Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0 OM603 108kw > OM606 130kw STD
#21
Lõpuks sai 270cdi kast otsa pandud. Pump sai dieselmekeni 8mm 200cc. Seda jõudu peaks alguseks olema küll ja veel Eusa_angel aga kust te tellisite oma EGT kella ja mis turbo kellasid kasutad( enamus lõppeb 2 bari peal ära). Mõtlesin turbo kellade probleemi lahendada nagu e46. Panna katlamaja kellad 6barised Eusa_angel
(28-06-2016, 12:16 AM)erx000 Kirjutas: Mis kast lõpuks alla sai, 320cdi? Mis pump? Ma sain selle turboga 323kw/716nm rattast, alguseks täiesti piisav.Eusa_angel

Vasta
#22
Kuidas ehitus edeneb?
Naftapress.
Vasta
#23
Oled käima saanud? Koliseb hirmsasti tühikäigul ?
Vasta
#24
(31-01-2017, 02:56 AM)Kummijaan Kirjutas: Oled käima saanud? Koliseb hirmsasti tühikäigul ?
Suvel juba täitsa käis Eusa_drool tühikäigul pump koliseb palju ,kui võrrelda 5.5 elementidega. Hetkel põhimõtteliselt kapotialt on valmis.
Ma leidsin ühe video ka suvest kui veel kõik suht poolik oli. video peal väga sitt ilmselt kuulata tühikäiku.
https://www.youtube.com/watch?v=FLrHGorHIAk
Vasta
#25
Pöördesse käib küll päris teravalt võrreldes tava pumbaga see 606.
Naftapress.
Vasta
#26
(31-01-2017, 12:09 PM)arts24h Kirjutas: Pöördesse käib küll päris teravalt võrreldes tava pumbaga see 606.
Seda ta käib tõesti.

[Pilt: 28846-media-share-0-02-05-275efb129cfc60...585fdb.jpg],

Sai vahepeal endale ka esimene kutsikas muretsetud talveks. om601 oli enne vahel ,aga selle asendasin om605 83kw vabalthingava mootoriga. Plaan oleks panna 6mm elemendid pumpa ja väheke lõpp pööret tõsta. Hetkel tahaks vabalt hingavaks jätta ,aga diislile on siiski ikka turbot vaja. Eusa_drool
Vasta
#27
Pane turbo kindlalt ma proovisin enda pumbaga 1 päeva ilma föönita sõita see on ikka väga hull mis 6mm pumbaga tuleb kui boosti ei ole. Gaasi annad siis kaua aega tänav pime. Vaadates kuidas ma endal selle 601 juba sõitma sain siis võib sellest küll kiire relva saada. Kihutamist ei harrasta muidu aga mõned korrad ikka proovitud, üsna naljakas muidu nii jõuetu mootoriga nagu seda on 601 üsna kiirelt 200kmh sisse saada mis muidu täiesti mõeldamatu.
Naftapress.
Vasta
#28
(28-06-2016, 08:26 AM)karl7 Kirjutas: Lõpuks sai 270cdi kast otsa pandud. Pump sai dieselmekeni 8mm 200cc. Seda jõudu peaks alguseks olema küll ja veel Eusa_angel aga kust te tellisite oma EGT kella ja mis turbo kellasid kasutad( enamus lõppeb 2 bari peal ära). Mõtlesin turbo kellade probleemi lahendada nagu e46. Panna katlamaja kellad 6barised Eusa_angel
(28-06-2016, 12:16 AM)erx000 Kirjutas: Mis kast lõpuks alla sai, 320cdi? Mis pump? Ma sain selle turboga 323kw/716nm rattast, alguseks täiesti piisav.Eusa_angel

3 bar kell: http://www.carshop.ee/tuuning/salongivar...35459.html
Vasta
#29
Teen siia üle pika aja väikese teema uuenduse w124 teemal. Paar nädalat tagasi sai põhja alune mastiksiga üle lastud. Kui juba sillad sai alt krutitud, siis sai ka kohe uued lemförderi puksid ja kaikad nii ette kui ka taha pandud. Piduri torud sai ka uued pandud. Amordid panin KONI mingi sport variandi, et saaksin 3-astmelist jäikust reguleerida, on kellegil antud amortidega kogemust? Vedrud läksid eibachi 30-35 madalusega. Pidurite osas sai tehtud väike muudatus ning külge läksid W210 3.OTD pidurid. Pead sai vaevatud ja diskuteeritud küll, et teeme algul uuema auto piduritest, aga lõpuks otsustaime, et teeme siiski sellest, mis olemas on. Kui pidurid peaksid kehvaks jääma, siis saab iga kell uuemat sorti pidurite külge keeramisega alustada.

[Pilt: 43669-media-share-0-02-05-9e6e2af1af7f9a...eccc7f.jpg]

[Pilt: 88657-media-share-0-02-05-6f05ad01f3886a...f61bfd.jpg]

Kui nüüd mootori poolele minna, siis raua poolega on kõik valmis ning õlid sees. Vaja oleks kuskil kolm päeva nipet-näpet veel teha, et saaks öelda, et kapotialune on kõik valmis ning silmaga oleks hea vaadata. Hetkel millegipärast puutub vaakum kui süütelukku välja keeran, aga ilmselt kas süütelükk on saba andnud või on kuskil vaakumi leke. Eile sain kasti ja mootoriõlile radikad kätte. Äkki keegi oskab soovitada, et kuhu need kõige mõttekam panna oleks?


[Pilt: 97998-media-share-0-02-05-e73336cbeb7364...6d212d.jpg]

Nagu pildilt näha, siis väga ruumi mujale pista ei ole. Kas oleks väga suur takistus intercooleri ja mootorijahutus radikale selline lahendus?

Hetkel on plaan reedel rattad alla keerata ning laupäeval värvimisse viia. Peale kere värvimist hakkaks salongi poolt kokku laduma ja kapoti alt asju lõpule viima.
Vasta
#30
Paar mõtet radikate teemal.

Vahejahuti oma katta ei tohi - kaotad võimsust. Mootori jahutusradikat võid katta, kui radikas ise on puhas ja veepump ülesaennete kõrgusel. Originaalvisko realiseeri ja pane elektrivent.

Kui pikad tõmbed on plaanis, et õlitemperatuuride pärast kardad?

Variant on panna kummagi esiratta ette. Siis peab aga vaatama, et jahutavat õhku ka tuleks. Näiteks udutuleaugust, mida tuuningstangedele armastatakse sisse uuristada.

Miks ei kasuta MB originaalradikat, kus kastijahutuse soojusvaheti juba sees?

Pidurid ilmselt kõlbavad sellisena, kui vedelik vastava vastu vahetada.
Vasta
#31
(16-03-2017, 12:47 PM)v6sa Kirjutas: Paar mõtet radikate teemal.

Vahejahuti oma katta ei tohi - kaotad võimsust. Mootori jahutusradikat võid katta, kui radikas ise on puhas ja veepump ülesaennete kõrgusel. Originaalvisko realiseeri ja pane elektrivent.

Kui pikad tõmbed on plaanis, et õlitemperatuuride pärast kardad?

Variant on panna kummagi esiratta ette. Siis peab aga vaatama, et jahutavat õhku ka tuleks. Näiteks udutuleaugust, mida tuuningstangedele armastatakse sisse uuristada.

Miks ei kasuta MB originaalradikat, kus kastijahutuse soojusvaheti juba sees?

Pidurid ilmselt kõlbavad sellisena, kui vedelik vastava vastu vahetada.
visko on kaotatud ja on elektriventi peal. Auto tuleks muidu igapäeva kasutuseks. Teeks kaasa 400m sõidud ja äkki isegi OMC-l. mul ongi originaal radikas ees om606 100kw oma. Aga väheke tallamist pidi päris meeletu hooga 722.6 kastil õli temperatuuri kõrgeks viima. Nagu ma aru saan siis nende radikate kohavalik on kehva? eile sai proovitud ja jäävad päris kehvasti esirattaste ette sellest see küsimus ka nende radikate kohta.
Vasta
#32
Mul oli originaalradikas kus kastiõli käis läbi otsavanni, Audru rajal esimese ringi lõpus enam käike polnud kuna õli oli hetkega 130. Lasime jahtuda ja proovisime uuesti, aga aega ei saanudki sõita sest pärast kolmandat kurvi olid jälle käigud segamini. Samas OMC-l polnud hullu, seal lappab viienda sisse, turbiini lukku ja selle väikse distantsi peale veel kuumaks ei läinud.
Kui visco ära võtta siis el. vent peab maruvõimas olema, visco jahutusvõimsus on kordades suurem kui mõnel tuuning mishimoto junnil millel labad 1cm laiad.
Vasta
#33
See on huvitav. Mis seda kastiõli sedamoodi keedab siis.

Või oli ka mootor 100+?
Vasta
#34
(16-03-2017, 09:54 PM)v6sa Kirjutas: See on huvitav. Mis seda kastiõli sedamoodi keedab siis.

Või oli ka mootor 100+?

Kujuta nüüd ette kui mootorist tuleb 480kw 1000nm ja kui palju sellest läheb turbiini ja käiguvahetustel kettapakkidesse kuumuseks. Nüüd kujuta ette seda pisikest pulgajäätise suurust soojusvaheti junni mis radika otsavannis kuumas jahutusvedelikus on. Mootori temp oli 100 juures, kuna tagasivoolavas vannis oli 130 kraadine soojusvaheti mis omakorda kuumutas mootorisse tagasivoolavat jahutusvedelikku. Ma ise arvasin ka et asi nii hull pole ja et 2-3 ringi ikka vast sõita saab. Praegu on suur eraldi ventiga õliradikas, kui kunagi taas rajale jõuan siis annan teada kuidas toimib.
Vasta
#35
(16-03-2017, 10:20 PM)erx000 Kirjutas: Kujuta nüüd ette kui mootorist tuleb 480kw 1000nm ja kui palju sellest läheb turbiini ja käiguvahetustel kettapakkidesse kuumuseks.
...

Enamus käiguvahetusi ei toimu 480 kW võimsuse juures, vaid siiski väiksemal koormusel. Esimesed paar käiku ei jaksa rehv nii palju hoida ja 3-4 ilmselt väga ei sae rajalWink 5. rääkimataNinja

Aga turbiini libisemine võib kütta küll paarikümne kW jagu, see on õige.

Kettapakkide libisemine toodab sooja küll, aga see peaks päris kenasti kasti üldisesse soojusmahtuvusse sumbuma esialgu. Aga lõpuks muidugi läheb liiga soojaks.

Aga kui praktika ütleb, et ei jahuta ära, siis nii on.

Mingit väiksema viskoossuskaoga vedelikku ei ole saadaval sääraseks vägivallaks?

Eraldi jahutusradikas on muidugi hea mõte selles mõttes, et see on sõltumatu mootori temperatuurist.

Lisaks peaks säärasel asjal ära võtma põhjakatte ja käigukasti põhi võiks olla ka miskise siiliga, et põhja all tuhisev tuul õli jahutaks.
Vasta
#36
Huviga ootan juba täieliku valmimist, tõotab tulla kõva asi. Ce mudelitel on stange nurgas mootoriõli radikas ehk kannatab ka sama kohta kasutada, mootori oma vasakule kasti oma paremale. Samas ma ei usu et praegusel kohal ka väga hullu oleks aga kes teab.
Naftapress.
Vasta
#37
(17-03-2017, 12:28 PM)v6sa Kirjutas:
(16-03-2017, 10:20 PM)erx000 Kirjutas: Kujuta nüüd ette kui mootorist tuleb 480kw 1000nm ja kui palju sellest läheb turbiini ja käiguvahetustel kettapakkidesse kuumuseks.
...

Enamus käiguvahetusi ei toimu 480 kW võimsuse juures, vaid siiski väiksemal koormusel. Esimesed paar käiku ei jaksa rehv nii palju hoida ja 3-4 ilmselt väga ei sae rajalWink 5. rääkimataNinja

Aga turbiini libisemine võib kütta küll paarikümne kW jagu, see on õige.

Kettapakkide libisemine toodab sooja küll, aga see peaks päris kenasti kasti üldisesse soojusmahtuvusse sumbuma esialgu. Aga lõpuks muidugi läheb liiga soojaks.

Aga kui praktika ütleb, et ei jahuta ära, siis nii on.

Mingit väiksema viskoossuskaoga vedelikku ei ole saadaval sääraseks vägivallaks?

Eraldi jahutusradikas on muidugi hea mõte selles mõttes, et see on sõltumatu mootori temperatuurist.

Lisaks peaks säärasel asjal ära võtma põhjakatte ja käigukasti põhi võiks olla ka miskise siiliga, et põhja all tuhisev tuul õli jahutaks.
Reaalselt on lahtise turbiiniga automaatkasti jõukadu suurtel koormustel kuni 20% ja siduripakkidesse minev kuumus on päris julm. 100kw stock autol on see muidugi olematu, aga 500 pluss nm puhul on see juba päris arvestatav.
Vasta
#38
Auto sai kolmapäeva õhtuks kerepoole pealt valmis. Üldtulemus jäi päris viisakas kui arvata mis ta enne oli. Plastik ringi alumise osa sai tehtud vähe tumedama tooniga.
[Pilt: 46885-media-share-0-02-05-6337cd6296ce3e...ec964e.jpg]
[Pilt: 36556-media-share-0-02-05-ff1b7f5e16e7a1...03132c.jpg]
[Pilt: 79389-media-share-0-02-05-51901e5b955233...2fa4bf.jpg]
Nüüd vaja see kõik kokku lappida Eusa_drool
Sai ka väike video klipp tehtud kui viisin auto värvimisse.
https://www.youtube.com/watch?v=ToFUaSSOSXU
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,529 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB Vito 2007a 2,2 130kw imre 25 2,917 24-06-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: imre
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 719 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,405 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 280,549 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 98,120 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000 erx000 304 350,640 15-08-2021, 10:36 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,561 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,421 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,163 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne