Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 kupee mootori valik
#1
Tervist. Sooviks teada, milline oleks hea mootor w124-le. Otsiks siis just bensiini mootorit ja soovitatavalt R4 mootori tüübiga. Masina aastaks on 1988. Hetkel peal 2.3 97kw, aga sooviks midagi paremat paigaldada.

Ette tänades, Rando.
Vasta
#2
2.2 110kw ja 3.2 162kw on head bensiini mootorid näiteks.
Vasta
#3
4,2 m119 Wink
CE420 v8
Vasta
#4
Mis see hea/parem mootor peaks tähendama?
Turbo
Vasta
#5
2.0 R4 100kW M111
2.2 R4 110kW M111
3.2 R6 162kW M104
5.0 V8 235kW M119
Vasta
#6
Ma ei tea, R4 ei lähe selle auto olemusega kuidagi kokku. Seega üks selline teise vastu vahetada tundub jabur
Vasta
#7
(23-11-2015, 08:00 PM)Randoolen Kirjutas: Tervist. Sooviks teada, milline oleks hea mootor w124-le. Otsiks siis just bensiini mootorit ja soovitatavalt R4 mootori tüübiga. Masina aastaks on 1988. Hetkel peal 2.3 97kw, aga sooviks midagi paremat paigaldada.

Ette tänades, Rando.

Miks just R4? R6 ei ole märkimisväärselt hinnalisem pidada, kuid emotsiooni pakub kordades enam.Eusa_angel

Ning ega suurt vahet ei ole: iga võõra mootori paigaldus on aretamine.Ninja

Kui R4, siis M111 mootor (kaheliitrine "kantpea"). Kompressoriga, kui tahta viimast võtta. Edukaks mootorivahetuseks paslikke doonoreid täitsa liigub. Mootor pole just töökindluse etalon, kuid kupeele pasliku vilka loomu ja viisaka häälega.
Vasta
#8
Hea vana mootor M102.99X või midagi uuemat M133.
Vasta
#9
Kogu asi, miks just R4 tahta on see, et aega on äärmiselt vähe kaitseväe kõrvalt ja R6 aretamime nõuaks rohkem aega. Mõte on auto kevade lõpuks valmis saada. 3.0 on muidugi õiglasem sellele masinale, ei kahtlegi, aga hetkel minu seisukoht on sobitada vastav mootor, mida on lihtsam paigutada. Olen uurinud, et 2.2 110kw on edukas mootor. Mis te sellest arvate, kas on mõistlik?
Vasta
#10
2,2 on jah asjalik ja öko mootor, edasi astub ka jõudsalt. Kunagi sai kaubalifti omatud sama mootoriga, 2 käiguga tegi isegi edukalt sõõrikuid.
CE420 v8
Vasta
#11
(24-11-2015, 01:05 PM)Randoolen Kirjutas: Kogu asi, miks just R4 tahta on see, et aega on äärmiselt vähe kaitseväe kõrvalt ja R6 aretamime nõuaks rohkem aega. Mõte on auto kevade lõpuks valmis saada. 3.0 on muidugi õiglasem sellele masinale, ei kahtlegi, aga hetkel minu seisukoht on sobitada vastav mootor, mida on lihtsam paigutada. Olen uurinud, et 2.2 110kw on edukas mootor. Mis te sellest arvate, kas on mõistlik?

Ei saa ikka aru, mis selle mootorivahetusega taodeldakse. Kas vana on kotis, ehitamisrõõmu, paremat minekut, ökonoomsust?
Sarnaselt Alarile, ei näe mingit mõtet sellel vahetusel va v6sa pakutud kompressoriga m111.
Üks vabalthingav r4 teise vastu vahetada saab vast ainult ehitamisrõõmu.
Kuna vana mootor meh. pritsung ja valikus efiga m111 siis tööde mahu poolest ei näe ma väga vahet kas panna m111 või siis 3.2 m104.
Turbo
Vasta
#12
(24-11-2015, 10:25 PM)sm. pelle Kirjutas:
(24-11-2015, 01:05 PM)Randoolen Kirjutas: Kogu asi, miks just R4 tahta on see, et aega on äärmiselt vähe kaitseväe kõrvalt ja R6 aretamime nõuaks rohkem aega. Mõte on auto kevade lõpuks valmis saada. 3.0 on muidugi õiglasem sellele masinale, ei kahtlegi, aga hetkel minu seisukoht on sobitada vastav mootor, mida on lihtsam paigutada. Olen uurinud, et 2.2 110kw on edukas mootor. Mis te sellest arvate, kas on mõistlik?

Ei saa ikka aru, mis selle mootorivahetusega taodeldakse. Kas vana on kotis, ehitamisrõõmu, paremat minekut, ökonoomsust?
Sarnaselt Alarile, ei näe mingit mõtet sellel vahetusel va v6sa pakutud kompressoriga m111.
Üks vabalthingav r4 teise vastu vahetada saab vast ainult ehitamisrõõmu.
Kuna vana mootor meh. pritsung ja valikus efiga m111 siis tööde mahu poolest ei näe ma väga vahet kas panna m111 või siis 3.2 m104.

Vana mootor on kottis, sellepärast tahangi mootori vahetust teha. Kui panna 3.2, siis on veel dokumente vaja ümber teha ja ümberehituse taotlus samuti. Kui nüüd see valitud 2.2 panna, siis aaab silma kinni pigistada. Aga siiski ei soovita siis R4? Või mis tal siis nii väga viga on?
Vasta
#13
Isiklikult ma ei näe selle m111 ei jõudluses ega küttekulus olulist edasiminekut. Kui vana kotis ja ehitada tahad siis anna minna aga kui minna lihtsuse peale siis ma viskaks samasuguse 2.3 m102 tagasi, sel juhul pääseksid ainult mootori ostmisega. m111, m104 vms paigaldamisel ma hangiks koos mootori autoga närvikulu vähendamiseks.
Turbo
Vasta
#14
(25-11-2015, 10:11 AM)sm. pelle Kirjutas: Isiklikult ma ei näe selle m111 ei jõudluses ega küttekulus olulist edasiminekut. Kui vana kotis ja ehitada tahad siis anna minna aga kui minna lihtsuse peale siis ma viskaks samasuguse 2.3 m102 tagasi, sel juhul pääseksid ainult mootori ostmisega. m111, m104 vms paigaldamisel ma hangiks koos mootori autoga närvikulu vähendamiseks.
Plaan ongi soetada doonor, mille pealt mootor ja muid asju võtta. Ei taha just sellepärast 2.3, sest tahaks midagi teistmoodi teha. Algselt oli plaan diisel vahele panna, aga otsustasin bensuka kasuks. On siis m102-l ja m111-el palju erinevusi?
Vasta
#15
No otse vahele ei istu, käpad erinevad, hooratast vaja teist, lisaks üks ke-jet teine efi, a kui doonor on 124 siis vahet ei ole, saad ümber laduda. Lihsalt r6 oleks sinna istutada sama lihtne/keeruline.
Küsisid kas on mõtekas, üldiselt ei ole. Kas on tehtav, on küll. Nii et anna minna. Icon_biggrin
Turbo
Vasta
#16
(25-11-2015, 10:59 PM)sm. pelle Kirjutas: No otse vahele ei istu, käpad erinevad, hooratast vaja teist, lisaks üks ke-jet teine efi, a kui doonor on 124 siis vahet ei ole, saad ümber laduda. Lihsalt r6 oleks sinna istutada sama lihtne/keeruline.
Küsisid kas on mõtekas, üldiselt ei ole. Kas on tehtav, on küll. Nii et anna minna. Icon_biggrin

Toetan!
Vasta
#17
(25-11-2015, 10:59 PM)sm. pelle Kirjutas: No otse vahele ei istu, käpad erinevad, hooratast vaja teist, lisaks üks ke-jet teine efi, a kui doonor on 124 siis vahet ei ole, saad ümber laduda. Lihsalt r6 oleks sinna istutada sama lihtne/keeruline.
Küsisid kas on mõtekas, üldiselt ei ole. Kas on tehtav, on küll. Nii et anna minna. Icon_biggrin

Seletage palun lahti efi ja ke-jet..
Vasta
#18
Kui sa toitesüsteemidel ka vahet ei tee siis ma ei hakkaks torkima igaks juhuks kui väga väga suurt tahtmist just ei ole. Kjet on iganenud mehaaniline sissepritse ja efi on tänapäevane elektrooniline sissepritse. Viimane on töökindlam, ökonoomsem ja juhitakse ajuga.
Naftapress.
Vasta
#19
Anti sulle täiesti viisakas vastus, sellise suhtumisega tõesti ei taha keegi enam abistada. Edu!
Turbo
Vasta
#20
Selge siis. Edu tarvis!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 84 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 4,798 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 4,921 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,671 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,821 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 21,972 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,248 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 14,564 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  C215 CL500 kupee ABC (Active Body Control)-vedrustuse test. Kus parim teha Tallinnas? nostromo 1 3,231 12-09-2016, 01:25 PM
Viimane postitus: Indrekno
  C215 CL500 (2000-2002) kupee sisu vahetus facelift sisu (2003-2006) vastu-kui lihtne? nostromo 0 2,547 08-09-2016, 02:49 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne