Milline on nende lahendus? Ajuvahetus?

Kui see koht ei ole just Lesven või Hort, siis ma kaaluks tõsiselt remondikoha vahetust säärase jutu peale. L või H puhul tundub, et midagi on tõlkes kaduma läinud...
Vasta
#14
(04-10-2017, 01:27 PM)onu_siim Kirjutas: Remondi koht (tegelikult remondikoht) üldse aru ka sai, mida nad mõõtsid? Või sorgiti lihtsalt kõik pinid läbi ja jäeti meelde, et kuskil seal oli 3V?

Seda ma mõõtsin ise. Mis see täpselt oli pole kindel jah , kuna ei ole leidnud kusagilt mingit EL-skeemi auto kohta v mõistliku rem manuali.
(04-10-2017, 01:45 PM)v6sa Kirjutas:
(04-10-2017, 12:56 PM)Tyymiiz Kirjutas: ....
Remondi koht , väideti alusel et diagnostika seade ei saa ühendust ajuga muude kontrolleritega saab ühendust kuid ka need annavad teada , et aju on vigane.
Eelnevalt sai sama koht ühenduse ajuga.
Üldtoide jah mingid otsad mis ajusse läksid siis neilt pinget mõõtes oli 2-3voldi vahel. Juhi poolne pistikud punane sinisega juhe.

Milline on nende lahendus? Ajuvahetus?

Kui see koht ei ole just Lesven või Hort, siis ma kaaluks tõsiselt remondikoha vahetust säärase jutu peale. L või H puhul tundub, et midagi on tõlkes kaduma läinud...

Hetkel ei ole lahendit välja pakutud, ei ole ei L ega H. Parima sõbra firma . Pole lesvenis v hortis käinud seepärast, et ega pole seda pappi nigu putru. Sõbralt saan asju soodsamalt ja mingisosas töid ise teostada (juhul kui olen sealkandis)
Vasta
#15
Sinu vara, ise tead.Eusa_angel

Aga küsimuste toonist kajab läbi "diagnostiku" oskamatus MB diagnostikat teha. Elektriautode juures on võimalik pisukesest hooletusest hinnaline apokalüpsis korraldada. Tasuta saadava info vähesus on probleem, olen nõus. Ei ole minulgi elektrikutsika mootorikontrolleri pistiku skeemi. EPC-s võiks see olemas olla, keegi peab kaevama.

PINout peaks ju olema diagnostikaprogrammis või Autodatas olemas, sealt peaks üks ajudega diagnostik leidma ka vajalikud väärtused. Milleks siin auto omanikku piinata? Need asjad ei ole tasuta, kuid tasuta lõunaid ei ole olemas.

Ise tegemisel on mõte kahel juhul:
A. oskused, vahendid ja aeg võimaldavad teha sama asja võrdselt hästi päris remondikohaga;
B. remont on hobi ja kõik vajalik on liiaga olemas.
Vasta
#16
Auto omamine on siiski privileeg.. äkki ikka annad seekord auto meestele, kes saavad temast aru. Ise suskides, arusaamatagi antud juhul mida üldse mõõtsid, siis nii kaugele ei purjeta. Olgu see sõber nii hea kui tahes.
Vasta
#17
(04-10-2017, 02:05 PM)v6sa Kirjutas: Sinu vara, ise tead.Eusa_angel

Aga küsimuste toonist kajab läbi "diagnostiku" oskamatus MB diagnostikat teha. Elektriautode juures on võimalik pisukesest hooletusest hinnaline apokalüpsis korraldada.

PINout peaks ju olema diagnostikaprogrammis või Autodatas olemas, sealt peaks üks ajudega diagnostik leidma ka vajalikud väärtused. Milleks siin auto omanikku piinata?
Eks jah ootan sealt lahendi ära ja kui miskit mõistliku pole veab ta lesvenisse ära.
Vasta
#18
Nuu Elektri skeemi ma nüüd paluks kui ehk keegi saaks jagada. Autoga nüüd uudised aga head , pill käib. Aju ei saanud ühendust ja kogu viga seisnes ühes väsinud relees, ja selle vales paiknemises. Ehk omad vitsad peksavad ja kui ei oska siis ära parem näpi.
Vasta
#19
(04-10-2017, 07:20 PM)onu_siim Kirjutas: https://www.upload.ee/files/7524370/1.pdf.html
https://www.upload.ee/files/7524371/2.pdf.html

Suurimad tänud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,834 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 292 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 976 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,258 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,065 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,201 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 540 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,368 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,188 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,185 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne