Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure w201 2,8 142kw
Autor Sõnum
heiko190 Ära (3)
Huviline

Postitusi: 315
Asukoht: j�geva
Postitus: #1
Mure w201 2,8 142kw
Mure selline et auto on orginaalist 2,0 90kw .See jooksis kokku siis panin w210 2,8 142kw mootori peale .Aga aju panin w124 2,8 142kw oma nüüd selline mure et säde on siis kui ise tahab ,ja kui käian ja säde olemas siis paugub jne .Järsku keegi targem oskab abiks olla .
27-12-2015 11:44 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,753
Asukoht: Tartu
Postitus: #2
RE: Mure w201 2,8 142kw
Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
27-12-2015 11:56 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
heiko190 Ära (3)
Huviline

Postitusi: 315
Asukoht: j�geva
Postitus: #3
RE: Mure w201 2,8 142kw
(27-12-2015 11:56 PM)hents99 Kirjutas:  Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne
(selle postituse viimane muutmine: 28-12-2015 12:18 AM heiko190.)
28-12-2015 12:04 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
92S500 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 469
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: Mure w201 2,8 142kw
(28-12-2015 12:04 AM)heiko190 Kirjutas:  
(27-12-2015 11:56 PM)hents99 Kirjutas:  Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne

Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.

Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.

EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.

- Mercedes CDI mootorite tarkvara programeerimine (chip-tuning), custom seadistused, EGR/DPF off.

(selle postituse viimane muutmine: 28-12-2015 08:45 PM 92S500.)
28-12-2015 08:41 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
heiko190 Ära (3)
Huviline

Postitusi: 315
Asukoht: j�geva
Postitus: #5
RE: Mure w201 2,8 142kw
(28-12-2015 08:41 PM)92S500 Kirjutas:  
(28-12-2015 12:04 AM)heiko190 Kirjutas:  
(27-12-2015 11:56 PM)hents99 Kirjutas:  Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne

Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.

Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.

EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.

Vigasi nagu aru olen saanud on nukka andur. Mul 3 klemmiga aga peaks olema 2 klemmiga seega pean kogu mootori juhtmestiku ringi viskama ja 2 klemmiga nukkvõlli anduri Peale panema .Homme peaks saama asjad kätte siis annan märku .A Ja sellel mootori on 3 sūūtepooliga
28-12-2015 10:07 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
92S500 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 469
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: Mure w201 2,8 142kw
Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.

- Mercedes CDI mootorite tarkvara programeerimine (chip-tuning), custom seadistused, EGR/DPF off.

28-12-2015 11:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
heiko190 Ära (3)
Huviline

Postitusi: 315
Asukoht: j�geva
Postitus: #7
RE: Mure w201 2,8 142kw
(28-12-2015 11:23 PM)92S500 Kirjutas:  Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....
28-12-2015 11:54 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
92S500 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 469
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: Mure w201 2,8 142kw
(28-12-2015 11:54 PM)heiko190 Kirjutas:  
(28-12-2015 11:23 PM)92S500 Kirjutas:  Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....

Äärmise juhul käigukasti, mootorit mitte. Aga võta väntvõlli andur maha, kiika august sisse. Kas näed pidevalt hambaid või on täis ringi kohta vaid 3 märki mootorit ringi ajades.

- Mercedes CDI mootorite tarkvara programeerimine (chip-tuning), custom seadistused, EGR/DPF off.

29-12-2015 12:30 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
heiko190 Ära (3)
Huviline

Postitusi: 315
Asukoht: j�geva
Postitus: #9
RE: Mure w201 2,8 142kw
(29-12-2015 12:30 AM)92S500 Kirjutas:  
(28-12-2015 11:54 PM)heiko190 Kirjutas:  
(28-12-2015 11:23 PM)92S500 Kirjutas:  Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....

Äärmise juhul käigukasti, mootorit mitte. Aga võta väntvõlli andur maha, kiika august sisse. Kas näed pidevalt hambaid või on täis ringi kohta vaid 3 märki mootorit ringi ajades.

Panin uue hooratta uue nukkvõlli anduri ja uue väntvõlli anduri.Läks ilusti käima käis ilusti kõik nagu toimis hästi .Aga järgmine päev ei taha enam nagu käima minna.
01-01-2016 06:47 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure 96a MERCEDES-BENZ C 230 T (immo?) Pikea 8 1,449 14-01-2019 09:01 AM
Viimane postitus: Pikea
  W201 käigukastide teemadel indrek 1 1,282 25-07-2018 02:12 PM
Viimane postitus: Ott
  W201 ei saa kütet kätte 3.0 müttaja 4 2,970 04-04-2018 11:53 PM
Viimane postitus: rayaju
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 2,554 22-03-2018 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  w201 sisu mcraiks 0 1,139 22-03-2018 11:11 AM
Viimane postitus: mcraiks
  W201 190E Rajapäeva vedrustus. Agent007 5 2,202 04-02-2018 05:10 PM
Viimane postitus: hents99
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 1,473 01-02-2018 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  W201 M103 Nookur (lisasin pildi) Vata 2 1,832 06-12-2017 07:48 PM
Viimane postitus: erx000
  W201 generaator UtzZo 2 1,409 02-12-2017 02:13 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  W201 2.0 90kw välistemp näidik Rainiskoop 0 1,196 12-07-2017 11:32 PM
Viimane postitus: Rainiskoop

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog