Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210, 320Cdi, 2000 - Zandr
Autor Sõnum
Zandr Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
W210, 320Cdi, 2000 - Zandr
Tere MB foorum, sai endalemõned kuud tagasi toodud üks "kurbik". Siiani on sõita tore, kuid kuna kummitamas on mõned erinevad vead, siis pöördun siia, et ehk mõningast abi saada. Aga masinast:
Mark: Mercedes-Benz 320Cdi T
Väljalaskeaasta: 2000
Läbisõit: 400000
Mootor: 3.2 turbodiisel
Lisavarustus: Avantgarde varustuspaketiga, enamus asju mida hing ihaldas on rohkemal vähemal määral olemas.
Vead:
  • Valuveljed vajavad pinki
  • Kont võiks talve tekitada
  • Püsika kala tuleks üles leida
  • Juhiukse elektri võiks korda teha
  • Klaasipesurid tahaks normaalselt toimima saada
  • Rooste vastane võitlus maha pidada

Plaanid: Eelnimetatud vead võiks alustuseks likvideerida, sellele lisaks kuluks ära ka uus esiklaas.

Tehtud: Siiani on vahetatud juhi poolne ülemine õõts ja sama nurga rattalaager, uus õhulugeja, et pill väärikalt edasi käiks, starteri remont, B-hooldus suuremas mahus ja akvaariumi eemalduskit lisatud.


Murekohtadest lähemalt:

Kont ei toimeta kuidagi, gaasid on sees, aga pump järgi ei võta. Kuna ninnu on masinal kohati nipukate najale üles ehitatud, siis ehk tuleb viga otsida lahtisest pistikust kusagil- loota ju võib.

Püsikas jaurab. Linnakiirustel jääb valdavalt peale, aga maanteel peale ei jää. Selline tunne nagu poleks vaakumit piisavalt, aga nagu ma kuulnud olen siis sellel kerel selleks vaakumit ei kasutatud. Mida kahtlustada, kehva ühendust kusagil?

Klaasipesuri jama on ka tüütu. Taob teine kaitset nr 43(mälu järgi)läbi. Mootor toimib, sest hetkel tulepesuri pistik järgi. Kust lühist otsida enam ei tea, kuna kui kaitsmekarbist pistik tagant ära võtta lööb ikka kaitsme läbi. Kuidas täpsemalt töötab selle masina pesuri impulss kangi pealt?

Hehh, rohkem nagu ei oskagi kohe alguses midagi mainida. Eks ma vastalt teen ettekandeid kui midagi muutuma peaks, aga igasugune nõu on oodatud.
06-08-2016 12:03 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Zandr Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: W210, 320Cdi, 2000 - Zandr
Kahjuks on viimasel ajal jube kiire, et masinaga otseselt tegeleda. Vahepeal vahetusid olude sunnil mu 17" veljed välja 18" vastu. Ehk sügise poole on aega rohkem nokkimiseks.

Ahjaa hetkel otsustas püsikas jälle tööle hakata, eks naudin kuni saan.
[Pilt: 20160814_170427_cr.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 03-09-2016 09:18 PM Zandr.)
25-08-2016 01:01 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hellrix Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 468
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #3
RE: W210, 320Cdi, 2000 - Zandr
Püsika viga oli ilmselt ratastes. Kas eelmised olid kõik ühte mõõtu? Enda E-l kui varuratas all oli, töötas püsikas samuti ainult väikestel kiirustel.
25-08-2016 08:49 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,132
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #4
RE: W210, 320Cdi, 2000 - Zandr
Kliima veakood(id) tuleb ära kustutada, enne ei hakkagi see tööle isegi korras süsteemipuhul.
25-08-2016 09:57 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Zandr Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: W210, 320Cdi, 2000 - Zandr
Püsika viga oli ilmselt jahh ratastes.
Hetkel on ilmselt suurimaks mureks tuuleklaasi pesurid. Nimelt ei lase need vett peale. Viga on selles, et midagi mis on ühendatud kaitse nr 43-ga, on seotud lühisega. Veepump on kontrollitud ja töötab, juhtmed ka terved, kui releekarbi alt lahti ühendada pistik mis on seotud pumbaga siis taob ikkagi kaitset läbi kohe kui süüde sisse keerata. Kuna elekter ei ole mu suurim sõber, siis ei ole hetkel jõudnud ka rohkem süveneda, aga ehk oskab keegi suunda kätte näidata?
03-09-2016 09:27 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 42 9,769 Eile 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 52 10,140 27-09-2019 08:49 AM
Viimane postitus: OberHenn
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 89 28,264 27-06-2019 04:00 PM
Viimane postitus: indumen
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 1,302 14-02-2019 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W203, C180, 2000, Karlapoiss Karlapoiss 35 24,612 27-09-2018 10:00 AM
Viimane postitus: Karlapoiss
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 34 13,213 27-06-2018 04:40 PM
Viimane postitus: defekt
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 208 129,019 06-01-2018 05:28 PM
Viimane postitus: TonyT
  Mercedes-Benz ML270CDI, 2000, w163 - Lenox Lenox 0 1,038 25-09-2017 10:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 15,721 12-05-2017 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 1,429 09-04-2017 01:04 PM
Viimane postitus: Uku

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog