Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 CE 300 1991
Autor Sõnum
tns-one Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #41
RE: MB W124 CE 300 1991
[Pilt: 20160612_171205_01.jpg]


Ja koos lisaga perekonda, mu 2 daily-driverit hetkel. E32 läks sutsu projektiks kätte, ehk saab see kuu kokku tagasi.
[Pilt: IMG_1466095092868_V_01.jpg]

All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
(selle postituse viimane muutmine: 28-06-2016 10:43 PM tns-one.)
28-06-2016 10:42 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,787
Asukoht: Tartu
Postitus: #42
RE: MB W124 CE 300 1991
Ilus kupee, ma ei tea, kas asi on pildis, pildistajas või ongi ühe visuaalselt kobedama CE'ga tegu.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
28-06-2016 11:37 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tns-one Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #43
RE: MB W124 CE 300 1991
Ooei, kindlasti mitte. Pildi peal jääb ta jah alati väga hea, reaalsuses on ikkagi harilikud vana Mercedes-Benz mured - rooste hakkab siit-sealt pead tõstma. Tagumistel tiivakaartel mullid, esitiibadel samuti. Esistange tahaks värvi (kehvasti välja kukkunud) ja ülejäänud auto poleeri. Ehk aitab pigem see, et kõik asjad on kinni, vahed enam-vähem täpseks aetud (noh niipalju, kui nende replica stangedega võimalik) ning mõlke ausaltöeldes tõesti väga pole. Mõni üksik parklatäke. Kuidagi väga andestav must toon on üldse sellel autol, isegi 3 päeva ilma pesuta kannatab täitsa rahulikult vaadata autot.

All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
29-06-2016 01:34 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,787
Asukoht: Tartu
Postitus: #44
RE: MB W124 CE 300 1991
Mis puudutab baierlasi, siis tuleb teinekord mütsi tõsta küll(mootori ja vedrustuse osas, vanadel ka disain), aga kui nüüd vaadata sama ajastu tehnilisi vms insenerlahendusi, siis MB insenerid on ikka väga mitme pea jagu üle kogu teiste.

Endal on plaanis teha E30 M3 replica kunagi. St väljast võiks olla nagu M3, aga tehnika mingi tavalisem. M5 V10 ilma turbota vms.
Võiks ju M3 ka olla, aga originaal M3 maksab venekeeles ja lõhkuda seda ei raatsiks, kuigi tehnika on suht kiviajast ja vajaks koheselt ümberehitamist....Või siis originaal M3 ja tehnika ära müüa (korraliku mootori eest saab täna ca 15k).

Nii et jah, peavad nad kõik olemas olema, muidu ei anna hing rahu.

Minu viimane ehe mälestus on kunagi ca 8a tagasi kui sõitsin ühe E30`ga Silberisse MB`le juppe tooma. Tegemist oli üle keskmise võimsa (tehasest tulnud võrdlusel) mootoriga ja kergelt niiske ilmaga, siis tegin 180-kraadise "kannaka" Silberi ukse ette, jätsin auto käima ja läksin sisse.....enamus siis vaatasid ringi nagu kedagi polekski tulnud....Eusa_angel
Siis lõpuks küsimise peale tegelesid minuga, sest ma varemgi seal käinud ja veidi tuttav olin....eks see oli minu poolt veidi ülekohtune käitumine.

Autoks siis 1984a BMW E30 ja 2.7 mootoriga. Kui guugeldada viitsid, siis tegemist on MK-Motorspordi 2.7 mootoriga ja ka kogu ülejäänud tehnika on MK-motorsport.
Kuna ma väga BMW inimene pole ja võin mööda panna, aga tegemist oli mäletamistmööda võimsaima E30, mida poest sai.
~170kW äkki stockis? Kunagi sai ka VEMS paigaldatud ja Rootsis häälestamas käidud, aga sellest on umbes sama palju möödas nagu mu oma SEC`i projektiga...ehk ca 6-7a tagasi sai ka kõnealune E30 pulkadeks võetud ja värvitud.....tänaseni seisab aga komplekteerimata kujul.


Tegelikult oli mõttes võtta see mootor korraks veel laiali (hetkel sai uute tihenditega kokku pandud, nukkvõll on juba nö uus (taastatud originaal MK nukk) ja koostada digitaalne joonis plokikaanest, et portimine teha täpselt sama nagu sel kaanel, sest kaas ise on raju ja neid saaks teha tegelikult tavalisest kaanest.
Sest võrreldes tavalise 2.7 mootoriga on see hoopis teine teema. Sureveaste on ka muidugi ca 12 kanti ehk kaanelihvi ei saaks väga enam teha. Siis juba vaja ka kolvile klapisüvendid suuremad teha....


Sorri teema risustamise pärast, aga tuli kohe selline seik meelde.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
29-06-2016 10:48 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tns-one Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #45
RE: MB W124 CE 300 1991
MK, Hartge, Alpina jne. Neid firmasid oli palju. Kõnealune masin ilmselt m20 stroker. Sai ka eelmine e30 sarnase mootoriga tehtud. SuperEta põhi, 885 kaas, Scricki nukk, Hartge kolle ja teine soft koos m30 pihustitega, sai päris hea. 142kwd dünos. Kui selle rulli müügimõtted peaks tekkima, olen üks suur kõrv ;)

All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
29-06-2016 05:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 44 8,850 27-09-2019 07:50 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 63 48,246 25-06-2019 01:48 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 45,775 01-05-2019 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 28 11,250 24-04-2019 11:52 AM
Viimane postitus: Even88
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 25,155 19-04-2019 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz 250D, 1994, w124 - KalevE KalevE 28 17,999 03-04-2019 09:33 PM
Viimane postitus: KalevE
  MB 230 E, 1992, W124 - Tauno Mõts Tauno Mõts 83 60,844 07-11-2018 07:43 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  W460, 300 GD, 1986 - Aialipp aialipp 40 14,605 06-05-2018 12:41 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 1,291 02-04-2018 03:16 PM
Viimane postitus: markuus
  W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon misv2rkon 21 9,506 30-03-2018 11:42 AM
Viimane postitus: misv2rkon

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog