Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s124 om602 om606 vahetus ruumi puudus
#1
Tere taas Mercedes-Benz rahvas.

Sai nädalavahetusel ette võetud siis väikene mootori vahetus.
Nimelt võtsin ette ja vahetasin 2.5 liitrise om602 mootori om606 n/a vastu.

Pärast teist päeva auto viimaseid asju timmides selgus kurb reaalsus et kummagi auto originaal jahutus radiaator ei mahu normaalse varuga enam vahele.

Nimelt tõstetud sai om606 95' aasta autost om602 autosse, aastat peast ei mäleta aga enne facelift laia liistuga, peas oleks nagu number 89'.
Kasutusele läksid om602 mootori käpad ning peaaegu et ideaalselt, ainult karter on vastu stabilisaatorit. Siiski padja avad olid kere aukudega kohakuti ning poldid läksid sisse sundimatta.
Mootori taga asetseb 5 käiguline manuaal ja kardaan mis jäid vana auto küljest.
Lisatud sai 95' auto pealt kondi radiaator koos pumbaga plaanides need kunagi käima saada aga sellest ei saa vahe tekkida kuna selle jaoks on originaalis oma koht olemas ning oma vahel radiaatorid vastu ei punnita.

Tean et paljud kasutavad elektroonilisi ventilaatoreid kuid minul ei mahu isegi see vahele. Radiaator on ka vana auto oma (om602) kuna teine on liiga lai, ei tea kas enne facelift on radiaatori ava kitsam siis Eusa_eh

Enamus teemasid mis vanasti lugesin oli kasutusel ikka originaal radiaator. Kas minul hoiab stabikas ja karter mootorit ettepoole pinges ??
Kardaan ei saa tõugata kuna selle panin hiljem külge uuesti.

Radiaatori ning roolivõimu/nivoo pumba ratta kinnituse poldi vahe on reaalselt mõni millimeeter ning usun et käiks vastu kui rihma peale paneks ja auklikul teel sõidaks.

Ette tänades !
Heigo.

// Ennem oli mõlemal mootoril kasutusel visco sidur koos labadega veepumba otsas, nende sinna vahele surumisest ei tasu unistada ka.
Vasta
#2
Kui palju mootori taga ruumi on? Tulemüüri ja mootori otsa vahel, äkki 602 käpad ei sobi. 606 on w124-l tehasest peal, seega õigete juppidega peaks kõik ära mahtuma. Stabikas võib 3.0d-l suurema kaarega olla, sel juhul pead selle ka ära vahetama.
Vasta
#3
Eks stabika saan ära võrrelda kergelt aga kardan et seal mingi muu probleem veel, ülalt ka jube ligi, võimalik et uusi patju vaja mootorile.

Peab vaatama kas 603 käpad erinevad 602 omast siis, mootoril ja tulemüüril oli nii 5 cm vahet kui korrektselt meeles.
Siis aga tekib see probleem et kasti padi jääb taha poole pingesse, kardaanil usun et nuutidel mängimise maad veel jääks.
Tuletades meelde kuna sai doonorilt ka pikem gaasi tross ümber visatud siis see jäi mootori juurest jube pingesse nagu oleks lühike, käppade vahe võib olla tõesti probleem.
Iseasi palju see mul ruumi juurde annab, 2-2,5 cm ?
Vasta
#4
Pead vahetama käpad ja käigukasti kronsteini, tõenäoliselt ka kardaani esimese osa.
Vasta
#5
Tänad kaasa mõtlemast erx000, üritan järgmine nädalavahetus lahata.
Kui kellelgi vaja minevaid juppe vedeleb võib julgelt ühendust võtta Rolleyes
Nimelt om603 käpad ning eeldan et kas om603 või om606 pealt kardaani esimene osa peaks sobima, käigukasti tala vedeles doonori autos vist
Vasta
#6
Viga jah käppades, om603/606-l mahub mootori ja tulemüüri vahele ainult näppud, om602-l mahub samma kohta terve rusikas. Käiguvahetus vardad pead ka lühemad panema, om603/606 või r6 bensukate omad, või ise nad lühemaks tegema.
Kui om606 tuli ka w124 kerepealt siis miks selle mootori käppasid ei kasuta? Peaksid olema samad mis om603 omad.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#7
(29-08-2016, 10:57 PM)Lääne Kirjutas: ...
mootoril ja tulemüüril oli nii 5 cm vahet kui korrektselt meeles.
...

Palju.

Tollijagu on originaalis ja veel vähem jääb ventilaatori tiivikust radikani. R6 on pikk...
Vasta
#8
Jah nüüd saan aru, ei teagi kas pikk nädalavahetus või loll pea.
Muidugi peavad 606 käpad sobima, viga oli selles et kasti kinnitus taga hoidis liiga ees.

Noh jah eks midagi, uuesti 606 käpad külge.
Õige kasti plaat peaks olema, kardaani peab siis lihtsalt leiutama hakkama, doonoril seda kaasa ei antud.

Tänud Smirk
Vasta
#9
Kastitala ikka said R6 oma? Seal on vahe sees. Samuti uuri doonorilt kardaani I osa. Pääsed lihtsamalt. Muretum oleks, kui mõlemad jupid samast võllist oleks - kahe kardaani paaritamisel võib võbisema jääda.
Vasta
#10
Kastitala jah doonoris nägin vedelemas, kardaaniga on selline lugu et all on ainult tagumine osa, esimese osa on eelmine omanik koos kastiga kaasa viinud.
Eks nädalavahetus teen muud asjad ära ja jääb auto kondi mootoril veerevaks, otsin kardaani alles kui muu paigas.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 89 Eile, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  S124 dexter 0 73 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 701 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
  w212 350cdi kellade vahetus trooja6 2 1,424 08-11-2020, 04:40 PM
Viimane postitus: Black66
  MB W211 stange vahetus. PRE-FACELIFT TeccccccH 2 2,052 20-10-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: markoH
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,465 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,336 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,386 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  s124 generaatori viga Poisike 2 1,900 24-07-2019, 11:14 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne