Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maalriteenus
#1
Seoses teatud detailide vahetusega (k.a. esistange) tekkis vajadus kokku puutuda automaalri otsinguga.
Ma tõesti ei tea, kas ma olen üksinda oma mõttekäiguga või ei, aga mulle tundub see teenuse hind kuidagi seletamatult kõrge. Kas tõesti on kindlustused "hinnad nii kõrgelt paika loksutanud"?
Ja mõistmatuks jääb minu jaoks ka see, et nn margiesinduse ametlik teenuse hind on täpselt sama, mida küsivad "nn nurgatagusemad töökojad".
Mul on näpuvahel MB stange nn nahk, mitte midagi komplekteerida pole vaja, võta tükk vastu, puhasta, krundi ning värvi.
"Mitteametlikud" hinnad 250-300 EUR (mitte mingit komplekteerimist/monteerimist)
Iluvõre, sama teema, plastist tükk, kõik detailid (kroomid, distronic võre jne ) eemaldatud, sama teema 100-130 EUR.
Või on asi ikkagi minus?
Kui keegi oskab kedagi soovitada, kes kvaliteetselt/kvaliteetsete materjalide tööd teostab ja seda teha tahab, siis andku julgelt teada.

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
praegu viisin ühe enda kupeet w124 värvimisse . detailihind nendel 80 euri.
vajadusel annan kontakti
asukoht tallinn, pae28
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#3
Ja kuidas Sa nende kvaliteeti hindad?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Oleks ka kvaliteedist huvitatud võrreldes nt Lesveniga?
Vasta
#5
Nu vot kutid,maksta ei taha aga kvaliteeti aetakse taga mis kurat.Nii päris ei saa.kui tahad kõrgemat kvaliteeti siis tuleb ka maksta.Sest see on aega nõudev töö+materialid on kallid(saab ka odavaid).Ma olen ise küll ja küll neid vendasi näinud kes hakkavad vinguma mingi tühise tolmutäpi pärast mida isegi näha pole.Seepärast ei tahagi keegi odavalt teha,et hiljem saada vett ja viletja sõimu,et mis sita sa valmis keerasid.Või mida teie kvaliteedi all silmas peate ? Et v'rv oleks korrektselt peal või mida ? Kõik oleneb ka värvitoonist , metallikuid ja eriti hõbedasi on väga halb värvida kuna toone paika saada on tohutu ..epp Ma olen igatsorti tegelasi näinud kuna tegelen ka värvimisega hobi korras.Värvi peale laskmine on kõikse väiksem mure seal üldse ! Mina värvin 150-200 eest näiteks stangenahka .Iluvõre hinda ei oska öelda,tahaks ennem näha.Võid minna proovima sinna maltsiku 80 eurot detail pesasse,pole kunagi seal käinud aga tundub Tallinna soodsaim koht.arturmaltcik kas hind koos materialidega ? Saada palun mulle ka kontakt !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#6
Oman ka väikest kogemust maalritöökoja hindadega seoses (ca 6-7a) ja võin rääkida natuke nendest hindadest.
Esiteks, kindlustus tööd on nö nibin-nabin tööd, pole seal mingeid ulme kasumeid sees. Cabas seab hinna ette ja kui tuleb lisatööd vms siis on raskem seda hiljem lisada, mida tihtipeale juhtub.
Teiseks paljud tõesti kurdavad, et detaili hinnad on kallid..on ehk tõesti aga mis teha kui kulumaterjal on kallis. Teen väikse näidise mis küll pole täielik, aga mingi ülevaate annab. Näite toon näiteks siis stange värvimisel kuluva materjali ja kulu näol. Oletame, et tegu on uue stangega:
pind pesta ja puhastada silikoni eemaldiga 5-1o€ liiter, kulu kuskil 50 ml
Pind karestada kruntimiseks P320 paberiga ca 35s tk, kulu neid vast 3-4 tk, olenevalt detaili keerukusest(reeglina tehakse seda vibraga e. lihvijaga)
Stange keerulisemate osade matistamine lihvvillaga, assilexiga või poroloniga vms, kulu ca 1,5 € tk ja kulub neid vast 1-3.
Nüüd tuleb välja, et stange on saanud transpordi käigus vigastada, tuleb veel seda pahteldada, Kusjuures reeglina neil on ikkagi kraapsud peal ja kliendile on raske seletada, et hoolimata sellest, et tegu oli uue detailiga peab sinna veel pahtlit lisama, eriti kui detaili tõi veel klient ise.
Aga siis detaili pesu jälle silikoni eemaldiga, siis karestus pahtli alla P180 ja pahtel peale, oletame, et väike pahteldus, kulu ca 50g pahtlit, 1 P180 lihvketas ja sil eemaldi summas kokku siis laialt 2-3€.
Pahtel ise kuivab ca 20 minutit kui järgida tehnoloogiat, ajakulu siiani on olnud ca 30-40 minutit koos detaili korrektselt pukki panekuga, et pärast kambris vormist välja ei vajuks jne
Järgneb pahtli lihvimine alustades P180, siis P240 ja P320. ehk kulu ca 1,2 €, peale seda järgneb jälle sil pesu, mida seekord peaks tegema eraldi plastikutele mõeldud sil pesuga, mis muudab pinna antistaatiliseks. Hinda peast ei mäleta, aga umbes 40-50% kallim kui tavaline sil pesu.
Edasi liigume kruntimisse. Vajadusel veelkord pesu, siis puhastamine vahalapiga. Kasutada tuleks uue detaili puhul alla eraldi plastiku krunti, kulu stange puhul ca 150 ml hinnaga ca 25€ liiter e. 3,75€. Kuluks arvestage veel ca liiter püstolipesu lahustit, kui kasutada püstolipesu masinat, kuluks ca 6 €.
Seda kõike peaks tegema muidugi kruntimis alas. vastasel juhul on kõik kkohad tolmu täis. Kui kruntimis ala pole, siis kaetakse eraldi teised autod ja detailid mis töökojas kinni.
Peale plastiku krunti kantakse peale otse täitevkrunt, kulu ca isegi ehk 400ml, Liitri hind töösegule võiks olla ca 25€ ehk reaalne kulu siis 10€. Sellele järgneb muidugi jälle püstoli pesu.
Järgneb kuivatus. kui seadmeid pole, siis krunt kuivab ca 20 tundi korralikult. Saab kiirendada kruntimisalaga kuumutades või infrapuna kasutades.
Kõigele sellele järgneb krundi lihvimine: Vajadusel P320, edasi P400, P500 ja P600 ning hall karukeel, assilex vms. Kulu kuskil kokkuvõetuna 8-9 euri koos jällegi sil pesuga.
Alustame värvi segamisega, kuluks siis värv, segasmise tops, värvi liitri hinnaks võtame keskmise 100€ kuna hinnad kõiguvad 40€ lõpetades 200-300(mitmekihilised värvid jne, tänapäeva autodel täiesti tavapäraseks muutunud toonid) Hinnad arvutan ikka nõuetele vastavate vesibaasil värvidega.
Stange peale kulu ca 300ml ehk siis 30€, juurde veel püstoli pesu seekord ca 8 €. Siia otsa kohe lakk hinnaga 50€ liiter ja kuluks samuti ca 400ml e 20€ millele jälle järgneb püstoli pesu.
Enne värvimist veel vajalik teha ka vesibaasil pesuainega pesu, loeme kuluks ca 1 €. Hindade sisse pole arvutatud mul tegelikult pesulappe, suvalise kaltsuga seda ikka ei tee....oletame kuluks ca 3 € kogu töö mahu juurde.
Edasi veel laki kuivatus kambriga.
Edasi peaks detail valmis olema, oletades, et pole vaja poleerida midagi.
Siiani kiirelt kokku arvutatuna sain kuluks 114,4 €, See siis puhtalt kulu ühele detailie materjali osas. Palun arvestada siis juurde veel Kruntis ja värvikambri kulu, ca 20€ tsükkel, oletame, et töökojas on rohkem tööd ja tehakse mitut detaili korraga, siis pool sellest. Üks tsükkel on näiteks kruntimine, teine värvimine + lakkimine ehk kaks tsüklit niikuinii.
Edasi mõelge palun kõikidele tööriistadele ja abivahenditele mida maaler või töökoda on pidanud soetama, mingi protsent peab olema ju arvesse arvestatud. Oletame 5 € detailillt.
Töömehe palk: 20-30€ detailist neto- palun mõelda kui suur on siin kogu töö ajakulu!!!
Hetkel kokku saadud: 158,4€
Maksud riigile, töökoja rent, elekter jms selline veel juurde

Mina jällegi ei saa aru kuidas on võimalik 80€ Detail värvida?? Mis materjalid või protsessid veel siin vahele jäävad?

Mõelda tuleb ka sellele veel, et kui on vaja detail auto küljest eemaldada, või siis ülejäänud auto katta, see on meeletu aja ja materjali kulukas protsess.

Ega ma ei mõtlegi, et see töö oleks odav lõbu, kuid ehk aitab see mõista natuke teemavõõrastel inimestel, et see maalri töö pole hea lihtne viis rikkaks saada väikse materjali ja ajakuluga. Tegu siiski ka veel tervist kahjustava tööga, mis nõuab väga kulukaid isikukaitse vahendeid juurde.

Vasta
#7
(25-09-2016, 09:47 AM)dexter Kirjutas: ...
Hetkel kokku saadud: 158,4€
Maksud riigile, töökoja rent, elekter jms selline veel juurde

Mina jällegi ei saa aru kuidas on võimalik 80€ Detail värvida?? Mis materjalid või protsessid veel siin vahele jäävad?
...

Eks need korrektsed pesud ja vahepoleerimised. Ning eks riik ja tervis jäävad ka tähele panemata... Krt, kui meie Rrohelist tehti, siis mina küll vaatasin õudusega võõba töövahendeid ja ruume - see mees pensioni ei näe...

Suur tänu seda protsessi valgustamast värvikaugetele inimestele.
Vasta
#8
Kiidan samuti seda lahti seletust! See tõesti on nii! Olen ka seda tööd kunagi raha teenimise eesmärgil teinud!

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#9
See näitab selgelt, et 80€ detail jäävad teatud sammud tegemata (kõige tõenäolisem - maksud riigile)
Vasta
#10
Olen seda tööd teinud 7-8 aastat, alates suurest ilusast esindusest kuni nn nurgataguse firmani. Meil oli kunagi 120eur detailihind ja juba sellega oli keeruline välja tulla, täna on hind alates 150eur.

Tahsin ka just sellise lahti seletuse siia kirjutada aga dexter jõudis ette.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#11
Kas kellelgi on kogemusi keraamilise lakiga?
Keraamilist lakki kasutab ka MB ise.
Olen kuulnud nii positiivsust kui ka negatiivsust.
On kellelgi reaalset kogemust/kasutust, k.a. selle poleerimisel ja hilisemates poleeritud kohtades?
Võrdluses siis nn tava kallima otsa tootjate lakkidega.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne