Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
abi ketivahetusel,w123. 2,0
#1
oleks siis vaja abi w123 kerega 2,3 ben.mootori ketivahetusega.nimelt ükspäev autot käivitades hakkas järsku käivitamise ajal mootor kergemini ringi käima.sai siis kohe kambrikaan maha võetud ja nagu aimata oli läkski kett puru.pöördun siis targemate klubi meeste poole kuna endal esimene Mercedes-Benz ja natuke võhik selle koha pealt ja huupi lammutama seda mootorit ei tahaks hakata.äkki keegi oskab aidata,kust otsast pihta hakata,kuidas kõige lihtsam oleks,mis varuosasid peaks hankima,vb kellegil mõned head joonised netis jne.ise asun tartumaal ja kellel huvi ja oskuseid võib tulla autot vaatama nõu andma ja abistama .kõik nõuanded ja näpunäited on väga teretulnud!nendel inimestel pole vaja näppe kulutada trükkimisega kes hakkavad ajama et kuidas sa nii loll oled jne.nagu ma ütlesin et huupi lammutada ei tahaks ja kindel olla et midagi valesti ei tee.

ette tänades alex!
Vasta
#2
Keti vahetus vast pole hullu, võtad eest kõik lahti, ostad keti, vajalikud tallad ära ja paned märkide järgi uue keti peale tagasi.

Kõige tähtsam, aga on, et tal klapid sirged oleks. (ma ei ta, kas sel mootoril puutuvad kolbi mingi jama korral või mitte)

Seega: kuidas tal nookurid on, kas mõni lõdvaks pole jäänud (või koguni katki), kui nukk üleval on?
Vasta
#3
Klapid lähevad kindlasti pähe, kui nukkvõll ja väntvõll üheaegselt ringi ei käi.

Kõige mõistlikum on otsida järgmine mootor ja vahetada komplektsena. Remont on mitu korda kallim. Neid mootoreid pakutakse enamvähem metalli hinnaga. Pritsungi ja muud paremad jupid on mõistlik ringi vahetada.

Kui on pikemad plaanid autoga, siis teed pärast olemasoleva mootori korda ja vahetad pärast tagasi.

Mootori leiad ilmselt 10-100 Euroga. Pluss äratoomise ja vahetamise vaev.

Remondi puhul jupid ca 100-150€, kaanetööd teine minimaalselt samapalju. Lisaks jällegi asjaajamine, sebimine, ootamine ja natuke rohkem tööd võrreldes mootorivahetusega.

Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
klappe minu arvates pähe ei löönud kuna mingid kolinat ega raginat polnud ja kui praegugi starterit anda käib mootor ilusti ringi.muidugi vb ma eksin ,ei hakka vaidlema Smileise tglt mõtlesin ka pigem mootori vahetust,võtaks selle maha ja jätaks varuosadeks alles.aga kas keegi oskab öelda kas automaadi või manuaal kastiga masinatel on mootoril ka mingi vahe või annab neid mõlemat pidi kokku kompunnida?hetkel on tal ka 2,3 mootor tegelikult peal,passis on 2,0.ja kas mingit vähe võimsamat mootorit oleks keeruline sinna peale aretada?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 347 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes-Benz w211 e270 130kw 2003 abi pagasnikuga Kertkõiv 8 869 16-03-2023, 08:25 AM
Viimane postitus: Kertkõiv
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 597 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 545 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Palun abi om642 w211 MadisMM 22 6,363 08-11-2020, 10:03 PM
Viimane postitus: väikemees
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 2,943 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 2,839 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  w210 (poluretaan puksid) abi vaja mb1990om60x 10 5,634 04-04-2019, 08:11 AM
Viimane postitus: k2igukast
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,127 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,484 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne