Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 roolivõimendi pump
#1
Tere,

mure järgmine, päev enne sõitsin ja autos hakkas pööretel tulema nagu rihma kulumis vilin, külmalt vilinat ei olnud kohe kui auto soojaks läks andis pööretel vilinat, täna aga üldsegi, kui kodu parklas parkima hakkasin siis tuli roolipumps küljest ära kinnitus kohad puruks ainult alumised veel terved, rihm küljest ära Eusa_wall
mida teha kas roolipump põhjustas vilinat? kuna rihm oli 500km tagasi vahetatud. kes oskab parandada? Palju selline korda tegemine masaks?
roolipump pildil nr.8[Pilt: pic18.jpg]
Vasta
#2
Diislitel põhjustab roolivõimu murdumist kulunud rihma pingutus amort.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#3
Uus roolivõimupump lihtsalt, ei maksa väga midagi. Kaasfoorumlastel ikka vast siin mõni müügis on.
Pingutusamort tasub ka ära vahetada. Üldse kogu see rihmade ja rullikute asi tuleks alati kriitilise pilguga üle vaadata, et sellised asjad kuskil tee peal ei juhtuks.
Vasta
#4
Tere,

Aitähh vastuste eest, sain ise targemaks veidi, oskab keegi pakkuda palju selline töö maksta võiks? koos mingi kasutatud roolipumbaga.
Vasta
#5
Alustada võiks sellest üldse et mis mootor sul on.
Diislil on igatahes vahetus imelihtne. 2 polti ja kaks hüdrovoolikut. Kui rihma pingutus amort, töötava mootoriga silmnähtavalt käib üles alla, siis vaja see ka kindlasti vahetada. Uus maksab ~23 eur ja vahetus ka väga lihtne. Vaata kindlasti ka üle see koht üle kuhu roolivõimu pump kinnitub, ega seal mõrasid ei ole.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#6
Mootoriks 300 D
[Pilt: 12788760_1124569154260305_521226956_o.jpg]

mootorit ei julgenud käima panna kuna rihm on osaliselt veel kinnitatud.
Vasta
#7
Mul murdusid ka roolivõimendi kinnitused millalgi ära. Tagantjärele selgus, et mulle müüdi rihm, mis oli vajalikust lühem aga mille ma ikkagi peale suutsin väänata.
Nüüdseks paigaldasin uue roolivõimendi ja uue rihma. Mingil imelikul põhjusel tekkis roolivõimu voolikusse auk ja ka see vooli välja vahetatud. Ei oska muud arvata, kui et põhjakatte puudumise tõttu lendas ratta alt midagi teravat vastu voolikut.
Pumpa vahetades ilmnes vahe vana ja "uue" vahel. Nimelt polnud vanal mingit õlitaseme tähist. Kallasingi siis enamvähem ääreni täis ja õli soojenedes hakkas see välja pressima. "Uuel" oli ilusasti vajalik tase ära tähistatud, mis oli umbes reservuaari poole peal.
Ehk on abiks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 213 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 174 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 409 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 321 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,927 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 415 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 681 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 765 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,097 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne