Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S124 2.5D 1990 - ervin
Autor Sõnum
ervinpunk Ära (0)
Huviline

Postitusi: 38
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
MB S124 2.5D 1990 - ervin
Mingi vanusega inimeses vist muutub midagi. Elupõlise bemarivennana pole mind elus kunagi mersud huvitanud. Nad ei ole ilusa, ega kiired , nendega sõidab mingi kindel kontingent inimesi jne jne
Nüüd aga olen mingi imeliku juhuse läbi ise "mersumees" Icon_twisted ja hetkel veel ei kahetse.

Aga autost siis. W124/S124 universaal mis kunagi olnud bensukas aga peale tõstetud 2.5 diisel vabalthingav, mis ei ole nüüd küll teab mis kiire rakett aga see eest vähemalt esialgu tundub et ökonoomne. Sees must nahksisu , puitrool , elektriline katuseluuk ja vist ongi kõik erilisem kirjas.
Veereb auto siis 17" Segin velgedel ja hetkel kõrgete lamellidega varustatud.
Sellega on ka põhimõtteliselt öeldud kõik see miks ma selle auto üldse ostsin. suur must universaal millel diisel mootor , nahksisu ja edev velg Eusa_angel

Kõik edasine on juba natukene kole. seega vigade/puuduste/tööde nimekiri :

¤ esistange katki
¤ esimesed tiivad kõverad ja roostes
¤ karbikatted katki
¤ värv kohati tuhm , matt , kriimustatud , kulunud
¤ puudu suured tagumised liistud
¤ tagaluugi serva liist katki
¤ tagumised ukselingid puudu
¤ salongi puit erinevat toon , pragusid ja lisa auke täis
¤ spidoplokk vajab vahetust
¤ tagumine parem uksekäepide ei ole kõlariga nagu vasak
¤ esimene valgusti ei tööta
¤ katuseluuk avaneb ainult ülese
¤ pagasiruumist polstrid/katted/luugid puudu
¤ käsipidur ei toimi
¤ abs andurid ilmselt läbi
¤ kesklukk peksab segast
¤ igasugu lahtiseid juhtmeid , voolikuid on igalpool
¤ tagumine nivoo süsteem ei tööta
¤ eest lekib õli kuskilt
¤ käigukangi puksid on ilmselt surnud
¤ väljalaskest külma mootoriga korralikult sinist , kohati ka sooja mootoriga
¤ mootor lõugab nigu sõidaks bellarussiga

ja ilmselt midagi veel mis praegu ei meenu..

Esimese hooga sai autol likvideeritud väike lühis mida ajasin mööda autot taga kolm päeva. autol nimelt põles koguaeg vasak suund , googeldades jõudsin järeldusele et viga peab olema releeplokis asuvates releedes/tuleplokkides. sai sealt siis kaas maha kistud ja esimesest kolmest mis silma jäid oli üks väike maha põlenud ja suurel hella omal olid ka põlemis jäljed , tõin igaksjuhuks romulast kaks suuremat uued ja vahetasin aga viga jäi , probleemiks osutus tagatules olnud lühis.
kõige väiksemat releed pole asendanud veel , ei suuda leida korraliku pistikut koos juhtmetega et asendada maha põlenud osa aga auto sõidab sellegipoolest, mis on kahtlane.
Teiseks sai ära kaotatud kapoti all asuv haltuura kus sisselaskele oli pimedad ette pandud ja kambrikaane pealt tulev toru oli voolikuga veetud coca pudelisse mis oli paigutatud tule taga , enam ei tule seda vingu tuppa ja vaikselt hakkab autos olnud hais ka kaduma.
Karteripõhja sai ka kiirkorras lapitud aga kuskilt ikka lekib midagi , et peab üks päev ikka selle põhjaaluse puhtaks laskma ja kriitilise pilguga üle vaatama.

Tööpõld on igatahes suur selle masinaga , peaasi et mott otsa ei saa.


[Pilt: IMG_20170313_135444.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 06-04-2017 10:58 PM ervinpunk.)
26-03-2017 05:11 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hundipoiss Ära (0)
Huviline

Postitusi: 14
Asukoht: Tartu
Postitus: #2
RE: MB W124 2.5D 1990 - ervin
Ah ei hullu. Vaikselt nokitsed saad asja. Sõita on selle masinaga mugav, endal sama mootoriga loom edasi ta ei liigu kütust palju ei küsi paljud detailid mida osta soovid on vaid tellimise kaup. Endal vahetasin amordi tugilaagrit, kojamehe mootor. Nüüd hakkan tagasilda uuendama täis komplektina :) Eile just sõitsin E46-ga tundus Mercedes-Benz kõrval jube vanker ikka :)
27-03-2017 06:59 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
jegesmesh Ära (1)
Huviline

Postitusi: 370
Asukoht: Jõgeva
Postitus: #3
RE: MB W124 2.5D 1990 - ervin
Kui mootor just läbi aetud ei ole siis saab liikuma ka enamvähem. Mul viskas ka kopa ette ja keerasin pumpa peale. Nüüd nagu ei pea pressima koguaeg põhja gaasiga. Pole küll mõõtnud, aga olen enam kui kindel, et kütusekulu ka vähenes. Selleks, et nüüd stabiilselt 90 km/h hoida ei pea enam praktiliselt üle poole gaasi hoidma vaid piisab sellisest väikesest puudutusest.

MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
(selle postituse viimane muutmine: 28-03-2017 10:00 AM jegesmesh.)
28-03-2017 09:58 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ervinpunk Ära (0)
Huviline

Postitusi: 38
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: MB S124 2.5D 1990 - ervin
Vahepeal sai ostetud üks ports juppe.
Juhipeegel sai uue kasutatud klaasi, numbrituledeliist sai vahetatud korraliku vastu ja stanget sai lapitud.
Veel sai üks tagumine sisemine suur käepide ja tagaluugi polster ostetud mis veel külge pole jôudnud.
Tagatuli sai ka terve ostetud ja peale helemusta kilega toonimist ka külge pandud.
Toonitud sai ka esimesed tuled ja saksast sai tellitud "kollased" H3 ja H4 pirnid.
Sai ka "amber/merevaik" led pirne proovitud aga minu arvates liiga oranzid ja külge nad ei jäänud.

Sebisin veel omale diisli spidoka ja tôin poest ka uue trossi aga kiirust kilometraazi ja pöördeid ikka ei näita, nii et pean seda viga veel edasi harutama.

Homme lähen toon poest peoga voolikuid sest neid pole seal kapoti all vahetatud ilmselt kunagi ja enamus lekivad.. Eriti veel pihustite tagasivoolu omad.

Veel paar viga :

¤ sumps vajab keevitust vôi siis välja vahetamist
¤ terve auto vajaks poleerimist
¤ katuseluuk ei toimeta korralikult. Ülese avaneb ilusti ja ka sulgub aga taha ei liigu, väikse osa nagu tuleb alla aga siis jääb nagu kinni, et seda viga peaks ka lahkama hakkama kuskilt otsast ennem kui suvi päris kätte jôuab.

Ahjaa, homme saab autol esimesed klaasid ka ôrna tooni alla, siis peaks juba rohkem selle moodi olema kuhu ma selle autoga rihin.
06-04-2017 11:14 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Bumer323 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 36
Asukoht: Tln/Saaremaa
Postitus: #5
RE: MB S124 2.5D 1990 - ervin
Väga meeldiv näha, et see auto löpuks hea omaniku saanud. Ihusin ise ka natuke hammast aga kere tundus liiga nutune ja see lahjamootor ikkagi ei suutnud mind ostma meelitada. Silmapaistev on ta aga küll. Palju edu ja kindlasti saab autost ka asja.
(selle postituse viimane muutmine: 25-04-2017 01:17 PM Bumer323.)
25-04-2017 01:17 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ervinpunk Ära (0)
Huviline

Postitusi: 38
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: MB S124 2.5D 1990 - ervin
Tänan, eks ma ikka jõudumööda proovin nii et saaks asja. Kere poolest minu jaoks ta kõige hullem ei ole ja kiiresti sõitmiseks on teine auto olemas.


Vahepeal palju midagi toimunud ei ole. Erinevaid pisikesi tükke on vahetatud kapoti all ja salongis.
Nüüd aga hakkan ilmselgelt vahetama pihusteid, tead oli juba ostes et paar vajaks ilmselt vahetust ja nüüdseks on pkaan ka seda teed minna. Uusi aga ei raatsi osta nii et proovin leida esialgu korralikud kasutatud.

Erinevaid muresid on tekkinud, millest enamus seotud elektriga.
1. Salongis sai vahetatud lampides tavalised pirnid ledide vastu, et valgus ja toon parem oleks. Alguses polnud mingit probleemi aga üks õhtu avastasin et maja ees seisval autol kõik salongi tuled põlevad. Prõmmisin uste ja luugiga ja kustusid ära. Paar päeva hiljem sama lugu ja siis ei aidanud enam miski ledid jäävad nö. hõõguma. Viga ei oska nagu kuskilt otsima hakata. Ja praegu tundub et asjaga oleks nagu seotud märjad ilmad.
2. Natukene suurem probleem on tagaluugiga mõlemad juhtmekimbud mis taha jõuavad on ilma korralike pistikuteta, lahti ühendatud. Osad lihtsalt ära mädanenud, osad kinni teibitud, osad pistikud lihtsalt lahti ja ühendada ei oska neid kuhugile ega kuidagi. Kui kellegil mingeid korralike skeeme pildimaterjaliga pakkuda siis oleks teretulnud.

Edasised mured on sellised mida esialgu üritan lahata ise. Keskluku vaakumid on lahti erinevatest kohtadest , katuseluuk liigub ainult ülese aga mitte taha jne

Välimuse poolepealt sai auto tuled kerge heleda kilega tooni, esimeste uste klaasid sai ära toonitud ja tuledesse sai 55w +30% ja 100w +30% amber yellow pirnid paigaldatud.
Kui need ilmad nüüd kunagi paremaks lähevad siis on plaanis ka korralik pesu ja poleerimine teha.

Ja siis saab võibolla mõne korraliku pildi ka lõpuks :)
(selle postituse viimane muutmine: 29-04-2017 11:13 PM ervinpunk.)
29-04-2017 11:06 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 11,317 30-04-2019 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 5,277 09-02-2019 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 46 29,530 14-06-2018 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  560 SE, 1990, W126 - Tauno Mõts Tauno Mõts 55 49,763 30-05-2018 04:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 5,612 15-05-2018 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk
  S124 200TE 91' - Stenver stenverv 25 11,545 26-05-2017 07:36 PM
Viimane postitus: stenverv
  S124 E300 Diisel T 100kw 1994 966mkr 46 31,586 19-04-2017 10:55 AM
Viimane postitus: 966mkr
  Mercedes-Benz 200E, 1990, W124 - expo expo 54 34,577 06-03-2017 07:02 PM
Viimane postitus: expo
  MB 190E W201 1990 - Ramiak8 Ramiak8 5 3,297 09-01-2016 03:15 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  MB 300CE, 1990, C124 - xmarek xmarek 4 2,271 05-11-2015 10:39 AM
Viimane postitus: Greger

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog