Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
clk 230 w208 1999a signa probleem.
#1
Tere.
Mure järgmine:
Autot omanud kuu aega. Selle aja jooksul pole ühtegi märki näinud sellest, et signa töötaks. Nüüd võtsin aku maha ja tagasi ühendades pistis sireen lõugama. Ja nii ongi! Enam maha võtta ei saa. Tahavaate peegli taga on miski plastik julla, kus hakkasid ka sinised tulukesed vilkuma ja konsoolil see nupp(konks ja auto ikoon) pani ka punase tule põlema. Varem pole need töötanud. Pagassis olevaid kaitsmeid proovisin ka igatepidi näppida. 2,4,5 peaks signaga seotud olema - need maha ei võta. Parempoolse esiratta võtsin maha ja vaatasin logari taha. Seal signa seadet ei olnud. Võtit proovisin "progeda" - Süüde sisse-välja oota 1minut, uuesti süüde-välja, oota veel minut ja siis 2 klõpsu nupul.

Lahe on muidugi see, et signa tööle hakkas, aga võiks viisakalt käituda. Ja lahe veel, et kui autole tugevamalt koputada, annab hoiatus piiksud. Aga kuidas nüüd asi korralikult tööle saada?

korraks nagu sain signa maha, kui kaitsmed (2,4,5) välja võtsin. Mootori sain käima panna ja puha, ei pistnud lõugama. Aga kui seisma panin ja proovisin kas pult töötab, tuli välja, et ei tööta. Uuesti aku klemm maha ja kui peale panin kukkus jälle karjuma.

Mitu korda on pult töötamast lakanud. Siis on kasu olnud sellest "progemisest"(süüde sisse - välja, oota..uuesti...)

Ideid?
Vasta
#2
pildid mini suuruses, oih. Aga nagu näha, siis tegemist SHERIFF alarmiga. Ja eraldi pulti pole...

pildid

Tundub see toode olevat...
Vasta
#3
Kõik võtmed teevad sama kino?
Signaga peaks oma pult ka kaasa tulema. Kas see ka ei toimi?

Kui arvuti taha panna, kas siis on signa ja auto vaheline suhtlus näha?

Vasta
#4
(05-04-2016, 08:36 AM)v6sa Kirjutas: Kõik võtmed teevad sama kino?
Signaga peaks oma pult ka kaasa tulema. Kas see ka ei toimi?

Kui arvuti taha panna, kas siis on signa ja auto vaheline suhtlus näha?

Üks puldiga võti on autol. Signa pulti pole üldse...
Arvutit pole saanud taha panna, kuna auto veidi linnast väljas. Kas Mercedes-Benz originaal puldile saab ka signa mahavõttu õpetada?
Vasta
#5
(05-04-2016, 09:56 AM)supercharger230 Kirjutas: Üks puldiga võti on autol. Signa pulti pole üldse...

Jube julged mehed ikka - ühe võtmega on probleemid vaid aja küsimus.Eusa_doh

SmartKeyga ei saa enamus töökodasid hakkama. Loe otsingust seda nukrat teemat ja pane paarsada € valmis.Crybaby

Kuigi siin on koht müüjale valju verbaalse noomituse tegemiseks, soovitavalt koos näkkukandmisega koha peal: elektriautot ei müüda asjatundmatule inimesele ühe võtmega, rääkimata lisasigna pultidest ja programmeerimisvõtmest.Eusa_naughty

Kas autoga tulid kaasa paberid signa paigaldanud ettevõttest? Kui see ettevõte veel toimib, saad ka abi nende käest. Kui paberipatakat kaasa ei saanud, siis jääbki õpetuseks teistele: säärase signa maharookimine on ropp ja roojane töö, mille eest selle ettevõtnu tahab vastavat tasu saada.
Vasta
#6
Teine võti oli kaasas küll, aga ilma puldi nuppudetta (samas, polegi testinud kas auto käima ka paneb ikka)
Mingit paberipatakat kaasa ei saanud. Mõned aastad tagasi välismaalt toodud auto (Leedu).

Mis selles töös nii roppu on siis? Kui signablokk üles leida ja lahti ühendada? Võinoh....ei oska täpselt hinnata seda.


Vasta
#7
(05-04-2016, 11:09 AM)supercharger230 Kirjutas: Mis selles töös nii roppu on siis? Kui signablokk üles leida ja lahti ühendada? Võinoh....ei oska täpselt hinnata seda.

See sõltub sellest, mismoodi signa ja immo paigaldatud on. Kui on hästi paigaldatud, on juhtmestik auto juhtmestiku külge paljudest kohtadest poogitud ja korralikult ära isoleeritud, nii et salongi lahti võtmine, kogu selle puntra harutamine, isolatsiooni ning juhtmete eemaldamine, katkestuste kõrvaldamine, taas isoleerimine ja salongi kokku panemine on üsna ebameeldiv ja ajakulukas töö, mille eest küsitaxe ka vastav summa.

Kui piisax vaid signabloki ja immo tagant juhtmete läbilõikamisest, olex ju varaste elu väga lihtne ja neist blokkidest polex reaalselt midagi kasu (nagu vanemate VW puhul, kus tehase signa deaktiveerub uxeluku purux keeramise korral).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Niipalju kui mina näinud olen, siis aftermarket signad on olnud juhipool armatuuri alla pandud. Sealt võib siis leida näiteks originaal juhtmestiku lõigatud ja plokk kuskile vahele pandud või siis juhtme isolatsiooni maha kooritud ja mingeid signaale korjatud. Palju olen näinud nii, et on juhtmed kokku keeratud ja teibitud jne jne. Et pm kui roolialt selle katte ära võtad, siis ilmselt näed seda värki seal, kuidas seda nüüd maha võtta, siis seda ei julgeks öelda. Omal olen nikerdanud nendega ja on isegi asja saanud... Icon_razz
Vasta
#9
Varsti hakkan uurima. Proovin ploki üles leida ja siis vaatab edasi. Tahaks lihtsalt üürgamise maha saada esialgu(ja tulede vilkumise), siis vaataks edasi. Reaalselt saab ju uue puldi ka tellida ja siis ilmselt kuidagi olemasoleva signaga tööle panna. Uus pult oli ca 90eur. Enne räägiks mõne teadmaja mehega läbi, et kas ja kuidas oleks võimalik tööle saada.
Egas hullu ei oleks, kui ka lihtsalt signa eemaldada, sest niikaua olen sõitnud teadmisega, et puudub asi. Samas, hakkas jällegi see meeldima Rolleyes

Huvitav ongi see, et korraks õnnestus nagu signa maha saada ja isegi mootor käima panna(uksed sai lahi teha, ei pistnud lõugama). Ei ole kindel mida täpselt tegin aga kaitsmete ja aku klemmi eemaldamisega tegelesin. Aga siis ei teinud pult jällegi uksi lahti ja uuesti jebides läks jälle signa peale.

Edit: Töökaaslase arvuti saab ka külge panna, kui auto sõitma saan. Siis vahest selgub veel midagi...
Vasta
#10
Võtsin ruupuri vahelt ära. Sõitsin linna. Alguses vilgutab ca 30 sek tulesid ja siis jääb vakka. Teepeal vilgutab veel vahel, kui rohkem autot raputab Icon_smile

Proovisin veel vahepeal nii, et võtsin pagassis 3 kaitset maha. Need olid kõik seotud signaga, vähemalt juhise järgi. Samuti olid need seotud keskluguga ja mõndade asjadega veel. Kui uks lahti teha, hakkas siiski signa tööle. AGA, pult uksi lahti ei teinud(sest ilmselgelt, kaitsmed olid väljas)...siiski, vilgutas auto tulesid - lahti tegemise nupul vajutades vist 1 kord, ja kinni nuppu vajutades 3 korda, ehk siis nagu paneks signat peale ja võtaks maha. Huvitav. Samas, muud tolku puldist polnud.
Kas sellest võiks midagi järeldada?? Et siiski saaks seda orig. Mercedes-Benz pulti signa pealepanekuks/maha võtmiseks kasutada/ümber progeda???

Nüüd siis järgmine samm oleks esialgu shock sensor maha võtta, või siis timmida tundlikkus hästi maha. Et vilgutaks ainult suure raputuse korral. Rooli all on miski väike plastik karp olemas küll, kus punane ja roheline tuli vilguvad, kui autot raputada, seal ka 2 timmimis kruvi, kust ilmselt tundlikust timmida saab!? Kui selle karbikese lahti ühendasin, siis "shock sensor" jäi ikka peale. Nii palju nägin, et sellest jublakast läheb juhe mootori poole. Ju siis signaplokk ikkagi kuskil seal.
Rooli all seda polnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 71 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLK W209 bon 0 114 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CL203 c180 2002a Siduri probleem Silver Russki 7 330 03-07-2023, 06:41 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 590 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  W208 Keskluku vaakumi kolmik Tairo 1 591 12-08-2021, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz
  w208 manuaaliks dannuuu 3 2,053 25-08-2020, 11:02 AM
Viimane postitus: Lembit
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,068 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,657 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  w208 uksed MAV 2 2,462 02-06-2020, 11:25 AM
Viimane postitus: MAV
  W208 luugituled Daniel87 1 2,423 25-05-2020, 06:23 PM
Viimane postitus: Daniel87



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne