Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABC pump
#1
Leitud siis S600 nõrgeim lüli. Amortisaatorite pump väsinud...ei anna tühikäigul enam nii palju rõhku kui vaja. Sõiduajal pole vahet aga seisuajal hakkab lausa kurja häält tegema. eees vilgub PUNANE kiri- "CALL SERVIS"...Pump tuleb välja vahetada. Millest siis selline kiire kulumine??? See pump varustab amortisaatoreid ja tal on eraldi õli paak koos filtriga. Tehas ette selle filtri vahetust  ei näe...kuid õli mis seal sees oli rohelisest värvist süsimustaks värvunud:confusedangry:. vahetasin õli ja filtri kuid oli juba hilja. VCõib olla oli sinna mingit sodi hoopis sisse pandud müügijaoks...krt seda teab. Igaljuhul pressis 600 ne endale 20 thu jõulukingi . Palju õnne talle.
Vasta
#2
jaanm?

tunnen kaasa... kas ta jaanipäevaks uksetihendite alt värvitöid ei taha omale? servouksed pidavat pori vahele imema ja piidad rooste...
...
Vasta
#3
Roheline õli on ja hüdrauline õli, mis amortides ringleb aga kuda see mustaks sai? Ega pumba simmerist pole ometi mootoriüli lekkinud? See pump ei tohikn nii kiirelt saba anda, ja selle leiad ka mujalt kui silberist....
Ja mis ta teeb sul siis? Ainult värvus, kadu ka ja kuidas amortidega toimetab?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Kui surve maas siis vajutades nuppu mis näitab et auto peax tõusma 10-12 cm....ei tõuse.... teed restardi siis on asi jälle kombes....käisin Silberis testi tegemas ja seal näitas kuidas rõhk mis peab olema 170 oli vaevalt 100 ja enamus aega 90 juures. kui ära ei vaheta siis võib leida hommikul auto kõhupeal olevat.....amortidest rõhk läinud.
Vasta
#5
Andres Kirjutas:jaanm?

tunnen kaasa... kas ta jaanipäevaks uksetihendite alt värvitöid ei taha omale? servouksed pidavat pori vahele imema ja piidad rooste...
need piidad...uute S de põhi viga...korra või kaks kuus pesen roostet sealt maha. Pori märke veel õnneks ei oleConfusedilly: aga ilmselt tulevad.
Vasta
#6
Rolz Kirjutas:Roheline õli on ja hüdrauline õli, mis amortides ringleb aga kuda see mustaks sai? Ega pumba simmerist pole ometi mootoriüli lekkinud? See pump ei tohikn nii kiirelt saba anda, ja selle leiad ka mujalt kui silberist....
Ja mis ta teeb sul siis? Ainult värvus, kadu ka ja kuidas amortidega toimetab?
See pump on täiesti eraldi detail mida rihm ringi ajab...tal ei ole mootoriõliga võimalik seguneda. Teadjad arvavad et lihtsalt kulus ära . teahs oli vastuseks andnud- Liiga vana auto:confusedangry: ilmselt uued autod tehtud lühema kasutusega kui "vanad rauad"
Vasta
#7
jaaniuss Kirjutas:need piidad...uute S de põhi viga...korra või kaks kuus pesen roostet sealt maha. Pori märke veel õnneks ei oleConfusedilly: aga ilmselt tulevad.

kas midagi sassi ei läinud või ongi asi nii hull? Confusedhocked:
...
Vasta
#8
Andres Kirjutas:
jaaniuss Kirjutas:need piidad...uute S de põhi viga...korra või kaks  kuus pesen roostet sealt maha. Pori märke veel õnneks ei oleConfusedilly: aga ilmselt tulevad.

kas midagi sassi ei läinud või ongi asi nii hull? Confusedhocked:

Nii see on...Confusedad:
Vasta
#9
ohissand @ uued MB-d Sad
...
Vasta
#10
jaaniuss Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Roheline õli on ja hüdrauline õli, mis amortides ringleb aga kuda see mustaks sai? Ega pumba simmerist pole ometi mootoriüli lekkinud? See pump ei tohikn nii kiirelt saba anda, ja selle leiad ka mujalt kui silberist....
Ja mis ta teeb sul siis? Ainult värvus, kadu ka ja kuidas amortidega toimetab?
See pump on täiesti eraldi detail mida rihm ringi ajab...tal ei ole mootoriõliga võimalik seguneda. Teadjad arvavad et lihtsalt kulus ära . teahs oli vastuseks andnud- Liiga vana auto:confusedangry: ilmselt uued autod tehtud lühema kasutusega kui "vanad rauad"

eee...see asub sul kuskil väntvõli juures ees mootori otsas, see ei ole otse vända otsas, seal mingi ajam ja vända otsale suht lähedal, pump käib ringi ikkagi auto mootori jõul, ja plokist tuleb jõuajam läbi, ja seal on simmerling, samamoodi nagu sul on väntvõllil mõlemal pool mootorit simmer on ka seal, ja kui see kulund, hakkab lekkima või võib sattuda ka mootori õli hüdraulika pumpa....ju?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Rolz Kirjutas:eee...see asub sul kuskil väntvõli juures ees mootori otsas, see ei ole otse vända otsas, seal mingi ajam ja vända otsale suht lähedal, pump käib ringi ikkagi auto mootori jõul, ja plokist tuleb jõuajam läbi, ja seal on simmerling, samamoodi nagu sul on väntvõllil mõlemal pool mootorit simmer on ka seal, ja kui see kulund, hakkab lekkima või võib sattuda ka mootori õli hüdraulika pumpa....ju?

loe nüüd jaaniussi jutt uuesti läbi! sinu jutupõhjal võiks siis ju genekas ka õli täis minna. :evil:
Vasta
#12
Rolz Kirjutas:
jaaniuss Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Roheline õli on ja hüdrauline õli, mis amortides ringleb aga kuda see mustaks sai? Ega pumba simmerist pole ometi mootoriüli lekkinud? See pump ei tohikn nii kiirelt saba anda, ja selle leiad ka mujalt kui silberist....
Ja mis ta teeb sul siis? Ainult värvus, kadu ka ja kuidas amortidega toimetab?
See pump on täiesti eraldi detail mida rihm ringi ajab...tal ei ole mootoriõliga võimalik seguneda. Teadjad arvavad et lihtsalt kulus ära . teahs oli vastuseks andnud- Liiga vana auto:confusedangry: ilmselt uued autod tehtud lühema kasutusega kui "vanad rauad"

  eee...see asub sul kuskil väntvõli juures ees mootori otsas, see ei ole otse vända otsas, seal mingi ajam ja vända otsale suht lähedal, pump käib ringi ikkagi auto mootori jõul, ja plokist tuleb jõuajam läbi, ja seal on simmerling, samamoodi nagu sul on väntvõllil mõlemal pool mootorit simmer on ka seal, ja kui see kulund, hakkab lekkima või võib sattuda ka mootori õli hüdraulika pumpa....ju?

Oled ikka seda mootorit näinud eestotsast või . . .
140nel olev 6,0 tsipa teine tera.
220nel ongi eraldi pump selleks ja tegelt see ennem juba teada olev fakt et eestis need pumbad surevad ära . . .

Tegelt meibi saaks ka suht normaalse hinnaga uue pumba . . . . või kasutatud pumba
Vasta
#13
Eile tuli pakike kohale koos uue filtriga. Ex näeme mis asi see siis on...võtan fotoka kaasa et asi selgem oleks.:hump:
Vasta
#14


loe nüüd jaaniussi jutt uuesti läbi! sinu jutupõhjal võiks siis ju genekas ka õli täis minna. :evil:
[/quote]

Et siis genekas on väntvõlliga läbi jõuajami ühenduses ja nivoopump käib rihmaga jah? .....Confusedmash:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
jah see pump on koos roolivõimuga ühe võllipeal. Kui üks läheb siis ka teine tuleb välja vahetada. Aga õlid on eraldi ringides.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 S500 2004a abc vedrustusega vajub üks amort ära s500w220 16 2,617 18-11-2021, 09:15 PM
Viimane postitus: s500w220
  S W221 ABC vedrustuse kala !??? arcar 2 2,624 24-09-2018, 10:14 PM
Viimane postitus: arcar
  W221 Airmatic ja ABC-vedrustus Sturm 13 11,772 03-12-2012, 03:07 PM
Viimane postitus: R129
  MB W140 uste kinni tõmbamise pump cornah 5 3,296 23-09-2012, 11:56 AM
Viimane postitus: cornah
  w220 S400 2001a probleem ABC -ga axxo 12 9,217 13-02-2011, 12:36 AM
Viimane postitus: nostromo
  w220 2004 ABC pump-palju maksab??? Reinukas 2 3,483 28-12-2010, 03:36 PM
Viimane postitus: Reinukas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne