Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 2.0 75kw 1989 mootoriprobleemid
#1
Probleem on selline, et külmalt käivitusega pole probleeme käib mootor külmalt täitsa enam vähem siis kui natukene olen juba sõitnud ja mootor on töötemperatuuril siis hakkab junksima vahel sureb välja kui ristipeal jään seisma, soojalt kohapeal töötab halvasti, pöörded kõiguvad koguaeg vahepeal sureb välja ka igastahes kui videopealt ilusti kuulad siis vb kuuled ka mis moodi teeb, nagu tahaks koguaeg välja surra, olen vahetanud enamus süüteosad(süütejagaja, jagajakaas, piibujuhtmed, küünlad)
auto seisnud vahepeal pea 2 aastat ja peale seda sõitnud jälle väikesete vahetega, vahepeale seisis jälle ja vahepeal sõitis, nüüd sõitnud järjest mingi 3-4 kuud ja peale seda hakkasin vahetama süüteosasid, midagi läks hästi natukene paremaks aga seda õiget probleem pole üles leidnud, ei oska enam kuskilt viga otsida, mõned ütlevad et karpas on viga aga ise ei julge hakata näppima seda karpat ja ei hakka kohe ostma ka seda enne kui teada olen saaanud õige vea, targem oleks osta juba uus mootor vast, olen otsinud siis foorumist ka aga pole täpselt sama viga leidnud.mainin ka seda et peale seda pikka seismist sõitis korralikult veel

https://www.youtube.com/watch?v=4Lm6RshfYDw

Vasta
#2
Tegu on küll karpaga mootoriga, aga süütesüsteem on ikkagi elektrooniline (kommutaator on vasaku esitiiva peal) Seega kontrolli üle ÜPR (ülepingerelee), et sel ei olex halvax läinud joodiseid ja siis vaata mootori temperatuuri andurid üle, eriti see, mis kommutaatorisse läheb. Veel võid massiühedused üle vaadata ja geneka lasta üle mõõta/kontrollida (et harjad, kontaktrõngad või mõni diood otsas polex), kuna kogu süsteem eeldab korralikux tööx head voolu.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
(20-02-2016, 01:01 AM)Werewolf Kirjutas: Tegu on küll karpaga mootoriga, aga süütesüsteem on ikkagi elektrooniline (kommutaator on vasaku esitiiva peal) Seega kontrolli üle ÜPR (ülepingerelee), et sel ei olex halvax läinud joodiseid ja siis vaata mootori temperatuuri andurid üle, eriti see, mis kommutaatorisse läheb. Veel võid massiühedused üle vaadata ja geneka lasta üle mõõta/kontrollida (et harjad, kontaktrõngad või mõni diood otsas polex), kuna kogu süsteem eeldab korralikux tööx head voolu.


Vaatan homme üle need asjad, aga genekas peaks olema suht korralik laeb suht kiiresti akut aga lasen ka selle üle vaadata, mul niimodi ka et kui vahepeal hakkab välja surema siis kaob vool ära ja viskab makil pildikotti kuna viskab kondeka tagant ära ja ei võimenda enam ära

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 157 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 245 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 varuosad Fred_W201 0 266 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 651 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 2,907 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,143 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  w201 velje sobivus karl190 5 4,121 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 bodykit karl190 12 6,894 17-02-2020, 10:56 AM
Viimane postitus: hents99
  W201 käigukastide teemadel indrek 1 2,809 25-07-2018, 02:12 PM
Viimane postitus: Ott
  W201 ei saa kütet kätte 3.0 müttaja 4 5,939 04-04-2018, 11:53 PM
Viimane postitus: rayaju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne