Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 temp liiga kõrge
#1
probleem siis selline et temp tõuseb üle saja aga 120-neni päris ei tõuse jääb sinna vahele pidama.
Vasta
#2
Tere,

Paha ei teeks kui kirjutaksid, mis mootoriga auto on, sest jahutussüsteem on neil väga erinev.

6-silindriliste puhul on tüüpiliseks murelapseks ventilaatori viskosidur, neljasilindrilistel ventilaatori magnetsidurit lülitav temperatuuriandur jne.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#3
Vabandust ununes 3.0 132 kw
Vasta
#4
Proovi mootori ventikat käega keerutada (seisva mootoriga siis Smile), kui tiirleb vabalt siis visko läbi.
Turbo
Vasta
#5
Muidugi täiendaks seltsimeest, et külma mootori puhul keerleb ventilaator vabalt nagunii. Ma üldse ei ole kindel, kas visko korrasolekut on väga lihtne niisama kontrollida. Küll soovitatakse selleks ventilaatorit keerutada, küll ajaleherulliga kuuma töötava mootori ventilaatorit peatada proovida ja Saksamaa foorumlased on kohati koguni veendunud, et mõõta tuleb ventilaatori pöörlemiskiirust mootori teatud pöörete juures.

Üldiselt tunduvad kõik variandid enne veenvat tõestust üsna posimisejutuna ja viskoga ventilaatori tegeliku töökorra selgitamiseks võiks keegi targem lausa juhendi kirjutada.

Selge on see, et viskoprobleeme on suurema mootoriga vanadel MB-del lademetes ja mitmete kogemus ütleb, et isegi esindusest uue tellides pole kindel, et see õigesti toimib. Seega karjuv vajadus korrektseks diagnoosimismeetodiks oleks turul justkui olemas.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#6
Kõige parem lahendus on see visko üldse minema visata ja korralik el. Vent panna.
Vasta
#7
Jääksin kubiliuse mõtte osas eriarvamusele. Kõige parem lahendus enamasti ei ole iseehitatud auto. Eriti vanemate masinate puhul, kus originaalseisukord on auto hinna säilitamisel oluline argument.

Kuid see selleks. Antud auto omaniku probleem võib taaskord tuleneda viskosiduri töölepingu lõppemisest. Vähemalt sümptomid näivad sellised olevat. Ka kliimaseadmega seotud elektriventilaatorite mittekäivitumine enne "paanikatemperatuuri" saavutamist põhjustab suhteliselt sarnast kuumenemist.

Kui suudad selle jama millalgi ära diagnoosida ja lahendada, oled tubli mees ja jaga kindlasti kogemust ka teistega.

Tauno
Vasta
#8
Tiivik pöörleb ikka suhteliselt jäigalt kui käega keerutada
Vasta
#9
minu 2.6 sel mootoril on ka palava ilmaga seal 100+ kraadi tembi näit ja kõrgrmale ka ei kipu minema,arvan,et võib ka täiesti normaalne olla tänaste temperatuuride juures ?! vblla tõesti visco ka minu pillil juba vaikselt suremas aga hetkel küll ei näe vajadust,et peaks vahetama.Keema veel ei lähe igatahes,võimalik,et kell peksab ka veits segast !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#10
Omast kogemusest on nii, et kui visko on "lõdva" ja jahutus probleem(need asjad peaks koos olema) siis selle vahetusega on mured lahendatud. Aga kui antud hetkel asi "tihe" siis ma ei tõttaks seda vahetema ja vaataks termostaadi poole, viimane ei tohiks olla väga kallis ja vahetus pole keeruline.
Radikas ka võib veel süüdlane olla aga enne veenduks kahe eelmise asja korrasolekus.
Turbo
Vasta
#11
Mul küll diisel aga erilist vahet pole, uue viscoga 90 kraadi juures teeb ventikas kohapeal gaasi andes "lennuki" häält, ilusti kuulda kuidas ventikas kaasa käib. Külmast peast kohapeal ventika kruttimine ei näita midagi, mul vana visco oli kohapeal näpuga keerates sama tihke nagu uus aga kuumast peast sai käiva mootoriga näppudega kinni pidada. Kui on kahtlus siis pange lihtsalt uus visco ja korras, odavamad 40 euri, kallimad 60-100 euri. Kui temp näitab 100 siis lahtise kapotiga gaasi andes peaks päris kõvast tuult keerutama, kui gaasi andes õhuvool ei suurene siis visco läbi.
Vasta
#12
Minul autoks w201 ja visko ei toiminud. Mõtlesin, et visko õhtal. Siis otsisin üles anduri juhtme ja ühendasin sinna voolu järgi ja õhk imet! Visko järgi nagu naksti...
Vasta
#13
(20-07-2016, 12:48 PM)Daniel Kirjutas: Minul autoks w201 ja visko ei toiminud. Mõtlesin, et visko õhtal. Siis otsisin üles anduri juhtme ja ühendasin sinna voolu järgi ja õhk imet! Visko järgi nagu naksti...

Siiski mitte visko, vaid elektromagnetsidur, mis tõepoolest kaasavedamiseks temperatuuriandurilt voolu vajab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 100 Eile, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 126 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 352 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 180 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,703 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 363 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 607 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 710 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 527 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne