Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Torsen LSD igapäevaelus, talvel?
#21
Kas ma saan õigesti aru, et Mercedestel pole sellist asja nagu "lahtine differ", vaid mingisugune piiratud libisemisega lahendus?

Kui osta W211 E500 ja talvel tuleb lumi maha, kas siis uisutamist on rohkem kui raha eest ning suht peavalu? Või pigem on auto lihtsasti juhitav?

Endal olnud talvel ainult GS300 Lexus (2003) ja lumes sai kinni küll jäädud, samas veojõukontrolli peal hoides oli sõita suht ok.
Vasta
#22
Vastupidi, kõik on vaid lahtised difrid alates üheksakümnendatest, kui hakati mudelinimesid klassidesse panema.
ASD ja LSD olid ketas-lukk ehk friktsioonketastega difrid.
ASD asendati ASR'iga, mis on vabadiffer, aga ühtlustatakse rataste kiiruseid piduritega, st pidurdatakse kiiremini käivat ratast.

ASD puhul kasutati lisaks õlisurvet, mis friktsioonkettaid kokku surus ja hõõrdumist tekitas. Nn LSD on muidu 1:1 sama asi, mis ASD, aga ilma lisa õlirõhuta.

Amg' le sai vast lisana nt torsenit valida...ise pole kahjuks veel ühtegi oma silmaga näinud.


Edit: W211 vast külge lasta ei saa. Kui kontrollid välja võtta, siis sekkub mingi aeg ikkagi. Aga differ veab alati ühte ratast. Ehk sõita on turvaline ja mugav, kolmnurk vilgub tihedasti, aga ASD/LSD asendatigi turvalisuse pärast ASRiga, mis on suht sama differ nn tänapäevase difriga.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#23
211 laseb külge väga ilusasti. ESP jääb mingil määral peale, kuid see segab suhteliselt vähestes oludes, kuna ta pidurdab ainult ESP OFF asendis mootori võimsust. Tagasild töötab nagu lukuga sild.
Kui dynomode minna, siis minu mälu järgi kadus tagasillast "lukk" ära, aga ma proovisin seda 1-2 korda ja siis loobusin. Lisaks kaob ABS dynomode's ära.
Vasta
#24
Selge, siis hea. Mäletamistmööda lubas veidi rohkem mürada manuaal vahetusega ja seda vaid, kas 3 või 4 käiguni. Siis hakkas pooma.

W203 nt laseb ca pool keskmist mõõtu ringristmikku külge lasta, siis haagib toorelt vahele, vähemasti korraks. Aga ilmselt pole mootoril ka rohkem jõudu, et manöövrit edukalt lõpetada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#25
(23-07-2017, 11:32 PM)hents99 Kirjutas: ...
W203 nt laseb ca pool keskmist mõõtu ringristmikku külge lasta, siis haagib toorelt vahele, vähemasti korraks.
...

Kas tapab libisemise piduritega ära või ainult kägistab mootorit?
Vasta
#26
Mõlemat. Hetkeks ajab auto sirgeks ja lubab uuesti proovida.
Koha peal rehve põletada saab. Pigem vist üle 50-60kmh hakkab segama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  SECi LSD diffrisse, milline õli? Blue Chip 1 2,911 03-04-2012, 10:48 PM
Viimane postitus: hents99
  Talvel hommikuti seest aknad udused,või siis jääs....mida teha? Preda 27 37,881 09-01-2011, 06:04 PM
Viimane postitus: kaspar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne