Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C320 722.9 7G probleem
#1
Õhtust härrased. Kas tõesti pole antud kasti kohta midagi kirjas? Otsingut kasutades ei leidnud või siis eksisin märksõnadega. Teema tegin siia, sest see kast küljes väga erinevatel mersudel.

Probleem siis selline, kast läheb avariireziimi AGA üldjuhul laseb sõita nö. külma mootoriga ~10-20km. sisse välja suretamisega saab edasi sõita natukene aega aga hiljem on juba kogaueg avariis. Vahepeal laseb vigu kustutada aga üldjuhul tekivad kiirelt tagasi. Kui vea lööb, siis kasti parameetreid( turbiini kiiruseid, õlitempi jne ) enam ei näita.
Veakoodid kasti all on 0605 component y3/8n4 fully integrated transmission control VGS control unit is defective.
mootoris 124900 no CAN message was received from control unit n15/3 (electronic transmission control unit)
kõik küll vist teavad aga mainin,et vahepeal ka mootorituli ja lisaks kui kast avariis siis C/S kadunud ja ei näita ka kastikest ümber PRND.

Netis on palju juttu,et kastis sees olev elektroonika on peetis. esinduse teema üldiselt vist. aga üldjuhul on koodid natukene erinevad ja viga tuleb kohe, mitte ei lase sõita natukene aega. Paarile teemale peale sattunud kus on juhtmestikus asi olnud. Homme katsun süveneda natuke ning juhtmestiku ja pistikud korralikult üle vaadata.

kopeerin siia ühe tegelase jutu, kellel trehvas ja veaks oli vaid pistik
""Road tested vehicle, found vehicle slams into gear when selector is moved into forward or reverse ranges, and transmission does not shift. Performed quick test, no faults found in ME, found only event 1405 no CAN message received from Transmission control unit. Transmission control unit is not showing up on quick test, ABR also showing no CAN message received from engine control module or electronic transmission control unit (event 6106). Tries to access transmission control unit. Communication not possible. Performed check power supply at control unit Y3/8n4 test, fuse f33 at front sam is ok. Checked for voltage between pins 4 and 5 of transmission, voltage is low (3.3 volts) inspected connector, no corrosion found, disassembled wiring from connector, found pin 4 of transmission harness connector loose, crimp on loose wire, crimped pin to wire, reassembled transmission harness connector, checked voltage at pins 4 and 5, there is 12.1 volts now between pins 4 and 5, reconnected harness to transmission, cleared faults. Communication with transmission control module is now possible, performed quick test, transmission control module now showing up on quick test. No faults present. Road tested vehicle, engine MIL not on anymore, transmission no longer slamming into gear, and transmission is shifting and operating normally.""

On kellelgi olnud sarnast probleemi ja kas võiks ka nt asja olla hõbenoolde või ongi ainult esinduse teema?
Vasta
#2
Okei, aga kuidas on seletatav,et nö külmast peast sõidab alati ja avariise ei lähe? Ise sain aru,et kui aju? mis vist asub kastis, pekkis siis avariis ikka kohe.

Lisan natukene veel infot, täna juhtus ja meenus,et veel 700km jooksul on auto parkingu peale lükates välja surnud mõned korrad. sellest minu arust mingit veakoodi ei salvestu ja käivitub kohe, nagu keegi vajutaks süüte välja, sest tuled armatuuris kustuvad kui välja sureb. Lisaks ei kustunud eile ära järgnevad 3 viga
B126231 no communication with compass module
B126322 compass module failure
B127A54 communication error of compass
ei mäleta kas need varem ka olid. esimese googeldamisega ei leidnud midagi väga kindlat.

Käigukasti pistiku vaatasin üle, natukene õline oli aga muidu tundus terve ja vigastusi ei märganud. samuti 4-5 klemmi vahel ilusti 12v olemas, võibolla peaks mõõtma siis kui avariis, et välistada selle viga? Puhastasin korralikult ning hiljem contact cleaner selga ja kokku, täna pole kasti avariise saanud aga pole ka üle 15km otsi teinud.
Vasta
#3
Teadmata konkreetse kasti suguelu, kuid puutudes kokku kõrgsagedusmõõtmistega, siis tavalise multimeetriga pinget mõõtes ei näe kuigi palju. Ma ei tea MB kasti kontrolleri suguelu, kuid mitmed andmelogerid panevad jala ämbrisse, kui tekib mõnemillisekundine signaalikatkestus. Ehk peaks pinget logima pidevalt ja soovitavalt kHz klassi sagedusega.

Kas nii labased vead, nagu massipuudus ja juhtme hõõrdumine on välistatud?
Vasta
#4
Näiteks õli puudumise võib välistada, mul oli 7 käigulisel õli nii vähe, et hakkas juba sõidu ajal vabale viskama, aga avariisse ikka ei läinud.
Vasta
#5
Hetkel ei ole ükski viga välistatud. Lähiajal lähen uuele tiirule ja vaatan uuesti kaablid üle ning mõõdan 4-5 pini vahel oleva 12v siis üle, kui kast on avariireziimis. Rääkides inimestega, kes on rohkem autoremondiga ja ka konkreetse kastiga kokku puutunud siis sain mõtteid juurde. Igasugu variandid jäid aga kui seletasin,et külmalt sõidab ja teatud õlitembist hakkab tembutama ( siiani tundub,et ~65-70 vahel) siis soovitati enne kasti maha kandmist veel õli ära vahetada, kuigi väidetavalt õli viskoosus seal väga ei muutu. aga kui süüte sisse ja välja keeramisega kast korraks ellu ärkab siis nagu elektroonika võiks elus olla. Lisaks käin ära esinduse diagnostikas, kindlasti on tegu täpsema aparaadiga kui üldlevinud "diagnoosibkõike" . Hõbenool ütles,et diagnoosivad aga remontida ei saa.

Ilmselt need compass mooduli vead pole vast kastiga seotud, aga antud vead on salvestatud juhipoolsesse SAMi. Võibolla onsinna ka kala maetud, miks auto paarkorda välja on surnud kui sõidust tulla ja P peale lükata( vahet pole kas avariis või mitte kast). Süüde sisse ei jää.
Vasta
#6
Kas hõbenool 7g-d üldse ei puutu või ainult elektroonikaveaga tõstab käed üles?
Vasta
#7
Diagnoosima olid abivalmis ja ilmselt mehaanilise remondiga oskavad ikka aidata aga elektriosaga vist saadavad mersusse.
Vasta
#8
Vahepeal siis kontrollitud kastiõli, kogus korrektne. Praegu tundub,et vigane ikkagi kastis olev elektroonika. Lähipäevil selgub täpsemalt, kas seda kannatab remontida või on vaja uut detaili.
Vasta
#9
Ohh õudu. Nädalavahetusga suri siis kas süütelukk või roolilukk maha. Võti uksi avab aga muidu on seis 0, roolilukk maha ei tule, spido on tühi.
vead, mis minu arust võiks takistada käivitamist. A25464 electric steering lock has a malfunction.there is an implausible signal.

Juhipoolses ees olevas SAM-is päris mitu
B210C16 power supplu is outside the valid range. the limit value for electrical voltage has been attained.
B219116 the power supply of circuit 30g is outside the valid range. the limit value for electrical voltage has been attained.
B126231 a magnetic interference field was detected. see võiks tähendada mida?
need vist võiks olla kehvast akust, aga ilmselt põhjus miks käima ei lähe on ikkagi kas roolilukus või süütelukus? esindus paneb need uued,aga põgusalt jõudsin juba uurida,et neid ka remonditakse edukalt. aga kas ka meil?
Vasta
#10
(13-06-2017, 09:01 AM)onu_siim Kirjutas: Roolilukk tavaliselt 99-l juhul sajast.

Kui mõlemad võtmed annavad sama tulemuse, siis jah.

Mida see magnetväljast rääkiv veakood võisk tähendada? Skanneriga muukimist?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  722.9 7g käigukasti remont Teet01 16 14,112 04-01-2024, 06:02 PM
Viimane postitus: Prophecy
  W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel Ernst 3 788 04-09-2023, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  722.408 kastiõli Ramiak8 1 228 17-05-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: v6sa
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,237 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 531 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,248 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,571 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  722.6 asendi andur Daniel87 3 2,978 18-05-2020, 01:51 PM
Viimane postitus: Laur
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,300 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ukse lukustuse probleem herki 6 3,768 07-02-2020, 09:53 AM
Viimane postitus: Zlang



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne