Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 ei käivitu enam peale aku tühjenemist
#1
Exclamation 
Jaanipäeval sai autol aku tühjaks ning auto enam ei käivitunud. Proovitud sai käivitada autot teiselt autolt krokodillide abil ning sai proovitud ka teise akuga. Hoidsin ka 10-15 minutit akuklemmi akult maas. Süüde läheb sisse ning hõõgküünlad taha. Starter mootorit ringi ei vea ja võtit keerates käivitusasendisse ei juhtu midagi. Küll aga võti lukustab uksi lahti ja kinni.

Ehk oskab keegi öelda mida võiks veel proovida või kuhu pöörduda?

Autoks on MB E320 W211 3.2 CDI 150kW 2002a. Auto on automaatkäigukastiga.
Vasta
#2
Varem pole probleeme olnud?
Kummaski käivitusasendis käigukastivalitsaga (P ja N) ei toimi?

Starterilt otse ühendades ikka veab? Et poleks tegu lihtlabase starterisurmaga?
Vasta
#3
Varem pole selliseid probleeme olnud. Veel on vaid 1 korra aku tühjaks saanud ja seegi oli eelneval hommikul jaanipäevale kuid siis läks krokodillide abiga kenasti käima. Sai proovitud nii Parkingu kui Neutraali peal käivitamist. Kardan, et pole nii pädev, et starterit otse ühendada.

Kui täna pühajärvele jõuan siis proovin veel tagavara võtmega. (Meenus, et olin võtmel lasknud päris kehvasti kukkuda jaanipäeval). Kui see ka tulemusi ei anna siis hakkan auto pukseerimise peale mõtlema.
Vasta
#4
Auto sai pukseeritud Dia diagnosti ning aju uuesti programmeerimine 240€. Nüüdseks auto taas korras.
Vasta
#5
Ma nii eneseharimise mõttes küsin, et kas keegi on teadlik, mismoodi see programmeerimine mitte-margitöökojas käib?
Vasta
#6
(03-07-2015, 10:44 AM)MulOnPomm Kirjutas: Auto sai pukseeritud Dia diagnosti ning aju uuesti programmeerimine 240€. Nüüdseks auto taas korras.

Wohaa, lausa uuesti programmeeriti....Smoke

Veakoodid kustutati ja parimal juhul lapiti mõni juhe kusagil. Vaevalt DIA mehed endale on raatsinud soetada MB tarkvara ja maksta vajalikud tasud tehase andmebaasidele ligisaamiseks. Aga mine tea ka...Paranoid
Vasta
#7
Mind, muide, on MB asjatundjad hoiatasid ette: E-klassi w211 aku vahetamiselgi peab ennem ühendama auto teise vooluallikaga (kapoti all on "+"-klemm ja mass olemas), muidu asi läheb jamaks. [Pilt: icon_depressed.gif]
Das Beste oder Nichts!
Vasta
#8
(10-07-2015, 02:53 PM)Guru Kirjutas: Mind, muide, on MB asjatundjad hoiatasid ette: E-klassi w211 aku vahetamiselgi peab ennem ühendama auto teise vooluallikaga (kapoti all on "+"-klemm ja mass olemas), muidu asi läheb jamaks. [Pilt: icon_depressed.gif]

See on pisut tühi paanika. Kahel W211 olen vahetanud aku nii, et klemmid maha ja järgmine peale. Kui sa särinat ei tekita klemmide vahel, siis ei juhtu midagi. Pead lihtsalt õpetama uuesti ESP (rool paremale-vasakule välja keerata), aknad, katuseluugi jms.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 srs marekktt83 0 49 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 179 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W211 hen1 1 245 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 241 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 308 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 271 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 385 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes e500 w211 hen1 12 652 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  W211 raadio jaapani lainepikkusel Ahti123 0 239 13-08-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: Ahti123
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 265 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne