Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ml 270 cdi 1999 Laadimis probleem
#1
Mure siis järgmine.....käivitades auto laadib umbes 10 minutit. Seejärel hakkab jama pihta....laadimis tuli hakkab vilkuma . Kord põleb ja siis kustub. sellega kaasneb ka umbes 6 kordne auto mootori seiskumine. Huvitav on see ,et enne kui mootor seiskub lööb armatuuris kõik tuled eredalt põlema. Uuesti käivitades kordub sama jama. Generaator käinud Tartus Betooni tänaval kontrollis ja seal väideti,et kõik on korras. Kere ja mootorivaheline mass korras. Kus võib peituda kala ?
ja veel lisaks....kui need 6 korda väljasuremist on ära olnud...siis jääb laadimis tuli põlema ja saab sõita....aga ainult aku jõul
Vasta
#2
18a vana auto. Ja see töötab - ei tööta viitab mingile sooja-külma probleemile, kas joodetes või krt teab kus.

Aga kõigepealt vahetaks ikkagi geneka harjad ära, see 11€ ei ole nii suur väljaminek. Vahetuse hinda ei oska tulistada; ei tea, kus või millise rihma all see gene asub, pole teinud.
Vasta
#3
sellel autol vesijahutusega genekas ja harjad üldse puuduvad Wink
Vasta
#4
Nii...sai siis mõõdetud aku laadimist( generaatori tööd). Käivitatdes laadis 14,5 v Peale 10 minutilist käimist langes hetkega 11,2 v. peale ja siis laiatas 15,9 v. ja kohe seiskus ka mootor. Uuesti käivitades oli laadimis vool korraks 14,5 siis jälle 11,2 ja siis jälle 15,9 ning mootor seiskus. Nii oli siis 7 või 8 korda ja lõpuks jäi käima ....Ainus mis peale seda jama puudub on laadimine. Peale mõnda tundi seismist kordub kõik samamoodi .
Vasta
#5
Pildilt paistab, et on siiski harjad, mõnel mudelil. Lase jupid ära vahetada, dioodsild, pingeregulaator jne. Muidu on sul varsti midagi ülepingest maha põlenud.

[Pilt: s-l1600.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(04-01-2017, 07:23 PM)Ml 270 cdi . Kirjutas: sellel autol vesijahutusega genekas ja harjad üldse puuduvad Wink

Ma saan aru, et vahepeal oli libe aeg ja vblla komistasid natuke valusalt.Crybaby
2015a Touaregil ntx. on topeltvesijahutusega genekas ja harju lausa 4tk.

Vesijahutus või mitte, harjad ja pingeregulaator (ülemisel pildil keskel, kahe klemmiga junn) on tal ikka.
Aga selle põikpäisuse juures on sul tõesti targem kogu genekas täies tükis uus panna ja lõpeb see jant ära.
Kuigi selle pingeloopimise peale (11-16V) mina vahetaks lisaks harjadele ka regulaatori.

(aga seda tal ju ka pole, eksole)

P.S: Harjavabad mootorid on vaid sellistel asjadel: https://www.youtube.com/watch?v=UoeapBTSTIg


Vasta
#7
Ei vaidlegi kellelegi vastu...aga kuna ise ei ole elektroonik ja Betooni tänaval Tartus mehed kes remondivad generaatoreid ütlesid,et sellel genekal puuduvad harjad siis sellest lähtusin. Muidugi jah....öeldi,et dioodi plokk on võimalik ära vahetada,aga sellele ei anta mitte päevagi garantiid...kuna pidi olema bosh genekas...siis öeldi,et see kõige sitem genekas sellise margiga mis ei pidanud üldse peale remonti olema töökindel. Vbl On kellelgi välja pakkuda kus saaks osta töökindel genekas.......uus muidugi kõige odavam maksab 400 euri.
http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/13037542/15026/t13163


SIIN SIIS VÕIMALUS VALIDA....Wink
Vasta
#8
Tere,

Tartus Betooni tn on minul kogemusi isiklikult paari generaatoriga, millest kõik sõitsid kuni auto maha müüsin. "Seotud isikutega" kokku on seal lastud remontida/taastada kümneid CDI genekaid (alates 200 CDI ja lõpetades 400 CDI omadega) ja kõik on toiminud. Muidugi tuleb genekas lasta maha võtta ja kohale toimetada. Seda suudab iga mõistlik töökoda. Hind ei olnud taastamise eest vanasti (paar aasta tagasi vast) kindlasti üle 150 euri ja kestnud on nad tõesti aastaid. Pole mõtet ise leiutada kui selle raha eest tööle pannakse. Kasutatud asjadega tegeledes polegi garantiisid, aga mõistlik klient kannab hea meelega kulud, sest ikkagi on sedasi kõige odavam.

Edu!

Tauno
Vasta
#9
Seda harjavaba juttu olen ma ka kuulnud. Ise pole ühtegi lammutanud. Õigemini pole vesijahutusega lammutanud. Teisi olen taastanud, kui pingeregulaatorit pole vaja vahetada, ainult harjad, ankru vaskrajad ja laagrid, siis juppide hind on kuni 20€
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Nii...sai siis nüüd viga kõrvaldatud. Vahetatud pingeregulaator ja kõik jälle korras !!!! Ja veel.... sellel generaatoril puuduvad harjad Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb r320 cdi ei käivitu alan2222 0 108 11-01-2024, 07:55 PM
Viimane postitus: alan2222
Video ML 270 abi mootor swagiebear 7 667 07-05-2023, 10:30 PM
Viimane postitus: swagiebear
  W166 ML 350 bluetec probleem kiirendades. Lahendus leitud Rai66 29 3,857 31-03-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: Rai66
  Mercedes benz ML 270 Laizza 1 742 21-07-2022, 09:22 PM
Viimane postitus: vreps
  W164 tagatulede probleem EvertS 4 871 29-11-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  ML 320 cdi 2008.a MarksT 1 817 11-03-2021, 08:52 AM
Viimane postitus: Zlang
  ML 320CDI 2008a W164 piduritule probleem kqzz 6 7,416 04-03-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Zlang
  MB ML270CDI 2002.a. aku probleem! taxihels 0 2,573 24-01-2020, 02:28 PM
Viimane postitus: taxihels
  Probleem Ml270cdi Abs/Esp-ga. raimz14 2 3,589 07-01-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes benz ml 270 roolilati sobivus pikkvint 17 10,041 23-11-2018, 09:30 AM
Viimane postitus: pikkvint



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne