Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
laagri loks
#1
tahaks siis teada kui suur peab olema 92a 190 (201) 2,0 esi laagri loks ja kas ültse peab olema?Sest iga "spets" räägib oma juttu äkki keegi oskab aidata:help:
Vasta
#2
Kui koonusrulllaager, siis vanasti oli reegel et mutter lõpuni kinni ja 1/6 ringi tagasi. Ennem olgu natuke suurem lõtk kui ilma lõtkuta.
Vasta
#3
Miks sinna seda loksu vaja on?
Kas selleks, et laagrile rohkem ebaühtlaseid pingeid avaldada?
Mina endal lasin õhuga kinni igatahes, peale seda käis ratas ilusti ringi. Seega kui ratta mingil põhjusel kinni poob, siis peab jah natukene järgi laskma, et kuumaks ei läheks hõõrdumis mõjul. Aga kui poob kinni, siis tavaliselt ikka midagi muud peale laagri, kuna selle mutriga, mis seal on, ei ole võimalik kvaliteetset laagrit nii kinni tõmmata, et ta enam ei liigu mingist asendist.

Strong @ ei tea autoremondist midagi peale selle, mis ta enda autodel teinud on, kuid samas on diplomeeritud insener, ehk omaarust kõva teoreetik.

Veel üks tähelepanek, nagu mul vanaisa alati on öelnud: Kui kuskil on mutter, siis selleks, et see kinni keerata ja keerata tuleb kõigepealt pooleks ja siis pool pööret tagasi, siis saab hea.
Vasta
#4
Jõuga kinni keerata ikka ei tohi, siis hakkab laager kuumenema.Keerata kuni loks muutub väga väikeseks aga 123 on selline lõhkine mutter, mis kinni stoperdades poldiga muudab veel natuke loksu vähendamise suunas.
Vasta
#5
tänan HeinarConfusedmile:
Vasta
#6
Koonus veerelaagri idee ongi selles, et ta kannatab ka külgsuunas jõudu ju, miks talle seda jõudu siis mitte rakendada. Kui nüüd teooriasse laskuda, siis kui jääb väike loks sisse kuulide ja saalede vahele, siis läheb pöörlemis tsenter sisemisel ja välimisel saalel erinevaks, ehk saaled ei kanna täiel pinnal, mis avaldab mõju separaatorile, separaatori lõpp on ka laagri lõpp. Kas tavalisel veerelaagril on ka loks sees? Isiklikult pole täheldanud. Seega ma väidan veelkord: kui täitsa kinni keerata ja näiteks piduri suport on maas ja siis peale keeramist ratas vabalt ringi käib, siis kust tuleb see kuumenemine ja miks peaks mutrist järgi laskma?:argue:
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne