Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsiks nõu seoses w203-ga
#1
Tere,
Kuna hetkel jälle autota , pangaarve vajab tühjendamist ning garaaš otsib meeleheitlikult rakendust tekkis mõte omale w203 soetada. Hetkel müügis ka paar päris ahvatlevat masinat.

I variant siis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

II variant siis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Kas keegi ehk omab konkreetsete masinatega mingit sidet???

Samas võiks kommenteerid ka seda kumba võiks eelistada? Kumma hooldamine ja ülalpidamine soodsam. Olen rahuliku sõidu mees ning hindan ka ökonoomsust ja kokkuhoidu. Peamine on muidugi tehnika vastupidavus!!! Eks konkreetse auto seisukorra hindamisega saab ka ise hakkama. :cool_rsvd:

Tean ,et kohe kõlab lause "Mõlemal autol üks puudus" kepikast aga siiski otsin manuaali. Sõitsin 2.aastat automaadiga aga siiski manuaal rohkem minu kämbla järgi antud olukorras.
Vasta
#2
Ökonoomsuse poolelt on teine variant kindlasti parem, see 2.6 mootor ei pidanud just kõige parem olema. Foorumis on olnud selle 2.6 kohta juttu kah kuskil ja kokkuvõttes kui V6't tahad siis juba 3.2.
CDI mootorite peale ei ole mõelnud? Ma ise sõitnud C220CDI'ga ja ökonoomsuse ning jõulisuse suhe on väga eeskujulik.
Turbo
Vasta
#3
sm. pelle Kirjutas:Ökonoomsuse poolelt on teine variant kindlasti parem, see 2.6 mootor ei pidanud just kõige parem olema. Foorumis on olnud selle 2.6 kohta juttu kah kuskil ja kokkuvõttes kui V6't tahad siis juba 3.2.
CDI mootorite peale ei ole mõelnud? Ma ise sõitnud C220CDI'ga ja ökonoomsuse ning jõulisuse suhe on väga eeskujulik.

Tegelikult on ka diisel peast läbi käinud. Aga lihtsalt Eesti viletsat kütust arvestades võib see kokkuhoid pärast bensiinikaga sama välja teha. Täna nägin just 2006.a diisel BMW x3-e millel meetrine tahmalont välja käis kui minema sõitis. Seega ei ole erilist usaldust nende uute diislite suhtes. Shy Läbisõidud pole ka väga suured ja seega bensiinikas vast parem lahendus. See kompressor mootor tundub isiklikult ka sümpaatsem kui aus olla. Lähen ja testin seda lähipäevil kindlasti.Shy
Vasta
#4
Kui bensiinikaid vaatad, siis kaalu ka C 320-t. Saad parema varustusega ilmselt ja selle puhul ei pea ka automaati pelgama - isiklikult mina ei saa kohe yldse aru, mis saab automaadi vastu olla kui mootor lahja ei ole... Voib olla on aeg ymber harjuda Confusedmile: ?

Kompressor teeb tyhikaigul diisliga peaaegu vordset haalt, C 240 on jou ja kytusekulu poolest mitte eriti hea valik. Motle ise - 2,4l ja 3,2 l ja numbrid reaalsuses suht samad...

Diislil on motet siis kui sa palju soidad... Joudu otsinguil...
Vasta
#5
Või kui rahakotis 320-st üle jääb, tasub kaaluda 32-e. Asi on seda väärt.
perpetum mobile
Vasta
#6
No ütleme nii, et kulu poolest on need mootorid kõik suht samad. 32 vast võtab liitrikese keskmiselt rohkem kütet. Kompressorit kuulen mina ainult kui siis, kui kiirendades pisut vilistab. Kuid see annab pigem effekti juurde mootori häälele. Ridaneljaste häält pole kompressoriga ühendatuna lähedalt kuulnud, ei oska ka kommenteerida. Ega ta hullemaks ka tee asja, ma usun.
perpetum mobile
Vasta
#7
Ma olen arvestanud auto ostuks kuskil 210k-ga ning hinnakõikumist väga ei tahaks lubada. Algul piilusin isegi w211 aga ei pea seda hetkel majanduslikult kõige targemaks lükkeks ning ajaks väiksemaga läbi pigem ,kuna targem raha mujale suunata kust see ka hiljem väikse tootlikusega tagasi tuleks. See kompressor mis lingil välja tõin tundub ahvatlev kuna läbisõit on suhteliselt väike(kui see muidugi õige on kuna selles ei saa kunagi kindel olla)! Eks viksan pilgu peale ja vaatan mis loomaga tegu on täpselt. Olen suht pedant autode suhtes ja ega mul kerge see ostmine ei tule. Eelmist masinat mille ootamatult maha müüsin otsisin 6 kuud. EI talu eriti kriime ja defekte ning hindan perfektset seisukorda. :wink:
Vasta
#8
Perfektse auto saad sealt: http://www.silberauto.com/

Pruugitud auto ei saa kunagi olla perfektne,ideaalilähedane küll.
Edu otsimisel!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Karl Kirjutas:Perfektse auto saad sealt: http://www.silberauto.com/

Pruugitud auto ei saa kunagi olla perfektne,ideaalilähedane küll.
Edu otsimisel!

Sul on tuline õigus :biggrin: antud olukorras pean jah siiski kahjuks selle ideaalilähedase masina juurde jääma. Ehk saabub kunagi ka aeg millal perfektsega lagedale saab tulla :bigsmile: Oleks vaid Savisaar võimule tulnud siis oleks see juba mõne aasta pärast juhtunud :lol::biggergrin:
Vasta
#10
Nõustun 100% siinkohal Karliga, perfektseks saad sa kasutatud auto ainult ise teha, sinna uue auto hinna sisse investeerides. Niiet 210 tuhandega saad tutika citroen c3-e nt. Perfektne prantslane Smile)
Ok ok, mis seal ikka norida Smile Kompressormootorit ei tasu karta, kütet ei võta ta palju rohkem kui vabalthingav (eriti maanteel, kui kompressor peaks üldse puhkeasendis olema) ning 120 KW peaks seda masinat üsna mõistlikult edasi liigutama. Mingit püssi sellest muidugi ei ole kuid hätta ka ei jää. Auto tuleks kindlasti lasta spetsialistil üle vaadata (seesama kompressor, mille remont/vahetus võib hingeldama võtta!) ning kui (olulisi) vigu pole, siis anna ainult tuld ja masin teenib sind kindlasti kaua. Jõudu!
perpetum mobile
Vasta
#11
Näed, jõudsid ise juba ette Smile
perpetum mobile
Vasta
#12
http://www.mercedes-benz.co.za/pc/Featur...efault.htm
perpetum mobile
Vasta
#13
No kui manuaali valid,  siis on hea võimalus ka hinda alla kaubelda, sest neis suht raske müüa.
Vasta
#14
soul Kirjutas:No kui manuaali valid, siis on hea võimalus ka hinda alla kaubelda, sest neis suht raske müüa.

Kauplemine käib alati asja juurde :biggrin: eks näis. Pakun ,et neljapäeval käin läbi sealt ning proovin kuidas istmik masina omaks võtab :bigsmile:
Vasta
#15
sõbral on E200K w211 ja mina ütleks asja kohata ainult kiidusõnu. kütusekulu maal 7 linnas 10. kui võimalik võta kindlasti e-klass ja/või kindlasti 200K mootoriga c-klass. kui paugutada tahad siis c32 või 320cdi, mitte et see 200K halvasti liiguks oma 135kW'ga...
Vasta
#16
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Sellele viskan ka pilgu peale. On küll automaat aga pole hullu :biggrin: Tunnistan ,et automaat on mõnus aga põen rohkem seda remonti jne. Sõbra audi a4 multitronic kast hakkas näiteks 120000 ligidal jamama jne. Aga kuidas üldiselt antud mudeli puhul(w203) on? Kui kaua võib muretu olla kui ilusti hooldatud jne? Kas on ka mingi maagiline nr ,et millal need esimesed jamad tavaliselt hakkavad ? Confusedmile:
Vasta
#17
Audi multitronic kasti jamade pärast ei tasu küll automaatkaste karta,isegi Reval auto on selle kasti õnnetuks tunnistanud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#18
Minu teada on ammu juba Mersudel isepuhastuvad kastid ja nendes ei vahetata õli nii nagu tavalistes automaatides! Meibi 100 000 km jooksul korra. Eks teadjamad mehe räägivad!
Vasta
#19
Peetud auto ost on alati mingil maaral loterii Confusedmile:

Remondikartuse parast kyll aut kastist pole motet eemale hoida. MB aut kasti Audi multitronic kastiga on ka pisut kohatu vorrelda, taiesti eri tehnika ju. Ja millest selline arvamus, et manuaalkast vastupidavam on? Kui vahe soidad vota milline meeldib. Usalda sisetunnet. Kai ja proovi soita eri mootoritega. Samavaarse auto puhul valid kindlasti voimsama Confusedmile:. Mudelis vast kolossalset vahet ei ole - soita on nende koigiga hea.

Yks pohjus on manuaal valida, aga seda ka vaid USA-s. Neeger ei oska su autoga minema soita, isegi kui sa talle votmed annad :evil:
Vasta
#20
ükski audi automaatkast ei hiilga oma vastupidavusega... kui siis kõige etem C4 kerel(91-97). Mercedes-Benz omad jällegi väga vastupidavad.

kui Mercedes-Benz siis kindlasti automaat ja pea meeles, et ükski õli ei ole igavane! kui esindus seda väidab, siis seda uutel autodel... ühe auto kasutuskõlblikkus on ca 7 aastat, siis tuleb kuubikuks pressida ja uus osta.

to pentax: neeger vaatab, et pedaale rohkem kui jalgu, ei ole võimalik sõita... Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,399 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  w211 diisel ostuks foorumikasutajate omapoolset nöu/soovitusi? Alkohoolik 13 12,467 21-05-2017, 01:05 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W212 E350 universaal nõu tarvis Browser 4 5,338 19-05-2016, 07:10 PM
Viimane postitus: Maitz
  ML W164 kohta sooviks nõu karuanton 0 2,608 15-10-2015, 10:49 AM
Viimane postitus: karuanton
  W203 C220 Mystic Edition Mauks 1 3,131 18-07-2014, 09:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  w203 C-Klass 02/2000...04/2007 marek 2 25,691 08-02-2014, 05:41 PM
Viimane postitus: Helkur
  andke head nõu peavalu 1 2,355 02-10-2013, 12:16 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB C270 CDI w203 2005 DerekPaas 2 3,985 06-03-2013, 11:47 AM
Viimane postitus: DerekPaas
  Kas MB C-klass (w203) või BMW 3 seeria? allgoes 14 14,932 17-01-2013, 09:40 PM
Viimane postitus: allgoes
  W210 või W203. Mis te arvate? T6nu 22 20,401 01-07-2011, 06:49 PM
Viimane postitus: punnsilm



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne