Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 pirnid
#1
Kui võimsad peavad olema W124T gabariit pirnid esituledes, numbrituledes ja tagumistes gabariitides.
Ei saa kuidagi armatuuri kontroll lampi kustu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#2
ees 4W
taga 10W
number 5W

edit: kontrolli just tagumisi gabariite, reeglina kala seal, et 1 on 5W ja teine 10W. ees 3W või 4W ei tohiks vahet olla, s.t. et ei saa aru nii väiksest vahest. kui ette 10W-15W-20W halogeen panna, siis saab kyll aru, et midagi valesti Tongue aga head päevatuled saab ka.
Vasta
#3
:hump:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
kas see kontroll tule ahel kehtib ainult auto esi-taga tulede kohta???
Või on sellega ka kogu muu valgustus seotud?
Vasta
#5
Peaks olema esi, taga tuled, kuid vahel läheb segi ka kui mõni suurem tarbia järgi tuleb. Omal kogemus "lällariga" kuni rääkisin tuli põles, vabastasin mikri kustus ära.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Mul kõik tuled põlevad autol aga see hoiatustuli armatuuris käib ikka närvidele.
Isegi kõik salongitulede pirnid olen vahetanud. Ikka jamab.
Muidugi tagumiste numbritulede juures on mingi jama.
Ühel on + või - ära kadunud ja eelmine omanik oli sinna mingi oma aretise teinud kuskilt mujalt voolu vedanud või midagi.
Võimalik, et süsteem ei saa sellest aru
Vasta
#7
MarekV Kirjutas:Mul kõik tuled põlevad autol aga see hoiatustuli armatuuris käib ikka närvidele.
Isegi kõik salongitulede pirnid olen vahetanud. Ikka jamab.
Muidugi tagumiste numbritulede juures on mingi jama.
Ühel on + või - ära kadunud ja eelmine omanik oli sinna mingi oma aretise teinud kuskilt mujalt voolu vedanud või midagi.
Võimalik, et süsteem ei saa sellest aru

Saab küll sellest aru. Süsteemi arvates üks numbrituli ei põle.
Lase sellel eelmisel omanikul armatuuris see hoiatus tuli mustamarkeriga üle sodida , mu omal oli nii tehtudUZI
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Selge siis..
Mulle see ülesodimise värk ei sobi eriti... Smile
Niiet arvan, et ennem ei puhka kui viga ülesleitud.
Vahetan või el süsteemi välja.
Vasta
#9
mul küll ei hakanud siis põlema kui numbrituli oli läbi,kui park või muu siis küll.
Vasta
#10
Ilmselt võrdleb see kontrolllamp vasaku ja parema poole võimsusi. Kui ühe numbritule juhe ära on mädanenud ja sinna siis teisest numbritulest otse juhe tõmmatud, siis peaks see olema piisav kontrolllambi põlema panekuks.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#11
Mädanenud juhe läheb kuskile valguse kontrollerisse (skeemi pealt) Aga kus see asub? Veaks uue juhtme asemele.

Imelik on see et märgutuli hakkab põlema siis kui Käigu sisse panen(automaat) isegi siis kui sõidutuled on välja lülitatud. Sellest võiks järeldada et viga on tagurdamis tuledes. Aga ei tohiks olla. (Kontrollisin üle, mõlemal pool töötavad ja 21w pirnid)
Vasta
#12
Nii, mul oli tagumise piduritule pirni asemele pandud 24 voldine pirn ja nii kui drive´i peale panekuks pidurit vajutasin, läks armatuuris see tülikas tuluke põlema ja ei kustunud enne kui auto seisma jätsin. Vahetasin ära prini ja asi korras.
Kuid probleem järgmine. Autol on aretatud automaatsed päevasõidutuled. Tuledelülitit näppima ei pea. Kuid automaattuledega ei põle armatuuri ja muu selline valgustus. Ja nii kui nuppu keerata lähitulede peale, läheb särama jälle sõbrake-signaallamp. MIlles võib asi olla?

nu ja nüüd lambist jäi cd-makk vait sõidu ajal. proovisin teist makki, kuid muhvigi. kaitse paistab ka terve olevat... mis küll võis juhtuda?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#13
millist kaitset vaatasid? mina olen oma autodes leidnud kaitsmeid lisaks kapoti all karbis olevale ka otse maki toite taga oleval juhtmel kaitse.
ja kuna varsti ees uue toite vedamine makile (liiga peenike juhe, et makki ja kõlareid toita), siis panen ka kindlasti eraldi kaitsme.

nagu varem mainitud läheb MBl pirni indikaator põlema ka siis, kui pirn hakkab ära väsima. C-klassil ntx ei kustunud ära kui 1 numbrilaua valgustuse pirni ära vahetasin. pidi teise ka (praktiliselt mustaks põlenud ja vaevu hõõgus) ära vahetama. ennetav värk. loeb väga täpselt ahelaid. kisu kõik pirnid ükshaaval välja ja vaheta vajadusel. eriti esituled - kui niit tsentrist välja põleb, siis ei saagi nagu väga palju valgustada teed.
...
Vasta
#14
Andres Kirjutas:millist kaitset vaatasid? mina olen oma autodes leidnud kaitsmeid lisaks kapoti all karbis olevale ka otse maki toite taga oleval juhtmel kaitse.
ja kuna varsti ees uue toite vedamine makile (liiga peenike juhe, et makki ja kõlareid toita), siis panen ka kindlasti eraldi kaitsme.

nagu varem mainitud läheb MBl pirni indikaator põlema ka siis, kui pirn hakkab ära väsima. C-klassil ntx ei kustunud ära kui 1 numbrilaua valgustuse pirni ära vahetasin. pidi teise ka (praktiliselt mustaks põlenud ja vaevu hõõgus) ära vahetama. ennetav värk. loeb väga täpselt ahelaid. kisu kõik pirnid ükshaaval välja ja vaheta vajadusel. eriti esituled - kui niit tsentrist välja põleb, siis ei saagi nagu väga palju valgustada teed.

Vaatasin kapoti all olevaid kaitsmeid. Millist kaitset silmas pead ja kus asub? Toite juhtmel vahel kaitse?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#15
(maki) toite juhtmel on jah ka edaldi kaitse olnud.
...
Vasta
#16
Andres Kirjutas:(maki) toite juhtmel on jah ka edaldi kaitse olnud.

vanal makil oligi. kuid uuel juba kaitse makil küljes. rebisin sealt igavese posu juhtmeid välja ja ühendasin korralikult ära. nüüd mõistlikkuse piires juhtmeid:biggrin:
kuid kasu muhvigi. siis proovisin, et kas vool tuleb üldse juhtmesse. ei tulnud! vedasin prooviks ajutise massijuhtme kapoti alt ja kontrollimiseks aretatud signaallamp säras kenasti. siis oli selge :eureka: - massjuhte katki. uurides kapoti alt jäi silma üks lahtine juhtme ots, mis oleks pidanud olema aku massi klemmi peal. see oli sealt lihtsalt lahti põrunud. vedasi, et nii lihtsalt läks.
nüüd tibens-tobens taas.

P.S.
mis kõllid võiks aretada ette armatuuri sisse(mis mahuksid ära ka sinna ikka)
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#17
4" läheb sisse kui plaat alla panna, 5" läheb siis kui natu lõikuda.

ise olen rahul oma peerless resolution coaxial 4-dega. väga hea heli. hertzi koaksiaalid on nende kõrval täiesti nürid.
...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 200 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 386 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 228 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 291 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,860 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 396 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 663 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 753 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 540 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne