Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLK200K (M271) P0170 Fuel trim malfunction
#1
Probleem selline, autol läks nädal tagasi põlema mootorituli. Koodideks olid P0171(kütusesegu lahja) ja P0170(fuel trim malfunction). Nuka solenoidide pistikud olid seest õlised, ECU tagumine pistik oli õrnalt õlipiiskadega ja esimene O2 oli õline. Vahetasin nukkvõlli solenoidid, vahele panin MB poolt adaptrid mis tulevikus hoiavad lekke mootori juhtmestikku lekkimast ja uue O2 anduri. Puhastasin ka kõik pistikud kus oli õli. Peale 300km läbimist autol süttis uuesti tuli ja seekord ainult P0170 veakood.

Siis kui õli lekkis sai käidud ka Lesvenis diagnostis. Nad puhastasid pistikud ja nullisid kütuse adaptsioonid. Peale seda tuli enam põlema ~400km ei läinud.


Mida kontrollida, äkki on kellegil olnud kogemust ja soovib jagada?
Vasta
#2
(04-04-2017, 07:54 AM)kevtal Kirjutas: Probleem selline, autol läks nädal tagasi põlema mootorituli. Koodideks olid P0171(kütusesegu lahja) ja P0170(fuel trim malfunction). Nuka solenoidide pistikud olid seest õlised, ECU tagumine pistik oli õrnalt õlipiiskadega ja esimene O2 oli õline. Vahetasin nukkvõlli solenoidid, vahele panin MB poolt adaptrid mis tulevikus hoiavad lekke mootori juhtmestikku lekkimast ja uue O2 anduri. Puhastasin ka kõik pistikud kus oli õli. Peale 300km läbimist autol süttis uuesti tuli ja seekord ainult P0170 veakood.

Siis kui õli lekkis sai käidud ka Lesvenis diagnostis. Nad puhastasid pistikud ja nullisid kütuse adaptsioonid. Peale seda tuli enam põlema ~400km ei läinud.


Mida kontrollida, äkki on kellegil olnud kogemust ja soovib jagada?

Natuke hiljem tuli ka P0171 - kütusesegu lahja. Puhastasin MAF-i(selle jaoks tuleb õhufiltri kopsik välja võtta), siis märkasin, et õhufiltri üks toru klambritest täiesti lahti, ilmselt sai sealt lisaõhku. Kokku pannes enam seda veakoodi polnud.
~100km hiljem tekkis tagumise O2 anduri soojenduse viga, ilmselt lihtsalt anduri soojendus läbi.
Vasta
#3
271 mootoritel mängis tähtsat rolli segu segamisel ka tagumine lambda.
Märksõnaks su probleemile oleks LAMBDA andurite referents õhk. See tuleb mööda juhet. Kui seal nüüd puhta õhu asemel kütus????
Mitte kunagi ei tohiks Lambda andurite pistikuid puhastada kütust meenutavate puhastusvahenditega.



(18-04-2017, 03:24 PM)kevtal Kirjutas:
(04-04-2017, 07:54 AM)kevtal Kirjutas: Probleem selline, autol läks nädal tagasi põlema mootorituli. Koodideks olid P0171(kütusesegu lahja) ja P0170(fuel trim malfunction). Nuka solenoidide pistikud olid seest õlised, ECU tagumine pistik oli õrnalt õlipiiskadega ja esimene O2 oli õline. Vahetasin nukkvõlli solenoidid, vahele panin MB poolt adaptrid mis tulevikus hoiavad lekke mootori juhtmestikku lekkimast ja uue O2 anduri. Puhastasin ka kõik pistikud kus oli õli. Peale 300km läbimist autol süttis uuesti tuli ja seekord ainult P0170 veakood.

Siis kui õli lekkis sai käidud ka Lesvenis diagnostis. Nad puhastasid pistikud ja nullisid kütuse adaptsioonid. Peale seda tuli enam põlema ~400km ei läinud.


Mida kontrollida, äkki on kellegil olnud kogemust ja soovib jagada?

Natuke hiljem tuli ka P0171 - kütusesegu lahja. Puhastasin MAF-i(selle jaoks tuleb õhufiltri kopsik välja võtta), siis märkasin, et õhufiltri üks toru klambritest täiesti lahti, ilmselt sai sealt lisaõhku. Kokku pannes enam seda veakoodi polnud.
~100km hiljem tekkis tagumise O2 anduri soojenduse viga, ilmselt lihtsalt anduri soojendus läbi.


Vasta
#4
Ei olnud kursis, et ka tagumine o2 mängib sellel mootoril rolli kütusesegu reguleerimisel. Anduri pistikuid puhastasin elektroonikapuhastus sprayga. Ilmselt surid mõlemad lambdad siiski enne puhastamist seoses õli lekkimisega pistikutesse ja seejärel andurisse sisse.

Kui ma nüüd referents õhust mööda juhet aru õigesti saan, siis ilmselt oli ka see õli täis. Pistiku puhastamisega arvan, et seda õli sealt naljalt kätte ei saa. Järgmine nädal vahetan o2 ära.
Vasta
#5
Vahetasin tagumise O2 anduri. Sõitsin 50km linnas umbes ja tuli üks viga P0137 - O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1, Sensor 2)

Läksin peale seda ÜV punkti heitgaase mõõtma ja CO ning Lambda näit olid paigast(lisasin pildi tulemustest alla poole)

Kui jälgida läbi OBD2 pinget, siis anduri pinge on open loopis pidev 0.4V ning kohe kui closed loopi läheb, siis pinge kukub 0V ja püsib seal.

Kui andur lahti ühendada, siis näitab 0.4V pinget ning soojenduse vooluringi viga. Kui andur tagasi kokku ühendada, siis koheselt pinge 0V.

Kas nende andmete põhjal võiks teha järelduse, et uus andur on vigane ja seest lühises?


Heitgaasi mõõtmise protokoll:
[Pilt: unnamed.jpg]
Vasta
#6
Üht koma teist on tõesti sarnane.
Minu veaks on 2058-001 Fault Lambda control, upstream. Praeguseks on küljes kolmas originaal andur (~80 km sõitu ja tahmab anduri ära). Lambda väärtused muutuvad uimaseks peale 80 km (pinge väärtus muutub iga 10 sec tagant, kuid peaks muutuma pidevalt).
Paak sai pilgeni 98't täis löödud (auto oli eelnevalt pikemalt seisnud ja kehv küte om271 puhul tekitab ainult peavalu).
Kütuse surveid mõõdetud. adaptsioonide nullimine teostatud.
Vahetatud on sisselaske kolle tihendid, karteri tuulutuse torud, rõhu all olev osakond on lekke vaba, välja laske lekkeid kontrollitud.
EGRi testitud, vaakumvoolikute kontroll.
Testitud toitevoolu juhet koormuse all, sai teiste juhtmete korrasolekut kontrollitud.
Lambda juhtmestik sai ajutiselt uus tehtud (tulemus oli sama, panin algsed juhtmed tagasi), aju soft sai uuendatud.
Purge control valve'i korrasolu kontrollitud (on juhuseid olnud, kus see võib sarnaseid sümptomeid esile kutsuda).
Tagatipuks vahetasin aju ka ära ja viga on endiselt alles.

Järgmine nädal ehk on võimalust tegeleda, kui rohtu leian, võin siia kajastada.
Vasta
#7
Minu probleem sai VIST lahenduse. Puhastasin nädalavahetusel ecu pistiku, o2 anduri pistiku jälle(kuigi silmaga vaadates olid puhtad nii õlist kui ka oksiidist. Algul tundus, et see ei aidanud, siis kustutasin uuesti veakoodid ja nüüd tagasi pole tulnud ning o2 anduri signaal on korralik ja toimib. Samuti on nüüd kõik OBD testid "ready". Olen sõitnud umbes 400km(sellest 200 linnas). "Pending" veakoode samuti pole.
Peaks minema huvipärast mingiaeg laskma heitgaasid üle mõõta, teoreetiliselt peaks need ka nüüd korras olema?
Vasta
#8
Puhastasin vatitiku ning elektroonikapuhastus spreiga
Vasta
#9
Käisin heitgaase mõõtmas. Tulemused väga head Eusa_clap
Kusjuures mootoritulega oli kütusekulu maanteel 6,4 ning peale anduri vahetust samal teel 5.7-5.8.

Uued tulemused:
[Pilt: IMG_20170603_120122.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M271.948 ja M217.946 erinevus? zant 0 1,276 04-03-2020, 09:00 PM
Viimane postitus: zant
  Tulevikuauto Fuel-Cell indrek 4 3,784 05-10-2010, 03:36 PM
Viimane postitus: taadu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne