Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221/C216 Dynamic istme padjad
Autor Sõnum
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,159
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
W221/C216 Dynamic istme padjad
Kes on omanud dynamic/multikontuurset/massaažiga W221/C216 istet, on ilmselt selle probleemiga kokku puutunud.
W221 puhul oli istme "adapteri" hind suht OK uuest peast, Cl'il on see pea 3X kallim.
Seekord polnud minul enam kannatust uue järele joosta ja otsustasin endale "hobi leida".
Võtsin C216 kõikide lisadega (C216 on Airbagid ka lisaks + kliima + multikontuurne põhi + selg + massaaž + sõidudünaamika) istme algosadeks, kuni mul oli kontuurne adapterpadi näppude vahel.
Originaalis on tegu "plastikkilega", mis on kokku sulatatud, sama materjal käe all nagu verd loovutamisel verekott on. Selline kummine tugevam kile.
Ühel seljatoe küljel (mis saab dynamic asendis kõige rohkem koormust igas kurvis) on sulatusjoone peal väike lõhe sees, mis on lekke põhjuseks.
See ava on nii suur, et mahutan sealt vatitiku sisse selle siseservade puhastamiseks ja ka "silikontuubi tüüpi liimi tila" et seestpoolt ära täita.
Töörõhku ma ei tea, kuid väga suur ei ole.
Äkki on kellelgi ideid millega või kuidas seda parandada.
Ise näengi võimalusena seestpoolt liimi täis lasta, kuid mida kasutama peaks. Peaks piisavalt kõvenev olema, kuid piisavalt elastne.
Variant on ka väljastpoolt lapp peale liimida, või katsetada mõlemat varianti korraga.
Ideed oodatud.
Välisfoorumid siinkohal abi ei anna, nende arusaam ei kipu uue ostmisest kaugemale küündima. :)

[Pilt: 95624-IMG_20160314_225251.jpg]
[Pilt: 92728-IMG_20160314_225318_1.jpg]
[Pilt: 97446-IMG_20160314_225329_1.jpg]

Every nerd becomes a superstar online...
15-03-2016 12:09 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ak75 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 103
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
https://www.youtube.com/watch?v=BPaQ025hWlU
Suht palju kasutanud viimasel ajal, pole midagi lahti tulnud. Äkki peab. Jääb selline veidi kummi moodi. Hind miskine 7€
15-03-2016 01:00 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hellrix Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 451
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #3
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Plastiku liimimine vist päris peavalu. Äkki mõni veoauto tentide parandustöökoda oskab kõrvale uue liite sulatada? Näiteks.
15-03-2016 02:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
indrek Saidil (19)
Web/Juhatus

Postitusi: 5,133
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Jalgratta sisekummi lapp peale vulkaniseerida ja jääb pidama küll ja küll

" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
15-03-2016 02:22 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,159
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Unustasin mainida, et tegu on TPU ga ehk "Thermoplastic polyurethane".
Kardan, et "rehvikumm" ei nakku temaga.

Every nerd becomes a superstar online...
15-03-2016 02:37 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,708
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #6
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Kiire googledamisega leidsin sellise lehe:

https://www.polyvance.com/

Siit leiad äkki mõne sobiva toote või idee. Mingid liimid ja aktivaatorid olid ka neil tootevalikus. Tegu küll USA firmaga, aga veel googledades, leiab vast Euroopast ka samalaadseid tooteid.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
17-03-2016 10:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,159
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Originaalis on tegu sulatatud liidetega, kaks kilet, mis on servadest "kotiks" kokku sulatatud.
Oleks vaja leida keegi, kellel oleks olemas kilekeevitus giljotiin, kus proovida uus sulatus rebendi koha pealt teha.
Kui keegi oskaks õige inimeseni juhatada, oleksin siiralt tänulik.

Petri - tänud, kirjutasin neile.

Every nerd becomes a superstar online...
18-03-2016 01:04 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hellrix Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 451
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #8
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
http://www.autokate.ee/
Küsida ju võib neilt.
18-03-2016 11:57 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rexx Ära (0)
Huviline

Postitusi: 3
Asukoht:
Postitus: #9
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Teema küll vana, kuid küsin siiski: Kuidas asi lahenes?
Mul kahtlus, et endal õlgade padi samamoodi katki.

Lisaküsimus: Kui on olemas multikontuursed õhuga sätitavad, soojendusega, ventileeritavad istmed, siis kas "dynamic" (kurvis täituvad) ja/või masaaži funktsiooni juurde pookimine on võimalik tarkvaraliselt või on seal veelgi füüsilisi detaile puudu?
11-02-2018 11:32 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,159
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Standardis on neil "mitte-multi" kontuuriga iste. Seal sai reguleerida mälu järgi ainult seljatoe keskmist osa.
CODE 432 - Lisana on Dynamic Seats - millega kaasnes multikontuursus, massaažifunktsioonid, ja kurvi-aktiivsed külgpadjad jne.
Minu teada vahepealset varianti ei eksisteeri, küll aga eksisteerib siis kui padjad lekivad ja pumba häiresse lasevad :)

Dynamic'u puhul hakkavad lekkima just külgpadjad, mille rõhku kurvides krutitakse, kuna need saavad kõige suurema koormuse.
Ja reeglina just sisemine/parem padi, kuna seal otsas on keha koormus.
Selle vahetamine on päris mahukas töö (istmel nahad maha, tuleb suhteliselt algosadeks võtta), mina ei tahtnud riskida seda tööd korrates.
Sedaani oma oli suht mõistliku hinnaga (kusagil 300-400 EUR vahel IMO) aga kupee oma kordades kallim (1000 EUR +), millest selline vahe, me ei saa aru.
Uutel on kogu aeg koodid uuenenud ehk peaks olema kasvanud kvaliteet. (Continentali toode).
P/V poolt saab omavahel vahetada, ka V/P küljepatju oma vahel, nüüd on neid tekkinud kasutatud kujul ka Ebaysse müüki.

Every nerd becomes a superstar online...
11-02-2018 09:07 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rexx Ära (0)
Huviline

Postitusi: 3
Asukoht:
Postitus: #11
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Minu kupeel dynamicu funktsioone menüüs pole. Samas saan reguleerida keskosa (sisse-välja, üles-alla), külgi, õlgasid (ehk oli midagi veel, koheselt ei mäletagi). Lisaks vähe pikema piduramise ajal libedal teel (abs tööd ca 3+ sekundit) lööb ka kõik padjad korraga õhku täis.

Enda oma suhtes on kahtlus, et mingi padi õrnalt lekib, kuna pikema sõidu jooksul on märgata, kuidas vahepeal "taastab" juba varem sätitud asendi.
Lisaks üritan mõista, kas enda süsteemi upgrade on lihtne tarkvaraline või kallim riistvaraline.
10-03-2018 12:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,159
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
No kui küljed on reguleeritavad, siis on rõhu kontrollklapid igal juhul olemas.
Pead uurima, parimal juhul tarkvaraline võimekus, halvimal juhul istme juhtplokki vahetus. (istme sees).
Info loetakse rooliasendi andurist.
Kui leke siis on, siis pikka pidu pole, mingi hetk hakkab kompressorit häiresse lükkama, ülekuumenemise vältimiseks.

Every nerd becomes a superstar online...
10-03-2018 01:30 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arcar Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,080
Asukoht: Tallinn
Postitus: #13
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
On veel mõsi asi auto külge jäänud mida sa lahti poleks võtnud Rolleyes

http://www.arcar.eu
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 allar
W124 E260
Sprinter 906
S-320 Lang



10-03-2018 07:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,159
Asukoht: Tallinn
Postitus: #14
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
(10-03-2018 07:44 PM)arcar Kirjutas:  On veel mõsi asi auto külge jäänud mida sa lahti poleks võtnud Rolleyes

Ei, W216 on pulkadeni selgeks saanud.

Every nerd becomes a superstar online...
10-03-2018 09:04 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,551
Asukoht: Norra
Postitus: #15
RE: W221/C216 Dynamic istme padjad
Rolz-ile üks video:


25-03-2018 09:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S W221 ABC vedrustuse kala !??? arcar 2 436 24-09-2018 10:14 PM
Viimane postitus: arcar
  W221 S320 probleem käigukastiga pirnikas 5 1,492 25-07-2018 10:35 PM
Viimane postitus: pirnikas
  W221 S320 probleem juhiaknaga pirnikas 5 1,395 31-03-2018 11:40 PM
Viimane postitus: pirnikas
  w221 puldi probleem aivar1970 3 1,112 26-03-2018 09:56 PM
Viimane postitus: pirnikas
  W221 porimatid piitre 2 1,685 29-09-2017 07:17 PM
Viimane postitus: arcar
  W221 airmaticu probleemid pirnikas 17 8,151 20-07-2017 11:37 PM
Viimane postitus: PriitKre
  W221 2008a airmatic -kristjaan- 3 2,224 21-06-2017 07:02 PM
Viimane postitus: kubilius
Häbelik W221 s-klass facelift tulede paigaldus e220 1 1,600 09-06-2017 04:53 PM
Viimane postitus: kaido
  W221 facelift comand nupu eemaldamine Maakas123 6 2,773 05-06-2017 11:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W221 2008a raadio -kristjaan- 0 1,246 04-06-2017 10:06 PM
Viimane postitus: -kristjaan-

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog