Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W202, OM605 '97 - pukkko
#1
Keretüüp - w202 sedaan,
Mudel - C250 TD
Mootor - OM605 110KW
Käigukast - automaat
Aasta - 03/97
LS - 272k, Eestisse tuues 2005 aastal 130k, eestis keritud pole aga enne seda eeldan et kindlasti
Värvus - hõbedane
Varustus - vändaga aknad 4x, kesklukk, püsikiiruse hoidja, konditsioneer, tagaistme peatoed allaklapitavad, 6x kõlarid, juhiistme seljakumerus ja säärepikendus õhuga


Sain siis auto omanikuks vist tänu sõpradele, kes omavad ka mersut. Mersupisiku sain neilt. Auto24 tavaliselt vaatasin ikka BMW-si kuid viimasel ajal sai ikka järjest rohkem mersusi vaadatud. Silma hoidsin peal W202, W124 ja W210l. Üks õhtu järsku nägin siis enda masina kuulutust, sai sõpradele saadetud, nad ütlesid, et davai homme lähme järgi. A24 kuulutuses oli kõik ikka väga ilus, pildid puhtad ja igatpidi pilli küüritud. Netist uurides leidsin Eesti pinnal 3 avariid. Helistades sai vene meesterahvaga aeg kokku lepitud ja Mustamäele vaatama mindud. Telefoni teel jutt oli et roostet pole ja masin väga hea..
Kuidagi liiga ilus jutt.
Kohale jõudes oli vaatepilt teine. "Roostet pole" väljendus vist selles et see on kivikaitse ja spray alla varjatud. Eusa_clap Sai natuke puuritud ja uuritud ja kere oli nagu ta oli, paar auku ikka kah ja amatöörlikud keretööd müügihetkeks. Sai ka kohe proovisõit tehtud. Auto seest väga mugav ja püsikas töötas, atm kast linnapildis väga mugav ka. (tipptunni ajal tegin proovisõitu) Emotsioon kasvas et tundub päris hea pill ja taskus juba raha sügeles. Sai veel siis uuritud ja puuritud masinat pärast proovisõitu ja käed löödud.

Koju sõites hakkasin järjest vigu leidma:

*Kast libiseb teiselt kolmandale, linnas oli väga väike libisemine aga maanteele jõudes ja peeneks andes ikka viskas korralikult läbi.
*Kont puhub igas asendis kuuma õhku
*Proovisõitu tehes tundsin, et gaasi maha lastes käib kolks läbi
*Seisupidur ei tööta

Aga sõita väga mõnus, istme asend hea, tuju oli ka hea. Õhtul tuttav avastas , et sisselaske kollel 3 polti puudu(ei tea kuidas ise ei näind, ju ei osand vaadata).

Järgmisel hommikul siis istun hommikul autosse, et maanteeametis ära käia.
Masin tööle ei lähe, peab käiama ja nagu ei luba ka. Lõpuks sain siis käima. Suretasin välja, panin uuesti käima ja siis läks nagu kellavärk. Järgmine hommik sama jama. Kütus vajub tagasi ehk siis kuskilt läheb õhk sisse. Uurisin seda sisselaske kolle anomaaliat. Kolmel pesal vindid maas, ühte auku kukkus polt peaaegu et põhja sisse. Veel kolm pihustipesa lekivad, kütust täis. (Tagasivoolud korras). Veel leidsin tagasivooli klapi kütusevooliku küljest. Ju siis kütuse tagasivajumine on probleem olnud pikemat aega. Pluss naljakas asi veel - tagasivoolu klapi leidsin ka kütte tagasivoolu küljest. Eelmine omanik on ikka aretanud.

Kokkuvõtteks võib öelda, et leidsin parajalt vigadega masina endale. Sai ka esimesest ehmatusest müüki pandud, kuid tahaks ikka korda teha ja ise edasi sõita. Sõidumõnu on masinal küll, tulles ise Audi 80 b3 pealt.


Proovin tasapisi masinat elule aidata ja sõitma saada ning kõik abinõud on rohkem kui welcome, sest endal alles teine masin elus ja esimene MB.Eusa_angel

Paar pilti ka
[Pilt: 99784-13441950_1218935171451630_670550394_o.jpg]
[Pilt: 73523-13446006_1218935238118290_1000027593_o.jpg]
[Pilt: 52573-13446025_1218936638118150_823755122_o.jpg]
[Pilt: 25796-13453160_1218935198118294_1907244694_o.jpg]
[Pilt: 63569-13460934_1218935141451633_752749592_o.jpg]
Vasta
#2
Masin peale ostu seisnud kuna käima ei taha hästi minna. Hakkasin siis uurima, kus viga peitub. Vahetasin küttefiltri juures asuvaid o-rõngaid, pihusti ülevoolud kontrollitud. Et äkki kahmab õhku kuskilt sealt vahele ja seetõttu vajub küte tagasi. Proovisin täna üle pika aja käima panna aga ei lähe. Ainult üks silinder korra paari sekundi tagant turtsub. Keerasin erinevaid pihusti torusi pealt lahti ja starterit andes kütust ei tule. Sellest ka küsimus kas sellel elektrooniliselt kontrollitaval KSP-l on sees mingi klapp mis ei pruugo kütust edasi anda? Kütusefilter kütust ilusti täis ja pumpa peaks kütus ilusti jõudma
nr 83 kütusetorus on väga suured õhumullid, pigem sellised 1cm pikkused kütuse lüngad. kas peaks sealt alustama? või see ei mängi rolli


[Pilt: 23228-OM605Pipes2.jpg]
Vasta
#3
83 on kütuse pealevool etteandepumbast filtrisse. Kui seal on õhumullid, siis on õhk ka KSP-s ja etteannet ei ole. Otsi õhuleke üles. Kehvemal juhul lekib etteandepump ise.

Kas sama jama on ka otse pudelist imedes?
Vasta
#4
Vahepeal siis tegelenud õhu probleemiga. Sain masina käima ja näha ikka, et õhku süsteemis liigub korralikult. Vahetasin kütusefiltri juures asuvad o-rõngad ära, ka jämefiltri peale ja ka alt väljuva. Rohkem o-rõngaid polnud käepärast. Sai ka üle vaadatud teisi plastiktorude o-rõngaid aga tundusid korralikud. Igale poole ei saand kätt vahele ka. Ikka õhk sees ja paremaks ei lähe. Süsteemist ka kütusesoojendi vahelt ära võetud ja otse pandud. Üldjuhul lekib enamjaolt see. Panin siis täna otse kanistrist tööle et välistada paagi ja põhja-aluse osa lekked. Ja ikka õhk sees. Tuleb vist ikkagi terve krempel välja vahetada KSP ja filtri ümbruses.

Ajutiseks lahenduseks, kuidas hästi käima läheks on see, et pargin nina veidi alla poole kui tagaotsa. Kuskilt UK foorumist lugesin, et aitab ning toimibki Rolleyes

Tegelesin veel ainult kuuma puhuva kondiga. Lappasin soojakraanid pealt lahti, puhastasin ära ja tagasi kokku. Kuskil viieks minutiks sain kõrvalistuja poole külma puhuma. Peab mingipäev veel seda uurima. Kuid arvan, et süsteem läbi seal. Koputasin peale ka aga ei midagi.

Piduripedaal hakkab ka ajaga minema lambajala moodi. Proovisin siis õhutada aga õhutusniplid tagumiste rataste juures nii kinni roostetand kui vist üldse võimalik.
Vasta
#5
(26-08-2016, 08:31 PM)pukkko Kirjutas: ...
Tuleb vist ikkagi terve krempel välja vahetada KSP ja filtri ümbruses.
...

Ainus kindel võimalus.

(26-08-2016, 08:31 PM)pukkko Kirjutas: Tegelesin veel ainult kuuma puhuva kondiga.
...
Kuid arvan, et süsteem läbi seal. Koputasin peale ka aga ei midagi.

Vool pistiku keskmisesse juhtmesse ikka tuleb? Äärmised kaks on kereühendused, mille katkestamisega noid klappe juhitaksegi. Loe PWM kohta...

(26-08-2016, 08:31 PM)pukkko Kirjutas: Piduripedaal hakkab ka ajaga minema lambajala moodi. Proovisin siis õhutada aga õhutusniplid tagumiste rataste juures nii kinni roostetand kui vist üldse võimalik.

Uued sadulad ei maksa miljonit ja on lahendus pikaks ajaks. Aga mina muretseks rohkem selle pärast, kust õhk sinna süsteemi sai...
Vasta
#6
Suvest on saanud talv ja väike teemavärskendus ei tee halba.
Suvel väga autoga ei liigelnudki. Sügisel alustasin kooliteed ja siis ikka mugavam liikuda autoga kui ühistranspordiga.
Auto sõidab, pidurdab, roostetab aga peamine, veab ühest kohast teise ning tee peale pole jätnud.
Külmade tulekuga sai ära vahetatud hõõgküünlad. Summutile sai uus kinnitus tehtud, kuna vana roostetas küljest. Puhuri probleemi lahendasin sellega, et sai ühel punnsilmal soojakraanid maha keeratud ja endale pandud ning toimib väga efektselt.

Paar probleemi on, mis igapäeva elu veidi segavad. Tagasillast tuleb mingi laks läbi kere kui kiirendades järsult gaas maha lasta. Väga suur niiskus, mis mitte kuidagi salongist välja ei lähe. Pigem seda tuleb juurde, kui puhur käima panna. Vahetasin salongifiltri uue vastu, kuid tulemust ei andnud. Järgmisena vaatan/uurin üle konditsioneeri kuivataja. Äkki laheneb selle juures see probleem.

Aga muidu masin teeb tööd hästi. Hommikul käivitub ilusti, soojaks läheb kiirelt. Kaugtuled on 5+, pole ühtegi hõõgpirniga originaal kaugtuld nii hästi valgustamas näind. Mitmed inimesed on öelnud, et käib ka väga pehmelt. Ise ei oska seda kohta kommenteerida. Kütusekulu kuskil ca 9L. Sõidan enamasti maanteed, pole ka just väga kerge jalaga. Mis väga maantee sõidu juures meeldib on piloot ja mootoripöörded väga viisakad.
Arvan, et vähem kui tuhande raha eest teeb tööd küll.

Paar pilti kah jutuvadale.

[Pilt: 57754-15354086_1370131132998699_1793481118_o.jpg]

[Pilt: 69983-15354094_1370131176332028_1532496133_o.jpg]

Päikest!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 284 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,172 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 12,917 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,019 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000 erx000 304 349,135 15-08-2021, 10:36 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,216 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 49,688 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 20,447 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  W202 C36 AMG tommyboy 35 45,605 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy
  w201,1988,om605-Stev Stev 56 54,804 09-02-2016, 05:20 PM
Viimane postitus: Stev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne