Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Meeldiv" Kogemus Lesven OÜ-ga.
#21
(09-09-2016, 11:21 PM)OttTamb Kirjutas:
(09-09-2016, 10:29 PM)nostromo Kirjutas: Ja mul just esmaspäevaks 12.9. sinna aeg pandud. Ei tea kas Hort Auto tegeleb ka 1992 kupeega vöi see liiga vana nende jaoks?

Kahjuks ei ole old kogemusi teiste firmadega. Aga ilmselt nüüd otsin uue firma, kes mul korralisi hooldusi tegema hakkab või teine võimalus on ise teha. Võibolla oskab keegi jagada oma kogemusi Hort Auto kohta või soovitada mõnda muud firmat. Just lugesin üht teemat kus erinevate firmade nimed ja kontaktid: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Julgen soovitada ja olen kõik hooldused ja remondid viimastel aastatel neil teinud. Suhtlemine on hea ja korrektne.
Oli juhus kus peale hooldust avastasin et kapoti avamise link on ära murtud.
Polnud mingit juttu, leiti kohe aeg ja pandi uus külge. Sellised nüansid näitavad ettevõtte suhtumise kohta palju.

Nende juures käib ka päris palju mersusi põhjanaabrite juurest. Olen ka nendega aja jooksul suheldnud ning toovad siia hooldusesse ja remonti kvaliteetse teenuse kohta.

Endal Lesveniga ka suhteliselt negatiivsed kogemused, eelkõige kliendiga suhtlemise poolest.
Vasta
#22
Eks tihti on probleem ka klientides endas.
Minnakse korralisele hooldusele (õlivahetus) ja vahetamata jäetakse kõik muu peale õli. See kehtib paljude autoomanike kohta. Samas ka remondikohad ei käi klientidele pinda.
Lesvenist:
Olen aastaid käinud nende juures remondis ja pole olnud kordagi kus poleks saanud kätte töökorras autot. Kui ka mingi viga on peale remonti ilmnenud (olgem ausad, kuna tegemist on elektroonikat täis sõidukitega siis vead ilmuvad vahest alles mõne aja pärast) on see alati lahenduse leidnud.
Samas olen ka veidi teistsugune klient, kui lähen õlivahetusse siis see tähendab, et ka muud asjad vaadatakse alati üle ja kui midagi vajab vahetamist või kohendamist siis tuleb see ka koheselt ära teha, mitte hakata probleeme edasi lükkama.
Mõned varuosad või teenused võivad olla mujal soodsamad aga teadmine, et su auto on remonditud ühes ja samas kohas ning kogu auto ajalugu on teada kõigile töökoja mehhaanikutele annab hea une. On ette tulnud juhuseid kus töömees tuletab mulle meelde mida eelmine hooldus sai märgatud ning mis see hooldus peaks ära tegema, et mitte kahe hoolduse vahel taas käima peale tulla.
Kui iga kord käia erinevates kohtades siis saabki autost nagu lapitekk. Samas kohas käies aga mäletatakse autot ja tema hinge.
Päikest!
Kurjajuur
Vasta
#23
Selleks et kõigile oleks arusaadav Otti autoga toimunu panen siia üles meie poolse vastuse Tarbijakaitsele ja nende poolt tehtud komisjoni otsuse vastavas asjas(eemaldatud on ainult nimed ), eks edasi saab igaüks ise oma otsused teha. Kuid rõhutan siiski, et arvestades seda et meie tegime ainult ühe osa selle auto kliima remondist, siis me ei pea õigeks, et meie peaksime vastutama selle auto kogu remondi eest. Kuna Ottile ei sobinud meie poolne hinnapakkumine antud tööde edasi tegemise kohta, siis on raske midagi muud teha. Kui kogu teenus oleks võetud meie käest oleksime me pidanud otse loomulikult vastutama kogu kliima seadme tõrgeteta töö eest. Meie jaoks on ainult imelik see, et miks on kogu see tema poolne pahameel ainult meie vastu suunatud, mitte ülejäänud töid teostanud firmade vastu ning osad tööd tegi ta ju ka ise.
Eks kindlasti tuleb ette praaki nii töömeeste kui ka juppide poolelt mille eest me ka kindlasti vastutame. Kuid me vastutame ainult enda tööde eest, mitte kellegi teise. Antud juhul kui sa arvad Ott et me ikkagi tegime sulle liiga, siis on sul võimalik minna edasi kohtusse nii nagu seisab ka Tarbijakaitse otsuses.


Ja seoses ülejäänud probleemidega mida siin teemas on veel kirjutatud, siis pole meist peaaegu keegi selgeltnägija ja kõiki probleeme, mis ühel autol võib tekkida, kaasa arvatud ühe süsteemi väga paljude erinevate komponentide juures(näiteks antud teemas kirjeldatud airmaticu probleem) pole võimalik ette näha mitte kellegi, kuna tegu on siiski vanade autodega, mille juures põhi probleemiks on rooste ja andurite ning detailide kinni jäämine.


Vastulause tarbijavaidluste komisjoni

Meile esmakordselt tulles kaebas tarbija, et tal ei tööta kliimaseade mida paluti meil defekteerida. Defekteerimise käigus leidsime, et kliendi autol lekib kliimaseadme radiaator. Klient leppis meiega kokku remondiaja vahetuseks. Peale radiaatori vahetust tegime kliimasüsteemile vaakum testi , mis ühtlasi ka kuivatab süsteemi sinna kogunenud niiskusest(kuid mitte niiskusest tekkinud roostet) mille norm aeg on 20minutit, täitsime ära ka kliimaseadme ja lisasime süsteemi nõuetele vastava kliimasüsteemi õli ja kontrollisime kliimaseame toimimist 20 minuti jooksul. Kuna kõik töötas korrektselt ja süsteemi rõhud ning temperatuurid olid korras saime töö lõpetada ja kliendile teatasime töö valmimisest. Järgmisel nädalal andis klient teada, et tal ei tööta kliimaseade endiselt ja me kutsusime ta tagasi kontrollimiseks. Selle töö käigus leidsime, et kliimaseadme kompressorile tuleb sisselülitus signaal sisse , seega oli tegu kliimakompressori mehhaanilise rikkega, mida sai ka kliendile öeldud. Tegime kliendile ka meiepoolse hinnapakkumise kliimakompressori ja vahetuse maksumusega, mis talle ei sobinud. Klient ostis ise teise kompressori ja vahetas meile teadaoleva info kohaselt selle ise. Peale kliendi enda remonti lasi ta süsteemi täita ja kontrollida kolmandas kohas. Peale seda läks tal enda sõnade järgi ka see kliimakompressor peale 30 minutit töötamist katki. Peale seda esitas ta meile pretensiooni, et tema arvamusel põhjustas kompressori riknemise meie poolt vahetatud kliima radiaator. Sellega me ei saanud nõustuda, sest konsulteerides ka meile varuosa tarninud firmaga ja ka meie partner ettevõtetega, kes tegelevad kliimasüsteemide remondiga kinnitati meile, et radiaator ja selle vahetus ei saa süsteemi tekitada selliseid osakesi, mis võivad rikkuda kliimakompressori. Kuna kliendiga telefoni teel suheldes, ütles ta et oli lahti võtnud selle kliimakompressori, millega oli auto meie juures remondis siis kui me vahetasime kliima radiaatorit. Kliendi sõnul nägi ta et vana kompressor on seest roostes.
Meie hinnangul lõhkusid kliendi poolt paigaldatud uue kompressori just eelmisest pumbast süsteemi tekkinud rooste ja kliendi enda poolt teostatud paigaldusel süsteemi võimaliku sisenenud sodi ja võõrkehad. Kuna rooste saab süsteemi tekkida ainult süsteemi ebatiheduse tõttu väljast imetud niiskuse toimel, siis väidame et kuna eelnevalt oli autol kliimaseadme radika lekke tõttu ebatihedus, millega oli vähemalt eelneva aasta sügisest sõidetud. Lisaks mainis klient peale radiaatori vahetust tööd teostanud mehhanikule, et on ise eemaldanud ka salongis oleva kliima aurusti, mida klient omasõnutsi survestas ja kontrollis selle korrasolekut. See võis kindlasti ka süsteemi niiskust ja võõrkehasid sisse tuua. Hiljem saime ka kliendi käest teada, et tegu ei ole esimese kliima kompressoriga sellel autol, eelnevalt on klient paigaldanud autole kasutatud romulast võetud kompressori.
Kliendiga telefonitsi rääkides küsisime kas ta tegi peale kliimaseadme kompressori vahetust ka kliimasüsteemile pesu, seda ta enda sõnul aga ei teinud. Kliendi väide, et süsteemi oleks pidanud puhastama ka peale radiaatori vahetus ei pea me tõeseks, sest radiaatorit vahetades ei olnud torustikus vähmatki märki niiskusest ja võõrkehadest. On võimalik, et süsteemis olev niiskus ja sodi hakkas liikuma alles peale seda kui üle 7 kuu ebatihe süsteem sai ära täidetud ja töökorda viidud. Pakkusime kliendile ka radiaatori defekteerimist ja ekspertiisi tema väidete tõestamiseks, kuid kuna ta oli juba ise uue meie poolt paigaldatud radiaatori lahti võtnud, siis kadus sellega ka garantii ja objektiivse hinnangu andmise võimalus.
Meie hinnang sellele kaebusele on, et me ei saa kindlasti sellega nõustuda. Kuna meie töö selle auto juures on olnud ainult üks osa ja teiste remondi ettevõttete ja kliendi enda poolt teostatud ja teostamata töö eest meie kindlasti ei saa ega pea vastutama, lisaks ei olnud meile töötegemise ajal esitatud ka kõiki vajamineviad andmeid mida selle autoga oli eelnevalt kliimaseadme juures tehtud.

TARBIJAVAIDLUSTE KOMISJONI OTSUS

Resolutsioon: 1. Jätta avaldus rahuldamata.
Kui vaidlevad pooled komisjoni otsusega ei nõustu, on neil õigus pöörduda sama vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.
Asjaolud ja tarbija nõue:
Kaupleja remontis Tarbija sõidukit 13.mail 2016 ning sealhulgas teostas sõiduki mittetöötava kliimaseadme diagnostika ning tegi pakkumise kliimaseadme remondiks. Tarbija nõustus ja sõlmis 20.mail 2016 a Kauplejaga töövõtulepingu Tarbijale kuuluva sõiduki kliimaseadme remondiks. Tarbija tasus remondi eest kokku 393 eurot, millest kliimaseadmega seotud kulud olid Tarbija hinnangul summas 268 eurot. Tarbija pöördus Kaupleja poole 23.mail 2016 pretensiooniga, et kliimaseade jätkuvalt ei tööta. Kaupleja tegi sõidukile täiendava diagnostika ning selgitas Tarbijale, et viga on konditsioneeri pumbas. Kaupleja tegi Tarbijale hinnapakkumise summas 375 eurot nimetatud pumba vahetuseks. Tarbija arvates oli pump enne kliimaseadme remonti töökorras ning kuna Tarbija arvates oli Kaupleja teostanud kliimaseadme remondi puudustega, keeldus Tarbija diagnostika eest tasumisest ja hinnapakkumise aktsepteerimisest. Seejärel hankis Tarbija ise konditsioneeri pumba ja lasi selle sõidukile paigaldada teise ettevõtja juures. Lühiajaliselt sõiduki kliimaseade töötas, kuid läks siis uuesti katki. Tarbija esitas Kauplejale nõude summas 268 eurot tagastamiseks, kuna leiab, et Kaupleja poolt tehtud remont ebaõnnestus. Tarbija arvates oleks Kaupleja pidanud kliimasüsteemi läbi pesema peale radiaatori vahetust, aga Kaupleja seda ei teinud. Tarbija arvates põhjustas tegemata läbipesu pumba katkimineku.
Kaupleja vastuväited:
2
Kaupleja esitatud selgituse kohaselt lõhkus uue pumba Tarbija poolt paigaldatud pumbast süsteemi tekkinud rooste ja Tarbija poolt paigaldustööde käigus süsteemi sattunud võimalik sodi ja võõrkehad.
Kaupleja ei nõustu Tarbija väitega süsteemi läbipesu vajadusest, sest Kaupleja väitel ei olnud radiaatorit vahetades torustikus vähimatki märki niiskusest ega võõrkehadest. Kaupleja ei nõustu hüvitama Tarbijale viimase poolt nõutud summat.
Komisjoni põhjendus:
Komisjon tutvus asja materjalidega ning jõudis veendumusele, et Tarbija nõue ei kuulu rahuldamisele.
Tarbija ja Kaupleja vahel on VÕS § 635 lg 1 tähenduses sõlmitud tarbijatöövõtuleping, kus oma majandus- või kutsetegevuses tegutseva töövõtja ja tarbija on kokku leppinud tarbijale kuuluva sõiduki kliimaseadme kordategemises (diagnostika remondivajaduse väljaselgitamiseks ja seejärel remont).
VÕS § 642 lg 2 kohaselt tarbijatöövõtu puhul vastutab töövõtja töö lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates töö üleandmisest tarbijale. Tarbijatöövõtu puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul töö tarbijale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas töö üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus töö või puuduse olemusega.
VÕS § 647 lg 3 kohaselt võib Tarbija lepingust taganeda kui kaupleja on oluliselt töövõtulepingut rikkunud. Taganemise korral tuleb tagastada lepingu alusel saadu (VÕS § 189 lg 1).
Kaupleja teostas diagnostika 13.mail 2016, tuvastas kliimaseadme mittetöötamise põhjuse (radiaator) ning tegi Tarbijale pakkumise kliimaseadme kordategemiseks (radiaatori vahetuseks). Tarbija nõustus ning töövõtuleping sõiduki kliimaseadme kordategemiseks (radiaatori vahetuseks) sõlmiti 20.mail 2016. Töö teostati samal päeval ning Tarbija võttis remonditud sõiduki vastu 20.mail 2016. Tarbija esitas 23.mail 2016 Kauplejale pretensiooni mittetöötava kliimaseadme kohta, aga ei tuginenud oma pretensioonis nõudele ebakvaliteetselt tehtud töö uuesti teha. Tarbijal on VÕS § 646 lg 1 kohaselt õigus nõuda Kauplejalt töö parandamist ja kui Kaupleja ei tee seda mõistliku aja jooksul siis võib Tarbija VÕS § 646 lg 5 kohaselt töö parandada teise isiku juures ja nõuda Kauplejalt selleks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist.
Tarbija aga jättis Kauplejale esitamata nõude 20.mail 2016 sõlmitud töövõtulepingu täitmiseks ehk kliimaseadme kordategemiseks. Eeldused selleks olid loodud. Kaupleja tegi 23.mail 2016 kordusdiagnostika kliimaseadme rikke tuvastamiseks, tuvastas uue vea ning esitas uue pakkumise. Seekord tuli Kaupleja arvates vahetada kliimaseadme pump, tööde maksumus kokku 375.- eurot.
Kaupleja tegutseb oma kutse-ja majandustegevuses ja võtab töövõtulepingut sõlmides kaalutletult kohustuse täita lepingut. Kaupleja tegi enne 20.mail 2016 lepingu sõlmimist diagnostika ja sõlmis kliimaseadme kordategemiseks töövõtulepingu. Tarbija oleks pidanud
3
esmajoones nõudma Kauplejalt lepingu täitmist ja kui Kaupleja ei oleks suutnud 20.mail 2016 sõlmitud lepingut täita siis oleks Tarbija saanud lepingust taganeda.
Kuna Tarbija ei esitanud Kauplejale lepingu kohase täitmise nõuet vaid pöördus teise teenusepakkuja poole siis aktsepteeris Tarbija sisuliselt Kaupleja tehtud tööd (radiaatori vahetust).
Suundudes teise kaupleja juurde teenust saama võttis Tarbija endalt võimaluse tugineda ebakvaliteetsele teenuse osutamisele Kaupleja juures ja nõuda järjekindlalt töövõtulepingu täitmist ehk kliimaseadme kordategemist. Kui mitu ettevõtjat on järjestikku töid teinud siis puudub tagantjärele mõistlik võimalus hinnata, milliste tööde mõjul üks või teine tagajärg saabus või saabumata jäi.
Kuna Tarbija ei nõudnud Kauplejalt asja parandamist vaid pöördus teise kaupleja poole siis ei ole Tarbijal õigust nõuda Kauplejalt asja parandamiseks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist VÕS § 646 lõike 5 kohaselt.
Komisjon arvestas kogumis kõiki teadaolevaid asjaolusid ning leidis, et Tarbija nõue ei kuulu rahuldamisele.
Komisjoni otsus oli ühehäälne.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#24
Kuuludes pigem patoloogiliste virisejate Eusa_snooty ridadesse, siis praeguloetu valguses ma Lesvenil ei näe muud süüd, kui kehva kommunikatsiooni. Aga see on ju ostetud omadus sealses kioskis, kus hädaliste järjekord pidevalt uksest väljas...Eusa_angel

Ka mulle ei meeldi sealne töökultuur ja tekivad kerged allergilised nähud mõne tunkedes tüübiga suhtlemisel, aga summa summarum on endiselt tegemist parima hinna-kvaliteedi suhtega töökojaga vana Mercedes-Benz pidajale. Rõhuasetusega hinnale, eksole.Icon_rolleyes

See, et kellegi emalehmalellepoeg suudab paar korda aastas kusagilt manada välja padusoodsa jupstüki või kellelgi on väidetavalt olemas Kuldsete Kätega remondimees (kes samal ajal polegi Hõbekõri), ei puhu siin küll kuidagi pilli. Ma olen ka vahel maast viieka leidnud, eksole.

Aga teemapüstituse juurde tagasi tulles, siis kuidas saab Lesven midagi tagada olukorras, kus klient tuleb ilma ühegi tõendita uksele õigust nõudma? Kas tõesti peaks töökoda suvalise jorsi jutu peale pappi köhima? Võite mind enesekeskseks tõpraks nimetada, aga mingi suvalise kinnijooksnud kompressoriga mu uksel jalgu trampiva tegelase saadaks ka mina joonelt pikalt Joonase asemel. Liiga palju asju võib peeti minna kliimaseadme remondil, et ühegi ukse taga tehtud avamise järel vastutust võtta.

Ma ei pea end küll geniaalseks kliimaspetsiks, aga paar küsimust tekkis...
1) Kuidas saab lekkiva radikaga süsteem midagi sisse imeda? Kuidas tekib vajalik rõhkude vahe?
2) Kas austet teemapüstitaja teab mõnda võtet, mille alusel saaks enne süsteemi survestamist veenduda kliimakompressori töövõimes? Mitte segi ajada labase ringikäimisega - see ei näita veel töövõimekust.
3) Kui kindel julgeb teemaalgataja olla selles, et teise kompressori rikkunud sodi ei sattunud süsteemi kompressori paigaldusel või et seda ei olnud kompressori kanalitesse pudistanud räpakas mahavõtja eelmist autot lammutades?

Aga hea, et teema üldiselt üles tuli.Eusa_angel Parandamise võimalus tekib teadupärast alles siis, kui miskit katki on. Praegu on, suhtlus nimelt. Samas saab infot vahetada ainult siis, kui räägitakse kordamööda ja vahepeal teist poolt kuulatakse. Korraga teineteise peale karjudes tekib vaid müra ja kulub asjatult energiat. Või noh, asjatult vaid praegu - külmal ajal on nahatäis sooja üks kasulik asi.

Üldiselt: mida rohkem ma erinevate töökodadega suhtlen, seda vähem tahan ma neilt töid sisse osta. Aga eritöödega on see häda, et vahel pole lihtsalt mõistlik vajalikku inventari omada ega tarvilike teadmiste hankimiseks aega kulutada. Siis maksadki küsitud hinna. Või oled maksmata...
Vasta
#25
Kuna siin juba nimede nimetamiseks asi läks. Siis tekkis antud hetkel minul Joonasele küsimus, et miks siis ei kontrollitud, mis täpsemalt kompressoril viga on või, miks see kokku jooksis peale remonti. Vastuseks sain, et selle tuvastamiseks peame kompressori lahti võtma ja et mina pole nõus sellega. Kuna ei taha diagnostika eest maksta. Ilmselge on see et ma ei taha selle eest maksta kui juba maksin nii diagnostika kui ka radika remondi eest ja see minu mure ei lahendand. Teiseks kui tehti diagnostika, miks ei teind Joonas koheselt põhjalikku diagnostikat, näiteks oleks piisanud ju kuivati sisse vaatamisest või jäi seal samuti teadmistest väheks ?

Kompressorit vahetades võin ka õelda, et järgisin tehase poolt kaasa antud juhiseid. Ja ütlen ka samuti et torude otsad olid puhtad.... Mina kes ei ole auto remondi mees. Jah tean et vale, et ise üldse näppisin. Aga paraku elame me eesti riigis kus palgad on väiksed ja kulutused on suured. Usaldasin Joonase poolt teostatud järel diagnostikat ja vahetasin kompressori, lootes asi lahendada võimalikult soodsalt. Sain veel soovituse kaasa, et kui lammutusest vaatad vaata originaal. Sel momendil ei maininud keegi mulle, et kui ma nüüd selle remondi teostan, ei vastuta eelneva valesti tehtud töö eest mitte keegi. Kõige põnevam oli veel olukord kui Joonas ise alles avastas, et kompressori vahetuse käigus tuleb süsteem läbi pesta. Ja et nemad ei teostagi seda üldse vb Silber teostab. Ehk päris proffessionaalne asjade lahendamine või mis ? Miks te üldse siis remondite konditsioneere, kui teie teadmised on sellised et peate kellelegi ekstra helistama kui ise ei oska vastata?

Lammutusest soetatud kompressoril ei töötanud sidur, see ei saanudgi midagi süsteemis ringi ajada ja seega otsutasin soetada täiesti uue. Kõik vahepealsed täitmised on samuti teostatud korrektselt pooletunnise vaakumiga ja siis täitmisega. Aga see kompressor jooksis kokku täpselt samamoodi nagu originaal kompressor, mistõttu on minul alust ka Lesvenit süüdistada valesti teostatud töö osas. Arvata on, et uus kompressor jookseb kokku kui kuivatis olev filter on süsteemist sodi kinni püüdnud ja täiesti umbes. Kui kogu süsteemi vahetatud saan lisan ka pildid kuidas olemas olevas kuivatis praegu filter välja näeb. Ehk siis Lesveni mehed saavad ka targemaks ja oskavad tulevikus seda kontrollida.
Vasta
#26
(13-09-2016, 03:47 PM)OttTamb Kirjutas: ...
Arvata on, et uus kompressor jookseb kokku kui kuivatis olev filter on süsteemist sodi kinni püüdnud ja täiesti umbes.
...

Palun sellele väitele mõnda füüsikalist põhjendust. Teoorias on võimalik, et mõni toru või soojusvaheti annab liigrõhust/hõrendusest plaksustades märku enne, kui andurid siduri tagant lülivad, kuid ka see on väheusutav.

Mis neis kompressoreis siis kokku jooksis?

Mis autost jutt käib üldse?

Palun mitte valesti aru saada - mina Lesvenit ei kaitse. Aga ma ei näe nendel praegu muud süüd, kui liigsed lubadused...
Vasta
#27
(13-09-2016, 09:56 PM)v6sa Kirjutas:
(13-09-2016, 03:47 PM)OttTamb Kirjutas: ...
Arvata on, et uus kompressor jookseb kokku kui kuivatis olev filter on süsteemist sodi kinni püüdnud ja täiesti umbes.
...

Palun sellele väitele mõnda füüsikalist põhjendust. Teoorias on võimalik, et mõni toru või soojusvaheti annab liigrõhust/hõrendusest plaksustades märku enne, kui andurid siduri tagant lülivad, kuid ka see on väheusutav.

Mis neis kompressoreis siis kokku jooksis?

Mis autost jutt käib üldse?

Palun mitte valesti aru saada - mina Lesvenit ei kaitse. Aga ma ei näe nendel praegu muud süüd, kui liigsed lubadused...

Kui ma õigesti aru sain siis kuivatis olev filter on nii umbes, et õli ei käi süsteemist läbi ja kompressor kuumeneb üle ning jookseb kokku. Ehk kolvid jäävad silindritesse kinni ja lisaks lõi siduri ratta ka mõlemal komressoril puruks. Vana kompressor oli täiesti kinni. Täpselt veel ei tea, aga kui maha võtan, vaatan nii radika kui komressori üle. Kui jutt vastab tõele ei tohiks kompressoris õli olla. Aga filter oli pealt poolt vaadates sodi täis. Alt ei ole jõudnud lahti võtta, selleks peab radika maha võtma.

Autoks on 2003 c270.
Vasta
#28
Eks neid olukordi ikka juhtub.
Olen ise olnud nö mõlemal rindejoonel.
Teostaja ja tarbijana. Viimane vastu pükse saamine oli üle 3k euro + ca 1 aasta raisus ja hunnik surnud närvirakke. Peale kohtu ei aita keegi.

Saan täielikult aru, et kliendi raha vms nõudmine ilma ekspertiisita pole võimalik.
Sellised asjad jõuavadki netti ja teostaja pannakse tuimalt seina äärde. Kõik on õige kui on olemas ekspertiis vms. Niisama lihtsalt tagasi midagi nõuda on liig.

Mul kogemus siitsamast foorumist enda vana autoga (420SEL), millele paigldasin efi ja auto kapotialune läks rohkem kui aasta pärast kapotialt põlema. Muidugi tuli kõne peale ja mina olingi väidetavalt süüdi ja lahenduseks pidanuks kõik kinni plekkima.
Lihtsalt asjagi nägemata....
Ehkki autol olid vale mootori roostevabast katmata väljalaskekollektorid, mis ilmselt tekitasid liigselt kuuma. Sellega seoses bensiinivoolik mõranes vms ja andis läbi.
Juhin tähelepanu, et kolled olid valed m116 kolled olid pandud m117 mootorile. Pordiavad on umbkaudu poole ava võrra nihkes st augud ei kattu.

Edu asjade lahendamisel.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#29
(13-09-2016, 10:28 PM)OttTamb Kirjutas: Kui ma õigesti aru sain siis kuivatis olev filter on nii umbes, et õli ei käi süsteemist läbi ja kompressor kuumeneb üle ning jookseb kokku. Ehk kolvid jäävad silindritesse kinni ja lisaks lõi siduri ratta ka mõlemal komressoril puruks. Vana kompressor oli täiesti kinni. Täpselt veel ei tea, aga kui maha võtan, vaatan nii radika kui komressori üle. Kui jutt vastab tõele ei tohiks kompressoris õli olla. Aga filter oli pealt poolt vaadates sodi täis. Alt ei ole jõudnud lahti võtta, selleks peab radika maha võtma.

Autoks on 2003 c270.


Kui ma õigesti aru saan....Täpselt ei tea....pole vaadanud...pole aega olnud....pole raha, tegin ise.

Asjad pole ühestki otsast selged, aga süüdistused on väga vettpidavad. Süüdistada saab ikka vettpidavate tõendite najal ja need peaks välja tooma ka isik, kes asjast jagab.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#30
(09-09-2016, 11:21 PM)OttTamb Kirjutas:
(09-09-2016, 10:29 PM)nostromo Kirjutas: Ja mul just esmaspäevaks 12.9. sinna aeg pandud. Ei tea kas Hort Auto tegeleb ka 1992 kupeega vöi see liiga vana nende jaoks?

Kahjuks ei ole old kogemusi teiste firmadega. Aga ilmselt nüüd otsin uue firma, kes mul korralisi hooldusi tegema hakkab või teine võimalus on ise teha. Võibolla oskab keegi jagada oma kogemusi Hort Auto kohta või soovitada mõnda muud firmat. Just lugesin üht teemat kus erinevate firmade nimed ja kontaktid: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Soovitan Hort autot. Kiire, korralik, garantii ja väidetavalt sissekanne originaal ajalukku. Suhtlemine ja nõuandmine oli väga hea.

Vasta
#31
Millegipärast kahtlen et Hort Autol on Daimleri poolt antud õigus teostada ametlikku hooldust, millega tagatakse ka auto keregarantii ning auto üldise garantii kehtimine. Tavalisse hooldusraamatusse võib iga remondifirma kirjutada, mida nad teinud on, aga see ei lähe ametliku hooldusena kirja.

Teadupärast garantii ja kere garantii kehtivad ainult juhul, kui auto käib regullaarselt hooldustes ametlikus Mercedes-Benz esinduses.

Hort auto lehel info ka:

Meie ettevõte ei ole Mercedes-Benzi volitatud esindus , seega ei oma meie ettevõte õigust pikendada mobiilsusgarantiid (MobiloLife). Üksikasjalikku teavet mobiilsusgarantii kohta leiate sõidukiga kaasas olevast Mobilo hooldusvihikust.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#32
Pole see Hort ka teab mis kuldsete käte ring,tuleb ka sealt s..ta,hiljuti oli ühel tuttaval just nendega probleem ja mitte väike.Lõpuks seisis kõrval kuni meister asja ise korda tegi,tähendab,et üldse tegema hakkas,ennem seda oli auto 3 nädalat seisnud ja aeti mingit sousti suust välja.Töömehed on töömehed ja ettevõte võiks neid natuke nahutada ,et asju ikka korralikult tehtaks.Aga eks tegijal juhtub ja see on selge.
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#33
Olen jõundud lõpuks ära vahetada kliima radika ja kompressori. Töö käigus sai lahti võetud ka Lesveni poolt paigaldatud kliima radikas(mis ei käi lahti ja see rikub toote garantii). Pildid räägivad enda eest...

[Pilt: IMG_0023.jpg]

[Pilt: IMG_0024.jpg]

[Pilt: IMG_0025.jpg]

[Pilt: IMG_0026.jpg]

[Pilt: IMG_0027.jpg]

[Pilt: IMG_0028.jpg]

[Pilt: IMG_0029.jpg]

[Pilt: IMG_0031.jpg]

[Pilt: IMG_0033.jpg]

Ei oska isegi kommenteerida, mis ainega on tegu, roostest on asi kaugel, pigem on mingit jama süsteemi aetud, kuna filtri on ära ummistand mingi limane ollus... Mis iganes see ka pole on see filtri ära plokeerinud ja süsteemist õli kinni püüdnud. Tänu sellele on oma korda kompressorid kokku jooksnud.

Hea Töö! Smile

Vasta
#34
(13-10-2016, 12:05 PM)OttTamb Kirjutas: Ei oska isegi kommenteerida, mis ainega on tegu, roostest on asi kaugel, pigem on mingit jama süsteemi aetud, kuna filtri on ära ummistand mingi limane ollus... Mis iganes see ka pole on see filtri ära plokeerinud ja süsteemist õli kinni püüdnud. Tänu sellele on oma korda kompressorid kokku jooksnud.

Lekketuvastus vedelik.
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#35
(13-10-2016, 01:03 PM)MB Shop Kirjutas:
(13-10-2016, 12:05 PM)OttTamb Kirjutas: Ei oska isegi kommenteerida, mis ainega on tegu, roostest on asi kaugel, pigem on mingit jama süsteemi aetud, kuna filtri on ära ummistand mingi limane ollus... Mis iganes see ka pole on see filtri ära plokeerinud ja süsteemist õli kinni püüdnud. Tänu sellele on oma korda kompressorid kokku jooksnud.

Lekketuvastus vedelik.

Lekke tuvastus vedelik peaks ju ainult roheline olema ja see on tavaliselt ilus ja läbipaistev mitte slline valgete klimpidega...
Vasta
#36
Pole siia foorumisse ammu sattunud. Täna siis üle pika aja sattusin. Teeks sellele teemale positiivse lõpu.
Aga lihtsalt teeks kokkuvõtte: Auto sai omalkäel korda tehtud, asi oligi Lesveni poolt paigaldatud radikas või kehvas töös(ei tea), miskipärast see valge ollus v mis iganes see ka oli ummistas kogu süsteemi, tänu millele omakorda jooksid kokku kompressorid mis said paigaldatud.
Vahetasin ära uuesti radika, kompressori ja pesin torud läbi. Täitsin uuesti süsteemi ja kõik töötab tänapäevani Wink Autol ka uus omanik, temagi väga rahul.

Lihtsalt.... Rohkem polegi vaja lisada. Olge tähelepanelikud ja seiske oma õiguste eest. Minule lihtsal kusti suure kaarega näkku...


Vasta
#37
(01-10-2017, 10:37 PM)OttTamb Kirjutas: õiguste eest. Minule lihtsal kusti suure kaarega näkku...

See oli tõesti positiivne lõpp Big Grin
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#38
(13-10-2016, 12:05 PM)OttTamb Kirjutas: roostest on asi kaugel, pigem on mingit jama süsteemi aetud, kuna filtri on ära ummistand mingi limane ollus... Mis iganes see ka pole on see filtri ära plokeerinud ja süsteemist õli kinni püüdnud. Tänu sellele on oma korda kompressorid kokku jooksnud.

Ma arvan küll, et nad kogusid tagaaiast hunniku tigusid kokku, kraapisid nende jalad tatist puhtaks ja toppisid sulle kliimasüsteemi.
Muud loogilist lahendust siin küll olla ei saa.

See, kes arvaks, et see on vahtulöödud vee ja õli segu, no andke kannatust.

Tead, mis veel - vaata igaks juhuks õlikorgi alla ka, äkki panid nad mootorisse ka mingit limast ollust...?
Mine affe tea....Eusa_clap

P.S. Mul ükskord pandi mootorisse mingit jama. Küll ühte teist marki autole ja ühes teises töökojas, aga ikkagi...

[Pilt: IMGP0656.JPG]

.

Vasta
#39
olen näinud samat värvi vedelikku kui süsteemi lihtsalt täideti mitu korda ilma pesemist . kui süsteem ei toiminud siis tuli süsteemi sisse kondensaat , kui parandati siis lihtsalt lisati vedeliku .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#40
..mina olen nüüdseks arusaanud, et kliimaseadmete ja elektrisüsteemivigadega Lesvenis just kõigeparemini hakkama ei saada.. endal ka kliimaremondiga Lesvenis probleeme olnud ja "remonditud" autosignalisatsiooni kordategemiseks diagnostikaarve saanud.. kliimasüsteemi pesurit väidetavalt?? neil tänaseni veel ei ole aga foorumiteema, paistab, et on praegugi veel asjakohane..
samas auto mehhaanilise poole remondiga olen ma veel! rahul, ja varuosahinnad ei hammusta..
(13-09-2016, 10:14 AM)kentq Kirjutas:
(09-09-2016, 11:21 PM)OttTamb Kirjutas:
(09-09-2016, 10:29 PM)nostromo Kirjutas: Ja mul just esmaspäevaks 12.9. sinna aeg pandud. Ei tea kas Hort Auto tegeleb ka 1992 kupeega vöi see liiga vana nende jaoks?

Kahjuks ei ole old kogemusi teiste firmadega. Aga ilmselt nüüd otsin uue firma, kes mul korralisi hooldusi tegema hakkab või teine võimalus on ise teha. Võibolla oskab keegi jagada oma kogemusi Hort Auto kohta või soovitada mõnda muud firmat. Just lugesin üht teemat kus erinevate firmade nimed ja kontaktid: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Julgen soovitada ja olen kõik hooldused ja remondid viimastel aastatel neil teinud. Suhtlemine on hea ja korrektne.
Oli juhus kus peale hooldust avastasin et kapoti avamise link on ära murtud.
Polnud mingit juttu, leiti kohe aeg ja pandi uus külge. Sellised nüansid näitavad ettevõtte suhtumise kohta palju.

Nende juures käib ka päris palju mersusi põhjanaabrite juurest. Olen ka nendega aja jooksul suheldnud ning toovad siia hooldusesse ja remonti kvaliteetse teenuse kohta.

Endal Lesveniga ka suhteliselt negatiivsed kogemused, eelkõige kliendiga suhtlemise poolest.

..mina olen kakskorda, peale Lesvenis tehtud autoremonti, pidanud uue kapotiavamise lingi nendekäest ostma.. ühekorra koos trossiga.. aga Icon_razz väidetavalt, ei maksvat se palju Icon_razzIcon_razz
(09-09-2016, 11:33 PM)tommyboy Kirjutas: Probleem tänapäeval tundub olema see, et igal pool on metsik juhe järgi ja tamp peal ning kahjuks ka kliendid on ilmselt rahul sellega, et saavad tagasi poolikult parandatud auto ja lisaks veel ülbe suhtumise.
Keegi ei viitsi asja süveneda ja ka väiksema töökojad on võtnud malli margiesindustest, et kõigepealt tegeleme vea diagnostikaga(loe- kirjutame "lambale" paar sotti ei millegi eest) ja siis tellime osad (loe- pargime seda autot paar nädalat töökoja õue peal kuna ei ole aega sellega praegu tegeleda) ja lõpuks kuna valmis saamisega on kiire, siis lappame midagi/kuidagi ülejala kokku ja anname poolikult/räpakalt tehtud töö kliendile tagasi. Ja juhul kui klient ise ka asjast matsu jagab ning konkreetselt ütleb, mida tehtud tööst arvab, siis on ta probleemne isik ja meil töökojas töötavad ikkagi spetsialistid ja ei ole mõtet teil siin vaielda...
Ise ei olegi Tallinnast suutnud korralikku töökoda leida(olen piisavalt katsetanud). Küll aga maakohast kus ei ole vahelülisid ja pääsed otse ka selle mehega vestlema, kes sinu autot remondib. 5 min ajad temaga juttu ja siis peaks küll kohe selge olema kellega tegu on ja kas usaldad tema kätte oma auto või ei. Ise olen leidnud oma suvekodu lähedalt sellise, kellel on "talupojamõistus" olemas(teeb kõike mida vaja: elektrit, külmjooteid, jahutust, mootorit, muud remonti).Ühesõnaga ei ole asja, millega hakkama ei saaks ja kui ei oska, siis õpib/uurib.
P.S. tegija kontakti ei jaga, aga soovitan soojalt ka kõigil teistel pealinnast väljapoole vaadata. Hinnatase ja suhtumine klienti paraneb pöördvõrdeliselt sellega, mida kaugemale linnast lähed...

Hort Auto- mälu järgi vähemalt 1993 aasta kupee mootori hingeelu uurimisega keeldus tegelemast, kuna pidi olema nende jaoks liiga vana auto(loe- liiga keeruline).
Ju siis õlivahetus ja obd-ga uuemate autode vigade lugemine ning uute osade tellimine on rohkem nende tase.

Ühesõnaga autoremont on selline teema kus olen ennast mitu korda" seaks vihastanud". Kui leiad korraliku tegija siis hoia temast kümne küünega kinni kuna tegemist on tõelise haruldusega

Icon_razzIcon_razzIcon_razzIcon_razzIcon_razz..mina olen sinuga sadaprotsenti sama meelt.. Icon_razzIcon_razzIcon_razzIcon_razzIcon_razz aga maakoha remondimeeste puhul ongi sul kaksnädalat vaja oodata millal "tellitud varuosa" ükskord pärale jõuab.. Lesvenis on vähemalt endal enamik vajalikke varuosasid kohapeal või saadakse se siis juba järgmiseks päevaks.. nagu needsamad kapotiavamis lingidki.. Icon_razzIcon_razz
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Võrratu kogemus! onuleho 5 697 04-01-2022, 12:56 AM
Viimane postitus: Lauri57
  Meeldiv kogemus aare 8 5,979 02-02-2010, 09:46 PM
Viimane postitus: jansa
Sad Negatiivne kogemus Gremy Luxiga Priit 6 3,960 28-06-2008, 05:44 PM
Viimane postitus: Priit



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne