Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 tagumine kojamees
#21
(22-02-2017, 03:53 PM)stihl Kirjutas: Vaevalt, et ma selle pärast nüüd kuhugi Saue kanti garaaži joosta viitsiks, et seda teada saada....Eusa_wall

Aga kuna teema on aktuaalne, siis pane kõvatamise asemel kirja:

1. Kas 211-l rakendub mingi ülepinge relee, voltage protector, misiganes
2. Juhtmed ilmselt maha ei põle, kuna keskelektri plokk saab aru, milles küss.
3. Kojamehe mootori võll pöörab ennast hoova + luua külmumisest hoolimata edasi ja pärast lihtsalt keerad mutrit peale. Nuudid, muidugi, on ajalugu.

Mul praegu Volvol (kah nagu külmal maal ja lumehange autoks tehtud, eksole) keeras esikojamehe võllid hoova sees nuudid maha ja kogu video.
Kui esimest korda luuad jääst lahti raiumata unustasin ja lüliti oli intervalli peale õhtul jäänud. Pärast keerasin mutrit peale, kuna tegu ikkagi koonusühendusega.
Ja enne kojamehe kangi puutumist mõtlen nüüd 2 korda üle.
Tagumise puhul 3x. Doubt Kah universaalkerega.

Oh, ei pea kuhugi Saue kanti garaazi jooksma, olen Tallinnas saadaval.Eusa_angel
Vastused sinu küsimustele:

1. ei tea, võimalik, et on.
2. jah, ei põle. Lisaks igasugustele liigse koormuse elektroonikale on olemas ka selline lihtne asi nagu kaitse.(pole enda autol veel seda otsima pidanud)
3.pole enda autode peal seda kogenud.
Kogemused klientide autodega näitavad, et selline asi juhtub ainult siis, kui on ebapiisavalt pingutatud mutter. Nuutide maha keeramisest reeglina probleeme ka ei teki, kuna, nagu sa juba ütlesid, on koonuse otsas ja pingutusmaad jagub. Muuseas, uued varred tulevadki ilma nuutideta(võimalik, et mitte kõikidel markidel).



Vasta
#22
(22-02-2017, 03:23 PM)kait Kirjutas: Pseudoprobleem!
Miks ta pseudoprobleem on?
Mina ei kasuta keskmist peeglit, mul ei ole vaja sealt aknast välja näha. Külgmised peeglid teevad oma töö.
Kraabib klaasi ju ära, kui ta seda paska mööda klaasi laiali nühib.
Ma eelistan ühtlaselt sitast tagaotsa vatupidiselt mingile rõvedale kojamehe jäljele. Lisaks ajab nö kohustuslikus korras pesulasse minekut peale. Läheb veits kirveks 15x kuus autot pesta või mis?
Ja nagu eelnevalt mainisin, siis salongis on ka väga rõve kuulata, kui ta seda liiva kuivalt mööda klaasi nühib.

Ma arvan, et ma tean puhtalt oma tutvusringkonnas mingi 20 matsi, kes arvavad, et see asi on täiesti mõttetu vidin seal tagaklaasi küljes, eriti veel, kui ta on sellise nõmeda automaatikaga seotud.

Ehk siis endiselt, kui keegi teab, et keegi oskab sellele asjale lahendust pakkuda arvutilisel teel, mitte füüsilisel, siis ma olen käpp kuulama.
Vasta
#23
(22-02-2017, 09:22 PM)Eero_S Kirjutas: Miks ta pseudoprobleem on?

Ma arvan, et ma tean puhtalt oma tutvusringkonnas mingi 20 matsi, kes arvavad, et see asi on täiesti mõttetu vidin seal tagaklaasi küljes, eriti veel, kui ta on sellise nõmeda automaatikaga seotud.

Aaa, ok. Siis küll jah.Icon_razz


Inimesed, kellel on süvenenud allergia tagumise kojamehe puhastatud ala vastu tagaklaasil, võiksid vabalt ju permanentseid deaktiveerimise meetodeid rakendada.
Vasta
#24
Ja siis ülevaatusel küsitakse, miks tagumine kojamees ei tööta...
Mul on kõikidel ülevaatustel viimase 3a jooksul kontrollitud nii pesurit, kui ka kojameest ennast.
Mina tahaks lihtsalt automaatika, mis teda tagurpidikäigu lülitamisel käivitab deaktiveerida, las ta olla seal küljes, mind ta ei sega ja autot müües ei pea hakkama vaeva nägema, et kogu süsteem jälle tööle saada.
Vasta
#25
(23-02-2017, 10:11 AM)Eero_S Kirjutas: Mina tahaks lihtsalt automaatika, mis teda tagurpidikäigu lülitamisel käivitab deaktiveerida, las ta olla seal küljes, mind ta ei sega ja autot müües ei pea hakkama vaeva nägema, et kogu süsteem jälle tööle saada.

Nõus. Kahjuks ei tundu seda funktsiooni olevat.

Vasta
#26
Mina jälle ei mõista, kuidas ühe mutri keeramine ja kojamehe eemaldamine ja siis ülevaatuse või müügi ajax tagasi paigaldamine vaeva nägemine on? Isegi 10 aasta jooxul korduvalt selle eemaldamine ja paigaldamine on kokku väixem aja- ja närvikulu kui mööda internetti ja foorumeid tundide viisi olematu progelahenduse otsimine. Pealegi, kui eemaldada kojamees, jääb mootor kenasti töövõimelisex ja ei oxsüdeeru kasutamatusest kinni. Nii juhtus mu S124-ja tagumise kojamehega, mis ei töötanud katkenud juhtmete tõttu pikka aega ja peale juhtmete parandamist ei jäxanud liikuda, kuna oli täiesti kinni oxsüdeerunud. Peale pikka diislis uputamist sain selle lõpux liikuma, aga kellel seda jama tarvis on?

Kellele sellise progelahenduse väljatöötamine meeletult huvi pakub, lasku käia, kuidas ma teile ometi sellist lõbu keelata saax, ülejäänutel soovitan lihtsalt kojamehe vars eemaldada ja varna rippuma panna, kunix seda üxkord taas tarvis on.

Teise asjana ei mõista ma seda, mix siin praegu kasutajale kait turja karati kui too läbi mõningase huumori paar võimalikku varianti välja pakkus. Seda enam, et härrade V6sa, Stihl ja Laur postitustest leiab tihti peale samasuguseid humoorikaid lahendusi, mis teemaalgata mõttega alati päris kokku ei lähe. Kuna meil on avalik foorum, siis niikaua kuni jäädaxe viisakuse piiresse, kehtivad siin kõigile samad õigused ja reeglid, nende hulgas ka õigus asjalikku teemat huumoriga vürtsitada. See ei ole härrade V6sa, Stihl ja Laur eelisõigus, mis sest, et see tuleb neil tihtipeale kuradi hästi välja.

Ja nüüd raiskasin ma 20+ minutit oma aega selle teema lugemisele ja siia postitamisele, aga sellest midagi paremax ega halvemax ikka ei muutununud, kuna esimeses postituses otsitav lahendus puudub endiselt ja siin sõna võtnud inimesed jäävad oma käitumis- ja mõtlemismustrite juurde.

Egas midagi, ärge laske end minust häirida ja jätkake.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#27
Kojamehe eemaldamine ei ole ka väga hea lahendus. Aegajalt on seda ikka vaja. GLK puhul kasutan seda ikka tihti ja koos vee pritsimisega. Aga samas on jama, kui jäätunud klaasiga hommikul ise väänama hakkab.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#28
Ja ongi saabunud probleem teie muredele!Eusa_dance Paigaldan Teie mersule robustse(või vähem-robustse, vastavalt Teie soovile) klahvlüliti, Teie poolt, soovitatavalt markeriga, ette joonistatud kohta, millega on võimalik tagumine kojamees sisse-välja lülitada.
Klubiliikme soodushind alates 90€.(sõltub meeleolustEusa_think)
Ps. Tööle ja varuosadele kehtib ThumbsupTätte topelt-garantii!Thumbsup
Teema lukku???Icon_razz

Ps. Laur, kas bronnin sulle aja ära??
Vasta
#29
Misasi on Tätte topelt-garantii?Paranoid

A kas geelpliiatsiga ette joonistatud kohale ka augu saab?

Kas äpiga juhitavat lülitit ka saab?

Luuda ei saa kuuri alla naela otsa jätta - peast miilits saadab ju erakorralisele... Ikka pakiruumis peab kaasas olema. Käsipumba ja varupirnide vutlari vahelEusa_naughty
Vasta
#30
(02-03-2017, 12:33 AM)v6sa Kirjutas: Misasi on Tätte topelt-garantii?Paranoid

A kas geelpliiatsiga ette joonistatud kohale ka augu saab?

Kas äpiga juhitavat lülitit ka saab?


http://lmgtfy.com/?q=T%C3%A4tte+topeltgarantii

Kui on punane pliiats siis saab.
Äpiga hetkel veel ei saa aga, kui sponsorid projektile õla alla panevad, on kõik võimalik.
Vasta
#31
Krt, ma ei teagi kohe, niipalju häid lahendusi. Mercedes kodus ja seatil pole kojameest taga.
Aga sa saad oma autopeal toodet arendada, potensiaalsetel klientidel enne tellimist hea tutvuda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#32
(02-03-2017, 09:26 AM)Laur Kirjutas: Krt, ma ei teagi kohe, niipalju häid lahendusi. Mercedes kodus ja seatil pole kojameest taga.
Aga sa saad oma autopeal toodet arendada, potensiaalsetel klientidel enne tellimist hea tutvuda.

Tänaseks on siis asi jõudnud nii kaugele, et esimesed eurorahad on üle tulnud ning ka 3 paari kvaliteetseid "Knipex" lõiketange soetatud.
Kõigil soovijatel paluks siis kiiresti märku anda sest esimesed 20 autot saavad tänu teravatele tangidele puhtama lõikeservaga hakitud juhtmed Thumbsup


Aga üldiselt võib siis teema lõppenuks lugeda vastusega: ei saa.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 kellaplokk margojmi 0 180 26-05-2023, 11:33 PM
Viimane postitus: margojmi
  MB E280 W211 aku Priitv01 11 898 13-09-2022, 11:16 PM
Viimane postitus: väikemees
  w211 lisavarustus k2igukast 1 440 10-03-2022, 10:16 AM
Viimane postitus: Marksus
  W211 Raadio jaamad rix21 4 1,489 05-03-2021, 12:27 AM
Viimane postitus: väikemees
  W211 kässar marek1983 9 5,139 05-09-2019, 01:53 PM
Viimane postitus: marek1983
  w211 karel84 0 1,595 07-11-2018, 02:05 PM
Viimane postitus: karel84
  Kärukonks e55 amg w211 universaalile Blue Chip 1 1,912 23-09-2018, 12:06 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W208 ja W211 võtmed eclipse 3 3,089 25-03-2018, 01:18 PM
Viimane postitus: Marksus
  W211 tagatulede vahetus, piduri tuled halogeen-LED vastu Robert24 2 2,813 02-03-2018, 09:38 AM
Viimane postitus: Marksus
  W211 SBC Magnus. 4 4,551 24-08-2017, 08:35 PM
Viimane postitus: dexter



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne