Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
105kw cdi ei lähe soojaks
#1
tegu w 203 kerel oleva 105kw cdi mootoriga,sai pandud uus termostaat,aga ikka ei lähe soojaks,milles jama,andke nõu,või sain praagi termostaadi?
Vasta
#2
Kui mootor tegelikutl ka soojaks ei lähe, siis vaata minu teemade alt lisatermostaadi oma. See võib lahtiu olla.

Aga enne mõõda ära mootori tegelik töötemperatuur ja veendu, et sooja tulemas tõepoolest ei ole. Ka venstseade võib külma teha...
Vasta
#3
Ka minul on see õnnetu 200 CDI W203 kerel ja isegi 0 kraadise välistemperatuuriga ei saa tavasõidul veetemperatuuri üle 50 kraadi. Kui muidugi külavahel igakord startides piirajani lasta põhjagaasiga, siis saab ~80 kraadi probleemideta kätte. Proovisin ka lisatermostaadi voolikut klambriga kahekorra kinni pigistada, kuid tulemusteta. Kuidas saaks põhitermostaati kontrollida? On veel mingeid soovitusi?
Vasta
#4
Minu omal oli ka nii et ei läinud mootori temperatuur üles! Aga auto salong läks ilusti soojaks ja ruttu. Vahetasin Silberis termostaadi! Nüüd läheb ka mootori temp üles! See salongi soojendamine käib vist kuidagi eraldi! Pead seda uurima!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
kas oskab siis keegi nõu anda ,miks auto soojaks ei lähe,termostaat uus,see väike junn radika ees kahe peenikese vooliku vahel ka vahetatud,radikakal kile ees siis saan sellise sula ilmaga lõpuks linnasõiduga temp-i ülesse
Vasta
#6
Vahetasin samuti termostaadi uue vastu ja ees see voolik kinni, linnas sõites 0 kraadi välistemperatuuri juures on mootori vee temp ikka ainult 50-60 kraadi juures. :S
Vasta
#7
Tere,

Mingi variant on, et elektriline lisasoojendus, mis veesärki kütma peaks, ei toimi (või kui tegu on itaallasega, polegi seda). Samas 0 kraadi juures võiks auto ehk siiski ise piisavalt vett kütta (kuigi nende mootorite puhul mine tea).

Loodan, et leiad vea üles.

Edu!

Tauno
Vasta
#8
mingi karp on allpool radika küljes kuhu läheb sisse kaks suhteliselt jämedat juhet, mis see võiks olla?
Vasta
#9
(11-11-2016, 12:52 PM)salumees Kirjutas: tegu w 203 kerel oleva 105kw cdi mootoriga,sai pandud uus termostaat,aga ikka ei lähe soojaks,milles jama,andke nõu,või sain praagi termostaadi?

Kas automaatne lisasoojendi on autol peal ja kas ta töötab? (teed esindusse VIN-i järgi emailiga päringu ja saad teada, kui auto alla ei oska kiigata või netist VIN decoderit ei oska leida)

Absull igal aastal, kui külmaks läheb, tekib diislimeestel neid teemasid nagu seeni....kes on omale Itaaliast ilma soojendita auto suutnud vahepeal odavalt hankida, kel on Webasto suve jooksul peeti läinud. (enne ei saanud ju aru, kui temp. alla +5C läks)
Ja kõik vahetavad hoolega oma termostaate ja imestavad, et "eitea, kas sai praak we"...Smile
Vasta
#10
ei ole mingeid lisasoojendeid ,ege pole ka itaaliast toodud auto,käisin esinduses esialgu jutul,aga isegi seal ei saand veel keegi pihta,niiet sai aeg pandud ja annan auto sisse,eks siis vast leitakse see krdi anomaalia
Vasta
#11
Tere,

Elektriline veesärgi lisasoojendus on absoluutselt kõigil mittesooja kliimaga turgudele (ehk siis juba alates Saksamaa laiuskraadidest) toodetud sellistel diislitel peal. Ta rakendub mu teada kuskil +7 kraadi juures ja nt enne facelifti sai spidomenüüst ise valida, kas soovid seda sees hoida või mitte.

Kuna väga efektiivsed diislid ei suuda iseennast soojendada, vaid muundavad kütuse peamiselt kineetiliseks energiaks, ei läheks meie kliimas sügisest kevadeni diiselauto üldse kunagi soojaks. Seega on kõik väikesed (ja sageli ka suuremad) diiselmootorid vastava süsteemiga varustet sõltumata autotootjast ning kui Su auto pole toodetud soojale turule (nagu Itaalia olnuks), peab vastav süsteem olemas olema ning toimima.

Termostaadi viga on võrdlemisi lihtne sõites tuvastada. Kui linnas ja tühikäigul temperatuur natuke kõrgemaks (nt kasvõi 70 C) läheb ning maanteele minnes jälle ära langeb, käib vesi pidevalt radiaatorist läbi ja jahtub maanteel sõidutuulega maha ning seega on termostaat pidevalt lahti ja vigane.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#12
milline ja kus see veesärgi lisasoojendus asub et korrasolekut kontrollida? menüüst ma midagi sellist ei leidnud.auto on 2001a
Vasta
#13
Tere,

Vastava menüü puudumine on juba kahtlane.
Saksa keeles asuks see roolilt valides siin:
Einstellungen -> Heizung -> Zuheizer -> Ein

Asi ise, mis vett kütab, asub (kui ta olemas on) vist kuskil starteri lähedal, aga kuna endal pole teda olnud vaja näppida, siis päris täpselt ei tea ka.

Sel autol peab ta automaatselt sisse lülituma (kui menüüst ka sisselülitatud on) kui jahusvedelik on alla 70 C kraadi ja väljas alla +8 C õhutemperatuur.

Edu!

Tauno
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 329 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 72,762 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 819 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 1,630 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,368 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 3,864 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,091 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,848 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 10,356 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI kütusefiltrist v6sa 5 4,923 07-10-2017, 10:28 AM
Viimane postitus: 92S500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne