Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W203 ABS/ESP/BAS
#21
Kui esp viga aktiivne, siis on käiguvalits ka P asendis lukus....
Kohapeal seistes, mootor töötab, mõnede minutite pärast süttib ABS tuli.
Kast jätab selle käigu sisse, mis parasjagu jäi....tavaliselt muidugi 3. käik.
Korraks mõtlesin, et kast on asjasse seotud ja kaob info liikumine plokkide vahel.
Rooli pealt ei saa ka käike vahetada.

Sõidu ajal saab süüte välja keerata ja uuesti restart mootoriga pidurdades.
Tavaliselt kaob mõneks hetkeks viga, spido hakkab kiirust näitama, kast vahetab käigu järgmisele....õnneks on peaülekanne suht pikk, linnas saab 1 või 2 käiguga sõita.
Mingil hetkel ei aita ka restart enam.

Hetkel pole Star’i ka käepärast.

Asi hakkas pihta pärast küünalde/küünlajuhtmete ja õhufiltrite vahetust...seost nagu poleks, või siiski....
5-8 silindri poolel võisin käega kuhugi vastu minna, aga kontrollisin kõik juhtmestiku ja pistikud üle, ABS ploki masskaabel ka korralikult puhastatud.
Süütesüsteem ei peksnud üle vms, lihtsalt hoolduse mõttes vahetasin.

Abs viga tuleb soojenedes. Kunagi pole jahedana jebinud.
Kusagil 50-60 kraadise tempiga hakkab jukerdama.

Kas kastis sees olev elektroonika plaat (konduktorplaat?) võib ka miskit sellist teha?
St avaldada mõju ESP/ABS süsteemile.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#22
Kui mul rooliasendi andur jupsis siis oli nii, et algul ta süttis ainult jahedate ilmadega ja kohe nii kui auto käivitasin ta ka kohe süttis. midagi ei pidanud näppima. Soojade ilmadega ei teinud seda, vaid lihtsalt söidu aeg kadus teine kord püsikas ära. Löpus süttis iga kord nii kui mootor käivitus.

Kusjuures mul vennase 211 oli alles hiljuti selline pull, et ka jupsis tal seal abs ja esp. ja siis helistas mulle, et jäi tee äärde kuna kast läks lolliks. Pildus käike jne. jutu järgi, kuni läks avariise. Ma soovitasin tal ABS andurid üle kontrollida, sest meelede jäänud et kast saab ka miskit infot rataste kiirustest. Peale vigase tagumise ABS rönga vahetust sõidab endiselt. Kui Sul ABS süttib esmalt, siis vöib täitsa olla et seal ringis kuskil sul mingi koterman elabki. Sul vist see suure mootoriga AMG ka. Täitsa töenäoline, et kast saab mingit infot kuskilt. Mul on need 203 mölemad ju käia mootoritega üks bens 1,8 ja teine 2,0 cdi. Viimane veel manuaal ka.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#23
Eks peab ikkagi diagnosti tegema, kuigi vist isegi millalgi tegin ja viga oli ühenduse puudumine ESP mooduliga ja kogu lugu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#24
(28-05-2017, 12:08 PM)raksike Kirjutas: Kas kellelgi on soovitada Tartus või Tartu lähedal mõnda töökoda/isikut, kellel oleks normaalne aparaat, millega lugeda MB veakoode? Kogemuste järgi ütleks, et need kelle juures olen varasemalt käinud, siis nende arvutid on kõik näidanud erinevaid vigu ja mitte probleemiga seonduvaid vigu ei tea miks aga nii on olnud paraku. Mis seadmed on üldse usaldusväärsed MB-le diagnostikat tegema?



Tartus täiesti STAR olemas. 5555 0958. hinnad head ja järjekord puudub.
Vasta
#25
Õhtust Kolleegid, W203 ESP mängib vimkat, nimelt pidurdab iseenesest paremat esimest ratast ja mingi aja pärast vasakut esimest ratast. Pidurdus toimub murdosa sekundil ja kangutab autot päris hullusti sel hetkel. Pidurduse hetkel ratas ei blokeeru, ilmselt ABS ei lase. Peale seda jääb põlema ainult ESP veateade, mootor seisma jättes, ning uuesti käivitades on viga kadunud ja kõik toimib jälle. Augustis tegi 3 kolm korda nii. Ja siis oli vaikus kuni tänaseni.
Sõites õuealal. Nupust oli ESP"off" ja viskas ESP veateate - kollane hoiatus kolmnurk tuluke hakkas põlemise asemel vilkuma. Kui "ESP Off" nuppu vajutasin, siis pidurdas ABS raginaga ainult paremat esimest ratast. Auto uuesti käivitamisel oli veateade kadunud ja kõik toimis jälle nii nagu peab..
Hiljem trassipeal, ESP oli nupust off ja vingerpussi hakkas uuesti mängima hetkel kui suundusin mahasõidu ritta, ning õrnalt pidurit vajutades pidurdas ABS max-out jõuga paremat esi ratast. 3x pumpasin piduri pedaali(iga piduri pumpamis kord rakendus ainult parema ratta ABS), ESP hoiatus tuli kustus ära ja "ESP Off" nupp ei funganud. "Suurel" ekraanil kiri "ESP Malfunktsioon - Weg Serviss" jäi kuni järgmise käivituseni ja CruiseControl ei toiminud.
Kettad-klotsid on korras, sild paigas, rehve ei söö ja rool on sirgelt. Sõites ei kisu ega otsi teed. Pidurid on ühtlaselt soojad, ning visuaalsel vaatlusel paistab, et pidurid rakenduvad ühtlaselt. Süüde sisse pannes kõik hoiatus tuled lähevad põlema ja käivitusel ilusti kustuvad ära nii kuidas Hans on paika pannud.
ABS/BAS veateadet selle märuli hetkel ei anna ja ka juurdepääs nö. peidetud menüü juurde jääb alles.
Sõbralt laenasin uhket Bluetooth OBD rüparaali, aga ühtki veateadet too ei leidnud ei enne, ega pärast.
Pidurivedelik tegelikult näeb veits imelik välja, aga kogus on paigas.

Kas kõige loogilisem viga võib olla esimestes ABS/kiirus sensorites? Või kõlab selline trikitamine, pagasiruumis asuvas kahes moodulis?
Välismaa MB-Foorumeid pähe õppides ei märganud ühtegi sellist arutelu kus kellegi oleks auto käitunud üks-ühele nagu mul teeb..
Siit ka minu soov ja unistus, ehk siin on kellegil fancy diagnost-rüperaal mis suudab välja õngitseda mis põhjustab ratta pidurdamist, ning ka mõista mida vaja teha, et asi korda saaks.
Otseloomulikut ma tasuta ei loodagi läbi lüüa, aga eeldus odavamalt pääseda kui teenindusse minnes.
Tallinnas tulen ise diagnostika seadme juurde.

Lugupidamisega,
Kristjan.
+372 5 null 80 978

E: Ca. kuu tagasi läksid ühe matsuga läbi kõik kundepoolsed tagatule pirnid. (Ilmselt neil pole omavahel seost)
Vasta
#26
Vaata diagnostikapakkujate teemast paslik STARiga toimetaja välja ja uurige, mis tegelikult toimub. Millegi lahjemaga sealt reaalinfot välja ei loe.
Vasta
#27
Hei

On keegi ABS/BAS/ESP veast jagu ka saanud juba? W203 Sedaani 2.1CDI Manuaal ABS,ESP ja BAS vead ees kompuutris. Käis kunagi ka suvel remondis ja peale seda sai umbes nädala sõita nii et viga ei olnud ja peale seda tuli viga tagasi. Vahetatud on peale seda ABS aju ja midagi ei muutunud (Õpetatud pole ei tea kas peabki?) Järgi sai pandud Launch (maksab kõvasti kuid kas ka ausat infot näitab?) ja veakoodideks on ESP _Electronic stability program C1000 Check control Unit N47-5(ESP and BAS Control Module) ning imelikud numbrid andurites. ABS andurid (Kõik 4) näitavad seistes 0.66km/h ja kui sõitma hakkad siis on kõik võrdsed ja 101 N64(ESP yaw rate sensor) mis näitab degree/s loobib suvalisi numbreid 0-134.36ni. Läbi Launchi sai ka nuppude, pedaalide ja rooli tööd jälgitud ning nendega tundus asi okei. Peale veakoodide kustutamist kadus paar käivitust ABS viga ära ja kompuuter näitas ainult ESP JA BAS Visit Workshop kuid tänaseks on kompuutris vigu 3 (ABS, BAS, ESP).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 129 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 150 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 229 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  CL203 ABS-EPS-BAS Sannuuu 5 577 01-05-2023, 01:30 AM
Viimane postitus: Sannuuu
  w203 kontrollid maha merce 3 502 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 480 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 360 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 821 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  C220 w203 ESP / COOLANT MercedesBenz 6 891 11-09-2022, 12:32 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 6 1,310 13-03-2022, 06:41 AM
Viimane postitus: madka007



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne