Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rooliivõim
#1
Külmast peast rooli keerates teeb roolivõim päris korralikku häält mis soojast peast kaob. Kas peaks ōli vahetama või mis värk on .
Autoks w126 560sec.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
õli normis vä
Vasta
#3
(25-04-2015, 09:34 PM)secman Kirjutas: Külmast peast rooli keerates teeb roolivõim päris korralikku häält mis soojast peast kaob. Kas peaks ōli vahetama või mis värk on .
Autoks w126 560sec.

Pilkad vä?Confused

Kui õli on kümneaastane, sisi võib sellest olla saanud kusi küll.

SECil on ilmselt ka filter õlipaagi põhjas. See ikka läbi käib?
Vasta
#4
(26-04-2015, 08:08 AM)v6sa Kirjutas:
(25-04-2015, 09:34 PM)secman Kirjutas: Külmast peast rooli keerates teeb roolivõim päris korralikku häält mis soojast peast kaob. Kas peaks ōli vahetama või mis värk on .
Autoks w126 560sec.

Pilkad vä?Confused

Kui õli on kümneaastane, sisi võib sellest olla saanud kusi küll.

SECil on ilmselt ka filter õlipaagi põhjas. See ikka läbi käib?

Tunnistan ausalt - pole kunagi roolivõimu õli vahetanud. Kuidas see käib?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#5
Tagasivoolust voolik lahti, ja valad muudkui uut peale ja keerad rooli Smile
Ma prooviks nii.
Filtri leidsid ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(27-04-2015, 10:19 AM)Laur Kirjutas: Tagasivoolust voolik lahti, ja valad muudkui uut peale ja keerad rooli Smile
Ma prooviks nii.
Filtri leidsid ?

Pole veel alustanud. Mis õli sinna valama peab ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#7
(27-04-2015, 11:56 AM)secman Kirjutas: ...
Mis õli sinna valama peab ?

Febil on vastav leem olemas.

Aga praktikas käib seal ATF...
Vasta
#8
Mul on zf tüüpi pump.
[Pilt: %24_35.JPG]

Õli mis sisse läks oli febi toodang ja vastas mb 236.3 standardile.
http://www.atlantvaruosad.ee/ee-catalog-...607-1602-0

Filter mis sisse läks oli Henqst e26h.
[Pilt: 71rAqds2kQL._SX466_.jpg]
Vasta
#9
Sul võib seal õlipuudus olla.
Vasta
#10
(27-04-2015, 07:41 PM)devean Kirjutas: Mul on zf tüüpi pump.
[Pilt: %24_35.JPG]

Õli mis sisse läks oli febi toodang ja vastas mb 236.3 standardile.
http://www.atlantvaruosad.ee/ee-catalog-...607-1602-0

Filter mis sisse läks oli Henqst e26h.
[Pilt: 71rAqds2kQL._SX466_.jpg]

Piilusin kaane alla - ōliga pole tōesti laiutada, nii et läheb vahetamiseks.
P.S.
Kumb ava pildil on tagasivool ?

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#11
(01-05-2015, 03:12 PM)secman Kirjutas: Kumb ava pildil on tagasivool ?

Võttes arvesse gravitatsiooni ja vedelike voolamisomadusi, siis tavaliselt võetaxe õli alt ja lastaxe tagasi ülevalt poolt. See tagab ka selle, et õhumullid tõusevad pinnale ja neid ei imeta kogu aeg tagasi süsteemi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#12
Tsiteerides klassikuid - õli viga see ei olnud, kuna ōli ei olnud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#13
(20-05-2015, 04:15 PM)secman Kirjutas: Tsiteerides klassikuid - õli viga see ei olnud, kuna ōli ei olnud.

Mul oli sama teema, sellepärast oskasin soovitada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne