14-01-2017, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2017, 12:54 PM ja muutjaks oli 124STD.)
(13-01-2017, 10:25 AM)v6sa Kirjutas:(13-01-2017, 10:07 AM)124STD Kirjutas: 2.9d mootori saab ~200 euroga. Mootori vahetus ei ole raske. Kui vaja võin teha, mõistliku hinnaga.
Ja lekkiva KSP tihendite vahetus teised 200. Kust leiad G-le sobiva karteripõhja? Või omad võimekust olemasolevat ümber keevitada?
Palju hindad mootorivahetuse maksumuseks lõpuni valmis tehtuna? 400.-? See tähendab, et juhtmed ei ripne, miski ei tilgu, auto käib edasi mõistlikult, ei suitse ega tudise ning sellega on võimalik ülevaatusele minna.
Enda S124 tegin just diisliks ümber, üv mees aru ei saanud et just ümber tehtud, ja nüüd peale kahte kuud sõitmist ei ole mingit järel parandamist vajanud, töötab nii tahokas, külmast peast pöörete üleval hoidmine kui ka eelsüüte küünlaid ei pea nuppuga hoidma.
Kui mootor on korralik ja vaja lihtsalt panna vana asemele ja ühendada, nii nagu ette nähtud on siis vähem kui 400 eur. Kui aga tuuakse tilkuv, tudisev ja suitsev mootor , mis vaja üv kõlblikuks teha siis ei saa 400 euroga küll hakkama.
617 karter on plekkist, nii et kui vaja siis peaks saama 2.4 ja 2.9 karterist üks sobilik karter kokku keevitada. Keevitamisega saan ise hakkama.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.