Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w245 180 cdi atm starter
Autor Sõnum
kukkurloom Ära (0)
Huviline

Postitusi: 7
Asukoht: tallinn
Postitus: #1
w245 180 cdi atm starter
Tere,

Enne kui pihta hakkan siis küsiks, et on tõesti starteri vahetamiseks ainuke võimalus mootori alla laskmine?

Olen peale pikka otsimist leidnud, et bensiini versioonil saab sama töö teha ka ülevalt kui võtta kollektor eest jne..

Veel jäi arusaamatuks juhistest, et kas piisab kanalist või on vaja tõstukit.

Või on siin keegi leidnud mõne parema mooduse nagu näiteks mõnedel piisab ainult ühelt poolt mootori vabastamisega.

Kõik soovitused on teretulnud.
21-10-2015 07:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Renka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 109
Asukoht: Eesti
Postitus: #2
RE: w245 180 cdi atm starter
Jah

Kuna mootor tuleb koos kasti ja sillatalaga alla poole lasta, siis eelistaks 2-post tõstukit.

Kõige lihtsam on kogu krempel korraga alla lasta, mitte hakata aretama.
21-10-2015 11:47 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurloom Ära (0)
Huviline

Postitusi: 7
Asukoht: tallinn
Postitus: #3
RE: w245 180 cdi atm starter
Töö nüüdseks tehtud.
Starteri remont 55.- (tänan Türi tn meest, kes oli nõus nii hilja õhtul töö veel ära tegema) + 6 kuud grantiid
Ajakulu 3,5h

Radikas ülevalt lahti, õhubox küljest ja alt kõik lahti.
Igaks juhuks lasin roolilati ka lahti.(ei te kas vajalik oli, kuid tundus loogiline)
Lasin mootori koos sillatalaga umbes 8 cm all, seejärel võtsin küljest õhusissevoolu osa ja eemaldasin sealt kõik klapid(egr ja siiber) peale seda panin kogu selle krempli väljas põlema( oli nii ära tahmanud lihtsalt).
Siis keerasin starteri poldid lahti ( kuradima pikad )
Lasin starteri mootori taha ja keerasin juhtmed lahti ning võtsin sumpa kõrvalt välja.
Ja kokku läks kõik Reverses.

Kõige raskem osa oli mootorit üksi tagasi oma aukudesse ajada kuna ette sillatala alla sai statsionaarne pukk ja taga 2 ratastega tõstukit - oleks pidanud ette ratastegapanema ja taha pukid oleks kergem olnud.

Kerge ei olnud, võiks ju arvata, et starter paikneb parema ligipääsuga kohas.
09-11-2015 06:51 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A170 CDI (W168) ei käivitu benzest 8 12,792 13-08-2019 05:31 PM
Viimane postitus: villimar
  W245 2005 mbpriit 1 3,092 15-02-2019 10:52 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W245 B200 kütusenäidik mbpriit 0 3,027 16-08-2018 04:11 PM
Viimane postitus: mbpriit
  W245 B200 100kw mbpriit 5 6,316 11-12-2017 10:09 PM
Viimane postitus: onu_siim
  A170 CDI kahiseb ja vibreerib vaneo123 0 5,333 08-06-2017 10:42 AM
Viimane postitus: vaneo123
  W245 veakood Kratt 4 7,195 20-08-2016 10:12 PM
Viimane postitus: Kratt
  mure A-160 cdi 44kw.esp-bas ja abs tuled. vilts 4 10,311 24-01-2016 08:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  w245 180 cdi CPS-i asukoht kukkurloom 7 7,293 10-11-2015 07:13 PM
Viimane postitus: Renka
  A 170 cdi 2000a. ei võta starterit taha MB A 170 2 4,683 25-01-2015 07:35 PM
Viimane postitus: MB A 170
  MB B 180 CDI mure automaatkäigukastiga ain.otse 1 4,713 23-09-2014 10:27 PM
Viimane postitus: v6sa

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog