Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221 airmaticu probleemid
#1
Tere

W221 , 2009 aasta masin. Asukoht Tartu.
Algas probleem sellest ,et vahepeal lasi masina esiosa allapoole.
Siis tekkis järgmine anomaalia ,et üldse ei tõstnud enam ülesse ja hakkas põletama läbi 45A peakaitsmeid , lõi läbi koguaeg vahepeal ka 2-3 kaitset päevas. Sai auto Silberis kontrollitud nemad õhulekkeid ja midagi muud ei tuvastanud, nende põhjus oli et kompressor läbi , sai kompressoril vahetatud harjad ära ja testitud kontrollitud , enam kaitsmeid ära ei põleta aga auto kompressori poolne külg langeb juba mõne tunniga alla.
Kuidas saaks kontrollida klappe vms mis on veel õhusüsteemis kuna auto ls on 123000 km siis ei usu ,et veel amortide vahetus vajalik vaid äkki on mingi klapiteema või midagi muud sellist?

Autocom andis vigadeks veakoodid : Pressure release valve (kood 5260) Hydraulic Pressure unit leakage(kood 5288) ja Suspension strut pressure is implausible(kood 5287).

Tänud ette kes oskab kusagile poole juhatada.
Vasta
#2
(10-05-2016, 10:50 PM)pirnikas Kirjutas: ...
Sai auto Silberis kontrollitud nemad õhulekkeid ja midagi muud ei tuvastanud, nende põhjus oli et kompressor läbi , sai kompressoril vahetatud harjad ära ja testitud kontrollitud , enam kaitsmeid ära ei põleta aga auto kompressori poolne külg langeb juba mõne tunniga alla.
...

Tartus peale Silberi mujale minna ei ole. Mina lähekski sinna tagasi ja nõuaks aru, mille eest ma maksin, kui nende sõnul leket ei ole aga auto alla vajub. Ise tahavad olla firmateenindusRetard
Vasta
#3
(11-05-2016, 08:41 AM)v6sa Kirjutas:
(10-05-2016, 10:50 PM)pirnikas Kirjutas: ...
Sai auto Silberis kontrollitud nemad õhulekkeid ja midagi muud ei tuvastanud, nende põhjus oli et kompressor läbi , sai kompressoril vahetatud harjad ära ja testitud kontrollitud , enam kaitsmeid ära ei põleta aga auto kompressori poolne külg langeb juba mõne tunniga alla.
...

Tartus peale Silberi mujale minna ei ole. Mina lähekski sinna tagasi ja nõuaks aru, mille eest ma maksin, kui nende sõnul leket ei ole aga auto alla vajub. Ise tahavad olla firmateenindusRetard


Hetkel sai ise tuvastatud (vist)? viga , ülevalt kus amorti läheb sisse õhuvoolik siis seal üks vasest n.ö sisend sealt lekkis korralikult sai see vahetatud ja sealolev kummitihend ka mis oli katki. Vaatab mis hommikuks teeb auto.
Vasta
#4
Kui ikka märgatavalt vajub, siis on ilmselgelt kusagil leke. Aga liiga ei tee ka uus kõrguste kalibreerimine, minul peale kompressori vahetust olid väärtused paigast.
Vasta
#5
Hetkel siis 6 päeva ja auto püsib probleemideta üleval. Nii ,et "margiesindus" võib oma spetsialistidega kukele minna.
Õhuleket ei tuvastatud Smile

Arvatavasti peale seda kui oleks vahetanud nende soovitusel kompressori siis oleks järgmiseks öeldud ,et amort vajab vahetust jne Smile
Vasta
#6
Aitas kõige tavalisem seebivesi ,et tuvastada probleemi Smile
Vasta
#7
Palju Sa seal silberis maksid selle nalja eest? Oleks pidanud laivi sõitma ja kohe näitama kus see leke on. Töötan ise ka esinduses ja vahepeal saan päris hästi mõnest asjast aru....aga siin tundub, et auto lihtsalt seisis garages ja ei tõstetud kapottigi üles Big Grin
Vasta
#8
Minul oli selline kummaline asi airmatic vedrustusega S500, W221, 2006a., et aeg-ajalt viskas ette malfunction (kollase märgi nool üles) ja seejärel läks auto vedrustus hetkega täiesti jäigaks, nagu poleks amorte ollagi. Suretades auto välja ja taaskäivitades viga kadus ning sai sõita taas 40-100km kuni kordus kõik algusest peale. Auto alla ei vajunud, jäi õige kõrguse peale, ainult vedrustus muutus täiesti jäigaks. Võrreldav sellega nagu auto oleks tõstetud pakkude peale ja üritad teda õõtsutada. Seda jama tegi ta nagu eelnevalt öeldus kord kuus ja ühel päeval. Kevadel andis kompressor otsad ja lasin uue paigaldada, ning arvasin, et ehk selles see viga peituski, et kompressor oli läbi saamas kuid paraku eksisin. Juba 2-3 nädala pärast oli taas ees tuttav malfunction hoiatus. Külastasin siis Soomes Veho autot, Rootsis ametliku MB esindust. Hiljem Eestis külastasin Silberautot, MBAbi ja DMG autot aga kusagil viga ei leitud. Isegi diagnostika ei näidanud, et airmatic oleks mingi vea salvestanud. Kummalisel kombel on nüüd möödas vist juba 3-4 kuud ja enam pole ta sellist asja teinud. Kõik toimib nii nagu peab. Kõige pikemalt on auto seisnud 4 päeva ja alla pole ta üldse vajunud ja kui nupust tõsta, siis pakun, et umbes 10 sek. on auto üles tõstetud. Mis see viga oli/on ei tea siiani keegi, ainult auto ise Eusa_angel
Vasta
#9
(17-12-2016, 08:35 PM)onu_siim Kirjutas: Millist Rootsi esindust külastasid?

Põhja-Rootsis Luleå's
Åke Eriksson Bil AB
Vasta
#10
See, et ta täiesti jäigaks ennast teeb, on normaalne, see on selle auto õhkvedrustuse avariirežiim. Suletakse amortides asuvad klapid, et õhk/rõhk sisse jätta, "vedrustus" kaob.
Erinevalt W220-st, mis täiesti lääbakile vajus, on W221 edasi sõidetav.
Mõnusalt jäigaks läheb, siledal teel jube hea sõita.
Priit - kas Star näitas kiirendusanduri viga? Minul põhjustas seda kunagi parempoolse esimese (longitude sensor) kiirendussensori viga. Viga lükkas vedrustuse avariirežiimi.
Kui kunagi satud arvuti taha, vaata nende ajalugu.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
(17-12-2016, 06:12 PM)PriitKre Kirjutas: Minul oli selline kummaline asi airmatic vedrustusega S500, W221, 2006a., et aeg-ajalt viskas ette malfunction (kollase märgi nool üles) ja seejärel läks auto vedrustus hetkega täiesti jäigaks, nagu poleks amorte ollagi. Suretades auto välja ja taaskäivitades viga kadus ning sai sõita taas 40-100km kuni kordus kõik algusest peale. Auto alla ei vajunud, jäi õige kõrguse peale, ainult vedrustus muutus täiesti jäigaks. Võrreldav sellega nagu auto oleks tõstetud pakkude peale ja üritad teda õõtsutada. Seda jama tegi ta nagu eelnevalt öeldus kord kuus ja ühel päeval. Kevadel andis kompressor otsad ja lasin uue paigaldada, ning arvasin, et ehk selles see viga peituski, et kompressor oli läbi saamas kuid paraku eksisin. Juba 2-3 nädala pärast oli taas ees tuttav malfunction hoiatus. Külastasin siis Soomes Veho autot, Rootsis ametliku MB esindust. Hiljem Eestis külastasin Silberautot, MBAbi ja DMG autot aga kusagil viga ei leitud. Isegi diagnostika ei näidanud, et airmatic oleks mingi vea salvestanud. Kummalisel kombel on nüüd möödas vist juba 3-4 kuud ja enam pole ta sellist asja teinud. Kõik toimib nii nagu peab. Kõige pikemalt on auto seisnud 4 päeva ja alla pole ta üldse vajunud ja kui nupust tõsta, siis pakun, et umbes 10 sek. on auto üles tõstetud. Mis see viga oli/on ei tea siiani keegi, ainult auto ise Eusa_angel

Minu auto sai samasuguse tembuga hakkama, diagnoosi pani viimaks Peterburi teel olev MB Abi. Üks solenoid näitas viga, asi lahendus kehvakese ühenduse korrastamisega.

Vasta
#12
Nagu aru saan ei tohiks siis auto näiteks ööga absoluutselt langeda? Mingil põhjusel vajub minu autol ööga nina allapoole. Vahel olen kuulnud autost välja astudes, et laseks nagu kusagilt klapist hetkeks survet välja. Siiani pidasin seda normaalseks. Eusa_doh
Vasta
#13
(18-12-2016, 12:29 PM)Rolz Kirjutas: See, et ta täiesti jäigaks ennast teeb, on normaalne, see on selle auto õhkvedrustuse avariirežiim. Suletakse amortides asuvad klapid, et õhk/rõhk sisse jätta, "vedrustus" kaob.
Erinevalt W220-st, mis täiesti lääbakile vajus, on W221 edasi sõidetav.
Mõnusalt jäigaks läheb, siledal teel jube hea sõita.
Priit - kas Star näitas kiirendusanduri viga? Minul põhjustas seda kunagi parempoolse esimese (longitude sensor) kiirendussensori viga. Viga lükkas vedrustuse avariirežiimi.
Kui kunagi satud arvuti taha, vaata nende ajalugu.

Viga oli esimeses vasakus kere kiirendusanduris. Ta küll pikalt töötas taas aga kõige ebameeldivamal ajal tagus segast. Just kui saad maanteel 10-15 autost mööda siis viskas vedrustuse tagant ära ja pidid seisma jääma tee äärde. Loomulikult kõik sõitsid sinust jälle mööda)) Andur polnud kallis, 100€
Vasta
#14
(20-07-2017, 11:23 PM)onu_siim Kirjutas: Kuidas veani jõuti? Eelnevalt vist asjakohaseid veakoode polnud?

Mai keskel hakkas taas see jama pihta ja nüüd Silberis öeldi kohe, et 9 korda on seda viga näidanud eilse seisuga. Pool aastat pole ta seda viga näidanud ja ega siis ei saa ka mingit veakoodi kusagil olla. Kuidas seda Veho ei leidnud ei oska öelda aga eks Vehos kustutati arvatavasti vead ära ja ega siis Rootsis ka midagi ei leitud. Tegelt eelnevalt ka Rolz andis vihje mis seda viga põhjustab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 9,310 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 359 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 2012 S klassil rool vibrab 2012 S klass 3 254 22-12-2023, 11:24 PM
Viimane postitus: jsv
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 7,692 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W221 s450 lisa varustuse nimekirja soov haamer 2 273 09-09-2023, 12:26 PM
Viimane postitus: haamer
  W221 S600 V12 kummaline heli indrek 4 337 13-06-2023, 07:36 PM
Viimane postitus: v6sa
  W221,320,2008a elektrikala S3pp 1 914 13-06-2023, 12:50 PM
Viimane postitus: S3pp
  W221 4-matic esiamordi šarniir mersumees10 4 609 11-03-2023, 12:10 PM
Viimane postitus: mersumees10
  W221 2005 bluetooth võimalus ? m2ikret 3 592 02-03-2023, 10:13 AM
Viimane postitus: m2ikret
  W221 s500 2007 käigukasti teema W212 e500 26 2,399 05-11-2022, 10:57 AM
Viimane postitus: W212 e500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne