Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S204 4matic ostuplaan.
#21
Minu poolt on asi niikaugel, et eelpool mainitud halli 250-ne kohta on liisingutaotlus esitatud.
Muidugi oleks hea veel teada ligikaudseid summasid hooldustele ja remonttöödele. Veel on võimalik taganeda ja vaadata 10 aastat vanemaid Subaruid... :-D
Vasta
#22
Vat ei saa aru Hr. Võsa kibestunud pahameelt W204 suhtes. Olen sõitnud W204-jaga juba pea 3 aastat. Sai teine saksast tellitud ja olen autoga siiani väga rahul. Olen sellega maha kärutanud 27 000 km ning selle ajajooksul olen vahetanud järgnevad asjad: piduriklotsid,stabikakondid,genekalaagrid,mõne rulliku,rikkepiduritrossi ja loomulikult kõik elementaarsed asjad mis hoolduse käigus teha tuleb. Roostega on selle autoga järgnevad punktid: kui auto on matsu pannud ja halvasti taastatud siis ka roostet leiab, kui on kas hästi taastatud või avariivaba siis seda roostet ei ole. Veermik on üldiselt väga vastupidav ka 18" velgedega kuumastikul kimades. On olnud probleeme mootorikettiga (teatud aastakäigu mudelid. USA foorumites surfates on võimalik leida infot missuguse mootorikoodiga mutelitel mure on) ja tagumiste amortidega. Võrreldes Lexuse IS250, BMW 3 seeriaga ja Audi A4 siis ma väga ei ütleks, et w204 kuidagi nendest maha oleks jäänud ning rool silikoonipotti toppitud. Avangarde vedrustus jäi näiteks minu jaoks liiga vedelaks ning 17" veljed sai 18" vastu vahetatud, et autot jäigemaks muuta. Ergonoomika poolelt on W204 peajagu üle BMW-st. Esiteks on w204 mugavam ja praktilisem nii laegaste kui ka ruumikuse poolelt. BMW on küll sõidu poolelt täpsem ja mootorite võimekus parem kuid Mercedesel on üldjuhul varustust rohkem ja vastupidavam on teine kah. Müra summutus on selle klassi vääriline. Tõesti IS on natukene vaiksem aga mitte palju. Auto soetamisel kaalusin ka 4 maticut aga paraku olid kõik bensukad USA-st ning nätsu ja värvilise traadiga kokku mätsitud. 4 maticu kõige suuremaks miinuseks on veovõllid mida saab tellida usast ka B varuosana aga siia toimetamisel kerkib selle hind ikkagi A varuosa tasemele. Ning sootsat hinda ei ole siin loota umbes 500+ euri tükk. Tagaveoline 204 on pusib teel ka talvel eeskujulikult ESP hoijab auto üle väga hästi kontrolli. Kui tahad talvel natukene hullata on võimalik ESP koos ABS-iga täielikult välja lülitada. Kuid siis peab kohanduma automaatkasti loogikaga. Algul on see täielik ikaldus kuna kast vahetab käike vastavalt tema soovidele ja kindlat käiku ei ole võimalik sees hoida. 7 automaat kast on ka muidugi umane ja see tahab vahel saada teravamat sõidustiili, et teine natukene paremini käituma hakkaks. Iiklikult soovitan korraliku varustusega sõidukit valida siis on seda kergem müüa ja omal on ka mugavam sõita. Väikse ekraani asemel tasuks kindlasti suure ekraani poole piiluda kuna see on kasutaja sõbralikum ning muusikahuviline saab oma lemmik palad mälukaardile pista. Enne diisli soetamist tasuks üle vaadata ka oma igapäevaste sõitude pikkus. Kuna diiselmootor ei taha tänapäeval lühikesi otsi ning suhteliselt tihti tuleks torud puhtaks köhida, et ei oleks DPF ja EGR ummistumist.

C280 3,0 bensiini mootori õlivahetuseks on vaja kulutada 9L 0w-40 õli mis maksab umbes 90-95 eurot õlifilter 10-20 eurot ja hooldus intervalli saab ise edukalt kustutada.
Keskmine kütuse kulu on hetkel 9,5L/100km mis on sellise auto kohta mõistlik.

Vasta
#23
(14-07-2015, 10:31 AM)kaspar Kirjutas: Vat ei saa aru Hr. Võsa kibestunud pahameelt W204 suhtes. Olen sõitnud W204-jaga juba pea 3 aastat. Sai teine saksast tellitud ja olen autoga siiani väga rahul. Olen sellega maha kärutanud 27 000 km
...

Kibestumus? Oh ei, vaid kerge kadedus inimeste suhtes, kes vaid 27 000 km järel on valmis kiitma oma autovaliku taevani. Adumata, et teisel võib olla plaan sõita sama aja vältel 100 000 km...

Minul sääraseid cojones võtta pole.Eusa_shifty

Küll olen endiselt seda meelt, et üritades pidada sammu aina naudinguhimulisema ja pealiskaudsema kliendi püüdmisel selles oluliselt paremini õnnestunud konkurentidega, kaotab Mercedes järjest enam oma eripära Crybaby Saavutamata sealjuures Audi asjalikkust või BMW juhikesksust, rääkimata veelmainimata vaginaatorkolmiku töökindlusest või korea päritolu autode ökonoomsusest. Mida uuem mudel, seda raskem on eristada tootjat.Crybaby

Kiidulaulu leiab reklaamprospektidest piisavalt. Pean oma õiguseks juhtida tähelepanu asjadele, mida turundusosakond meelsasti ei maini ja mille kohta ümbritsevast inforuumist hetkelvalitseva pealiskaudsuse tõttu ka vastust ei leia. Niikuinii sõltub rohkearvuliste laegate pruugitavus enam isiklikest eelistustest ja hinnang vedrustusmugavusele juhi vanusest, kui margist.

Kellele säärane lähenemine ei meeldi, võib minu kirjutised rahumeeli lugemata jättaWink Turunduse ponnistused on silmale oluliselt kenamad kaedaEusa_angel W204 on hea auto, kui võrrelda Dacia Loganiga, kuid Octavia 2 kõrval seistes pole uhkustamiseks enam põhjust... Eriti hinnasilti arvestades.
Vasta
#24
(14-07-2015, 01:02 PM)v6sa Kirjutas:
(14-07-2015, 10:31 AM)kaspar Kirjutas: Vat ei saa aru Hr. Võsa kibestunud pahameelt W204 suhtes. Olen sõitnud W204-jaga juba pea 3 aastat. Sai teine saksast tellitud ja olen autoga siiani väga rahul. Olen sellega maha kärutanud 27 000 km
...

Kibestumus? Oh ei, vaid kerge kadedus inimeste suhtes, kes vaid 27 000 km järel on valmis kiitma oma autovaliku taevani. Adumata, et teisel võib olla plaan sõita sama aja vältel 100 000 km...

Minul sääraseid cojones võtta pole.Eusa_shifty

Küll olen endiselt seda meelt, et üritades pidada sammu aina naudinguhimulisema ja pealiskaudsema kliendi püüdmisel selles oluliselt paremini õnnestunud konkurentidega, kaotab Mercedes järjest enam oma eripära Crybaby Saavutamata sealjuures Audi asjalikkust või BMW juhikesksust, rääkimata veelmainimata vaginaatorkolmiku töökindlusest või korea päritolu autode ökonoomsusest. Mida uuem mudel, seda raskem on eristada tootjat.Crybaby

Kiidulaulu leiab reklaamprospektidest piisavalt. Pean oma õiguseks juhtida tähelepanu asjadele, mida turundusosakond meelsasti ei maini ja mille kohta ümbritsevast inforuumist hetkelvalitseva pealiskaudsuse tõttu ka vastust ei leia. Niikuinii sõltub rohkearvuliste laegate pruugitavus enam isiklikest eelistustest ja hinnang vedrustusmugavusele juhi vanusest, kui margist.

Kellele säärane lähenemine ei meeldi, võib minu kirjutised rahumeeli lugemata jättaWink Turunduse ponnistused on silmale oluliselt kenamad kaedaEusa_angel W204 on hea auto, kui võrrelda Dacia Loganiga, kuid Octavia 2 kõrval seistes pole uhkustamiseks enam põhjust... Eriti hinnasilti arvestades.

Tegelikkuses on ikka suur vahe sees küll, kui võrrelda Octaviat või C klassi, võiks öelda, et isegi väga suur. Skoda on jah hea auto, aga 204 on ikka teine tera ja ma ei ütleks, et Audi või BMW oleksid juba samm edasi, pigem näen mina just sealtpoolt paigalseisu.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#25
HR.Võsa kahjuks tõest ei ole enam aega enda isikliku autoga sõitmiseks. Kuna tööd sõidud saab tehtud töö autodega mille hulgas on nii Superb kui ka Octavia ning hobi tegevus nõuab sõitmist erinevate uute autodega. Olen nõus Octavia on täiesti normaalne auto kui valida normaalne mootor. 1,2TFSI nõuab ikkagi remonti nii turbo kui ka ketti poolel. Samuti tahab ka veermik nõksa remonti. Superb on 2,0TDI mootoriga töökindlam. Aga need on täiesti erinevad autod ja need ei pürgi kuidagi D-klassi sakslastega võidu jooksma (A4,3.seeria ja C-klass). Uus C W205 on noppinud hulgaliselt auhindu ja tõest auto väga hästi koostatud ja omab häid omadusi. Miks seda muidu kutsutakse väikseks S-iks? BMW on samuti hea auto aga 3. seeria on saanud endale väga tugeva konkurendi Jaguar XE. Mis puudutab XE-d ja selle juhitavust siis arvatavasti suudab teine kolmesele silmad ette teha. Hetkel olev A4 on veel aastast 2009 ja see on lihtsalt vananenud. Uut mudelit lubatakse aasta lõppus või järgmine aasta. Siis saab öelda mida on Audi selles klassis saavutanud. Aga tänasel päeval kipun ma enda kogemusest just C klassi omama.
Vasta
#26
(16-07-2015, 08:42 AM)kaspar Kirjutas: ...
Aga tänasel päeval kipun ma enda kogemusest just C klassi omama.

Väga hea, et rahulolev kasutaja sõna võtab. Eriti säärane, kes on sõitnud veidi rohkemate autodega, kui vaid kolm.Eusa_angel Kui tohiks paluda, siis väike teksti liigendamine teeks mõistmise hõlpsamaks...Eusa_whistle

Siiski ei saa olla nõus võrdlusega W204 vs. Superb. Kuigi hinnasildid neil lähedased on, siis Superb on suurem auto. Igas mõttes. Samas Octavia on jälle väiksem, W204 jääb nende vahele.

Kui rahas pole küsimus, siis keskendub vestlus pigem finessidele, kumma topsihoidja on parem või kumma juhtpaneeli nupuloogika passib enam. Konkreetsele kasutajale siis, meie vajadused ja eelistused on erinevad!

Aga enamasti on hinnalipikul (nii auto kui hoolduse letil) siiski oluline roll. Ning siin on suur vahe, kas pruukida autot, mida tõepoolest mõistab remontida vaid käputäis töökodasid või sõita pea iga diagnostikavidinaga loetava liikuriga. Kui esimesel juhul peab olema fiskaalne ja moraalne valmisolek vajadusel puksiiri kutsuda, siis teisel juhul (ja eriti VAGtoote juhtumil) aitab lähim kaablikutt...

Ma annan endale aru, et minu jutt ei meeldi paljudele.Icon_sad Ei peagi meeldimaEusa_snooty Paraku näen ma liiga palju enda ümber inimesi, kes on vaid välise klantspildi alusel ostnud endale teatud "omadustega" toote, mis nende vajadustele üldse ei vasta. Või lihtviisiliselt üle jõu käib. Ning pasliku hetke tekkides püüan inimestele meelde tuletada argipäeva paratamatut saabumist.
Vasta
#27
Kui rääkida mingi auto headusest või paremusest, siis tuleb hind tahaplaanile jätta. Auto hind määrab selle, kas me saame selle osta, kas raatsime selle osta või kas see on seda hinda väärt.

Kui satute toidupoodi ja palava ilmaga tahate ühe jäätise lubada, siis terved pikad külmikud on neid täis ja kõik esmapilgul üsna sarnased, täidiseid on sadu, aga jäätis on jäätis. Jäätised ise kõik valget värvi ja paneb arvama, et kõik ühesugused piimatoodetest tehtud, aga kui hakkate süvenema, siis selgub et osad ikka ei ole küll, puhas taimerasv ja maitseb ka kuidagi imelikumalt. Halb ei ole ja külma ilmaga täitsa hea isegi. Aga kui võtad ikka selle mõnusa rammusa 50 senti kallima koorejäätise, siis alles märkad mis on hea jäätis. Nii väikeste hindade puhul ei pea raha lugema ja ei mõtle sellele palju. Parem jäätis on see kallim ja seal me ei vaata hinda. Koorest kallim toota ka.

Olude sunnil sõidame hetkel ise Superbiga ja 1.8 TSi automaat liigub ka. Sõidab, nagu auto sõitma peab ja kuradime suur on ka, ehkki kaalub vaid 1500 kg tühjalt. C klass isegi raskem ju ja see mass annab tunda just salongimugavustes ja sisemüra vähesuses võrreldes ükstaspuha, mis skodaga võrreldes.

Skoda mulle meeldib, selline emotsioonitu auto, mis teeb kõik vajaliku ära. Ei ütleks et hooldused just väga soodsad on võrreldes C klassiga näiteks. Alles käis meil see 165 000 hoolduses, mis hõlmas vaid mootori õlivahetust, filtrite vahetust ja hind oli kokku 220 EUR ja seda Skoda ametlikus esinduses.

Aga siiski antud küsimus oli ju teemaalgatajal kas tasub ja millist tasub. Igal juhul tasub osta ja kui leiad korraliku, siis on iga kilomeeter nauding. Ise eelistaks C350 CDI 4 maticut. Kindlasti on ülevalpidamine kulukam, aga see minek kaalub kõik üle. Auto peab liikuma Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#28
Tänan vastuste eest. Aga see ostuplaan jääb mõneks ajaks pausile.
Kuna liisingupakkujatega ei läinud asjad positiivselt, siis soetasin hoopis 2002. aasta Legacy.
Kuid järgmisel aastal proovib uuesti. Icon_cool

Topicu võiks muidugi avatuks jätta, et võimalusel saaks siia inimesed oma kogemusi jagada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,513 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,487 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E350 CDI 4Matic mario159 0 2,937 21-12-2016, 10:45 AM
Viimane postitus: mario159
  w210 E430 4matic Tafka007 0 2,786 09-02-2016, 12:30 PM
Viimane postitus: Tafka007
  w124 e300 4matic andres23 3 4,193 04-02-2016, 01:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB C320 CDI 4MATIC '08 egon1235 4 5,377 14-01-2015, 07:14 PM
Viimane postitus: kentq
  GL 450 4Matic Airmatic 4.7 V8 250kW Pradachic 2 2,730 08-10-2014, 12:13 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz e300TE 4matic John Smith 8 7,446 31-05-2014, 10:15 PM
Viimane postitus: arcar
  E 320 4MATIC W210 hoiatus mihkelmihkel 0 2,461 11-11-2013, 02:05 PM
Viimane postitus: mihkelmihkel
  w211 4matic r3o 1 2,897 17-07-2010, 12:07 AM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne